Míg Európában a kisautókon kívül elsősorban a Vitara révén tarol a Suzuki, vannak piacok, ahol még mindig kínálnak hagyományos négyajtós modelleket. Ilyen India, ahol a Honda Civic méretű Ciaz a kínálat csúcsa.
A Magyar Közút közleménye szerint 2018 augusztus 22-én szerdán kezdődnek a munkálatok, amelyek a következő 210 napra lelassítják az M7-es autópálya forgalmát.
A Bosch sem akar kimaradni a bővülő villanyfurgonos piacból, annyira nem, hogy az óriásvállalat egy új saját építésű villanymotorral menne rá a fuvarozó piacra. Akár 7,5 tonnás teherbírású járművekhez is jó lehet majd a jövőre várható hajtásuk, az eCity.
Elektronikai meghibásodás veszélye miatt visszahív szervizre 700 ezer Tiguan és Touran típusú autót a Volkswagen – jelentették be hétfőn a német autógyár wolfsburgi központjában.
Elutasították szabadlábra helyezési kérelmét, továbbra is a börtönből várja az ügy folytatását az Audi dízelbotrányban érintett korábbi vezérigazgatója, Rupert Stadler.
Alig lopják a Teslákat az USA-ban, de még az a kevés is szinte mind megkerült, amit mégis. Érdekes számokat közölt autótolvajok Teslához való viszonyáról egy autólopásokkal foglalkozó amerikai intézet.
Nagyot változik ötödik szezonjára a villanyos formulaautó-széria, a Formula-E, sok versenyautó lett felesleges hirtelen. A szervezők nem akarják, hogy a nyakukon maradjon, inkább kiárusítják a készletet.
Limitált példányszámú kiadás készült a Rolls-Royce kisebb luxuslimuzinjából, a Ghostból.
Ötletes videóval hirdeti a Mercedes legújabb fényszóró technológiáját.
Meglepően érdekes véleménnyel állt elő egy mesterséges intelligencia-alapú technológiák fejlesztésével foglalkozó informatikus, vállalkozó.
Küszöbön a Bugatti legújabb hipersportkocsijának, a Divónak a bemutatója, így a gyártó egy újabb kedvcsináló fotót tett közzé.
Az angliai Direct Line biztosítócég 2500 szabálytalan parkolást vizsgált meg, hogy kiderüljön, milyen kategóriájú autókkal parkolnak a legtöbbször szabálytalanul. Arra is fény derült, hogy a szigetországban melyik autómárka tulajdonosai szegik meg leggyakrabban a parkolási szabályokat.
A Reliant Robin többnyire az angol Top Gear autós műsornak köszönheti világhírnevét. Az antihőssé vált háromkerekű autót ezúttal lelkes amatőrök vették kezelésbe.
Ferdinand Dudenhöffer német gazdaságkutató professzor a Die Presse cikkében gyűjtötte össze azokat az autógyártókat, amelyek a legtöbbet nyertek az autóik eladásán 2018. első félévében.
Az SSC North America, amely egykor a Bugatti Veyron sebességi rekordját is megdöntötte, most új sportkocsi bemutatására készül. A Tuatara, amelynek a prototípusát jó hét éve láttuk először és utoljára, egyelőre csak sötét sziluett-fotókról ismert, viszont V8-as motorját, amely önmagában is műalkotásnak látszik, most megmutatták.
Valami kellett, hogy az Infiniti, ez a fiatal márka az öreg autók közt ne hasson groteszk módon, hát készítettek egy ilyen tárgyat. Nem is rossz, bár inkább látszik motorcsónaknak, mint autónak az első teljes alakos rajz alapján.
Az már a képek láttán sejthető, hogy ez nem egy szokványos Mustang, de még csak nem is utcai használatra szánták. A Cobra Jet versenyautó, méghozzá gyorsulási versenyekre szánják: a gyáriak szerint 240 km/h körüli sebességet érhet el, nagyjából 8,5 másodperc alatt, nagyjából egy másodperccel hamarabb, mint a 840 lóerős Dodge Challenger Demon.
Ha valaki azt hinné, hogy az amerikai SUV és pickup-piac még mindig csak Detroité, az nagyot téved. A Toyota és a Nissan mára megtanulta, amit lehetett, és erős konkurenciája a helyi gyártmányoknak. A Toyota Tacoma a legrégebbi távol-keleti kihívó – bár mivel az Egyesült Államokban tervezik, gyártják és forgalmazzák, hívhatnánk helyi gyártmánynak is – amely most váratlan erősítést kapott a Föld legerősebb élő emberétől. Nézzék.
A Logan szedán terepjárós fazonú, körbeműanyagozott változata Moszkvában jelenik meg először Renault jelvénnyel, azaz korábban lesz belőle szériamodell, mint a Maybach hasonló ötleten alapuló Ultimate Luxury tanulmányából.
A kínai autóipar már több alkalommal megpróbált kitörni a hazai piacról, eddig kevés sikerrel. A Great Wall például Bulgáriában próbált európai bázist létesíteni, de sem az időzítés, sem a partnerek nem bizonyultak megfelelőnek. Ám az elsősorban terepjáróiról és pickupjairól ismert cég nem adja fel ilyen könnyen: most Oroszországban igyekszik megvetni a lábát.
A tavalyi tanulmányautót ismerve nagy meglepetést már nem okozhat a Z4 szériaváltozata. A forma hasonló, az arányok sem változtak, csak néhány részlet változott.
Ahogy a gyáriak fogalmaznak, magas termetű kiskocsiról van szó, ami valamiféle crossover-jelleget sejtet. Amit eddig tudunk, az alapján az AH2 várhatóan a Suzuki Ignis közvetlen konkurenciája lehet.
Lassan véget ér a Volkswagen dízelbotránnyal kapcsolatos gigászi visszahívás-sorozata Európában, így a hatóság most már bekeményít Németországaban. Úgy tudjuk, néhány autót már ki is vontak a forgalomból Hamburg és München körzetében, de minden, az emissziós normának meg nem felelő autóra hasonló sors vár.
Nem csak a BMW, de az egész prémium középkategória legfontosabb bemutatója készül: az új 3-as sorozatot az ősszel mutatják be, annak a modellnek az utódját, amelyhez ebben a szegmensben mindent hasonlítani szokás. Nyilván a gyáriak is érzik, hogy ez mennyire fontos alkalom – alighanem ezért közöltek néhány képet az új 3-as generáció, a G20-as álcázott prototípusairól.
Eleve az sem mindennapi, hogy valaki a világpremier előtt vásárolhat meg egy új típust, pedig itt pontosan ez történt. És még csak fel sem tűnt senkinek.