Hírek

2016. október 30., 09:51 Módosítva: 2016.11.04 06:39
625

Amikor klasszikus autókról beszélünk, a legtöbb rendes autóbuzinak az elsők között ugrik be az E30 M3. Ma már horroráron lehet hozzájutni egy-egy példányhoz, különösen akkor, ha egy ritkább kiadásról van szó. Itt van például ez a Sport Evolution.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 30., 07:20 Módosítva: 2016.11.01 09:22
1

Az a hír járja, hogy az érkező Corvette ZR1 lesz az utolsó orrmotoros Corvette, az utódokat már középmotoros felépítéssel tervezik. A 6,2 literes, feltöltős V8-asból 700 lóerőt hoztak ki búcsúajándékként.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 29., 18:14 Módosítva: 2016.11.01 12:09
4

Négy éve, Párizsban mutatta be a Porsche a Panamera Sport Turismo tanulmányt, azaz a kombi Panamerát. Sokat kellett várni, de úgy tűnik célegyenesbe ért a projekt, az alig álcázott Panamerát, aminek várhatóan Gran Turismo lesz a neve, már versenypályás tesztelés közben kapták lencsevégre.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 29., 13:59 Módosítva: 2016.11.03 06:36
129

Másfél éve jelentette be a Tesla atyja, hogy a villanyautó szféra után a háztartásokba is beköltözne a cég, a Powerwall névre keresztelt akkumulátoraival. A Powerwallt azért álmodták meg, hogy a lithium-ionos akkumulátoroknak köszönhetően éjszaka is felhasználható a napközben előálló napenergia. Most Los Angelesben beszélt Musk a következő nagyszabású tervéről: a Powerwall 2 rendszerről, amely már nem csak akkumulátorokat, hanem napelemként működő tetőcserepeket is magába foglal.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 29., 12:31 Módosítva: 2016.11.01 19:38
148

A Land Cruiser 70-es sorozatát egyes piacokon a mai napig árulja a Toyota. Ahhoz azonban, hogy megfeleljen a mai előírásoknak a terepjáró, alakítottak egy kicsit a 32 éves típuson. A kereslet és a kínálat találkozásából így megszületett az újonnan megvehető veterán Land Cruiser.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 29., 07:16 Módosítva: 2016.10.31 15:42
185

Csupán apró részletekben tér el egymástól az Észak-Amerikának szánt VW Atlas, amelyet ma hajnalban lepleztek le, és a kínai változat, amelyet Teramont néven forgalmaznak majd.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 28., 17:01 Módosítva: 2016.10.31 13:23
52

A német Der Spiegel szerint az Európai Bizottság kezdte el vizsgálni, hogy a VW dízelmotorok gyári javítása vajon okoz-e károsodást egyes alkatrészekben, esetleg növeli-e a fogyasztást. A Volkswagen azt mondja, ilyesmiről szó sincs.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 28., 15:21 Módosítva: 2016.10.30 16:16
70

Az RM Sotheby's készül elárverezni a Lancia-Ferrari versenyautók egyik utolsó példányát. Az 1985-ből származó gép az LC2-es késői változata, amelyet privát versenyzők még az 1990-es évek elején is használtak, ahogy az egyszerű vörös szín is jelzi.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 28., 13:22 Módosítva: 2016.10.30 13:26
311

Meglehetősen drága dolog egy új karosszériaváltozat gyártásba küldése, de a legújabb pletykák szerin az Alfa Romeónál már eldöntötték: meglépik ezt a kockázatos lépést. Az ok egyszerű: Európában szükség van a kombira, ha versenyben szeretnének maradni.

A művész így képzeli a kombi Giuliát
A művész így képzeli a kombi Giuliát
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 28., 12:23 Módosítva: 2016.10.30 13:26

A Mazda egyelőre egyetlen előzetes fotót mutatott a CX-5 következő generációjáról, amelyet a jövő hónapban mutatnak be Los Angelesben.

cx-5 2pv
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 28., 11:28 Módosítva: 2021.07.16 09:18
96

A korábbi előzetesek után a Volkswagen bemutatta második, kifejezetten Észak-Amerikának fejlesztett, és ott is gyártott modelljét. Az Atlas névre keresztelt modell hatalmas méretei ellenére odaát a középkategóriás SUV-k mezőnyében versenyez majd.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 28., 06:12 Módosítva: 2016.10.30 08:58

Egyre ritkábban találkozunk olyan típusokkal, amelyeket több mint húsz évig tartanak gyártásban, pedig sokáig jellemző volt ez a gyakorlat. Kínában csak néhány éve álltak le a 80-as évek közepéről származó VW Santana forgalmazásával, vagy ott az 1967-ből származó VW Transporter T2, amelyet három évvel ezelőtt búcsúztattak el Brazíliában. Ám akadnak még hasonló esetek, például ezé a Nissané, amelyet 1992 óta minimális változtatásokkal készítettek Mexikóban.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 27., 17:00 Módosítva: 2016.10.29 16:22
437

A Teknikens Varld éles irányváltást szimuláló jávorszarvas-tesztje 1997-ben, az első generációs Mercedes A osztály felborításával került először a nemzetközi figyelem középpontjába, de a svéd lap azóta is elvégzi ezt a manővert minden tesztautójával. A Toyota Hilux ráadásul nem először bukik meg: kilenc éve az előző generáció is a felborulás határán teljesítette a manővert, és most az aktuális generáció is ugyanilyen rosszul reagált a hirtelen manőverre.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 27., 15:08 Módosítva: 2016.10.29 09:26
232

