Hírek

2019. május 18., 08:05 Módosítva: 2019.05.22 06:29
85

A hivatalos neve Champagne Chest, és egyetlen célja van: tökéletes stílusban feltálalni a pezsgőt és a kaviárt. Nem csak a Rolls-Royce közelében, de azért oda illik igazán, már csak a dekorációja miatt is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 17., 15:47 Módosítva: 2019.05.20 14:46
717

Nem sokon múlt, hogy kettős gázolás legyen azon a videón, amit a Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság adott ki pénteken. Egy kecskeméti gyalogos átkelőn történt szerdán a szabálysértés, és a napokban zajló nagy országos Zebra terv nevű akció miatt vette észre a rendőrség. Öt hónapos jogsibevonást kapott érte a majdnem gázoló.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 17., 15:23 Módosítva: 2020.09.03 12:51

Az újdonság neve Bolt Nano, elektromos, és egymás mögött szállíthat két embert. Ha minden a tervek szerint halad, jövőre már gyárthatják is. 

boltnano
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 17., 13:20 Módosítva: 2019.05.22 06:29
142

Gondolhatnánk, hogy egy ilyen születésnapi autótól nem idegen egy kis feltűnés, ehhez képest kifejezetten visszafogott lett.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 17., 11:41 Módosítva: 2020.09.03 12:52
199

A Volkswagen ugyan nem készíti el legkisebb modelljeinek utódait, az aktuális Up! és testvérei még kulcsszerepet játszanak a kínálat átalakításában. Ennek a folyamatnak a részeként mutatkozik be a Škoda Citigo elektromos változata is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 17., 10:09 Módosítva: 2019.05.20 07:34
203

A 40. Bécsi Motor-szimpóziumon mutatták be az új hajtásláncot, amely a következő években a közepes és nagyobb Volkswagen modellek legfontosabb építőelemei közé tartozhat. Persze akad benne néhány megkérdőjelezhető megoldás is, például a két párhuzamos villamos rendszer, de valószínű, hogy mi, a fogyasztók ezzel járunk a legjobban.

15tsi mhev
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 17., 06:50 Módosítva: 2019.05.20 07:41
61

Zsúfolt városokban jelenhet jó közlekedési alternatívát a személyautókkal, buszokkal és taxikkal szemben a Renault EZ-Pod, amely a Twizy műszaki alapjaira épül, de vezetni nem kell.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 16., 16:30 Módosítva: 2019.05.19 11:03
96

Egy Koenigsegg sportkocsi eddig egy kicsit több volt, mint a pénzért megvehető járművek csúcsa: a birtoklásához szerencse is kellett, nem csak a képtelen vételár birtoklása, hiszen egy-egy típusból legfeljebb tucatnyi készült. Ám úgy néz ki, ezen hamarosan változtatnak: jövőre érkezik az első, nagyobb tömegű gyártásra tervezett modell, ötliteres V8-assal és hibrid hajtással.

2
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 16., 15:38 Módosítva: 2019.05.20 07:41
131

Kora tavasszal a BMW már megmutatta az új 1-es álcázott példányairól készült képeket, most pedig már álcázás nélkül láthatjuk az autó néhány részletét. A bal első sarkát és a műszerfal egy részletét mutatták meg a Facebookon.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 16., 11:22 Módosítva: 2019.05.19 11:03
170

Már négy éve, hogy egy kínai befektetőcsoport, az Ideal Team Venture kezébe került az olasz sportkocsimárka használati joga. Ez az a vállalkozás, amely korábban a Gumpert örökségét is átmentette az új Apollo nevű sportkocsigyártóba, és úgy néz ki, most a De Tomasót tervezik feltámasztani.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 16., 07:48 Módosítva: 2019.05.19 11:03
91

Tavaly még csak az ígéret volt meg, ám most mutattak valamit a kétkedőknek is. A 25 vadonatúj DB5-öst már építik, és most meg is mutattak három készüléket azok közül, amelyek bekerülnek az ezüstszínű sportkocsikba.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 15., 18:43 Módosítva: 2019.05.19 11:02
852

Borsod-Abaúj-Zemplén megyében a napokban (14-e és 17-e között) tartja a rendőrség a Zebra terv elnevezésű akciót, aminek már az első napján, kedden megszületett az első komoly bírság. Egy fordos nem adott elsőbbséget egy zebrára kilépő gyalogosnak a rendőrök előtt, amiért a pénzbírságon felül két hónapra eltiltották a vezetéstől. 

