Hírek

2017. február 16., 12:43 Módosítva: 2017.02.19 00:13
27

Januárban már megmutatták a Kia Picanto legújabb generációját, de csak most derült rá fény, hogy milyen motorok kerülnek a kisautóba. Az is kiderült, hogy a GT Line kivitel sportos külseje nem teljesen alaptalan.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 16., 11:11 Módosítva: 2017.02.20 06:17
12

Mindeddig elsősorban egyedi tanulmányautók készültek az Italdesign-nál, de úgy tűnik, a VW irányítása alatt változtatnának ezen. Ezért döntöttek az Italdesign Automobili Speciali márka létrehozásáról is, amely saját jelvényt és márkajellegzetességeket kap, és kisebb sorozatban előállított autókülönlegességeket jelöl majd.

ias logo
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 16., 06:07 Módosítva: 2017.02.19 00:15
154

Húsz év kellett hozzá, de a hibridautózás úttörője legyártotta tízmilliomodik hibrid autóját. Egy év sem kellett az utolsó egymillióhoz a Toyotának.

Prius+ 2012-52
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 15., 16:51 Módosítva: 2017.02.19 00:15
112

Venni ugyan már nem lehet belőle, mégis a Genfi Autószalon egyik legnagyobb dobása lehet a Pagani Huayra új roadstere. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 15., 14:54 Módosítva: 2017.02.19 00:15
264

Dubajban megint túltolják kicsit a jövővárást: drónból quadcopterből csinálnak egyszemélyes, önműködő taxikat. Nyárra ígérik az aktív használatot.

ui
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 15., 13:55 Módosítva: 2017.02.19 00:15
73

Az Adidas csúcsra járatta a nagyvállalati paranoiát: megijedtek a Tesla három vonalkájától. A Model 3-hoz tervezett logótól kapott frászt a sportszergyártó.

9feae3fb616aa12f29ce61084fbbd7ce
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 15., 11:03 Módosítva: 2017.02.19 00:15
324

Négy év után újabb nagyüzemi Ferrari-másolókat fogott a spanyol rendőrség. Egy gironai műhelyben épült tucatszám a kamu sportautó. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 15., 06:13 Módosítva: 2017.02.19 00:15
34

Sportkocsigyártótól ritkán látni ilyet, de a Lamborghini most az eddig legyártott Aventador változatok nagy részét visszahívja, mivel kiderült, hogy bizonyos körülmények együttes jelenléte az autó kigyulladásához vezethet. Márpedig ha az újságok címlapjára jut egy ilyen eset, az sokat árthat a cég hírének.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 14., 16:12 Módosítva: 2017.02.19 00:15
278

Bár 2010 körül egyszer már elkezdődött egy együttműködés az Opel és a Peugeot között, akkor úgy tűnt, a két Opelnek matricázott PSA modellen kívül nem lesz folytatás. A GM eladta időközben elértéktelenedett PSA részvényeit, csak az akkor már elkezdett közös fejlesztések folytak tovább. Most azonban úgy néz ki, újra tárgyalnak, és az egész sokkal komolyabb, mint bárki gondolta volna.

2
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 14., 15:45 Módosítva: 2017.02.19 00:15
65

A Ford egy hajszálnyi lemaradásban van a konkurenciával szemben, legalábbis a kompakt kategória modellváltási ütemét nézve ez az érzésünk, de már készül a következő generáció, amely talán a jövő év második felére el is juthat a kereskedésekbe.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 14., 13:16 Módosítva: 2017.02.16 12:45
69

Nemrég még a legkerekebb fenekű kupét hívták Eclipse-nek, de 2011-ben eltűnt a típus. Most újrahasznosítják a régi nevet egy teljesen más karakterű autón.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 14., 11:28 Módosítva: 2017.02.17 08:48
114

Korábban jellemzően egyszerre mutatták be a Lexus LS különféle változatait, de úgy néz ki, a Toyota most a fokozatosság mellett döntött – talán úgy vélték, időt kell hagyni az új formavilág megemésztéséhez, és ha az már nem vonja el a figyelmet, akkor jöhet a környezetkímélő hibrid változat.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 14., 06:07 Módosítva: 2017.02.16 13:22
64

Bár a Formula 1-ben még ma is a szükségszerűség dönti el, hogy milyen legyen egy autó formája, a legtöbb versenysorozatra ez rég nem igaz. Mindenütt, ahol a szabályzat előírta versenyautóval kell elindulni, lehetnének akár dobozformájú autók is, hisz a technika ezekben az esetekben alig szól bele az eredményekbe.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 13., 17:31 Módosítva: 2017.02.16 12:42
45

A Porschénél mereven ragaszkodnak az erősorrendhez a – nagyrészt – farmotoros 911-es a nagysorozatú sportkocsijaik csúcsa, a koncepciója alapján korszerűbb Cayman és Boxster típusok teljesítményben mindig kevesebbet nyújtanak. Ám időnként hallani olyan hangokat, hogy ez a merev szabály hibás, így sokan reménykednek egy igazán gyors Cayman bemutatásában.

