Hírek

2020. július 14., 12:44 Módosítva: 2020.07.17 11:57

Bár az i3-assal a BMW annak idején megelőzni látszott a konkurenciát, az iX3 azt jelzi, hogy mostanra beálltak a sorba, és nem is legelőre. Lemondtak a karbonszálas karosszériáról, helyette a legdivatosabb utcai terepjárójukat alakították elektromos hajtásúra. Íme a végeredmény.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 14., 09:50 Módosítva: 2020.07.17 07:01
816

Ahogy már korábban is jelezték, Broncóból is kétféle lesz. A melléknév nélküli változat a komoly terepjáró, amely alvázas felépítésével, merev tengelyes futóművével és nagy terepgumijaival tényleg a Jeep Wrangler rémálma lehet. A Bronco Sport viszont inkább épített utakra való, igaz, a terepjáróstílust vizuálisan az is kiválóan hozza.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 14., 06:09 Módosítva: 2020.07.20 07:57
66

Christian Senger a Volkswagen nemrég alapított Car.Software részlegét vezeti, amely az autókon futó új szoftverek fejlesztéséért felelős. Azokért a programokért, amelyek miatt a Golf és az ID.3 bevezetése is jelentős késésbe került a tervekhez képest.

vw.code
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 13., 17:03 Módosítva: 2020.07.16 06:16
50

Valószínűleg a Peugeot stratégái is felismerték, hogy a jelenlegi választékban szükségtelenül sok a hasonló jellegű szabadidőautó, így a 3008-as utódjának kicsit más szerepet szánnak.

1
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 13., 15:32 Módosítva: 2020.07.17 07:06

A Palladium nevet kapta az Aznom Automotive nevű kis olasz vállalkozás legújabb kreációja, amely ránézésre magas sztreccslimóra emlékeztet.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 13., 12:12 Módosítva: 2020.07.16 06:14
50

A Ford Bronco visszatérése nyilván a Jeepnek a legrosszabb hír: a nagy vetélytárs épp az egyik legnépszerűbb modell legbiztosabb piacába készül beleugrani, páros lábbal.

wrangler392pv
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 13., 06:27 Módosítva: 2020.07.16 12:17
2185

Még a Bugatti Chiront is messze lehagyja majd egy 300 km/h-ig tartó sprintben a Lotus idén várható villanyos csúcsmodellje, az Evija. Legalábbis a Lotus ezt mondja a közel kétezer lóerős szupersportautóról. 

11
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 12., 17:06 Módosítva: 2020.07.17 07:06
195

Közel két éve már, hogy Genovában leszakadt egy 210 méteres szakasz a Morandi autópályahídból. Az elhanyagolt híd katasztrófája 43 ember halálát okozta, hiánya pedig jó időre megnehezíti a régió közlekedését. A MTI által kiadott friss képek alapján már közel a munka vége:

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 12., 10:15 Módosítva: 2020.07.15 06:08
88

Egy hosszú, 1936 óta tartó időszaknak lett vége a Morgan Motor Company-nál. A klasszikus felépítésű és kinézetű autókat építő brit manufaktúránál elkészült az utolsó acélvázas autó.

last-steel-chassis-morgan 100751141 h
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 12., 07:00 Módosítva: 2020.07.16 06:16
129

Hiába segítették ki a céget 190 millió dolláros hitellel, a brit sportautógyár helyzete továbbra sem túl rózsás.

2
Fotó: McLaren / McLaren
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 11., 14:27 Módosítva: 2020.07.15 06:08
324

Pár hete mutatkozott be az Opel legújabb modellje, a második generációs Mokka. A látványos kis-SUV önmagában is az európai autópiac egyik legfontosabb szereplője lehet, azonban van rajta egy rejtettebb részlet, ami az egész márka szempontjából újdonság.

opel-mokka-uj-opel-logo
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 11., 13:29 Módosítva: 2020.07.16 06:16
348

A változatosság kedvéért a Supra GRMN is BMW motort kap, méghozzá a következő M3/M4 párosáét - feltéve, ha a pletykák igaznak bizonyulnak.

