Hírek

2018. március 16., 00:06 Módosítva: 2018.03.20 06:18
67

Legördült a tízezredik Lamborghini Huracán az olaszországi gyártósorról. A jubileumi példány egy Performante volt, Verde Mantis zöld színben, 5,2 literes V10-essel, 640 lóerővel és 600 newtonméteres csúcsnyomatékkal. Kanadában talál majd gazdára.

Lamborghini-Huracan-1
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 15., 17:50 Módosítva: 2020.07.06 08:15
353

Megnyitotta az előrendeléseket első modelljére a Polestar. Eddig csupán érdeklődésüket jelezhették a potenciális vevők, mostantól azonban a Volvo teljesítmény-központú almárkájának weboldalán konkrét vételi szándékukat is bizonyíthatják, ha leteszik a 2500 dolláros, vagyis bő 600 ezer forintos foglalót.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 15., 16:13 Módosítva: 2018.03.19 06:48
60

A Toyota hamarosan bemutatja a RAV4 következő, ötödik generációját. A március végi New York-i Autószalon előtt már egy teaser-fotót is közzétettek a hobbiterepjáróról, igaz, ezen túl sokat még nem látunk az autó formájából.

2019 toyota rav4 teaser ad32f36e3568dc38cb8594f1ab8b0717f2d8d3c0
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 15., 14:07 Módosítva: 2018.03.18 13:31
181

A sport és a terepjáró már évek óta járhat együtt, hiszen a legtöbb gyártó, aki kínál hobbiterepjárót, kínál hevített változatot is. Most a Jaguar-Land Rover cégcsoport tartott erődemonstrációt a kínai Tianmen hegyen, amelynek a szerpentinjén hamarabb felértek egy Range Rover Sporttal, mint ezt a Ferrari 458 Italiával tették. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 15., 09:07 Módosítva: 2018.03.18 02:27
544

A Kia rendesen odapakolta a Stingert, és nemcsak erős, hátsókerekes polgári verziót faragtak belőle, hanem igazán brutális, 370 lovas GT-t is. De mire megy a kétturbós V6-os egy ötliteres szívó-V8 ellen? Az ausztrálok egymásnak eresztették a Stinger GT-t és a Ford Mustangot egy negyed mérföldes versenyre. Nem lőnénk le a poént, először álljon itt a videó.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 14., 16:32 Módosítva: 2018.03.18 17:04
77

A BMW-nél már javában dolgoznak a következő generációs 1-esen, most pedig néhány új információ szivárgott ki a modellről. Ez lesz egyébként a németek első autója, amely már az új, FAAR nevű padlólemezre épül. Ez, ahogyan a neve (Frontantriebsarchitektur) is mutatja, egy elsőkerékhajtású platform, de összkerékhajtást is képes befogadni.

 

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 14., 14:30 Módosítva: 2020.07.02 09:19
101

Óriási energiákat fektet az elektromos hajtásláncok fejlesztésébe a jövőben a Volkswagen. A vállalatcsoport első embere, Matthias Müller arról beszélt, hogy villanyautó-programjuk 2022-re érheti el teljes kapacitását, akkor már lényegében havi egy új modell készülne villanymotorral.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 14., 13:29 Módosítva: 2020.07.06 08:15
49

A Subaru korán elkapta a hobbiterepjáró-divathullámot, és most sem engedi el, közeleg az új Forester bemutatója. Most egy kedvcsináló képet tettek közzé, igaz, nem látszik rajta sok. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 14., 10:17 Módosítva: 2020.07.06 08:16
4

Nem teljesen meglepő, hiszen a LaFerrariban már akasztottak villanymotort a V12-es szívó mögé. Az egy KERS-jellegű rendszer volt, amely egy lendkerék segítségével hasznosította újra a mozgási energiát. Most viszont egy hagyományos értelemben vett benzines-elektromos hajtáslánc készül.

paul-walker
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 13., 17:59 Módosítva: 2018.03.15 14:09

A McLarennél egy ideje már dolgoznak a BP23 belső kódnevű autón, és bár időközben bemutatták a Sennát is, azért nem kell attól tartani, hogy a nagy durranás elmarad. Azt mondják, még idén bemutatják a valaha volt leggyorsabb utcai gépüket.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 13., 15:33 Módosítva: 2018.03.16 15:01
189

Még kifut a tervezett harmadik évad, aztán ennyi volt a The Grand Tournak – legalábbis erről írnak brit lapok a napokban, amelyek úgy értesültek, az Amazon nem készül meghosszabbítani az Clarkson/Hammond/May-trió műsorának szerződését.

clarkson-and-co-s-the-grand-tour-does-what-the-new-top-gear-fail
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 13., 13:21 Módosítva: 2018.03.18 10:28
218
Annál durvább halálfélelmet nehéz lenne rászakajtani a famíliára, mint ha beülnek a papa új, négyajtós AMG GT-jébe. Ami nagyon, de nagyon-nagyon nem egy CLS.

