Iparági források szerint az indiai kézben lévő brit autógyártók súlyos megszorításokra kényszerülhetnek, így a kevésbé népszerű modelleknek kiadhatják az útját.
Alighanem a hét legdrágább előzését hozta össze egy suzukis Vas megyében. Eleve nem kis pech egy bekamerázott, civil rendőrautót 157-tel előzni 90-es szakaszon, de ennél nagyobb baj, ha közvetlen ezután pozitív alkoholtesztet produkál az ember.
Új videó jelent meg a japánok Youtube csatornáján, amiből arra lehet következtetni, hogy egy fájó seb befoltozására készülnek.
Ilyen, amikor kihajtják az utolsó elektront is a Porsche Taycanból.
Vannak dolgok, amiket kifejezetten veszélyes Porschékkal csinálni. Leggyakrabban emlegetett célterületük, a sportos autózás is ezek közé tartozik, azonban a kandai Ontario állam rendőrei nem emiatt állították meg az 54 éves férfit.
A BMW és a Mercedes régi riválisok, de több közös projektjük is akadt az elmúlt évtizedekben. Az egyik legfrissebb az a tavaly aláírt, hosszú távra szánt megállapodás volt, amelyet vezetést segítő funkciók közös kidolgozását célozta.
A tárgyalásokat állítólag a mai nappal zárták le, azzal a kompromisszummal, hogy a BMW csak olyan alkalmazottjaitól válik meg, akik amúgy is határozott idejű szerződéssel voltak a cégnél.
A Great Wall majdnem két éve szerződtette Phil Simmonst, aki korábban a Land Rover formatervező stúdióját irányította. A cég legújabb modelljén pedig már látható, hogy a formaterv nem amatőr munka.
Ahogy korábban is hallani lehetett, az EU versenyjogi szakemberei elsősorban attól tartanak, hogy a haszonjármű-piacon válik majd túl erőssé a Fiat Chryslerből és a PSA csoportból összeálló óriásvállalat.
A Polestar 1-et nyilvánvalóan nem tömegmodellnek tervezték: csupán 1500 példányt gyártanak belőle, és leginkább arra szánták, hogy megmutassa, mire is képesek a Volvóból kivált márka műszaki megoldásai. Ezért is érdekes, hogy most kiderült, a típus az előzetesen beígért 150 km, vagy az adattáblájában szereplő 125 km helyett 83-at képes megtenni tisztán elektromos üzemben.
A McLaren számára igazán fontos volt az 1995-ös Le Mans-i győzelem. Ezt ugyanis egy olyan autóval érték el, ami nem különbözött sokban az utcára kínált McLaren F1-től. Így ez a győzelem a sportkocsigyártó részleg számára valószínűleg értékesebb, mint a rengeteg Formula 1-es győzelem és bajnoki cím.
Az ilyen esetekből sejthető, hogy a nemét prémium-gyártók még mindig egymást tekintik a legnagyobb konkurenciának. Különösen igaz ez az elsőségért küzdő BMW-re és Mercedesre, amelyek most épp prémium felső-középkategóriás sportszedánjaik bemutatóját helyezték egymás mellé.
Ha egyszerűen akarnánk megfogalmazni a lényeget, úgy igyekeznek újra eladhatóvá tenni a Carnival egyterűt, hogy jó nagy orrot építenek rá.
Az új hathengeres dízelek alacsonyabb fogyasztást ígérnek, nagyobb teljesítmény és jobb menetdinamika mellett.
Az ID.4 valószínűleg a Volkswagen jelenlegi villanyautó-stratégiájának legfontosabb eleme, mivel minden nagyobb autópiacon elérhető lesz. Úgy tudjuk, még az idén bemutatják, de már most is megnézhetjük, hogy milyen lesz, a kínai engedélyeztetési eljárás kapcsán kiszivárgott képeken.
Minden nagy városi vihari után felpörög a közbeszédben a téma, hogy mégis milyen mély lehet az a tócsa, amin egy átlag személyautóval át lehet gázolni. Hogy a küszöb vagy a tengely alja még belefér-e vagy sem, hogy mégis mit bírnak a tömítések és a mechanika. Vannak aztán az egyértelmű esetek, mint ami a Kecskeméti TV szerdai esőben készült videóján látható egy lezárt aluljáróba hajtó audisról.
Az amerikai biztosítótársaságok által működtetett IIHS városi gázolásos balesetek adatait vizsgálva jutott arra a következtetésre, hogy a világszerte gyors ütemben terjedő magas építésű autók – terepjárók, szabadidő-autók, pickupok – nagyobb eséllyel okoznak halálos sérülést, mint a személyautók.
Bár egyre inkább úgy néz ki, hogy az elektromos autózásé a jövő, ez a technológia egyelőre nem kínál megoldást nagy távolságok gyors leküzdésére. Ez mondjuk Európában, vagy a sűrűn lakott Egyesült Államokban nem okoz igazán nagy gondot, viszont a világ ritkásabban lakott tájain, ahol nem lehet 50-100 kilométerenként gyorstöltőt telepíteni, mert nagy területeken elektromos hálózat sincs, már nagyobb probléma.
A Garrett tavaly ősszel mutatta be az E-Turbo nevű, integrált villanymotoros turbófeltöltőjét, és bár az AMG nem nevezi így, kísértetiesen hasonló, Garrett feliratos feltöltővel készül felszerelni a motorjait, amivel eltüntethető a turbófeltöltő késedelme.
Az ötös sorozat frissítése kapcsán változik az M5-ös megjelenése is. A változtatások elsősorban optikaiak, de az M részlegnél végrehajtottak néhány, az autó viselkedését befolyásoló hangolásbeli módosítást is, ha már hozzányúltak a típushoz.
Ahhoz képest, hogy az Isuzu D-Max az alapja, az új Mazda BT-50 egyenesen harmonikus jelenségnek látszik, ami valószínűleg annak is köszönhető, hogy a Mazda nem csak az orrkialakítást rajzolta át, de az első és a hátsó kerekek feletti idomot is.
Az állami támogatás 11 millió forintos értékhatárára lassan minden gyártó reagál. Most a Honda jelentette be, hogy olcsóbban adja a Honda e alapváltozatát.
A ZFR-D-Ö-2020 jelzésű, elektromos autók és robogók beszerzésére kiírt pályázatot lezárták.
Az első képek alapján az az érzésünk, hatalmas lehetett a nyomás az új Citroën C4 tervezőin. Valószínűleg kellett valami, ami egyszerre passzol az aktuális SUV-divatba, megfelel alsó-közepes családi autónak, lendületes, illik a márka arculatába, és még véletlenül sem látszik rajta a rokonság az Opel vagy Peugeot testvérmodellekkel.
A kőolaj-származékok előállításával foglalkozó ipar eddig nem igazán foglalt állást a szén-dioxid-kibocsátás csökkentését célzó európai törekvésekhez, most azonban közleményben igyekezett tisztázni álláspontját. Az anyagot a Fuelseurope, az Európai Kőolajfinomítók Szövetségének kommunikációs részlege tette közzé, és elsősorban arról szól, hogy milyen szerepe lehet a mesterséges üzemanyagoknak a jövő közlekedésében.