A Dacia két fontos modelljének leváltására készül: a Sandero mellett a Logan is a második generációváltás előtt áll. A kémfotók tanúsága szerint a Logan esetében az autó karaktere is megváltozik: a harmadik generáció prototípusán az eddigieknél sokkal lendületesebb tetővonal figyelhető meg.
Kínában rengetegen bezárkóznak a koronavírus miatt, így volt ezzel Chen Tao is. A New York Post közölt róla egy rövid cikket, mert nem a megszokott módon oldotta meg a bevásárlását.
Az új Jazz egyetlen, Európában is elérhető változata hasonló, két villanymotoros, e:HEV fantázianevű hibrid hajtást kap, mint a CR-V Hybrid, de a kisebb mérethez igazítva.
Az olasz szaksajtó szerint a Giulietta pályafutásának az idén tavasszal szakad vége, ami elsősorban az alacsony kereslet számlájára írható.
Ezúttal egy kaliforniai vállalkozást, a Canoo-t karol fel a koreai óriáscég, amely saját jogán is az erősebb a villanyautó-gyártók közé tartozik.
Egy ukrán autószerviz osztott meg pár napja egy meghökkentő videót Facebook oldalán, amiben első ránézésre sose fogynak el az autóból kiszálló gyerekek. A videó Mongóliában készült, miután egy néhány éves UAZ leparkolt egy óvoda elé, és a terepjáróból 34 kisgyerek, és 3 felnőtt száll ki.
A The Drive közölt részletes cikket egy autós üldözésről, amit egy autólopás előzött meg, és lassan két hét elteltével még mindig nem ért véget a bűncselekmény-sorozat.
Az Aston Martin anyagi gondjainak egyik forrása, hogy a Vantage kupé messze nem bizonyult olyan népszerűnek, mint azt eredetileg várták. Most azonban újra van remény, a vászontetős Vantage-nek köszönhetően.
Az első Mini gyártását Leonard Lord - akkoriban a British Motor Corporation elnöke – szorgalmazta, és az volt az elképzelése, hogy egy négyszemélyes, megbízható, olcsó, de egyben sportos autót dobnak piacra vele. A tervezéssel Sir Alec Issigonist bízta meg, aki teljesíteni tudta a követelményeket, és így született meg 1959-ben az Austin Se7en/Mini Morris kisautó.
A gyári közlemény hosszasan fejtegeti, hogy honnan ered, és mit szimbolizál az új név.
Úgy tűnik, hogy egyetlen beszállító is képes komolyan megfogni az európai villanyautó-gyártást: pillanatnyilag az LG Chem lengyel akkumulátorgyára látszik a szűk keresztmetszetnek. Emiatt szünetel a Jaguar I-Pace előállítása is.
Először mutatták meg a nyilvánosságnak, hogy milyen lesz a Scuderia Cameron Glickenhaus Le Mans-i sportkocsija, a 007-es. Egyelőre a tervek alapján számítógéppel generált képeket mutatták meg, mivel a kézzel fogható autó várhatóan csak a nyár végére áll össze.
A C3 eddig is eléggé kilógott a többi négyméteres modell közül, de a modellfrissítés kapcsán egy kicsit még csavartak a formaterven. Ezzel párhuzamosan nő az elérhető változatok száma is.
Valószínű, hogy a korábban már beharangozott új Aventador változat motorja hallható a legújabb videón, amely állítólag 830 lóerős lesz.
A korábbi Leon Cupra is egész népszerűnek bizonyult, nem csoda, hogy sietnek bemutatni az utódot, ahol a névsorrend már megfordul.
Az Inside EVs számolt be röviden arról, hogy egy kínai vállalat hogyan jutalmazza meg az alkalmazottjait. A cég éves bónuszként a legjobb dolgozóinak Tesla Model 3-akat ajándékoz, ami nem kis jutalom.
Majdnem pontosan húsz évvel ezelőtt, 2000 legelején mutatta be az MAN Münchenben a Trucknology Generation-A, azaz a TGA típust. Az új ezred elejére kifejlesztett teherautó 2007-ben kapott egy nagyobb faceliftet és egy új típusjelzést is, a TGX-et. Az elmúlt húsz évben a TGA és TGX típuscsaládhoz tartozó teherautókból majdnem egymillió darabot gyártottak a két németországi (München és Salzgitter), valamint a Krakkó melletti Niepolomicében lévő gyárban.
Miközben a Fiat Európában nem igazán kényezteti a közönséget újabb típusokkal, Dél-Amerikában jóval frissebb a paletta. Az utóbbi évek során teljes kisautó-családot fejlesztettek ki és mutattak be: az ötajtós Argo és a lépcsős hátú Cronos a korábbi Punto és Linea modellek utódai is lehetnének, most pedig várhatóan egy platós modellel bővül a kínálat.
Mivel az Opel a General Motors európai leányvállalata volt 1929 és 2017 között, ebben az időszakban nem igazán erőltették a márka Európán kívüli megjelenését. Ám úgy tűnik, ezen is változtatna a jelenlegi anyacég, a PSA csoport.
A Tesla Cybertruck, a GM már beharangozott új GMC Hummer modellje, a Ford és az Amazon által támogatott Rivian és a Bollinger után a hidrogén-hajtású és elektromos teherautókkal kapcsolatos ígéreteiről ismert Nikola is bemutatott egy villamos hajtású pickupot.
Eredetileg ugyan Észak-Amerikában mutatták be a Fisker márka legújabb modelljét, de úgy látszik, az európai vásárlókra is számít a cég. Erre utal legalábbis, hogy a 2020-as Genfi Autószalonon is kiállítják a típust, igaz, elérhető egyelőre itt sem lesz.
A Motiv nevű eszköz hivatalosan nem is autó, hanem könnyű kvadrockili, mindössze egy személyes, tisztán elektromos, és teljesen önvezető. A jármű kisebb még egy Smartnál is: 2,54 méter hosszú és 1,3 méter széles, viszont mivel csupán egyszemélyes, állítólag így is elég tágas. Az egyik jelentős előnye, hogy a nagy, felfelé nyíló ajtó miatt kerekesszék befogadására is alkalmas lehet, és mivel magát vezeti, az utazás ideje elvben jól hasznosítható.
Átszervezi autóipari birodalmát Li Shufu, a Geely Holing elnöke. A kínai üzletember egyetlen céget tervez létrehozni a Geely és a Volvo Cars vállalatokból, amely a Volvo, a Geely, a Lynk & Co és a Polestar márkákat birtokolná.
Miközben a Ford globális modellnek szánja az elektromos, ötajtós Mustangot, most kiderült, hogy a Mach-E először Európában lesz elérhető, méghozzá valószínűleg a mintapiacnak számító Norvégiában indulhat el a pályafutása.
A történelem ismétli önmagát. Most, hogy a NASA megint a Holdra készül, újra szükségük lesz egy holdjáróra. Ahogy az Apollo-program idején, most is az autóiparhoz fordulnak segítségért, de most valószínű nem áll majd meg a határoknál a jelentkezők köre.