DSC 4779
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 13., 17:00 Módosítva: 2017.02.16 12:42
70

A PAL-V-ről 2004-ben hallottunk először, azóta folyik a fejlesztése, amely mostanra gyártásra kész terméket eredményezett. A tervek szerint 2018-ra kapja meg a kész gépet, aki most megrendeli, de aki az elsők közt akar lenni, az borsos felárat kell, hogy fizessen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 13., 15:02 Módosítva: 2017.02.17 08:48
72

Eredetileg múzeumi látványosság lett volna az ős-Dino, most viszont ezzel próbál kimászni a bajból az ACO, a Le Mans-i 24 órás verseny rendezője. A párizsi Retromobile kiállításon tartott árverésen ez az autó kelt el messze a legmagasabb áron, ami nem rossz egy eredetileg olcsónak szánt sportkocsitól.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 13., 13:56 Módosítva: 2017.02.15 13:59
531

A Mercedes G osztály egy ideje már nem csak az, aminek eredetileg szánták: erdészek és katonák mellett a nagyon gazdag emberek járnak ilyen autóval, ezért készül a magas pléhdobozból egyre több különleges, drága változat feleslegesen erős motorral és luxusbelsővel. Most pedig elkészült ennek a stílusnak a csúcsa, a Mercedes-Maybach G650 Landaulet.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 13., 06:08 Módosítva: 2017.02.17 08:44
56

Épp csak bejelentette visszatérését az indiai piacra, máris megszerezte az ország autógyártásának ikonját a Peugeot. A franciáké az Ambassador.

cjhg
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 12., 15:21 Módosítva: 2017.02.16 06:20
6

A digitalizáció és elektromos mobilitás elterjedése csökkenteni fogja az alkalmazottak számát az autóiparban - jelentette ki Karlheinz Blessing a Volkswagen AG személyzeti igazgatója a dpa-AFX hírügynökségnek adott interjúban.

c8f2f90e-9e8e-11e5-b45d-4812f209f861
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 12., 14:35 Módosítva: 2017.02.14 17:48
24

Egyedül a Lamborghini kapaszkodik, mindenki mást messze lehagytak a német prémiumok az Instagramon. A tömegmárkákat még a Rolls-Royce is veri.

insta.png
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 12., 09:51 Módosítva: 2018.01.29 15:32
632

Az idei év első negyedévében indul az útburkolatba épített súlymérők tesztüzeme.  A Nemzeti Tengelysúlymérő Rendszer (TSM) keretében 89 ponton - az összes sávban együttesen 273 darab - mérőegység kialakítása történik meg – tudta meg az Objektív Hírügynökség a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium Kommunikációs Főosztályától.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 12., 07:05 Módosítva: 2017.02.15 11:16
227

A Dodge hamarosan leállítja a Viper gyártását, és bár tavaly még egy halvány reménysugár felcsillant, a rajongók nem sokkal később már elkezdték a búcsút tervezgetni. A Fiat Chrysler Automobiles dizájnfőnöke, Ralph Gilles megerősítette, hogy a detroiti Conner Avenue-n működő üzemből augusztus 31-én gördül ki az utolsó autó, ha pedig valaki azt remélte volna, hogy megszerzi, jobb, ha felköti a gatyát.

2017-dodge-viper-hero.jpg.image.1920
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 11., 17:02 Módosítva: 2017.02.13 17:55
187

A Ferrari az 1975-ös Párizsi Autószalonon mutatta be a 308 GTB-t. A Pininfarina-féle karosszériába V8-as középmotor került, amely kezdetben 227 lóerőt és 284 newtonmétert tudott. Készült belőle roadster, később pedig erősebb, sőt befecskendezős változat is. Meg 14 versenyautó is a Group 4 szabályai szerint.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 11., 15:09 Módosítva: 2017.02.13 17:55
361

A Volvo tavaly májusban még csak tanulmányautóként mutatta meg az új S40-et és XC40-et. Ezek az új CMA (Compact Modular Architecture) padlólemezre épülnek, amely a fizikai méretek és a műszaki megoldások terén is gazdag variációs lehetőségeket kínál. Úgy tűnik, elsőként az XC40 érkezik a CMA-alapú modellek közül, méghozzá idén ősszel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 11., 10:52 Módosítva: 2017.02.14 17:48
31

Tíz másodpercben is rengeteget lehet mutatni egy autóból. A Hyundai például a jövő heti kanadai autókiállítás előtt villantotta meg az új Accentet, és bár a teaserben igyekeznek kicsit sejtelmesek maradni, így is szinte mindent láthatunk az újdonságból.

Távolról sincs vége, olvasson még