Hírek

2018. április 12., 06:10 Módosítva: 2018.04.14 15:53
55

Míg itt Európábanaz ötajtós és a kombi Focus bemutatása zajlott tegnap, a Ford számára a legfontosabb mégis a négyajtós változat, amely Észak-Amerikában és a Távol-Keleten válhat slágerré. Meg is mutatták az első képeket a típusról, és sokat elárul, hogy az autón kínai írásjeleket láthatunk.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 11., 14:22 Módosítva: 2018.04.16 06:20
42

Manapság mindenki a Formula-E-ben igyekszik helyet szerezni magának. A BMW sem kivétel: egy ideje már segítik az Andretti csapatot, és a következő szezontól át is veszik az irányítást. És már a versenyautójuk is működik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 11., 12:55 Módosítva: 2018.04.14 15:53
264

A sok új jövevény, az A5, az A7 és a Q modellek közt mintha lassan mellékessé válna az Audi számára is a konzervatív A6-os – a szedán láttán legalábbis lehetett egy ilyen érzésünk – de az Avant azt jelzi, hogy mégis maradt némi újító kedv a tervezőkben.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 11., 11:31 Módosítva: 2018.04.16 06:20
24

A pletykák szerint már pénteken bejelenthetik, hogy Európa legnagyobb autógyártójának élére új ember kerül. Herbert Diesst tartják a legesélyesebb jelöltnek a vezérigazgatói posztra, akinek elméletileg sem lehetett semmi köze a dízelbotrányhoz.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 11., 06:21 Módosítva: 2018.04.16 06:19
112

A brit Autocar híre szerint a Suzuki már befejezte a régi Jimny gyártását, de csak azért, hogy megkezdjék a gépsorok átállítását a következő generáció előállítására. Az utód még az idén bemutatkozik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 10., 14:08 Módosítva: 2018.04.16 06:19
383

Ahogy a kémfotók alapján már korábban is sejthető volt, a negyedik Focus nem az a forradalmár, mint a dédapja volt: a New Edge bátran újszerű formái mára teljesen lekoptak róla, így nem több egy átlagos ötajtós kompaktnál. Pedig rengeteg benne az újdonság, csakhogy ezzel nemigen kérkedik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 10., 13:23 Módosítva: 2018.12.28 20:00
148

A kötelékeitől megszabadított versenyautó a 919 Hybrid Evo nevet kapta, és Spa-Franchorchamps-ban próbálták ki, hogy mennyivel gyorsabb így, mint a WEC bajnokságban tavaly volt. A különbség meglepő: a sportkocsi a leggyorsabb Formula-1-es versenyautó köridejénél is jobbat futott.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 10., 11:44 Módosítva: 2018.04.14 15:53
60

Argentína volt az utolsó piac, ahol a Renault még forgalmazta az első generációs Renault Kangoot. A múltidő nem is egészen indokolt, a 21 éve bemutatott típus személyszállító változatát még most is kínálják, ám a teherszállító Kangoo Expresst új típussal váltották fel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 10., 11:10 Módosítva: 2018.04.16 06:20
182

Az MX-5 persze az egyszerűségről szól, és ezen nem is változtattak. A kétliteres szívómotorba egyetlen plusz alkatrészt sem építenek be, sőt, attól lesz erősebb, amit eltávolítanak belőle.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 10., 06:07 Módosítva: 2018.04.16 06:20
82

A Jaguar elég erősen bekezdett terepjáró-fronton az F-Pace és az E-Pace bemutatásával, de ezzel még nem teljes a kínálat. Már dolgoznak egy harmadik, az eddigieknél jóval nagyobb termetű szabadidő-autón.

c-x17 exterior 01
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 9., 17:13 Módosítva: 2018.04.13 06:38
130

A BMW gyári fotói, és hivatalosnak tűnő adatok szivárogtak ki, néhány héttel a pekingi világpremier előtt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 9., 14:39 Módosítva: 2018.04.13 06:39
97

A Vision Gran Turismo tanulmányok jellemzően nem létező autók, amelyeket a Gran Turismo konzoljáték-sorozatához adnak ki az autógyárak. Az Audi azonban csavart egyet a dolgon: igaz, hogy az ő tervük is elég valószerűtlen, de ők megépítették, és a hét végi Formula-E verseny betétszámaként meg is autóztatják vele a vippeket.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 9., 14:01 Módosítva: 2018.04.13 06:39
124