3 1798
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 15., 18:20 Módosítva: 2019.05.19 11:03
23

Ahogy sejthető volt, a McLaren ugyanazokra az alapokra igyekezett túrakocsit építeni, amelyeket minden más autójukban is alkalmaznak. Ez lett belőle: egy kicsivel kevésbé passzentos kétüléses, némi csomagtérrel, és persze versenyautós dinamikával.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 15., 17:45 Módosítva: 2019.05.20 07:41
397

Egy hete írtuk meg, hogy a német A5-ös autópályán átadott öt kilométeres kísérleti szakasszal Németország tett egy óvatos lépést a felsővezetékes autópályák felé. A hír aztán meglepően nagyot ment a neten, így talán sokaknak érdekes, hogy a projektben erősen érdekelt Scania most kiadott egy közleményt, amiben elmagyarázzák, hogyan működik ez és mi a céljuk vele.

bet
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 15., 15:08 Módosítva: 2019.05.19 11:02
93

Az ötajtós modellek már nemigen passzolnak a Mini névhez, ahogy a kétliteres turbómotor sem, ami a JCW változatba kerül. Ez utóbbi 304 lóerős és 449 Nm csúcsnyomatékú, azaz egyből a sportkompaktok élmezőnyébe repíti az ötajtósokat.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 15., 13:34 Módosítva: 2019.05.19 11:02
88

Valószínűleg átmeneti megoldásnak szánják a Nissan NV250-est, mivel rövidesen érkezik az új Kangoo – legalábbis a Renault ezt ígérte. Ezért is meglepő, hogy egyáltalán előálltak ezzel az autóval.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 15., 13:33 Módosítva: 2019.05.19 11:03
71

Alighanem azoknak szánják ezt a változatot, akik az alapváltozat 340 lóerejét kevésnek érzik, a Turbo bő 146 ezer eurós árát viszont soknak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 15., 11:49 Módosítva: 2019.05.17 07:41
69

A Smart FCE sorozat 21 darab autóból áll majd. Ezeket a Brabusnál készítik, Konstantin Grcic, a neves ipari formatervező színtervei szerint, és ezek lesznek az utolsó, belsőégésű motorral készített Smartok.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 15., 10:46 Módosítva: 2019.05.19 11:02
342

Nagyon szokatlan, hogy egy autógyártó két egymást követő évben frissít egy régebbi típust, de az Audi esetében pontosan ez történt. A tavalyi, visszafogott átalakítások után az idén ismét új kivitel érkezik, amellyel alighanem a sokkal frissebb konkurensek, a 3-as BMW és a 60-as Volvók vevőelszívó hatását igyekeznek ellensúlyozni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 15., 06:10 Módosítva: 2019.05.19 11:02
119

Eddig japán mintára a fontosabb piacokra külön tervezett autókat a Kia, de úgy néz ki, változtatnak a stratégián, legalább az igazán népszerű kategóriákban. A vázlaton látható szabadidőautót legalábbis globális modellnek hirdetik, és ha minden igaz, Indiában gyártják majd.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 14., 15:40 Módosítva: 2019.05.19 11:02
204

A Porsche autógyár 1948-tól számolja saját történetét, de ha úgy vesszük, már ez az 1939-es ritkaság is hozzá tartozik. A Type 64-et eredetileg egy 1500 km-es közúti versenyre tervezték, de az egyetlen megmaradt példányt végül Ferdinand Porsche használta közönséges utcai autónak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 14., 13:51 Módosítva: 2019.05.19 11:02
151

Régóta pletykáltak arról, amit most bejelentett a Volkswagen: igyekeznek megszabadulni az ipari motorokat és hajtásokat gyártó részlegektől, a teherautó-üzletágat pedig tőzsdére viszik.

man ps
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 14., 13:26 Módosítva: 2019.05.17 07:43
401

Félrenavigálták magukat, hat kilométer mélyen mentek be a Merzse-mocsárba, majd az eleve puha utat áztató eső miatt két napig ültek a kamionjukban ukrán kamionosok. GPS-rongálás lett a történet vége.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 14., 11:54 Módosítva: 2019.05.17 10:30
1166

A lakóautó rétegműfaj, viszonylag kevés készül belőle, talán ezért nem figyelt rájuk eddig igazán senki. Svédországban is kellett néhány ronda baleset, és az eladások jelentős növekedése, hogy komoly törésteszteket végezzenek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. május 14., 11:24 Módosítva: 2019.07.09 16:43
79

Az üzlet részleteiről egyelőre keveset tudni, de annyi biztos, hogy a Hyundai-csoport 80 millió eurót fizet, és ezért cserébe a Rimac segít kifejleszteni egy szériagyártásra alkalmas, nagy teljesítményű elektromos hajtásláncot, és ezt többféle járműben fel is használják majd.

Távolról sincs vége, olvasson még