Hírek

2017. június 26., 16:32 Módosítva: 2017.06.29 16:06
77

A Jaguar-Land Rover lassan de biztosan lecserél minden motort, amelyet még előző tulajdonosától, a Fordtól örökölt. A saját fejlesztésű Ingenium motorcsaládnak eddig három változatát mutatták be, és most érkezik a negyedik, mindeddig a legerősebb.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 26., 15:10 Módosítva: 2017.06.29 16:06
55

Ez az első lista egyelőre mindenféle szűrés nélkül tartalmazza azokat az autókat, amelyek eséllyel pályázhatnak az Év Autója díjra a 2018-as évben. Akad köztük néhány, amelyet eddig még nem láthattunk, olyan is, amelynek a megjelenése egyelőre kérdéses, és persze olyan is, amelyről már most sejthető, hogy a zsűri irányelvei szerint semmi esélye a cím megnyerésére.

COTY
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 26., 06:25 Módosítva: 2017.06.29 06:12
14

Az olasz Walter de Silva neve igen jól cseng az autóiparban. Napjaink egyik legelismertebb dizájnere 2015 őszén, a dízelbotrány kirobbanása után nem sokkal mondott fel a Volkswagennél, ahol addig vezető formatervező volt. Nemcsak a VW-t hagyta el, úgy döntött, visszavonul.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 25., 16:16 Módosítva: 2017.06.29 06:12
14

Érdekes helyzetbe került az órákban és ékszerekben utazó multimilliomos, David Lee. Szeretett volna venni magának egyet a limitált szériában készülő LaFerrari Apertából, de az olaszok úgy döntöttek, hiába a pénz, nem kaphat.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 25., 14:12 Módosítva: 2017.06.29 06:12
2

Igazán különleges autót kínál eladásra a Gooding & Company idén Pebble Beachen. Az 1970-es évjáratú Porsche 917-es a Le Mans című filmben szerepelt, Steve McQueen autójaként.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 25., 10:32 Módosítva: 2017.06.29 06:12
37

Kínában készülhetnek a jövő Lotusai - az új többségi tulajdonos legalábbis ezt tervezi. Mint ismert, a Geely egy hónappal ezelőtt vásárolt 51 százalékos részesedést a brit márkában (az anyavállalat Protonban pedig 49 százalékot), a héten pedig véglegesítették is az üzletet.

img-1747144429-1495653530671
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 24., 18:42 Módosítva: 2017.06.28 07:18
122

Úgy tűnik, jó ügyvéddel Európában is visszaperelhető a dízelbotrányos Volkswagen. Eddig csak Amerikában volt hajlandó visszavásárolni csalószoftveres autóit a VW, de most született egy európai precedens. 

ergv
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 24., 13:14 Módosítva: 2017.06.27 08:20
49

A világ egyik leglátványosabban autózó autóversenyzője vagy? Ausztráliában ez nem mentség az utcai burnoutra. Kemény büntetést kapott a Dakar-ralik őrült hummerese, Robby Gordon.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 24., 07:25 Módosítva: 2017.06.28 07:18
86

A Renault egy ideje már használja az összkerék-kormányzást drágább szériamodelljeiben, de a Mégane RS-ben először bukkan fel a rendszer.

méganerspv
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 24., 07:25 Módosítva: 2017.06.27 06:14
37

A Nissan is apró lépésekben szoktat minket a gondolathoz, hogy hamarosan új modellel váltja le az elektromos Leafet. Korábban megmutatták az autó új fényszóróját, ezúttal pedig az autó önvezető rendszerével dicsekszenek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 23., 15:44 Módosítva: 2017.06.27 06:14
96

A legújabb hírek szerint az Aston Martin Valkyrie, vagy ahogy korábban ismertük, a Red Bull AM-RB 001 minden kilójára több jut egy lóerőnél, és bár hibrid hajtást kap, a főszerep a benzinmotoré lesz.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 23., 13:08 Módosítva: 2017.06.27 06:14
160

Egyelőre csak néhány fotó alapján ítélhetjük meg, hogy valójában mennyire lesz különleges az Xray csúcsváltozata, de a látvány alapján azt mondanánk, a Lada nagyjából azt tudja, mint a leggazdagabban felszerelt Daciák.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 23., 10:06 Módosítva: 2017.06.26 06:28
517

Nyilvánosságra hozták a J.D. Power Initial Quality Study, azaz a kezdeti minőségi felmérés idei eredménylistáját. Ez márkánként összesíti, hogy száz autóra hány hiba esett az új autó használatba vételétől számított első 90 napban.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 23., 00:01 Módosítva: 2017.06.27 06:14
317

