A Toyota amerikai részlegének vezetője jelentette be, hogy 2021 végéig két tisztán elektromos, és egy konnektoros hibrid modellel bővítik a kínálatot.
Több mint 1,3 milliárd forint kárt okozott az a budapesti és nagykanizsai elkövetőkből álló bűnszervezet, amely külföldről behozott használt autók kereskedelmével foglalkozott - tájékoztatta a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Nyugat-dunántúli Bűnügyi Igazgatóságának sajtóreferense csütörtökön az MTI-t. A TEK kommandósaival intézett elfogásukról egy videót is kiadott a hivatal.
A Skoda ugyan készít gyári sportváltozatokat egyes típusaiból, de a Scala esetében nem a megszokott utat járják. Az Abt közreműködésével készítenek a típusból egy 500 példányos sorozatot.
Egy hét, és bemutatják a Honda új modelljét, de az már most kiderült a forma levédetése kapcsán közzétett vázlatokból, hogy mire számíthatunk.
Új szelek fújnak a Citroënnél, legalábbis ezt jelzi a C3 Aircross modellfrissítése, amely elég radikális stílusváltást hoz. Bár csak az autó orrát cserélik le teljesen, szemből annyira átalakul az autó, hogy senki nem azonosítaná eddigi önmagával.
A járványhelyzet szokatlan lehetőségeket szül – például hónapszám állnak üresen hatalmas épületek, amelyekben normális esetben mindig telt ház lenne. Ez teremtette meg a lehetőséget a Porsche számára, hogy új műfajban írja be magát a Guiness Rekordok Könyvébe.
Markus Duesmann, az Audi vezetője az E-tron GT premierje kapcsán említette meg, hogy jelenleg épp az A1 sorsa a legbizonytalanabb a cégnél.
Bár a klasszikus Defender gyártását évekkel ezelőtt befejezte a Land Rover, úgy látszik, a típus még mindig elég keresett ahhoz, hogy a gyáriak készítsenek egy új változatot. A gyártósorokat persze nem indítják újra 25 Defender Works V8 Trophy típusjelzésű autó kedvéért: aki ilyet vesz, tökéletesen felújított használt példányt kap, néhány teljesen új alkatrésszel.
Újabb induló villanyautós vállalkozás bukkanhat fel a tőzsdei cégek között a Bloomberg híre szerint, bár a Riviannál a papírok bevezetése idején már beindulhat a gyártás.
A Hyundai jövőkutató részlege, a New Horizons Studio mutatta be a TIGER fantázianevű tanulmányt. Ez egyelőre nem autó-nagyságú – ránézésre negyede-ötöde akkora, leginkább egy megtermettebb rádióirányítású modellautóra emlékeztet – viszont a speciális futóműrendszer képességeinek bemutatására így is alkalmas.
Bizarr felvételt rögzített egy wisconsini autópálya térfigyelő kamerája a napokban egy nem mindennapi balesetről. Sokunk félelmét élte át a videó főszereplője, aki egy 70 láb, azaz nagyjából húsz méter magas felüljáróról zuhant le pickupjával az autópálya kemény aszfaltjára. Túlélte.
A Renault Zoe karrierje elég lagymatagon indult: pályafutása ötödik évében, 2016-ban lépte át a 20 ezres gyártási küszöböt, és 2019-ben a 45 ezret. A tavalyi német és francia villanyautó-támogatásoknak hála, 2020-ban viszont több mint 99 ezer darabot gyártottak, legalább részben azért, mert nemigen akadt másik, ennyire olcsó, de már épp használható méretű elektromos autó a piacon.
Bár a Lucid Airt még akkor láthattuk először, 2016-ban, amikor a Teslán kívül nem akadt volna más ellenfél, mostanra jóval zsúfoltabb lett a piac. Talán ezért is igyekeznek az európai bevezetéssel – no meg az ingyen pénz kedvéért.
A német Automobivwoche híre szerint a gyártás szempontjából kritikus épületek még nem készültek el a Tesla berlini gyártelepén, az akkumulátor-üzemhez pedig még az építési engedély is hiányzik.
Az Audi tesztszériákkal és limitált példányszámú modellekkel fokozatosan lépett az elektromos járművek piacára. Közülük a 2018-as, egyszerűen e-tron névre keresztelt SUV volt az első elérhető, tisztán elektromos típus, most pedig az első szedánt, az e-tron GT-t és sportos testvérmodelljét, az RS-t is leleplezték.
Tényleg alapos átalakításokra készülnek a Renault-nál, amelynek fontos része az egyes márkák átpozicionálása a piacon – Luca de Meo vezérigazgató az Automotive News-nak elárulta, hogyan tervezik átalakítani a kínálatot.
Egyelőre csak a helyi sajtóban jelentek meg hírek a leendő Porsche gyárról, de elég sok konkrét részlettel ahhoz, hogy a sztori megalapozottnak tűnjön.
A német Automobilwoche híre szerint változtatott villanyautó-fejlesztési tervein a BMW, így nem készül el a VW ID.3 riválisának szánt típusuk, helyette egy szedán-karosszériás villanyautó lehet az új elektromos alapmodell.
Konnektoros hibrid már létezik a Jeep Wranglerből – 4xe néven érkezik – de úgy tűnik, a terepjáró-márka nem áll meg itt. A napokban megszellőztették, hogy jön a Wrangler tisztán elektromos változata is.
Ez is csak egy újabb feldíszített 911-es változat, ráadásul már le is leplezték a pályára szánt változatát, a GT3 Cup-ot. Ezek után miért érdekes még mindig az utcai GT3? Mert simán lehet, hogy teljesen más autó lesz, mint a névrokon versenygép.
A Lotus ugyan még az idén leállítja az Evija kivételéven minden korábban bemutatott típusának gyártását, de előtte még gyorsan eladnak belőlük néhány búcsúpéldányt, az eddigieknél is erősebb motorokkal, és gazdag felszereltséggel.
Az utóbbi hetekben mindenféle vad pletykák felbukkantak az Apple autógyártási tervei kapcsán, de úgy néz ki, a témát elsőként felhozó Hyundai csoport mégsem lesz az Apple autógyártási partnere.
Az új versenygép a kissé megtévesztő RS3 LMS nevet kapta, és bár a karosszéria már az aktuális A3-asén alapszik, a műszaki tartalom az előd megoldásainak továbbfejlesztéséből származik.
Bár úgy látszik, a Stellantistól kap még egy esélyt, a korábban elhanyagolt Lancia egy darabig még biztosan egyautós márka marad. Hogy az Ypsilon mégse veszítse el az összes vevőjét, most újból igazítanak rajta egy keveset.
A lesötétített autókban terjedhet a kapitalizmus szelleme Észak-Koreában, ezért a rezsim leszámol a sötét szélvédős autókkal. A szélsőségesen paranoid Kim-dinasztia 1948 óta tartó uralmába tökéletesen illeszkedik ez az újabb húzás.