Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata, aminek a gyártó szerint két másodperc is elég lesz a százas tempó eléréséhez. Ezzel a valaha gyártott leggyorsabb Nissan lehet.
Az Opel hagyományosan csak Európában létező márka, de az utóbbi években még ezt is megváltoztatták volna, hogy valamiképp nyereségessé tegyék a rüsselsheimi gyártót. Az első kísérlet azonban kudarcba fulladt: az épp egy éve megnyitott ausztrál kereskedőhálózat a mai napig csupán 1500 autót adott el. A tervekben ennek a tízszerese szerepelt.
Bár már közel az utódmodell bemutatója, a Lamborghini még kiad egy utolsó Gallardo változatot, az LP 570-4 Squadra Corsét. A sportkocsi utóneve versenycsapatot jelent, és az autó meg is felel a címkéjének, amennyire csak lehetséges.
Egy új-zélandi férfi, Ivan Sentch eldöntötte, hogy kinyomtatja kedvenc autóját, az Aston Martin DB4-et. Az autó még nincs teljesen kész, de már teljesen felismerhető, a karosszéria 90%-a már felkerült a kartonból kivágott ideiglenes tartószerkezetre. Ivan csak januárban kezdett 3D nyomtatással foglalkozni, szóval nem arról van szó, egy tudós hosszú évek munkájával jutott el idáig.
A Ferrari évtizedeken át fejlesztett gyári autókat a Le Mans-i 24 órás verseny kedvéért, de később lemondtak a hosszú távú versenyzésről, hogy a Formula 1-re koncentrálhasson a cég. Így 1973 óta csak privát Ferrarikat indítottak a patinás futamon, amelyek legfeljebb egy-egy kategóriagyőzelemre voltak jók, az abszolút elsőségnek a közelébe sem jutottak. A német Auto Motor und Sport híre szerint hamarosan változhat a helyzet.
A Mercedes mostanság inkább a személyautói felújítására koncentrált, hisz vissza szeretné szerezni vezető szerepét a prémium-kategóriában. Így a Viano kisbusz ma más kissé avétosnak hat, ám úgy tűnik, hamarosan megérkezhet az utódmodell. Erre utal legalábbis néhány nemrégiben felbukkant vázlat, amelyet állítólag a gyári tervezők készítettek a következő generáció kidolgozása közben.
Amikor a VW négy éve bevásárolt a Suzuki részvényeiből, mindenki azt várta, hogy a két cég nagy dolgokat visz majd végbe együtt. Nem így lett: a cégvezetők személyes konfliktusai miatt csak az ügyvédek lettek gazdagabbak. Most azonban olyan híreket hallani, hogy mindkét cég békülékenyebb hangnemet ütött meg.
Egy utánzatok gyártására szakosodott műhelyen ütött rajta a spanyol rendőrség. Tizenkilenc autót lefoglaltak, és nyolc, a műhelyben dolgozó férfit letartóztattak.
Egy sportkocsi-gyártónál eddig az volt a teljesítmény, ha erősebb, gyorsabb, jobb úttartású autót dobott piacra. Ám úgy néz ki, ma már a Porsche is spórolós modellekkel próbál a vásárlók kedvében járni.
A Mercedes Palo Altói fejlesztőközpontja érdekes lehetőségeket lát a Google Glassben. A szemüvegbe költöztetett okos-telefon nem kiváltaná, hanem új funkciókkal bővítené az autó meglévő navigációs rendszerét.
A rendőrség közleménye szerint augusztus 4. és 11-e között lezárják az alsó rakpart Margit híd és Mozaik utca közti szakaszát. A korlátozás 18 és 22 óra között él, de a célforgalomra nem vonatkozik.
A McLaren az évek során számos autógyárral működött már együtt, és nem csak a versenypályán. Most úgy tűnik, megpróbálják a Hondával elmélyíteni friss kapcsolatukat: lehetséges, hogy közösen fejlesztenek majd utcai sportkocsit.
