Az Autonews híre szerint 2023-ig négy újabb, tisztán elektromos modell várható a BMW-től, méghozzá négy meghatározó modell alapjaira.
Ezt nézd füllel: a Lexus LFA teszt.
Kizárólagos lakossági parkolóhelyeket hoznak létre a VI. kerületben:
Jön a továbbfejlesztett Porsche Taycan:
Megduplázzák elektromos Ford pickup gyártását:
Amerikában az autók már többe kerülnek használtan, mint újan:
Legyártották az első amerikai VW ID-ket:
Porig égett egy Volkswagen ID3:
Tízből négy Toyota nem készülhet el:
Ennyi pénzt még soha nem adtak japán autóért:
Nyilván nem véletlen, hogy a legsportosabb 4-es BMW-t igyekeztek úgy hangolni, hogy ne az orrát tolja ki az ívről tempós kanyarban, de mintha túllőttek volna a célon.
A katari állami turizmus-szervező cég, a Qatar Tourism kötött megállapodást a Genfi Autószalon szervezőivel, egy új kiállítás két évenkénti megrendezéséről.
Az idei Le Mans-i 24 órás verseny kapcsán jelentette be a szervező ACO, hogy jövőre már a TotalEnergies megújuló forrásból származó üzemanyagát használják majd.
Elég meglepő irányba mutat a Great Wall Motorshoz tartozó luxusmárka, a Wey legújabb előzetese. Úgy tűnik, a kínaiak is felfedezték a régmúlt felidézésében rejlő lehetőségeket. Egy olyan régmúltéban, amely Kínában lényegében nem is létezett.
Szokatlan módon műszaki részletekkel nem nagyon fárasztotta a Porsche a közönséget a Taycan továbbfejlesztése kapcsán, inkább a megsokszorozott színválasztékot hangsúlyozták.
Bár több koprodukciós modell tűnt el az utóbbi években, a haszonjárművek területén viszont folytatódik az együttműködés a Renault-Nissan és a Mercedes között. A Renault Kangoo alapjaira ismét bemutattak egy csillagos orrú változatot, és a későbbiekre továbbiakat is ígérnek.
Az már biztos, hogy a november 21-re tervezett ausztrál nagydíj a járványügyi beutazási korlátozások miatt elmarad, és sajtóhírek szerint egyre biztosabb, hogy az eddig F1-es futamot sosem rendező Katar lesz, ami majd pótolja. Ha így lesz, a szezon hajrája egy közel-keleti turnévá lényegül.
A Cadillac ugyan rég nem indított gyári autókat nemzetközi versenyeken, de Észak-Amerikában, az IMSA sorozatban 2017 óta nem találtak legyőzőre.
Ismét itt egy kiváló példa a Stellantis gátlástalan típusmegosztási filozófiájának. Ezúttal az Opel veszi a nevére a Citroën Ami-t, így a német márkának ismét lesz mit kínálnia a Corsa alatti kategóriákban.
Úgy néz ki, új tulajdonosokhoz kerülhet minden, ami a Saab márkából megmaradt. A NEVS nevű vállalkozás eddigi tulajdonosa, az Evergrande Group nevű ingatlanfejlesztő cég ugyanis több mint 100 milliárd dollárra rúgó tartozást halmozott fel, így szabadulna autós érdekeltségeitől.
Úgy néz ki, a Fordnál sem számítottak arra a magas szintű érdeklődésre, amit az elektromos F-150 változat hozott a cégnek.
A belső égésű motor korszakának végét egyre több jelből láthatjuk biztosan, ennek ellenére még mindig felbukkannak új fejlesztések. Ilyen az izraeli Aquarius Engines fejlesztése, amelyet benzinesként kezdtek fejleszteni, de most azzal hirdetik, hogy hidrogén-üzemre is átalakítható.
