Hírek

2017. július 7., 06:03 Módosítva: 2017.07.11 06:10
44

A Ford Mustanggal együtt hat másik típust is leteszteltek az EuroNCAP legutóbbi sorozatában. Az Alfa Stelvio, a Hyundai i30, az Opel Insignia, a Seat Ibiza és a VW Arteon mind öt csillagot érdemelt, csak a Honda Civictől vontak le egyet, és a japán kompakt legtöbb részeredménye sem tűnik gyengének.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 6., 17:47 Módosítva: 2017.07.10 06:52
83

Bár a Nissan messze nem ígér annyi önállóságot, mint a Tesla típusai, azért nem hagyják ilyesfajta trükkök nélkül. Azt már korábban elárulták, hogy fejlett sávtartó rendszerrel szerelik fel, most pedig az is kiderült, hogy a parkolásban is komoly segítséget nyújt. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 6., 15:56 Módosítva: 2017.07.08 09:17
45

A Ford lassan öt éve mutatta be a Transit-Tourneo család középső tagját, a Custom-öt, így időszerű volt egy komolyabb frissítés. A leglátványosabb változás az autó új orrkialakítása, amely egyszerűbbnek és letisztultabbnak tűnik, mint eddig, követve a márka személyautóinak stílusváltását.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 6., 11:14 Módosítva: 2017.07.09 06:59
162

A problémát ezúttal az okozza, hogy a Mustangot családi autókra kifejlesztett értékelési rendszer szerint vizsgálta az EuroNCAP. Kiderült, hogy gyermekszállításra nem igazán való, és aki hátul ül, az komoly biztonsági kockázatot vállal. Viszont ha a tipikus felhasználást nézzük, sokkal kedvezőbb kép alakulhat ki a Ford izomautójáról.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 6., 06:04 Módosítva: 2017.07.09 06:59
51

A holland Eindhoven University of Technology hallgatói régóta foglalkoznak napelemes járművek fejlesztésével, és most bemutatták a Lightyear One koncepciót. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 5., 18:05 Módosítva: 2017.07.06 17:54
4

Egy új személyautó megjelenését több évnyi tesztelés előzi meg, ahol álcázott prototípusokat nyúznak változatos körülmények között, hogy kiderüljenek az esetleges hibák, és megtalálják a legjobb beállításokat. Az E-Pace tesztjein készült felvételekből vágott látványos videót a Jaguar, ahol aszfalton, havon és murván mennek az új SUV-val, durván.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 5., 17:43 Módosítva: 2017.07.09 06:59
55

A komolyabb terepjárók zömét is csak a stílusuk kedvéért veszik, és ez a Panda 4x4-re talán még inkább igaz. Ezt ismehették fel a Fiatnál, amikor összeállították a kisautó legújabb változatát. A City Cross látszatra nem sokban különbözik a 4x4 Cross változattól, de ahogy a neve is mondja, inkább való városba, mint terepre.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 5., 15:12 Módosítva: 2017.07.09 06:59
213

Manapság már nemigen akad olyan autógyártó, amely ne ígérne a közeli jövőre valamit, amiben villanymotor van. Az évszámok ugyan változnak – 2019 és 2025 közé ígérik a villanyosítás első látható eredményeit – de a folyamat már megindult, egyformán intenzív fejlesztések folynak az autógyártóknál és a beszállítóknál is. A Volvo azonban ennél valamivel szigorúbb ígéretet tett ma: azt ígérik, 2019 után nem mutatnak be olyan autót, amelynek a hajtásában ne lenne villanymotor.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 5., 12:47 Módosítva: 2017.07.07 18:42
58

A BMW tavaly ősszel, a Párizsi Autószalonon tanulmányként már megmutatta az X2-est, de a forma jogi védelme miatt közzétett vázlatokon az is jól látszik, hogy hol változtattak érdemben a túlzó koncepció-formán.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 5., 11:09 Módosítva: 2017.07.09 06:59
12

Az Apollo legutóbbi koncepciója, az Arrow öt éve mutatkozott be a Genfi Autószalonon. Négyliteres, 1000 lóerős V8-as hajtotta az 1,3 tonnás szupersportautót. Ugyanekkor ígértek egy modellt 2017 júniusára, aminek csak a neve, a Titan volt nyilvános. Ehelyett most az IE nevű tanulmányt mutatták meg – egyelőre csak hátulról.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 5., 06:05 Módosítva: 2017.07.07 18:42

Abban nyilván a Rolls-Royce-nál sem kételkednek, hogy az elektromos autóké a jövő, de a cég vezérigazgatója szerint a hibrid hajtásra való áttérés olyan kompromisszum, amit nem szükséges megkötni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 4., 14:52 Módosítva: 2017.07.07 18:42
120

Nem ritka, hogy a sportkocsik fejlesztéséhez eredményes autóversenyzők segítségét veszik igénybe a gyártók, és ezt nem csak marketing-szempontok miatt teszik. Olyan beállításokat találni, amelyekkel egy autó közúton és versenypályán is jól használható, nem könnyű, de egy gyors sportkocsi esetében épp ez a cél. A Porsche ezúttal Mark Webbert kérte fel a feladatra, aki tavaly tőlük ment nyugdíjba, miután megnyerte a sportkocsi-világbajnokságot egy 919-esben.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 4., 12:32 Módosítva: 2017.07.07 18:42
1