2
Fotó: Toyota / Toyota
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 11., 12:57 Módosítva: 2020.07.15 06:12
123

Tovább folytatódik a 2018-ban megkezdett vezetőváltás a Volkswagen-csoportnál. Ezúttal a Škodának, a Tratonnak és a Volkswagen haszonjármű részlegének lesznek új vezetői.

bernhard-maier-1920x1280
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 11., 07:56 Módosítva: 2020.07.15 06:12
67

A kínai CATL egyre jelentősebb szereplővé válik az autó-akkumulátorok gyorsan növekvő piacán. Szállítanak a Toyotának és a Volkswagennek, sőt, Kínában a Teslának is, most pedig a Hondával kötöttek megállapodást.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 10., 16:33 Módosítva: 2020.07.13 17:06

Az új AMG GT Black Series első gyári videója alatt egyelőre csak két adat szerepel: a 12,8 literes fogyasztás és a 292 g/km-es szén-dioxid-kibocsátás. Ám az már most nyilvánvaló, hogy nem ezeket szánják az autó legvonzóbb tulajdonságainak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 10., 15:29 Módosítva: 2020.07.11 14:34

Az Európai Bíróság úgy döntött, a 27 tagállam mindegyikében külön eljárásnak van helye a Volkswagennel szemben. Az ügy Ausztriából indult, ahol a VKI nevű fogyasztóvédelmi egyesület pere kapcsán kérte a helyi bíróság az EU bíróságának állásfoglalását.

DSC05883
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 10., 14:13 Módosítva: 2020.07.14 14:13

Egyre több versenysorozatban bukkan fel valamiféle hibrid hajtásrendszer, találkozhattunk ilyesmivel formula-autókban és sportkocsi-prototípusokban is. Az utcai autókra épülő túrakocsik között azonban a BTCC lehet az első, ahol a megoldást bevezetik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 10., 10:05 Módosítva: 2020.07.14 06:14
1834

A magyarázat persze kézenfekvő: egy ilyen V8-as óriás-dízel arculati szempontból manapság kicsit kínos, viszont valószínűleg kereslet van iránta, így a gyártási programba és az árlistába bekerült.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 10., 08:47 Módosítva: 2020.07.14 14:14
439

Az Xcient nevű modellről először két éve hallottunk, és mostanra a Hyundai meglépte, amit számos más gyártónak még nem sikerült: sorozatban gyárt üzemanyagcellás, hidrogén-hajtású nehéz teherautót.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 9., 17:10 Módosítva: 2020.07.14 14:35
236

Az LLV név a Long Life Vehicle – hosszú élettartamú jármű – rövidítése, és a típus meg is szolgálta a nevét. A Grumman repülőgépgyár által tervezett modellt 1987 és 1994 között gyártották, nagyrészt a General Motors alkatrészek köré, kifejezetten a posta igényeinek megfelelően, eredetileg 24 évre. A tervezett élettartamát bőségesen túlélte a tolóajtós, jobbkormányos típus, a cseréjét viszont a mai napig nem sikerült elkezdeni – ennek fényében igazán ijesztő lehet, hogy 2014 óta 407 példánya égett le.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 9., 13:13 Módosítva: 2020.07.11 13:00
1133

Még tavaly ősszel mutatták be az Aventador alapjaira épülő, kondenzátoros hibrid hajtású Lamborghini Siant, most pedig elkészült a nyitott kivitel is. A roadster, ha lehet, még különösebb jelenség, de ennek ellenére is azon sportkocsik közé tartozik, amelyek már a bemutatásuk előtt elérhetetlenné váltak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 9., 10:49 Módosítva: 2020.07.11 13:32
46

A cég vezérigazgatója, Ola Kallenius szerint a második negyedév veszteségeit csak további költségcsökkentéssel lehet majd ellensúlyozni.

kalenius
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 9., 09:31 Módosítva: 2020.07.13 12:13
638

Egyelőre csak Thaiföldön mutatták be az új típust, de később más piacokon is elérhető lesz az új SUV, amely az igencsak eltérő C-HR-hez és RAV4-hez képest egy harmadik stílust és formavilágot képvisel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 9., 07:22 Módosítva: 2020.07.11 14:34
37

A TX5 taxi alapjain kifejlesztett VN5 áruszállító valamivel olcsóbb lesz, mint a bérautó-változat: 46 500 font, azaz úgy 18,4 millió forintért kínálják majd, amiből Nagy-Britanniában 8000 font, azaz átszámítva úgy 3,1 millió forint jön le.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. július 8., 16:49 Módosítva: 2020.07.12 17:17
61

Az el-Born nem újdonság, Seat jelzéssel már tavaly megmutatták, de most készült egy Cupra jelvényes kivitel is, néhány sportos részletmegoldással és nagyobb akkumulátorral.

Távolról sincs vége, olvasson még