A Volkswagen terepjárós tobzódása nem ért véget a T-Cross mini-SUV bemutatásával. Felfelé is bővítene a cég, méghozzá egy hétüléses modellel. Az SMV legalábbis erre utal: ez az autó 5,1 méter hosszú, arányos óriás, amelyet – talán nem véletlenül – Kínában mutattak be, és nyilvánvalóan ott is szándékoznak forgalmazni, ha a szériagyártása mellett döntenek.
Ha nem is váltja le a B osztályt, ahogy korábban sejteni lehetett, felülről egészíti ki a fronthajtású alapokra épülő Mercedes kínálatot a GLB, amely három üléssort kínál hét személynek, vagy öt üléssel használva királyi lábteret a hátsó utasoknak. Sanghajban tanulmányautóként állították ki, de nem lehet túl messze a szériagyártású változattól.
Az Audi Sanghajban mutatta be legújabb tanulmányautóját, amely egy távolabbi jövőképet vázol fel. Elektromos, önvezető, skandinávosan egyszerű, és a hangsúlyozottan zöld. Viszont semmit nem tartalmaz a mai Audik sportos, kényelmes és pazarló karakteréből.
Az aktuális Corsa műszaki alapjai még 2006-ból származnak, a GM-Fiat együttműködés termékei. Nem sikerülhettek olyan rosszul, a Fiat azóta minden, a Pandánál nagyobb saját tervezésű autóját ennek a platformnak a változataira helyezte át, viszont még egy régebbi iskola terméke, amikor a használható törésteszt-eredményeket több anyag beépítésével, és nem nagy szilárdságú ötvözött acélokkal igyekeztek elérni. Alighanem ennek is köze van a tényhez, hogy a Peugeot platformra épülő Corsa F tömegét a gy 108 kilogrammal sikerült lefaragni.
226 tonnás, 117 méteres szárnyfesztávolsága van, nyolc évig épült és szombaton végre repült. A beszédes nevű Stratolaunch-ról van szó, amit hat hajtómű emelt a levegőbe a Mojave sivatag fölött.
A március sem hozott fordulatot Kínában: már a tizedik egymást követő hónapban csökkent az új személyautók eladása.
Kilenc forgalmit vontak be és kiosztottak még néhány bírságot péntek késő este a BRFK rendőrei. Az átalakított kipufogón véreztek el többen az újpesti ellenőrzésen.
A PSA nem lakott jól az Opellel – tudni ezt már róluk egy ideje. A Fiat-Chrysler (FCA) felvásárlása állítólag nem jön össze, a Jaguar Land Rovert pedig hiába vették célba, az indiai anyavállalat előre közölte, nem lesz üzlet.
Bevallom, csak azért parkoltam be hírnek ezt a friss World Press Photo-díjas képet, hogy odatehessem az olvasók elé Stump Bandi idén hatéves nagyképesét. Kubából, ahol hatvan éve becsukták a kaput, de az autópark ennek ellenére túlél, Frankensteinként tartja életben a nép.
Úgy tűnik, tényleg komolyan gondolták az oroszok, hogy teljes modellpalettát készítenek az Aurusnál. A szedán és az egyterű után, most a kabrió következik.
Alig pár napja járta körbe az internetet egy frissen levédett formatervű Toyota sportautó, most kiderült, hogy már bő fél éve a valóságban is létezik.
Úgy hírlik, a következő V12-es motorral szerelt Ferrari a Testarossa nevet kaphatja majd.
Egész pontosan 1119 napig, 95 ezer kilométeren át volt úton egy holland volkswagenes, hogy elektromossá alakított Golfjával beírja magát az autós rekorderek közé. Amszterdamból ment el sok kitérővel Sydney-be – ennél hosszabb villanyautós túráról nem tudni.
Korábban már írtunk róla, hogy a Volvo felvásárlásán túl, egy teljesen elektromos márka bevezetésével is igyekszik kilépni a nemzetközi piacra a kínai Geely. Most már azt is tudjuk, hogy mi lesz a márka neve, és mekkora lesz az első modell hatótávja.
Vezetés közben a telefonnal bíbelődni legalább annyira veszélyes, mintha időnként becsuknánk a szemünket néhány másodpercre. Nagyon. Erre szeretné felhívni a figyelmet az angliai Hampshire és Thames Valley rendőrsége.
A Mazda fejlesztési menedzsere, Kota Beppu nagy erőkkel lobbizik egy „Hyper” 3-as kifejlesztéséért, és állítólag a projekt elfogadása a vezetőség részéről már csak formaság.
Óriási léptékben zöldíti buszflottáját a 2024-es olimpiáig Párizs. A város tömegközlekedését működtető RATP vállalat a héten bejelentette: 400 millió eurós keretösszegből vásárol elektromos buszokat a flotta dízeles buszai helyére.
A Corvette idén 66 éve gyárt bivalyerős, de olcsó orrmotoros sportautókat. A nyár közepén megjelenő C8-as generáció lesz az első, amiben középre kerül a V8-as. A hivatalos bemutatót egy kis utcai parádézással is elkezdték reklámozni.
A nemrég előzetest kapott, játékfilmes részletekkel felütött dokumentumfilm után itt az újabb John DeLorean-film híre: George Clooney is filmet forgat a világhírű autógyártó életéről - értesült a deadline.com a héten.
A Gigafactory a Tesla és a Panasonic egyik legnagyobb befektetése. A két cég eddig 4,5 milliárd dollárt fektetett a nevadai üzem fejlesztésébe, ám a legújabb információk szerint bizonytalan, hogy a tervezett ütemben növelik-e tovább a termelést.
Jövő héten mutatják be, de már most megmutatták két képen az Infiniti Qs-t, egy újabb szilánkot a márka jövőképéből.
A Wallis Csoport indítja az új szolgáltatást 240 autóval, amelyeket a Mol Limo és a GreenGo autóihoz hasonlóan lehet majd kölcsönözni az utcáról, mobiltelefonos applikációval.
Első hallásra kicsit meglepő, de az Audinak valószínűleg nem volt más választása: hiába hangzik most rosszul a dízelmotor kifejezés is Európában, a jövőre bevezetésre kerülő új szén-dioxid-kibocsátási korlátozás nem hagy más választást. Ahhoz, hogy a 95 g/km-t csak megközelíthessék egy nagyobb autóval, a dízel alacsony fogyasztására is szükség van.
Az EuroNCAP legújabb törésteszt-sorozatában ezúttal csupán két típust vizsgáltak: a Range Rover Evoque-ot és a Citroën C5 Aircrosst. Az előbbi öt csillagot kapott – ezek alapján nem is lehetne biztonságosabb – az utóbbi viszont kilencet.
Bár nemrég fejlette ki a Gazoo Racing feje, hogy miért nem lesz a GT86-nál kisebb Toyota sportkocsi, egy apró kupé formatervét épp mostanában védeti le a Toyota. Hogy miért, az egyelőre nem világos, viszont a képek szerint elég furcsa kis kupéról van szó.