A gép forog, az alkotó pihen. Itt megnézhetik, hogyan született Hamad bin Hamdan al Nahyan sejk megrendelésére ez a mestermű, egy Hemi motoros Ram alváz és egy Mustang karosszéria egyesítésével, 1920-as éveket idéző stílusban.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 22., 15:44 Módosítva: 2017.06.25 13:08
73

A Roborace májusi bemutatója egy kicsit sutára sikerült: a versenyautó lépésben haladt – vagy inkább kúszott – végig a párizsi tesztpályán. Fő a biztonság, de amit akkor vártunk, azt most mutatták meg.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 22., 13:29 Módosítva: 2019.06.25 11:08
80

Az amerikai biztosítók által pénzelt IIHS töréstesztjén kiválóan szerepelt a Chevrolet Bolt – vagy ahogy nálunk forgalmazzák, az Opel Ampera-e – mégsem kapta meg a Top Safety Pick+ minősítést.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 22., 11:33 Módosítva: 2017.06.26 06:33
48

Az új Stonic bemutatása kapcsán merült fel a kérdés, hogy marad-e a kínálatban a Kia hasonló méretű egyterűje. A válasz kiszámítható volt: nem készül utód, gyártani pedig a Stonicot fogják a helyén.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 22., 10:16 Módosítva: 2017.06.26 06:33
312

A világ legdrágább autói közé tartozik, és a maga 1500 lóerejével teljesítményben sincs sok kihívója a Bugatti Chironnak. A végsebességét mégis elektronika korlátozza 420 km/h-ra, a cég tesztpilótája, Andy Wallace azt is elárulta, miért.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 22., 06:04 Módosítva: 2017.06.26 06:33
132

Az egyszerű, hasábforma Peugeot az 1990-es évek japán egyen-platósait juttathatja az ember, és egy ilyen gondolattal nem is járnánk nagyon messze a valóságtól. Az egyszerűen csak Pick Up-nak elnevezett autó az 1997-es Nissan Navara egyenesági leszármazottja, amelyet Kínában gyártanak a franciák számára.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 21., 17:22 Módosítva: 2017.06.23 18:14
328

Ahogy eddig is minden évben, az Év Motorja zsűrije 13 kategóriában osztott ki díjakat az autógyártók között. Így aztán sokan vihettek haza új kupákat, bár ezúttal a Ferrari sportmotorjai kapták a legtöbb elismerést, köztük az abszolút Év Motorja díjat is.

488 v8
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 21., 15:39 Módosítva: 2017.06.26 06:33
117

Ez a fura szerzet Franciaországban készül, de nem onnan származik. Korábban már találkozhattunk vele, TagAZ Akvella vagy Aquila néven: Oroszországban tervezték, valószínűleg a legrosszabb pillanatban.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 21., 12:52 Módosítva: 2017.06.24 10:53
35

A Jaguar az utóbbi évek során kissé háttérbe szorult a Land Roverrel szemben: míg a teljes vállalat több mint félmillió autót ad el éves szinten, ebből a mennyiségből két éve kevesebb mint százezer volt Jaguar modell. Az F-Pace javított ezen az arányon, durván ötvenezerrel dobta meg a márka eladásait. Ezek után nem csoda, hogy a Jaguar most egy hasonló, de elérhetőbb modellel erősíti kínálatát.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 21., 11:35 Módosítva: 2017.06.24 13:20
198

Eddig úgy tűnt, hogy a Volvo azért vásárolta meg a Polestar Performance-t, hogy hasonló házi tuningcégre tegyen szert, mint amilyen a Mercedesnél az AMG. Ám most csavartak egyet a dolgon: a Volvo vezére, Hakan Samuelsson bejelentette, hogy nagy teljesítményű villanyautókon alkalmazzák majd a nevet, méghozzá önálló márkaként. Még új logót is kap a Polestar márka, a sarkcsillag végtelenül egyszerű, két törött vonalból álló reprezentációját.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 21., 10:12 Módosítva: 2017.06.26 06:33
42

Négy év masszív visszaesés után az orosz autópiac újra a növekedés jeleit mutatja. Alighanem ennek köszönhető, hogy a Daimler új telephely létesítése mellett döntött. A korszerű gyár Moszkvától mintegy hatvan kilométerre, Jeszipovo városában épül fel, durván 250 millió euró beruházással.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 21., 06:08 Módosítva: 2017.06.26 06:33
25

A távolságtartó tempomat ma már nem ritkaság a legdrágább luxusautókban: az ilyesmi régóta létezik, bár az Audi nyilván egy fejlett változatot készített az Audi A8-ashoz.

Távolról sincs vége, olvasson még