A Tesla valószínűleg a Model 3 bemutatása miatt döntött úgy, hogy javít a Model S és Model X olcsóbb kiviteleinek gyorsulásán. Van, ahol a javulás drámai, máshol alig észlelhető.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 4., 11:46 Módosítva: 2017.07.06 13:30
96

Szokatlan, hogy egy autógyártó ennyire ne harangozzon be egy ilyen szintű újdonságot, de a Volkswagen szép csendben mutatta meg a Gen.E elnevezésű autót, amelyet fejlesztési prototípusnak neveznek, bár vették rá a fáradtságot, hogy tisztességes formatervet készítsenek hozzá.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 4., 10:00 Módosítva: 2017.07.07 18:42
3

Henrik Fisker másodszor próbálkozik meg a Fisker autómárka naggyá tételével. Az Emotion névre hallgató villanyautó komoly potenciálnak tűnik, a nyilvános teljesítményadatok alapján akár a Tesla nyakára is mászhat.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 4., 06:07 Módosítva: 2017.07.07 18:42
7

A Honda egyike azoknak az autógyártóknak, a nagy rivális Toyotához hasonlóan, amelyek az utóbbi két évtizedben a hidrogén-hajtás fejlesztésében látták a jövőt, viszont a villanyautó-fejlesztésben kissé lemaradtak a konkurenciától. Most ezen változtatna a cég, és ebben a Hitachi Automotive Systems nyújt segítséget.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 3., 17:38 Módosítva: 2017.07.06 06:24
54

Úgy néz ki, már nem kell sokat várnunk az i8 második változatára, a Roadsterre. A nyitható tetejű kivitel számos részletében túlmutat a kupén, amely a vászontetős változat megjelenésével párhuzamosan szintén megújulhat.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 3., 15:01 Módosítva: 2017.07.06 17:55
226

A brit Autocar híre szerint a testes, négyajtós, kupétetős AMG modell gyakorlatilag készen van, az álcázott prototípusok már a Nürburgring Nordschleifén futják próbaköreiket, azaz az utolsó beállításokat végzik, mielőtt megindulhat a gyártás. Ha igaz, ez lesz a Mercedes teljes kínálatának legerősebb négyajtós modellje.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 3., 14:07 Módosítva: 2017.07.06 06:24
75

Korábban a fényszóró egy részét mutatták meg, majd az új műszerfalat – ezek önmagukban sokat azért nem mondtak el a következő Leaf-ről. Most az orr-részről közöltek két képet – ezek egy fokkal talán közelebb visznek ahhoz, hogy el tudjuk képzelni, milyen is lesz az új elektromos modell karaktere.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 3., 08:13 Módosítva: 2017.07.07 06:14
117

A következő évek nem a sportosság és a teljesítmény határainak feszegetéséről szól majd az Audinál, vagy ha mégis, nem pont ott, ahol várnánk – derül ki az Audi Sport igazgatójának szavaiból.

DSC09534
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 2., 15:43 Módosítva: 2017.07.05 06:36
240

385 ezer autót készül visszahívni a Volkswagen a német DPA hírügynökség szerint. A konszern nagy része érintett lehet.

420A8788
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 2., 11:56 Módosítva: 2017.07.06 06:24
77

Nem olyan rég még Hummerek készültek az AM General South Bend-i üzemében, ahol hamarosan villanyautókat gyártanak majd. Egy kínai startuphoz került az amerikai autógyártás jelentős helyszíne. 

hummer-h1-08
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 2., 07:22 Módosítva: 2017.07.06 06:24
199

Mindig csodálatos dolog, ha valaki nemcsak azért tart klasszikus, veterán autót, hogy nézegesse, hanem rendeltetésszerűen használja is azt. Három maláj Volkswagen-fanatikus úgy döntött, buszaikkal felkerekednek, és megnézik a VW németországi haszonjármű-gyárát Hannoverben.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 1., 18:07 Módosítva: 2017.07.05 06:36
37

A Tesla egyik legkomolyabb kihívójaként emlegetett Faraday Future eddigi – igaz, még nem túl hosszú – története legnagyobb kihívásán van túl, amelyet ráadásul sikerrel teljesített. Az amerikai villanyautó-gyártó a legendás Pikes Peak-i hegyi felfutón állt rajthoz az FF91-essel. Az Exhibition kategóriában indultak, és bár nyerni nem tudtak, de beállítottak egy rekordot: a leggyorsabb sorozatgyártású villanyautó már az övék.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. július 1., 15:13 Módosítva: 2017.07.03 08:14
59

A Kia idén turbómotoros változattal bővítette a Soul palettáját. Mindig öröm, ha egy család gyarapszik, nincs ez másként most sem, előrántották hát a kalapból... na, nem a nyulat, hanem újra az aranyos kis hörcsögöket, akik már-már a cég marketingspecialistáinak számítanak. A legújabb Soul-variáns is kapott egy rágcsálós reklámot.

Távolról sincs vége, olvasson még