Ha minden igaz, ez most a harmadik legerősebb négyajtós szériaautó a világon és a második Európában, közvetlenül a Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid és a Cadillac CTS-V után. 639 lóerő az iskolai fuvarokhoz, tárgyalásra menni, átszelni Franciaországot vagy... éppenséggel Németországot, a korlát nélküli autobahn termőföldjét. És ha minden igaz, nemsokára a legerősebb lesz, erről többet az interjúban.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 13., 12:51 Módosítva: 2018.03.16 16:35
63

A Porsche nagy erőkkel dolgozik első teljesen elektromos modelljén, a Mission E sportkocsin. A Genfi Autószalonon aztán nagy meglepetésre nem annak valamilyen szériaközeli változatát mutatták meg, hanem a megemelt, körbeműanyagozott Cross Turismót, de úgy tűnik, van még a tarsolyukban más is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 13., 11:09 Módosítva: 2018.03.18 10:27
239

A Mazda Vision Coupe nyerte el az év legszebb tanulmányautójának járó díjat. Az elismeréstől tizennyolc neves dizájner döntött, és a Genfi Autószalonon jelentették be az eredményt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 13., 08:02 Módosítva: 2020.07.02 09:20
9

Az Alpine és a Renault Sport korábbi főnökével erősít a kínai Byton. David Twohig korábban az Alpine A110 fejlesztésében vett részt, most alelnöki pozíciót kapott a távol-keleti tulajdonú, de kaliforniai központtal működő vállalatnál. Közvetlen felettese a BMW i-részlegétől érkező Carsten Breitfeld lesz.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 12., 17:58 Módosítva: 2020.07.02 09:27
56
Százas csomagokban röpködnek itt a kilowattok, a hatótávot félezer kilométerekben mérik, a villanyautó-feltöltés időszükséglete pedig lassanként összemosható lesz a benzinesekével. Höhö, ez az alternatív, papíron létező valóság a Genfi Autószalonon, s van mellé autónak látszó díszlet is, rogyásig. Futottam egy kört a szalonon, és a legérdekesebb elektromosság-alapú újdonságokat szépen összeszedtem egy lapozgatós anyagba.
2018. március 12., 15:49 Módosítva: 2018.03.14 11:46
5

Nem hagyta válasz nélkül az Rolls-Royce-vezér az Aston dizájnerének beszólását, érdekes márkaegó-ügyi cicaharc alakul a két brit prémiummárka között.

Marek Reichman
Marek Reichman
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 12., 13:41 Módosítva: 2018.03.18 02:27
154

Hozza az Urus a Lamborghininek, amit vártak tőle. Az olaszok egy fő céllal dobták piacra az új városi terepjárót, mégpedig, hogy szélesítsék az ügyfélkörüket. A vezérigazgató beszámolója szerint ez sikerült.

lamborghini urus
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 12., 10:03 Módosítva: 2018.03.14 16:34
193

Bár Genfben alig engedték közel hozzá a pórnépet, a Ferrari igyekszik megalapozni újdonsága hírnevét. Ez lenne a Pista, amiről a genfi bemutatóval egy időben adták ki ezt a ki tudja mennyi CGI-vel készült videót.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 11., 17:47 Módosítva: 2018.03.14 10:21
111

A megalománia egy kifizetődő dolog, hiszen mivel egyenesben mindenki tudja nyomni a gázt, egy 600 lóerős autóban a vásárló olyat kap, amiből egyből érzi, mégis mire fizette ki egy kisebb banánköztársaság éves költségvetését. Márpedig lóerőből idén sem volt hiány Genfben, sőt, igazából 500 lóerő alatt nagyon fel sem kaptam a fejem. Rég volt, hogy lelkesedni tudtam egy-egy lóerőgyárért, talán csak a Ruf az, ami igazán megfogott, az is inkább az építéshez való hozzáállás miatt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 11., 14:26 Módosítva: 2018.03.14 06:41
801

Hiába az átgondolt tipográfia, a háromszínű filctoll (bár az M-es rendszámok már EU-címkések), a középbéna kivitelezés lett a veszte a miskolci rendszámrajzolónak. Heves megyei járőrök szúrták ki az M3-as autópályán ezt az otthon gyártott azonosítót.

kep2 199
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 11., 12:59 Módosítva: 2018.03.14 10:21
1168

Nem lehetett könnyű dolga annak a csapatnak, amelyet a Mazda 6-os modellfrissítésével bíztak meg: a kodós 6-os 2013 óta van piacon, azóta volt már egy átfogóbb frissítése, most pedig, ötéves korára elérkezett a második. Bár a szedánt tavaly ősszel, Los Angelesben már megmutatták, Európába csak most érkezett meg, ráadásul azóta elkészült a kombi fészliftje is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 11., 11:52 Módosítva: 2018.03.13 11:38
53

Még az idén bemutatják a McLaren következő csúcsmodelljét, a Hyper-GT-t. A brit gyártó már megkezdte az újdonság kampányát, most például elárulták, hogy ez lesz a leggyorsabb autójuk: 391 km/h-s lehetséges végsebességről beszélnek, ami öt km/h-val több, mint amit a világ egykor leggyorsabb személyautója, a McLaren F1 tudott. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 11., 09:47 Módosítva: 2018.03.14 10:21
115

Rövid vajúdás után nemrég önálló almárkává alakította a Cuprát a Seat. Mostantól olyasmi lesz ez náluk, mint a Mercedesnél az AMG, a Fiatnál az Abarth vagy a BMW-nél az M. A genfi szalonon külön standot állított idén a Seat és a Cupra, bár elég közvetlen volt az átjárás.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. március 11., 00:07 Módosítva: 2018.03.13 06:24
83

Pure néven jön a az Alpine A110-es lecsupaszított, mindössze 1080 kilogrammos változata, amelyből kihajigálták az összes feleslegesnek ítélt luxusfelszerelést. Hogy ezek pontosan mik, arról csak találgathatunk, mivel a Pure specifikációjáról csak annyit árult el az Alpine, hogy megegyezik a bevezető Premiere Edition felszereltségével, de a fókusz még inkább vezetési élmény irányába tolódott.

Távolról sincs vége, olvasson még