Elég nehéz a légifelvételek alapján elképzelni, hogy Tesla óriásgyára, a találó nevű Gigafactory mennyire hatalmas épület igazából. A Teslapro nevű Instagram-oldalra felkerült egy videó, ami sokkal szemléletesebben mutatja meg, hogy miért hívják a gyárat gigának.
Újabb konkurens érkezik abba a ligába, ahol a horvát Rimac Nevera és az olasz Pininfarina Battista versenyez. Ezeregyszáz lóerő feletti hiperautót fog piacra dobni hamarosan a nagy múltú spanyol autógyártó, a Hispano Suiza.
Tele van az út feszült, idióta sofőrökkel, akik bármin képesek felkapni vizet, és nem restek mások életét kockára tenni a kicsinyes, szánalmas bosszúért cserébe.
Még tavaly, Győrben történt az az autós üldözés, amiről most hozott nyilvánosságra részleteket az ügyészség. A rendőrök egy férfit akartak igazoltatni, aki megállás helyett megpróbált autóval elmenekülni előlük.
Bár jelenleg nincs sok elektromos terepjáró a piacon (az SUV-kat ne vegyük ide), előbb-utóbb ezt a szektort is utoléri az elektromos átállás. Csakhogy, a terepezéshez egy direkt erre a célra készült sebességváltó is szükséges, ez azonban eddig hiányzott a legtöbb villanyautóból.
A Porsche tavaly nyáron, a márka hetvenötödik születésnapjának alkalmából mutatta be a lenyűgöző Mission X koncepcióautót, amiről már akkor tudni lehetett, hogy tele van műszaki finomsággal. Most úgy tűnik, hogy van esély egy nagyon hasonló szériamodellre.
Néhány hónapja mi is megírtuk, hogy megjelent a BMW X2 elektromos változata, az iX2. Eleinte csak egy elég erős, kétmotoros kivitelben volt elérhető, ám most érkezik hozzá egy gyengébb, nagyobb hatótávú változat is.
A Toyota targonca- és munkagépgyártó üzletága kerülhet bajba.
Vannak napok, amikor az ember kipróbálja, hogy milyet gyorsul a gép. Ez nem olyan gyakori – remélem –, de mégis egy fontos adat az autós világban a 0-100-as sprint. Viszont akkor még ritkábban próbálnánk ezt ki, ha az autó csak 500-szor engedné?
A gyártó radikálisan csökkenti az elektromos változatok árát.
Elkészült a XVIII. kerületi mérleg.
Finis. Íme a bamakós sorozat utolsó epizódja.
Hiába tartozik az eltiltás hatálya alatti vezetés a bűncselekmények közé, ez sem elég visszatartó erő. Mi is rendszeresen beszámolunk olyan esetekről, mikor egy autós az eltiltása ellenére is volán mögé ül, a probléma pedig már a rendőrségnek is szemet szúrt.
A rendőrség a police.hu-n számolt be Bács-Kiskun vármegye múlt heti közlekedési statisztikáiról, a számok pedig egészen elszomorítóak.
A VZ márkajelzés mindig a Cupra csúcsmodelljeire kerül, és míg a Formentor VZ5-ben az Audi legendás öthengeres turbómotorja lapul közel négyszáz lóerővel, az elektromos Born VZ 240 kW-os, vagyis 312 lóerős hajtáslánca 545 Nm nyomatékot is bedob a kirakatba. A vége limitáltan 200 km/h, százra pedig 5,7 másodperc alatt ugrik.
A Volvo szerint eljött az egyszerűsítés ideje, így az XC40 Recharge és a C40 Recharge elektromos modelljei innentől EX40 és EC40 néven folytatják karrierjüket, miközben a plug-in hibridek egyszerűen T6 és T8 márkajelzést kapnak a teljesítményük függvényében.
A BYD modelloffenzívával folytatja a nagy menetelést, amit 2023-ban kezdett. A nagyon olcsó villanyautótól a luxuskategóriáig több fronton is támad.
Az M-es BMW-kről az embernek sportos, erős és gyors autók jutnak eszébe, éppen ezért szinte sokkolóak azok a pletykák, melyek a legújabb BMW M5 súlyáról szólnak.
Mikor a Bertone csődöt jelentett, ugyanúgy meg kellett menteni az archívumát és a gyűjteményben maradt koncepcióautókat a felszámolók és az olasz állam elől, mint a Pininfarina esetében 2012 környékén. Az Italdesign Panamera II koncepcióját ismertem. A Bertone 996 és 986 javaslatait nem. Wow, ahogy ezt mondani szokás.
A kínai villanyautó gyártó HiPhi (Human Horizons Group) érdekes helyzetbe került, ugyanis egyre több nemzetközi és kínai médium számol be arról, hogy a cég jelentős pénzügyi gondokkal küszködik. A mostani hírek szerint a gyártó legalább hat hónapra felfüggesztette működését.
A 124-es Mercedes elég széles motorválasztékkal büszkélkedhetett pályafutása során nem csak dízel de benzines fronton is. Kisebb négyhengeresektől a finom sorhatos motorokig is széles a paletta, ám a bődületes V8-asok sem maradtak ki a választékból.
A 23 colos felni az ésszerű maximum amit egy autó alá lehet tenni, az ennél nagyobbak már feleslegesek – mondta Matt Becker, a JLR (Jaguar Land Rover) járműmérnöki igazgatója a Car Throttle-nek adott interjújában.
Mi is megírtuk, hogy pénteken súlyos baleset történt az M1-es autópálya Hegyeshalom felé tartó szakaszán. Több kamion is összeütközött Öttevény térségében, ezért az érintett részt teljes szélességében lezárták. Mégis az egyébként tiszta forgalmú szembe oldalon alakult ki torlódás.