A GV70 érdekessége, hogy bár az ablakai alapján ferdehátú ötajtósnak néznénk, a tetővonala inkább a kombikéra emlékeztet, a hasmagassága és az arányai pedig a hobbiterepjárók irányába húzzák. A lényeg, hogy olyan stíluskeveréssel próbálkoztak a Genesis tervezői, amilyet eddig nem igazán láttunk.
Jim Farley, a Ford vezérigazgatója beszélt a Transit tisztán elektromos változatáról, amely még az idén bemutatkozik, bár forgalomba valószínűleg csak jövőre kerül.
Az Isuzu a D-Max után annak zárt testvérmodelljéből, az MU-X-ből is bemutatta a következő generációt. A látvány sokat változott az elődhöz képest, a lényeg azonban alig: ismét egy alvázas, hétszemélyes terepjárót építettek a jól ismert pickup alapok köré.
A szerződést nyáron kötötte meg a GM Defense és az amerikai hadsereg egy új, olcsó katonai jármű gyártásáról, és már el is kezdődhet a típus rendszeresítése.
London belvárosában tegnap egy Ferrari sofőrje úgy döntött, hogy a kihalt Lambeth-hídon hajtja meg sportautóját, de azt nem kalkulálta bele, hogy üres úton is megtörténhet a baj.
A Jaguar Land Rover alaposan átdolgozta a kínálatát az idei évben. Az E-Pace sem kivétel, és itt sem a kicsit átgyúrt orr-rész jelenti az egyetlen újítást.
A Mercedes válhat az Aston Martin második legnagyobb részvényesévé az új megállapodással. A részvényekért nem pénzzel, hanem műszaki megoldásokkal fizetnek a németek.
A Bugatti eddig nem igazán próbálta kihegyezni a sportkocsijait. Sejthető volt, hogy még a Chiron Super Sport 1600 lóerős motorjában is van tartalék: végül is 8 literes, turbós W16-osról van szó, kisebb és egyszerűbb motorokból is kihoztak már sokkal többet.
A Fordhoz hasonlóan a Jaguar Land Rovernek is volt terve arra, hogy hogyan javítsa szén-dioxid-kibocsátási flottaátlagát a rá vonatkozó előírásnak megfelelően, de itt is becsúszott egy nem várt probléma.
Több elemzés is született az SSC sebességi rekordja során született felvételek alapján, ami arra utal, hogy a Tuatara sokkal lassabban haladt a felvett futamok alatt, mint azt a gyártó állította. A legérdekesebb az, hogy nem csak egy részlet utal arra, hogy az 500 km/h-s sebességet valójában meg sem közelítették.
A G5M Hurricane RR nevű szörnyetek a BMW legnagyobb és legerősebb sportszedánjára, az M5-ösre épül, és menetdinamikában – legalábbis amíg egyenesen kell menni – a legtöbb sportkocsit is simán lefőzi.
A PGMBM nevű, brit, brazil és amerikai ügyvédek által alapított cég vádjai szerint a Fiat dízelmotorjaiban is csalószoftver van, és ezért a cégnek kártérítést kellene fizetnie.
Két luxusterepjáró, az RX és az NX mellett az IS és a CT volt igazán népszerű az elmúlt három évtizedben.
A korábbi években a teljes Renault-Nissan-Mitsubishit a francia fejlesztők látták el személyautó-dízelmotorokkal, ám ennek vége: Gilles Le Borgne, a vállalat főmérnöke azt mondja, most már csak elektromos és hibrid hajtásokon dolgoznak.
Alapos frissítésen esik át a Fiat Tipo, és ezzel együtt egy új, terepjáró-jelleggel körbeműanyagozott változat is érkezik, Cross néven. A cél egyértelműen néhány év haladék az amúgy egész népszerű típusnak, amíg az új Fiat választék el nem készül.
Maga a Lexus igazgatója, Kazuo Nakamura ajándékozta Tochigi prefektúra rendőrségének ezt az egyedi Lexus LC 500 kupét, amely a szabványos fekete-fehér rendőrségi színek mellett fényhidat, és a jellegzetes aranyszínű rendőrségi címert is magán viseli.
A 2013 szeptembere és 2018 januárja között gyártott Model S és Model X típusok visszahívását rendelték el a kínai hatóságok a futóműelemek lehetséges deformálódása miatt. A gyártó szerint ez a hiba másutt kis eséllyel lép fel, így másutt visszahívás sem lesz.
A sok márka menedzselését már korábban is csoportok kialakításával igyekeztek egyszerűsíteni, bár ez az előző évtizedekben fura kétfejűséghez vezetett a cégen belül: két, egymással rivalizáló márkacsoport alakult ki, az Audi alá tartozó Seat és Lamborghini tartozott az egyikhez, a VW-hez csatolt Skoda, Bentley és Bugatti a másikhoz.
Az Automotive News belső informátorokra hivatkozó híre szerint az EU részéről megkapja a jóváhagyást a Fiat és a Peugeot fúziója, miután több lépést is tettek abba az irányba, hogy a korábbi, piaci túlsúllyal kapcsolatos aggályokat elhárítsák.
A Brabusnál is a legerősebb autók viselik a Rocket nevet – most épp a négyajtós AMG GT 63 S alapján készül néhány ilyen szupergép, 900 lóerős motorral.
Még a retróra fogékony közönségben sem szól majd nagyot a hír, de csendben feltámadt az angol autógyártás egy egykor kultikus, mára elfeledett darabja, a Mini Moke. Egy pár tucatos szériával kap életre a szellős hobbiautó.
A Budapesti Regionális Nyomozó Ügyészség bűnszövetségben és üzletszerűen elkövetett hivatali vesztegetés elfogadásának bűntette miatt folytat nyomozást két közlekedésrendészeti járőr ellen.
Szép csöndben kivonta a forgalomból Ausztráliában az új NSX-et a Honda. A hibrid szupersportautó ugyanis megbukott a kontinensen, idén egyetlen darabot sem sikerült eladni belőle. Tavaly is mindössze hármat, míg 2018-ban, 2017-ben és 2016-ban egyformán kettőt-kettőt. Persze egy ilyen sportkocsi soha nem lesz tömegcikk, de ezek a számok a jelek szerint messze alulmúlták a várakozásokat.
Egyszerűen kirepülhet menet közben a szélvédő mintegy ezer Ferrariból. A 2017 júniusa és 2020 júniusa között gyártott 812 Superfastekre emiatt visszahívást rendeltek el – egyelőre csak az Egyesült Államokban. A probléma Európában is jelen van.
Nem is olyan régen írtunk a világ legkeményebb buszairól, amelyeket egy ukrán házaspár startupja, a Torsus készít. Praktikus okokból Szlovákiában hozták létre a céget, hiszen uniós tagállamból egyszerűbb az értékesítés. Járműveik lényege, hogy MAN-alapokra épülve alternatívát kínálnak a nehezen elérhető úti célok megközelítésére. Most bemutattak egy újabb változatot, méghozzá egy iskolabuszt.