Döbbenetes pénzeket csengetnek ki olyan ikonná érett autókért is, mint a simán csak egyszerű kompaktnak készült Toyota Corolla vagy ismertebb és aranyosabb nevén Hacsi, szóval innentől már az sem csoda, hogy egy lehetetlenül szép, negyedik generációs Toyota Supra árán ma már friss 911-es Porschét lehetne venni. Aztán eltartani benzinnel és gumikkal hosszú ideig. Még ennél is súlyosabb a helyzet a Lexus LFA esetében, amiből csak 500 darab készült, tehát eleve ritka ínyencség.
A sportosabb Skysphere után, amelyet igény esetén vezetni is lehet, az Audi egy következő jövőtanulmányt mutat be. A Grandsphere azonban nem sportos, sokkal inkább a hedonista luxusautózás jövőképének tűnik.
A Nanóval a kategóriateremtés nem igazán jött össze a Tatának, most azonban egy olyan kategóriában próbálkoznak, ahol más gyártók már sikerrel jártak.
A komplikált, hibrid NSX egy frissített változattal éppen búcsúzik, ennek kapcsán beszélt a jövő lehetőségeiről a Honda amerikai luxusmárkájának, az Acurának az alelnöke.
Hétfőn elkezdték kijelölni azokat a parkolóhelyeket Budapest VI. kerületének belső részén, amelyeket 18 óra és másnap 7 óra között kizárólag a helyi lakosok használhatnak; várhatóan az ősz folyamán az V., VII. és XIII. kerületben is bevezetik az új rendszert - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) hétfőn az MTI-vel.
Amerikában komoly hagyománya van a motorcserés átalakításoknak: a klasszikus izomautókat, sőt igazából bármit szeretnek új V8-asokkal felújítani, éppen emiatt a nagy gyártók is kínálnak úgynevezett crate-engine-eket, amelyeket beépítésre készen lehet megvásárolni. A szigorodó normák miatt viszont ezen a területen is lépni kell az elektromosítás felé. Szerencsére a gyártóknak már volt alkalma tapasztalatot gyűjteni a közúti villanyautókkal, de az olyan, elborultabb prototípusokkal is, mint amilyen a Chevy eCopo vagy a Mustang Cobra Jet 1400.
Harminc százalékos részesedést szerez a Paganiban Szaúd-Arábia. Egész konkrétan a szaúd-arábiai olajpénzeket, egy 430 milliárd dolláros állami vagyont kezelő Public Investment Fund (PIF) vásárolja be magát az olasz sportautógyárba.
Se magát, se a szökésben lévő Carlos Ghosnt nem tartja bűnösnek Greg Kelly korábbi Nissan-vezér. Kelly jelenleg a Ghosn-nal kapcsolatos pénzügyi visszaélések miatt várja a japán bíróság ítéletét, miután csellel Japánba hívták még három éve.
A vírushelyzet, a chiphiány és az azt követő gyárleállások furcsa helyzetet eredményeztek: Amerikában, ahol a kereskedők egyébként is szabadon kezelik a gyárak által ajánlott fogyasztói árakat (MSRP), már elért odáig a piac, hogy egyes modellek esetében többe kerülnek a használt változatok, mint újonnan kerültek. A kínálat szűkös, a kereslet viszont óriási, ezért a kereskedők szinte azt írnak az árcédulára, amit nem szégyellnek.
Bő egy hónappal a második gyűjtés után megjött a civil pofátlantanítós sorozat harmadik darabja. Ahogy a korábbiak, ez a lakossági feljelentgetés sem a kis vétségekről szól, több nagypályás őrült került ebbe a videóba is.
Úgy tűnik, sosem lesz vége a Chevrolet Bolt drámájának. A 2017 és 2019 között gyártott, eddig visszahívott darabok után a GM-nél úgy döntöttek, az összes valaha legyártott Boltot visszahívják. Nagyon drága lesz, de talán sikerül majd az LG-re hárítani.