A Hyundai régóta kínálja a hatalmas, fronthajtású modellt piactól függően Azera vagy Grandeur néven. Egykor Európában is kapható volt, erről az új modellről egyelőre nem tudni, hogy eljut-e hozzánk. Dél-Koreában viszont most mutatkozik be, és a képek alapján a márka legvonzóbb autói közé tartozik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 27., 14:03 Módosítva: 2016.10.30 06:50
13

A Borgward márka Brémából származik, és a feltámasztott márka is itt alapítja meg európai gyártóbázisát. Szó sincs ezreket foglalkoztató gyáróriásról, amilyen a Borgward fénykorában volt, de elegáns megoldás a kínaiaktól, hogy a helyszínválasztássál hűek próbálnak maradni a márka hagyományaihoz.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 27., 11:33 Módosítva: 2016.10.29 18:27
255

A legfeltűnőbb változtatás az Octavián a fényszórók új kialakítása: az eddigi egyszerű négyszögforma helyett megosztott első lámpákat kap a típus. Ha nem is igazán eredeti a megoldás – hasonlót már elkövetett a Mercedes az előző E osztályon – de legalább egy kicsit elüt a sablontól, ami már önmagában is meglepetés a VW csoport bármely márkájánál.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 27., 06:08 Módosítva: 2016.10.30 06:50
45

A töréstesztjeiről ismert szervezet ismét bizonyította, hogy mennyit ér aktuális értékelési rendszere: konkrétan félrevezető, ha valaki csak a csillagok alapján próbál döntést hozni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 26., 17:49 Módosítva: 2016.10.28 13:29
140

Néhány hete még arról lehetett hallani, hogy az Audi 2017 végén búcsúzik a hosszú távú sportkocsiversenyek világától, de most kiderült, már az idén vége a dalnak. Elképesztő egyeduralom – 13 győzelem – után az idén véget ér a program, egyszerűen feloszlik az Audi Sport Endurance részlege.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 26., 17:28 Módosítva: 2016.10.29 18:22
272

Valószínűleg a Mercedesnél is tudják, hogy a halott vásárló nem jó vásárló, de a számháború kötelez: ha versenyben akartak maradni a BMW-vel, az E63 AMG nem adhatja alább hatszáz lóerőnél.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 26., 14:12 Módosítva: 2016.10.28 09:34

Még az újdonság nevét sem mondják ki az előzetesben, így csak a pletykákra támaszkodhatunk, amikor említést teszünk róla. Ezek szerint Atlas lesz a neve a novemberben érkező új Volkswagennek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 26., 11:34 Módosítva: 2016.10.28 12:07
45

Az új Countryman a márkajelzés ellenére már nem igazán mini: bő húsz centivel hosszabb lett, azaz eléri a 4,3 métert, emellett három centivel szélesebb is az elődjénél. Így már inkább a kompakt ötajtósokkal versenghet, mint a kisautókkal.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 26., 06:08 Módosítva: 2016.10.28 09:34

Hivatalossá vált, amit jó ideje már tudni lehetett: a Toyota végleg beszántotta a Sciont. A márkát még 2002-ben hozták létre a japánok, méghozzá azzal a nem titkolt céllal, hogy megcélozzák a fiatalokat, és izgalmas alternatívát kínálnak az első autójukat megvásárolók számára. Tizenhárom év és 1,2 millió eladott példány után viszont be kellett látniuk, hogy túl kicsit a forgalmuk a kereskedőhálózat fenntartásához. A döntést a Scion Facebook-oldalán jelentették be.

Today, after 13 years and nearly 1.2 million owners, Scion closes its doors. Some of our models will continue to live on...

Közzétette: Scion – 2016. október 24.
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 25., 19:58 Módosítva: 2016.10.28 12:07
3012

A találgatásokat és az órákkal ezelőtt kidobott teaser-videót követően a Mercedes-Benz végre leleplezte pickup-tanulmányát. A stockholmi bemutatót Dieter Zetsche vezette fel. A Daimler AG vezérigazgatója kitért arra a 220D pickupra, amely Dél-Amerikának készült évtizedekkel ezelőtt. Azóta viszont a Mercedesnek - és a többi német prémiumgyártónak - nem volt ilyen típusa, ráadásul az sem volt elterjedt, globális modell. Hozzátette: a márka pickupjának minden szempontból a legjobbnak kell lennie a maga kategóriájában.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 25., 18:15 Módosítva: 2016.10.26 06:21
2

A Mercedes-Benz - a német prémiummárkák közül elsőként – pickuppal bővíti modellpalettáját. A Nissan Navara alapjaira épített új modelljüket néhány órával ezelőtt már megvillantották, most azonban hivatalosan is lerántják róla a leplet. A bemutatót élőben is közvetítik, itt pedig magyar idő szerint 18.30-tól bárki követheti.

2016. október 25., 14:59 Módosítva: 2016.10.27 15:10
225

Az elmúlt években sokszor beszéltek már róla, de egészen mostanáig csak találgatás volt: összkerékhajtást kap az M5-ös BMW. Erről az ausztrál GoAutónak beszélt az új generációs 5-ös ottani bemutatóján a bajor gyártó egyik munkatársa. Sven Arens hozzátette: erre szükség volt ahhoz, hogy elég hatékonyan tudják kamatoztatni az ikerturbós V8-as teljesítményét.

Távolról sincs vége, olvasson még