A Mini is bejelentette, hogy változtat a Mini kínálaton az új Euro6d-Temp norma-változat szeptemberi bevezetése előtt.
Indul a villanyosítás a Mercedesnél, méghozzá rögtön két kompakt, konnektoros hibrid modellel. Mindkettőben a hátsó kerekeket hajtja majd egy 90 lóerős villanymotor.
Vagy egy hónapja hallani, hogy hamarosan eljön ez a pillanat, de ha minden igaz, az elmúlt hét volt az első, amikor a Model 3 gyártásával át tudták lépni a 5000 példányt.
Bár a 840 lóerős Demonból nem készül több – a gyártás a 2018-as modellévvel lezárult – a rajongók nem maradnak értelmetlenül erős Dodge kupé nélkül. Tovább készül a Challenger Hellcat, és annak egy erősebb kiadása, a Hellcat Redeye, amelybe a 6,2 literes kompresszoros Hemi V8-as új, 807 lóerős változatát építik.
A maga léptékével mérve nagy visszahívás előtt a Ferrari. Az olaszok 1507 autójukat hívják vissza légzsákcserére a Takata-botrány részeként.
Lassan vége a lóerőhajszának, a közeljövőben a tömeg lesz a mérce a sportautózásban. Erről a szupersportautós lóerőhajsza egyik főszereplője, a McLaren vezérigazgatója, Mike Flewitt beszélt a héten.
Akkumulátorgyárat épít Németországban a kínai Contemporary Amperex Technology Ltd (CATL) vállalat - erősítette meg három forrás is pénteken a Reuters hírügynökségnek.
A hírét már megírtuk, a videóval még adósak voltunk. A Porsche ugyanis nem tökölt sokat, még a rekord napján kiadták a fedélzeti kamera képét – így kicsit könnyebb elhinni az amúgy hihetetlen 5:19,546-os nürburgringi köridőt.
Alig készült el a Q8-as, máris egy még nagyobb számozású SUV-ról pletykálnak.
Több éves csúszással, de úgy néz ki, végre tényleg elindul a zárt karosszériás elektromos autók bajnoksága.
A Ford elmagyarázza, miért a sofőrök okozzák a forgalmi torlódások jelentős részét.
A BMW igazgatótanácsának tagja szerint csak tökéletes megoldást szabad kiengedni az utakra, és szerinte olyan még jó darabig nem is lesz.
A 950 lóerős Audi, a tetőbokszos Lamborghini és a keresőlámpás csapatós Rolls-Royce után újabb egyedi jármű készült Jon Olsson számára. Ezúttal Mercedes volt az alap.
Több mint 400 ezren rendelték meg a Tesla Model 3-at, tőlük kér most 2500 dollárt a gyártó, megerősítésként. Mellesleg ez újabb egymilliárd dollár bevételt is jelent.
Bár az Italdesign egy ideje már a VW csoporté, úgy tűnik, nem csak a németeknek dolgoznak. Ezúttal például a Nissan kérte fel a stúdiót, hogy készítsenek egy autót a Skyline GT-R ötvenedik születésnapjára. Ez a végeredmény: egy alacsonyabb, agresszívebb, érdekesebb GT-R, a Nismo által tovább tuningolt műszaki tartalommal.
Mindjárt itt a július, ilyenkorra nagyjából már minden autóról tudunk, amit idén bemutathat még egyáltalán Európának az autóipar, s az Év Autója főnökség ekkorra összeállítja a listát, amin mi, egyszerű zsűritagok elkezdhetünk gondolkozni - na, melyik lesz benne a hetes listában, november végén, az előszavazáson.
A Honda 1986 óta fejlesztett kétlábú robotokat: ennek a hosszas munkának a végeredménye lett ASIMO, a 120 centis, szkafanderes űrhajós-külsejű, humanoid robot, amelyet 2000-ben mutattak be.
Mostantól Timo Bernhard az az ember, aki a legrövidebb idő alatt száguldott körbe a Nürburgring Nordschleifén. Eddig az abszolút rekorder Stefan Bellof volt 6:11,13 másodperccel, de a 919 Hybrid Evóval, a Le Mans-győztes Porsche kimaxolt változatával majdnem egy percet javítottak ezen a rekordon.
A Jaguar-Land Rover saját méretéhez képest hatalmas összeget fektet abba, ami most az autózás jövőjének tűnik.
A Mercedes X osztály nagyrészt ugyan a Nissan Navara alapjaira épül, de Stuttgartban eléggé belenyúltak ahhoz, hogy a saját motojaikat is beépíthessék a típusba. Így a lehetőség adott egy V8-as benzines változat bemutatásához.
A McLaren meglevő műszaki alapjaira újabb variációt készített: ezúttal az 570S Coupéból készítettek egy könnyebb és erősebb változatot.
Az Alfa Romeo egyetlen sportmodellje, a 4C egyszerűen túl drága ahhoz képest, amit mutat, így nem csoda, hogy a Porsche Boxster és Cayman mellett nemigen rúg labdába. Most még csak a kínálat egyszerűsítésére készülnek, ha igazak a hírek, de a típus utódlása kapcsán is gyanúsan nagy a csend.
Olaszország ugyan rég nem csak az olasz autók hazája, de a hatóságoknál még a hazai vállalatok – nem feltétlen hazai gyártású – termékei vannak túlsúlyban.
Rövid ideig számított a DB11 AMR a brit sportkocsigyártó legerősebb típusának: most itt egy még erősebb variáció ugyanabból az autóból, sokkal nagyobbra tátott szájjal.
Az Audi 2015 óta kínálja az aktuális A4-est, így eljött a kötelező frissítés ideje. Az új változat más lámpákat és átalakított lökhárítókat kap, de ez aligha lesz elegendő ahhoz, hogy néhány méternél messzebbről kiszúrjuk a különbséget.