A Nissan Juke sikerét látva a legtöbb autógyártó igyekezett leutánozni a receptet. A kis szabadidő-autók piacára így egyre többen pályáznak, de még nincs olyan zsúfoltság, mint a kisautók vagy a kompaktok piacán. Nem csoda, hogy a Suzuki is itt próbál javítani európai eredményein, ahol fele akkora a konkurencia mint másutt.
A Ford eddig elsősorban a rali-világbajnokságra koncentrálta gyári sport-tevékenységét, de a jövő év elején kipróbálják magukat a Dakar ralin is. Mivel egy tapasztalt külső céget bíztak meg a munkával, már el is készült a gyári versenygép, amelyből januárban kettőt állítanak majd rajthoz Dél-Amerikában.
A Suzukira ugyan nehéz idők járnak manapság, de még messze nem adták fel a küzdelmet. Az új SX4 csak a kezdet volt: a következő egy-két évben a teljes modellpaletta megújítására készülnek, ha igazak a hírek. Az egyik első dobásuk a kémfotókon látható, bár alig felismerhetőre maszkírozott kisautó lesz, amely várhatóan egyszerre váltja a Splash és az Alto típusokat.
Gyorsabb, erősebb, könnyebb és feltűnőbb Clio-változat várható 2014-ben. Az előző Clio Gordini még csak külsejében tért el az RS-től, ezúttal azonban egy még hegyesebb változatot takar majd a patinás név.
Film készül a Gran Turismo című konzoljátékból, jelentette be Michael Lynton az E3 játékkiállítás sajtókonferenciáján.
A gyáriak szerint itt az ideje, hogy bemutassanak egy új Audit, ám egyelőre csak az autó egyik sarkát villantották fel. Anagy leleplezésre még bő három hetet várnunk kell.
A harmadik generációs Octavia RS bemutatása alkalmából a Skoda megkérdezett 1000 brit apukát, több időt töltenének-e a gyerekeikkel, ha a babakocsi stílusosabb és jobban felszerelt lenne. A válaszadók 76%-a igennel felelt, ezért megszületett az RS Mega Man-Pram.
Egy visszafogottan álcázott S osztályt sikerült lefényképezni Németországban. Bár az autóról konkrét információ nem derült ki, de az tisztán látszik, hogy hosszabb, mint a nemrég bemutatott alapkivitel.
A bemutatóig ugyan még legalább két év van hátra, de lassan tisztázódik, hogy milyen lesz a Mazda MX-5 alapjaira épülő új Alfa Romeo. Ha igaz, mostanra elkészült a végleges formaterv, és műszaki tartalom is közel áll a véglegesítéshez.
Egy holland tudós jelentette be, hogy feltörte a Megamos Crypto nevű titkosítási rendszert, amelyet a Volkswagen csoport autóinak zárjaiban használnak. A VW most azért pereskedik, hogy a titok, amelynek birtokában egyszerűen felnyitható és elvihető akár a legdrágább Audi, Bentley vagy Lamborghini is, mégse kerüljön nyilvánosságra. Ám ha a holland tudósnak sikerült, más is megfejtheti a kódrendszert.
A Hyundai 2008-ban mutatta be a Genesist, mellyel a luxusautók szegmensét próbálta megcélozni. A modell az amerikai piacon nem is fogy rosszul, az idei év elején, a Detroiti Autószalonon pedig a HCD-14-es koncepciót is bemutatták – ezzel nem titkolt céljuk, hogy felzárkózzanak a nagy luxusmárkákhoz.
James Bond kedvenc autómárkája, az Aston Martin idén ünnepli fennállása századik évfordulóját. Az ünnepségsorozat egyik kiemelkedő résztvevője a DBR1-es sikertípust idéző gyönyörű, kétüléses koncepcióautó, a CC100.
A Shelby American 2010-ben döntött úgy, hogy feltámasztja a legendás GT350-est, melynek első komoly versenysikereit köszönheti a Mustang. A modernizált klasszikusból persze már akkor is limitált szériát terveztek – a gyártás befejezésének most jött el az ideje.