A ralikrossz világbajnokságra szánt Mégane RX nem gyári versenygép, csupán egy magáncsapat, a Guerlain Chicherit alapította GCK megbízásából készült, de ehhez képest elképesztően profi munkának tűnik, tele meglepő műszaki megoldásokkal.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 9., 12:19 Módosítva: 2018.04.13 06:39
267

A legújabb BMW M5 már papíron sem épp gyenge: a gyár 600 lóerőt és 750 Nm csúcsnyomatékot ígér, de most kiderült, hogy mit tud az autó a valóságban.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 9., 06:34 Módosítva: 2018.04.13 06:39
56

A napokban beszélt a Nissan arról, hogy olcsó, felújított akkumulátorokkal tartaná sokáig az utakon az első generációs Leafeket. Már azt is tudni, hol lesz az a bizonyos akkumulátor-felújító üzem: a fukusimai atomreaktorhoz közel, egy nemrég még radioaktív szennyezés miatt lezárt területen.

IMG 1373
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 8., 16:28 Módosítva: 2018.04.12 06:18
245

Német környezetvédő szervezetek szerint teljes egészében az autóiparnak kellene viselnie a korosabb dízelautók utólagos átalakításának a költségeit a megkövetelt emissziós határértékek betartása érdekében.

vkh
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 8., 14:35 Módosítva: 2019.09.26 20:36
141

A tengerentúlon kapnak új esélyt Harvey vízkáros autói – írják amerikai lapok a fél éve pusztító hurrikán után hátrahagyott sérült, megázott autókról. Mivel ők írják, a tengerentúlt tessék úgy érteni, hogy az USA-n kívülre kerülhet ez a több százezer autó: Európa remélhetőleg kimarad. 

ber
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 8., 00:10 Módosítva: 2018.04.11 06:37
206

Nem öli meg teljesen a kézi váltókat a Subaru. Korábban arról lehetett hallani, hogy biztonsági okokra hivatkozva szakítanak a hagyományos megoldással, és kizárólag automatákat szerelnek be. Most is vannak már olyan modelljeik, amelyek csak CVT-vel kaphatók. A sportos gépeknél viszont megtartják a manuálist.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 7., 15:29 Módosítva: 2018.04.11 06:36
35

Az Aston Martinnál már jó ideje dolgoznak a márka első hobbiterepjáróján. Tanulmányként már láthattuk is a DBX Concept nevet viselő SUV-ot, idén év elején pedig egy elnagyolt vázlatot mutattak a sorozatgyártású változatról. Most újabb információkat csöpögtetnek róla: méghozzá többek közt azt, hogy nem lesz belőle elektromos hajtású.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 7., 12:31 Módosítva: 2018.04.09 20:26
110

Lyukat ütött egy parkoló falában egy Porsche 911 Targa 4S a nagy-britanniai Colchesterben. A baleset pontos körülményei még nem tisztázottak, annyi viszont biztos, hogy a 73 éves sofőr éppen parkolni próbált. Nem úgy sikerült, ahogy tervezte.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 7., 10:38 Módosítva: 2018.04.11 06:36
83

Komolyan megtolja a villanyautók fejlesztését a PSA csoport. A francia konszern mintegy negyvenre bővítené elektromos hajtású járműveinek palettáját, ezzel igyekeznek felvenni a versenyt olyan óriásokkal, mint a Volkswagen vagy éppen a Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance.

psa-groupe-hybrid-electric-2?auto=format%2Ccompress&fit=max&h=67
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 7., 06:48 Módosítva: 2018.04.11 06:36
72

Jelenleg épp próbaüzemben nyúzza az amerikai tengerészgyalogság a Nikola Reckless UTV nevű készségét, ami egy viszonylag nagy, és indokolhatatlanul erős kvad, villamos hajtással és masszív acélcső bukókerettel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 6., 15:48 Módosítva: 2018.04.10 06:15
26

A Renault városi kiskocsija az idén már hatéves lesz, így már az idén várható az utód, amelyről érdekes módon eddig nem készültek értékelhető kémfotók.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 6., 14:40 Módosítva: 2018.04.09 17:56
9

A PSA vezérigazgatója, aki jelenleg épp az Európai Autógyártók Szövetségének (ACEA) elnöke is, azt mondja, az EU veszélyes játékot űz a szén-dioxid-kibocsátási határértékek szigorításával.

euflags
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 6., 12:26 Módosítva: 2018.04.09 17:56
248

Távolról nézve olyan az MW Motors nevű vállalkozás első terméke, mintha ötven éve született volna Angliában. Régi Triumphok, MG-k és Aston Martinok formavilágát idézi, némi BMW-s és Mercedeses beütéssel.

Távolról sincs vége, olvasson még