435-tól 639 lóerőig szerénykednek a nyomorult teljesítményadatok, szánalmas, 3,1-4,4 másodperces nullaszázakról beszélünk, és ha ezek után még bírja gyomorral a família, van drift gomb is.
Ha egy marslakó a genfi szalon alapján ismerné meg a földi autós kultúrát, simán hihetné, hogy mi, emberek csupa elektromos és hidrogénhajtású kocsival járunk. Képeinken a másik világ.
Ferrari Pista ide, McLaren Senna oda, ha bármelyik autót választhatnám, egy huszonéves Audit vinnék haza a genfi szalonról.
Éljen a megalománia, minden, ami erős Genfből: az 1,9-et gyorsuló villanyautó és az 500-zal tépő tákolat.
A Mazdánál maximalisták: kívül kicsivel, belül sokkal finomabb az új 6-os, nyáron hozzánk is megérkezik.
Mármint ha csak azt a pár hetet tekintjük, amióta önálló almárka lett a legmérgesebb Seatokból.
Könnyebb és sportosabb, jobban felszerelt és kényelmesebb modellváltozatokkal bővül az Alpine A110-es kínálata. Plusz két versenyautóval, az önálló márkakupában indítható Cup és a GT4-es verziókkal.
Negyven éve egy generációnak jelentette A versenyautót, most visszatér és odapirít.
A Pininfarinánál egykor csodás vonalvezetésű Ferrarikat, Maseratikat terveztek, most a Távol-Keletnek rajzolnak jövőautókat.
Minden aktuális divatirányzatnak megfelel, ráadásul dögös, és alig fogyaszt. Miért csak most jutott eszükbe?
Semmi nem készít fel arra, amikor élőben megpillantod a Kahn Design 6x6-os Land Rover Defenderét.
A BMW X4 pontosan azt tudja, amit az X3 is, csak éppen hátul elvették a fejteret. Megéri a stílusért nyomorogni?
Laposabb, hosszabb, tágasabb és sokkal szebb a többi újkori Volvónál. Pedig tudjuk, hogy ez kvázi lehetetlen. Ránézel, meghalsz.
Az ember mászkál a genfi Jaguar-standon, hogy lefotózza végre az új i-Pace-t, és hirtelen jókora tömegre lesz figyelmes a szomszéd standon, Mifene, egy Tata? Mi olyan érdekes abban?
Mindent megtettem, de a kihívás túlnőtt rajtam. Ettől függetlenül a Ferrari 488 Pista elég elnök.
Új, 2,4 literes benzinmotorral szerelik a világ legnépszerűbb, hálózatról is tölthető hibrid SUV-jét.
Állítólag ma minden az SUV-okról szól. Mit tesz erre a Peugeot? Bemutat egy klasszikus, lapos szedánt.
Turbós, sorhatos és hátul hajt: így tér vissza a tűz a Toyotába.
Bajban voltak, mert nagyon csinálni kellett vele valamit, közben a vevők pont a darabossága miatt szeretik.
Fényszóróként kétmillió, számítógép vezérelte tükör szór minden korábbinál világosabb, pontosabb, akár információt is hordozó fénycsóvát az útra.
Ha már a benzin alkonyán vagyunk, ünnepeljük azt így, egy dögös, pazarló V8-assal. A BMW előrenyúlt egy alternatív jövőbe: íme az M8 Gran Coupé.
Lehet rá fanyalogni, hogy kívülről alig változott, de az Audi azért nagyon odapakolta az új A6-ost.
Leszámoltak a TDI-kkel, bár eddig is csak minimális volt a részesedésük, így csak a benzines motorok maradhattak.
Egyre többen próbálkoznak ebben a műfajban is, de nagyon különbözőek a megoldások. Ki fut be először?
Ekkora csomagtartó ekkora autóba nem is fér bele. És még csak nem is egy egyszerű, megfizethető láda az.
Hálózatról is tölthető, tisztán elektromos üzemmódban 50 kilométeres hatótávú hibrid hajtásláncot kap a Bentley behemót SUV-ja, a Bentayga.
Erős, tágas, 3,5 másodperc alatt van százon, 500 kilométert megy villannyal, és még terepes is? Ez itt a Mission E Cross Turismo.
Szó bennakad, pofa leszakad, a Polestar 1 meg akkor is kéne, ha 50 köbcentis motor hajtaná.
Benzinnel, gázzal és villannyal is megy a csehek legújabb hobbiterepjárója, ráadásul állatul néz ki.