Hasonló szerzetet sem láttunk még korábban: az eleve elég szélsőséges amerikai kamion-tuning legdurvább képviselője a háromtengelyes vontató.
Olyan küzdelem vette kezdetét még tavasszal a két nagy koreai lítium-akkumulátorokat gyártó vállalat, az SK Innovations és az LG Chem között, amely nagyon komoly gondokat okozhat a jövőben. Ha nem egyezik meg a két cég, az szinte biztosan az egyik, vagy akár mindkét vállalkozás végét jelentheti.
Azt nem tudni, hogy az Audi által közzétett rövid jelenetnek mennyi köze van a végleges filmhez, de már ennek a tizede is a leggátlástalanabb termékelhelyezésnek számítana.
A 918 Spyder utódjáról már sok pletykát hallottunk, de talán az Autocar legújabb cikke az eddigi legrészletesebb. Eszerint készen áll egy sportkocsi terve, méghozzá egy vadonatúj, 1,6 literes turbós V6-os motorral, amelyet eredetileg a Forumua 1-be szántak. Már csak egy döntésre vár a projekt, amely biztosítaná a fejlesztés költségeit.
„A vállalatunknak karcsúnak kell lennie, késznek a jövő kihívásaira, ami azt jelenti, hogy bizonyos feladatok megszűnnek a cégnél, és helyettük újak jönnek létre.” - fogalmaz a gyártó közleménye.
Már nem csak találgatás, hogy a Jaguar december elején mutatja be az F-type új változatát: a gyáriak már a dátumot is elárulták.
Bár azóta, hogy a tárgyalások tényét bejelentették, hivatalos információt nem adtak ki az FCA-PSA házasságról, a legújabb pletykák szerint mind a Fiat-Chrysleren, mind a Peugeot csoporton belül megindult a részletes egyeztetésekre való felkészülés.
Már csupán néhány hét választ el bennünket a következő fronthajtású Mercedes újdonság, a GLA világpremierjétől, ezért – hogy megalapozza az érdeklődést – a Mercedes közölt némi előzetest a típusról.
A Lamborghini is beállt a sorba: elkészítette a saját Vision Gran Turismo tanulmányát, amely a Playstation 4 játékkonzolon, a Gran Turismo Sport játékban később bárki számára elérhető lesz. A szokatlan az, hogy el is készítették az autót kézzel fogható formában, bár azt nem tudni, hogy tudja-e, amit a gyártó ígér.
A villanyautó-töltés egyik problémájára jelenthet megoldást a Chakratec nevű cég rendszere, amely lendkerekes energiatárolással tehermentesíti az elektromos hálózatot.
A Honda Jazz-alapú szedánját a kezdetekkor szerencsétlen arányai és méretéhez képest kivételes helykínálata különböztette meg a konkurenciától. Mostanra, úgy tűnik, csak az utóbbi maradt, bár az autó kívülről sem kicsi már, sőt, hosszabb is, mint az ötajtós Civic.
A hatvan zsűritagnak a múlt hét pénteken kellett leadnia a javaslatait, mára pedig megszületett az eredmény, ebből a hét autóból válogatunk majd február végén, amikor leadjuk a voksot a Nagy Év Autója-győztesre. Két tisztán villanyautó (Porsche Taycan, Tesla Model 3), kettő, amiből van tisztán villamos változat (Peugeot 208, Renault Clio) és az eddigi hibridek közül talán a legjobb, evör (Toyota Corolla) szerepel a beválogatottak között.
Eddig csak fotókon láthattuk a Lotus új hipersportautóját, de most egy álcázott példányt pályára is vittek.
A Mercedes és az Aston Martin sem hajlandó lemondani a manapság csak presztízs miatt tartott óriási motorokról.
A Vauxhall első embere, Stephan Norman szerint 2025-ben már senki nem fog belső égésű motorral hajtott kisautót kínálni.
Nem sok szürreálisabb jelenet létezik, mint amikor egy autó halad és egy kutya ül a volánnál, de Amerikában tényleg megtörtént.
A hét autóipari bulvárhíre volt, hogy lebőgött a Tesla, amikor sci-fis újdonsága premierjén az egész világ szeme láttára tört be egy betörhetetlennek ígért üveg. Hogy szándékos marketinghúzás volt-e vagy sem a baki, talán sosem tudjuk meg, a Tesla részvényei mindenesetre hat százalékot estek miatta. Elon Musk friss tweetje pótolta, ami elmaradt a bemutatón, itt van a videó az azt megelőző főpróbáról, ahol jól látszik, mit értettek törhetetlen alatt.
Franz throws steel ball at Cybertruck window right before launch. Guess we have some improvements to make before production haha. pic.twitter.com/eB0o4tlPoz
— Elon Musk (@elonmusk) 2019. november 23.
Cifra egy történet ez: a Maserati maga adott ki kémfotós hangulatú képeket újdonságáról, ami valójában egy sosem lesz autó, mégis álcamatricát visel. A lényeg az olaszok új motorja, ami benne van, de arról meg nem beszélnek.
A Volkswagen észak-amerikai forgalmazója lép egy erőset arculatépítésben ezzel az új Baja-szörnnyel. Nevében Atlas, de aligha széria bármi a VW Atlas Cross Sport R-ben.
Százmillió eurós kartellbírságot rótt ki a német szövetségi versenyhivatal (Bundeskartellamt) a szerkezetiacél-beszerzések árának egyeztetése miatt a Volkswagen, Daimler és BMW autógyárakra.
Bizonyos értelemben ez a legtöbb, amit a Volkswagen eddig személyautóban kínált. A Viloran, amely egyelőre kínai specialitásnak ígérkezik, 5,3 méteres, és 3,18 méteres tengelytávú, azaz nagyobb mint az Atlas terepjáró, az amerikai Passat, vagy akár a Phideon luxusszedán. Ám nem ez a legnagyobb eltérés a VW-ek többségéhez képest, hanem az, hogy az autót úgy tervezték, hogy hátul legyen a legjobb utazni benne.
A Vision T egyes feltételezések szerint már a következő Tucson előfutárának tekinthető, mások szerint csak óvatos kísérlet, amellyel azt próbálják kideríteni, hogy mit szólnának az amerikai vásárlók a tervezők új ötleteihez.
A hatszázegynéhány lóerős luxusterepjárók piacáról a Mercedes sem maradhat ki. Az idén Los Angelesben rögtön két ilyen autót is kiállítottak, az egyik 63 AMG terepjáró a közepesen nagy GLE, a másik a borzasztóan nagy GLS alapjaira épül.
A Toyota viszonylag későn kezdett tisztán elektromos autókat fejleszteni, de mostanra elkészültek egy szériamodellel, a Lexus UX 300e-vel.
Ahogy ígérte, a Tesla félresöpörte az összes hagyományt a Cybertruck elnevezésű modell tervezésekor. Nem csak a pickup kategóriáét, ahol egyébként nagyon hasonló autókat kínál minden gyártó, de még a sajátjait is.