Felhasználói visszajelzések alapján átalakította a Mol a Limo-zónákat: megszűnt több zóna, illetve nyílt több új. A Mol egy Facebook-posztban osztotta meg, hogy milyen változások lesznek a Limo-használatban.
Megérkezett a Civil Pofátlan(tan)ítás legfrissebb, tizenharmadik része, és sajnos ez sem árul el túl sok jót a hazai közlekedési morálról. A Budapesti Autósok és az ORFK-OBB közös sorozatának legújabb epizódjában több olyan esetet is láthatunk, amikor másodperceken múlik csupán a baj: egyesek teljesen figyelmen kívül hagyják a zebrákat, és centikkel a gyalogosok előtt suhannak el. De van még itt más is.
A Ssangyong állati nagy kulimászban van, csődvédelem alatt áll már úgy másfél éve. Legutóbb a vásárlójelölt konkrétan nem fizette be a vételárat, azóta szó szerint a lét a tét – most pedig bemutatták... ezt.
Az utóbbi évtizedek háborúi során a katonai járművek mérete és tömege is egyre csak nőtt, az izraeli Plasan újdonsága azonban szembe megy ezzel a trenddel.
Vlagyimir Gabrieljan a Vkontakte (VK) orosz közösségi oldal vezérigazgató helyettese kollégájával Szergej Merzljakovval, a VK beszerzési igazgatójával május elején egy expedícióra indultak az északi-sarkvidékre a Kanin Nos fokra. Az észak-oroszországi, autonóm Nyenyec körzetben jártak már, amikor a Fehér-tenger partjánál át akartak kelni egy folyón két Sherp ATV-vel. Az átkelés közben mindkét ATV felborult és elsodorta őket a víz. Azt a Sherpet, amelyben Gabrieljan és Merzjalkov utazott, a víz egészen messze, a Fehér tengerbe vitte. A másik ATV-ben Gabrieljan felesége, Aljona és Szergej Olsevics, a VK egyik fejlesztője, utazott. Nekik sikerült kimenekülni az elsüllyedt járműből.
Az új 2-es sorozat is megkapja a maga sportos csúcsváltozatát. Az M2 az M4-es motorját és fékrendszerét kapja, és lesz belőle manuális kivitel is. Egyelőre csupán álcázott prototípusokat vezethetett a szaksajtó néhány munkatársa, viszont ezekről elég pontos képünk lehet a beszámolók alapján.
Nem az a 25 éves izsáki férfi lehetett a legélesebb kés a fiókban, akit egy kecskeméti benzinkúton fogtak el a rendőrök. A tolvaj először egy fémrúddal akarta felfeszíteni a fotocellás ajtót, de mivel ez nem sikerült, betörte az ajtó melletti üveget, így jutott be a shopba. Ott egészen vandál módszerekkel kezdett pénz után kutatni, de alig hatezer forintnyi aprót tudott magához venni.
A rendőrség két napon át tartó sebességmérési akciót tartott a III. kerületben. Azt nem közölték, hogy Óbuda melyik részén mértek, az viszont kiderült, hogy elég sokan lépték túl a sebességhatárt.
Az MG tavaly mutatta be a Cyberster tanulmányt, amit nem lehetett igazán komolyan venni: ujjnyi magas profilú gumiabroncsaival, fényszórók nélküli elejével és nem létező hasmagasságával csak egy újabb üres látványosságnak tűnt, amellyel az MG csak az újságok címoldalára keresi az utat. Ám úgy néz ki, a kínai SAIC ennél komolyabban veszi az MG sportkocsik feltámasztásáról szóló ígéreteit.
Miközben minden attól hangos, hogy melyik márka milyen géppel készül Le Mans-ba, az idei versenyen ebből még nem sok látszott. A két Toyota GR010-es gond nélkül lehozta az első két helyet – az első helyen Sebastian Buemi, Brendon Hartley és Ryo Hirakawa végzett –, úgy, hogy ugyanannyi kört, 380-at tettek meg, a harmadik és negyedik pedig a Glickenhaus két autója lett, 5 illetve 10 kör hátránnyal.
Vannak olyan balesetek, amelyeket több szereplő egyidejűen elkövetett hibái idéznek elő. Ezt mondhatjuk arra a szituációra is, amely a 6-os úton, Pécs és Szentlőrinc között történt a napokban. A Budapesti Autósok oldala éppen a vétlen autós szemszögéből mutatta be az esetet.
A hétvégén tartották a Le Mans-i 24 órás versenyt, valószínűleg nem véletlen, hogy a Ferrari is most mutatott meg egy részletet a versenyautóból, amivel jövőre vissza szeretne térni az 50 éve elhagyott versenykategóriába.
Csütörtökön felére esett a termelés a Hyundai ulszani gyárában, amely a márka legnagyobbja Dél-Koreában. Az óriási kiesés oka, hogy sztrájkba kezdtek az ország kamionosai, ami főleg az eleve törékeny ellátási láncok miatt tartogat globális veszélyeket.
