Kőkemény terepjárónak eddig is túlzás lett volna nevezni, de az X-Trail eddig az off-road gépek szögletes stílusával próbált híveket szerezni magának, és földúton jobban érezte magát, mint civilizált környezetben. A Nissan kínálatában azonban így is van elég komoly terepjáró, így a következő X-Trail stílust vált: a Qashqaihoz hasonló utcai crossover lesz belőle, durván egy számmal nagyobb méretben.
A Jaguar kínálatában évtizedeken át nem szerepelt kombi modell – ezt meghagyták a hétköznapibb márkáknak – de manapság egy ilyen változat nélkül nagyon nehéz versenyben maradni az Audi, BMW, Mercedes vagy épp a Volvo mellett. Az első Jaguar kombi a Ford Mondeo alapú X-Type-ból készült, de az a modell csúnyát bukott. Annyi viszont kiderült, hogy a karosszériaforma ellen nincs kifogása a lojális közönségnek sem, így most a sikeres XF-ből készítenek puttonyos kivitelt.
Erősebb, gyorsabb és sokkal szebb lesz az új kétüléses, amelyet napokon belül bemutat a Ferrari. Az F620 GT néven emlegetett modell a négyüléses FF alapjaira épül, de sokkal könnyedebbnek tűnik annál.
A szentgotthárdi Opel üzem bővítése kapcsán sejthető volt, hogy a GM európai részlegénél is elérkezett a nagy motorcsere-hullám ideje, de csak most derült ki, hogy mivel váltják le az eddig használt Family Zero blokkokat.
2017-ig megduplázná eladott autóinak számát a Bentley - közölte a márkaigazgató Wolfgang Dürheimer.
A Lotus marketingesei belehúztak, így az S változathoz hasonlóan, az Evora GTE-ből is készült egy, a márka Formula–1-es csapatának dizájnelemeire épülő kivitel.
Minden eddiginél nagyobb összegű prémiumot kapnak az idén a Daimler és a Volkswagen dolgozói, köszönhetően annak, hogy a vállalatok jó eredményekkel zárták a tavalyi évet.
Az idén áprilisi Pekingi Autókiállításon mutatják be, és 2016-tól kerülhet sorozatgyártásba a Lamborghini hobbi terepjárója. Az olaszok szerint kár is más piacokat kutatni, ha a haszonról van szó.
Hetek óta pedzegetik, hogy az Infiniti valami izgalmas sportautóval fogja meglepni híveit a Genfi Autókiállításon. Habár a korábbi skicceken még csak körvonalaiban volt sejthető a szupersport autó, már akkor sem keltett rossz benyomást – a mostani fotókon látott koncepció azonban biztosan megemeli a japánautó-buzik pulzusát.
Még a Genfi Autószalon előtt kiszivárogtak a Range Evoque alapjaira épített kabrió képei – hivatalos közlemény egyelőre nincs, de a hírforrások széria érett koncepcióról beszélnek 2012-es debütálással.
Túlkomplikált furcsaságnak tűnik a centenáriumi Bertone tanulmány, pedig a szellemi előd, a Stratos HF Zero valódi mestermű volt. Talán nem csak a rossz gazdasági környezetnek köszönhető az olasz formatervező stúdió látványos hanyatlása?
A hatos BMW-t már senki nem nézi sportkocsinak – igaz, korábban is inkább kényelmes túrakocsi volt – így nem meglepő, hogy elkészült az első dízelmotoros és összkerék-hajtású változat. Az adatok alapján az óriási kétajtós igazi csoda: egyszerre gyors és takarékos.
A DS4 eddig csupán a C4 igényesebb változatának tűnt, de úgy tűnik, a franciák ennél fontosabb szerepet szánnak neki: ez a típus áll ki a Mégane RS, a Golf GTi és az Astra OPC ellen.
Európa újabb pénzügyi krízise megviselte az autóipart is: a Peugeot csoport, amely bevételei nagy részét még mindig a kontinensen belül szerzi, egyike a nagy veszteseknek, így mindenképp csökkentenie kell a költségein. A legkézenfekvőbb módszer egy másik autógyártóval való együttműködés lenne, amely már többször is bevált a franciáknak.
Korábban csak homályos, gyenge minőségű képeken láthattuk az A3-ast, most azonban a gyári fotók kerültek nyilvánosságra, kiváló minőségben. Így már egész biztos, amit eddig csak sejthettünk: ezt az Audit sem a kreativitás parádéja adja majd el, a típus kedvelői azt kapják, amit elvárhatnak.
A Roding név nem különösebben ismert, de a cég reményei szerint ez már nem lesz sokáig így. Egy BMW technikára épített szuperkönnyű sportkocsival próbálnak maguknak híveket szerezni.
Az 1,6 literes motorokat kiváltó ezres Ecoboost eleve elég túlfeszített motornak tűnik a maga 120 lóerejével, de ha hinni lehet a pletykáknak, a Ford tervezői nem állnak meg itt. A következő nagy dobás ugyanennek a blokknak a 180 lóerős kivitele lehet, amelyet a Fiesta sportváltozata kaphat meg. Itt két feltöltő etetné nagy nyomású levegővel az apró háromhengerest.
A koreai autókból már csak egy dolog hiányzott az elmúlt években, a stílus. Az új i30-assal egyértelműen ezt a hiányt próbálják befoltozni, nem is teljesen sikertelenül.
468 millió jüant (16 milliárd forint) fektet be értékesítési hálózatának bővítésébe a Porsche legnagyobb kínai forgalmazója, a Jebsen Group.
A CLS révén a Mercedes volt a négyajtós kupék egyik úttörője. A szuperlapos szedán második generációja azonban sokat puhult: már van benne hely hátul, és a csomagtartó is használható. Most azonban olyan gépen dolgozik az AMG – legalábbis a nyilvánosságra került szabadalmi vázlatok alapján – amely azokat is kielégíti, akiknek nagyon hiányzott a száguldás közbeni kuporgás.
Japán mintára egységesíti üzemeit és a gyártási folyamatokat a Volkswagen csoport. A tervek szerint 2018-ra a Skodától az Audiig a cég összes márkájának valamennyi modelljét világszerte ugyanolyan üzemekben gyártják majd.
Egy hete még csak homályos képek keringtek a neten, egy lengyel magazin viszont nemrég katalógusminőségű fotókat tett ki facebook-oldalára. Az új V40-es kimondottan dögösnek tűnik, mindene megvan, hogy odalegyintsen egyet az Audi A3-asnak meg az 1-es BMW-nek.
A Saab-saga legújabb pletykaáradatát egy hétfői sajtótájékoztató indította el, ahol elhintették, hogy egy európai autógyártó is érdeklődik a becsődölt márka iránt.
Beszállt a Genfi Autószalon előtti hajrába a Mercedes is: a barcelonai F1-teszt betétprogramjaként bemutatták az új csúcsroadsterüket, az SL 63 AMG-t.
A néhány hét múlva nyitó Genfi Autószalon előtt néhány nappal lesz a Ferrari 599 GTB Fiorano utódjának a bemutatója, de már most keltik a hangulatot egy gyári kémvideóval, amelyen azt állítják, hogy minden idők legerősebb utcai Ferrariját ragasztgatták össze álcázónejlonnal. Csak nem megfeledkeztek az Enzo utódjáról, amelyről azt rebesgetik, hogy megközelíti az ezer lóerőt?