A járőrkocsi legalább olyan változatos műfaj, mint a halottas: az Öböl-menti országokban szupersportautókkal járja a várost a jard, nálunk Skodákkal és Audikkal reprezentál a rendőrség, most pedig Nyugat-Ausztráliában kezdtek tesztelni környezetkímélő típusokat: egy Hyundai Ioniq 5-ös és egy Toyota Mirai fogja színesíteni a Kia Stingereket, X5-ös BMW-ket és Land Cruiser 78-asokat is felvonultató flottát.
A profi autóversenyzés komoly képességeket igénylő, egyben veszélyes üzem, nem is engednek volánhoz akármilyen jött-mentet: a versenyautók százmilliókat érnek, a sebesség nagy, így nem csak a csapatok pénze, de a versenyzők testi épsége is kockára van téve. Épp a fentiek miatt érthetetlen, hogyan indulhatott az egyik legrangosabb 24 órás versenyen egy olyan pilóta, akit képességei miatt kellett kiinteni a mezőnyből.
A Lightyear 0 ötlet szinten 2016-ban merült fel, három év alatt készült el az első prototípus, így összesen 6 év tervezés és tesztelés után már gyártásközeli állapotban mutatták meg az autót a cég alapítói.
A Wiesmannt eddig leginkább a V8-as, valamint V10-es BMW-motorral szerelt, régies stílusú sportkocsikról ismerhettük. Legutóbb akkor hallattak magukról, amikor áprilisban megmutatták a minden részletében új, elektromos hajtásrendszerrel szerelt Project Thunderballt. Úgy néz ki, nem ezt az egyetlen villanyhajtású modellt tervezik a közeljövőre.
Az orosz-ukrán háború kirobbanása után nem sokkal több autógyártó is jelezte, hogy leállítja az összeszerelést az országban, sőt számos márka vezetői arról is határoztak, hogy az orosz piacot is elhagyják. A Volkswagen Nyizsnyij Novgorodban és Kalugában is a termelés szüneteltetéséről határozott. Most pedig hajlandóak fizetni is a munkásoknak, ha otthagyják a Nyizsnyij Novgorod-i gyárat.
Az állatokat elméletileg elriasztja a fényből készült függöny, amit optikai riasztókerítésnek neveznek a szakik. A prizmákat a terelőoszlopokra rögzítik és nagyon strapabírónak mondják azokat: ellenállnak az olyan környezeti hatásoknak, mint a napsugárzás, az eső, a magas hőmérséklet és a hőingadozás, valamint a sózás maró hatását is kibírják.
Ma már azok számára is léteznek megoldások, akik sajnálatos módon elvesztették, vagy nem tudják használni lábaikat, mégis autót vezetnének. Vannak, akik kimondottan arra specializálódtak, hogy kézi vezérlésűre alakítsák át a járműveket, egy 71 éves magyar férfi viszont más utat választott. Erre a helyszínelő rendőrök is rácsodálkoztak egy ecseri balesetnél.
Az F310B-nek igen fontos szerepe van a Ferrari Formula-1-es történetében. Egyrészt ezzel tudtak hosszú idő után újra felzárkózni a Száguldó Cirkusz közvetlen élmezőnyébe, hiszen 1997-ben Michael Schumacher már az utolsó pillanatokig versenyben tudott lenni a bajnoki címért. Jó, mondjuk aztán ki is zárták. Másrészt meg azért is, mert a legendás tervező, John Barnard utolsó munkája. A szakember idény közben hagyta el az istállót, részben azért, mert Ross Brawnt nevezték ki technikai igazgatónak, részben meg azért, mert Jean Todt szerette volna visszaköltöztetni Olaszországba a teljes csapatot, így a tervezőrészleget is, Barnard ellenben nem vágyott a költözésre.
Alaposan meglepődött egy fremonti Chevrolet márkaszerviz ügyfele, amikor visszakapta autóját a javítás után. Az autó fedélzeti rendszere ugyanis arról árulkodott, hogy a Corvette-jén dolgozó szerelő nem aprózta el a próbautat: 240 km/h körül hajtotta a sportkocsit, és egy kis utcai versenyzés is belefért.
Tíz színkombinációban készül a Puma x Porsche Suede RS 2.7 nevű cipő, amelyből színenként összesen 500, számozott párt terveznek legyártani, és mintegy mellesleg belépőjegyként is működik, ha valaki még az idén ellátogatna a Porsche gyári múzeumába.
A rendőrség ezért közleményben kéri, hogy minden esetben, mindenki tartsa be a KRESZ előírásait. Kiemelték, hogy míg az autók viszonylag könnyen, rövid úton meg tudnak állni, addig a vonatokra ez nem igaz. Már a tömegük kapcsán se egyszerű megállítani egy lendületben lévő szerelvényt, aminek a vezetője mire észleli a veszélyt, csak minimálisan tud lassítani, így, ha ütközik egy autóval, az abban ülőknek csak a szerencsén múlik az életük.
Egyelőre nincs nagy választék személyautó-jellegű elektromos kompaktból, a Volkswagen ID.3, a Cupra Born és a Nissan Leaf Kínából kap új vetélytársat.