Hírek

Elkészült a Porsche új csodafegyvere

2014. december 16., 13:24 Módosítva: 2014.12.17 15:42
11

Le Mans királya még mindig az Audi, de a házon belüli konkurens, a Porsche gyári sportkocsi-csapata komolyan készül a trónfosztásra.

Távolról sincs vége, olvasson még

Már csak 41 millió a Maybach

2014. december 16., 06:42 Módosítva: 2014.12.17 08:09
11

Sejthető volt, hogy a Maybach egy kissé leértékelődik, hisz már nem márkanév, csak egy felszereltségi szint, de hogy mennyivel, az csak most derült ki. A Mercedes S osztály Maybach változata alig több mint harmadába kerül, mint amennyiért annak idején Maybach 57-est adtak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Lassítás van, forgalom nincs

2014. december 15., 17:08 Módosítva: 2014.12.16 07:30
1
A hétfőre szervezett forgalomlassító megmozdulások helyszínéről jelentjük.

Reggel fél tízkor a dohányipari szakszervezetek autói már nem lassították az M3 bevezető szakaszának a forgalmát, de a Liga szakszervezet autói az M0 és a Szentmihályi út közötti szakaszon állva zárták le a két sáv egyikét.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megszünteti a holttereket a Jaguar újdonsága

2014. december 15., 16:01 Módosítva: 2014.12.16 11:09
201

Az utóbbi tizenöt-húsz évben egyre jobban figyelnek az autógyárak a passzív biztonság javítására, aminek van egy nem kívánatos mellékhatása. Az ajtóoszlopok egyre vastagabbak, így a látómező egyre nagyobb részét takarják el a sofőr szeme elől. Ezt a problémát oldaná meg a Jaguar-Land Rover csoport új fejlesztése, amely lényegében átlátszóvá teszi a tetőoszlopokat.

Távolról sincs vége, olvasson még

Nem költözik a Ferrari

2014. december 15., 06:15 Módosítva: 2014.12.15 14:44
1

A Fiat-Chrysler vállalatcsoport háza táján az utóbbi időben zajlanak az események. Előbb a Ferrari első embere, Luca di Montezemolo távozását jelentették be, majd azt is nyilvánosságra hozták, hogy a Fiat-vezér, Sergio Marchionne 2018-ban leköszön posztjáról. Ezt követően pedig az is kiderült, hogy a Fiat és a Ferrari különválik – igaz, a tulajdonosok természetesen továbbra is közösek maradnak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megújul a japán luxuskupé

2014. december 14., 17:00 Módosítva: 2014.12.16 06:49
2

Az Infiniti legutóbb 2008-ban frissítette fel a G Coupét, így elérkezett az idő arra, hogy utódmodellel rukkoljanak elő. Ahogy azt a Nissan luxusmárkájától az utóbbi időben már megszokhattuk, először az autó sziluettjét mutatják meg egy sejtelmes teaser-fotón.

Távolról sincs vége, olvasson még

Mexikó lesz a világ közepe?

2014. december 14., 06:34 Módosítva: 2014.12.15 08:47
3

Az utóbbi időben egyre több autógyártó számára vált vonzóvá Mexikó. Ebben elsősorban a viszonylag olcsó munkaerő és a kedvező kereskedelmi lehetőségek játszhattak közre. A Renault-Nissan a Mercedes-szel közösen, a BMW pedig önállóan terjeszkedik a Közép-Amerikai országban. A két német prémiummárkát a Kia és a Mazda is követi, most pedig az amerikai General Motors is bejelentette, a jövőben komoly összegeket fordít a mexikói fejlesztésekre.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ritka Mercedes-klasszikus 300 millióért

2014. december 13., 17:03 Módosítva: 2014.12.15 06:20
99

A Mercedes-Benz 300SL napjainkban már igazán vágyott klasszikusnak számít. Az ötvenes-hatvanas években kétféle változatban is készült, amelyek egyike a sirályszárnyas Gullwing, a másik pedig a Roadster volt. Utóbbiból mindössze 1858 darabot gyártottak – egyet most Belgiumban kínálnak eladásra.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megadja a módját az Aston Martin

2014. december 13., 13:11 Módosítva: 2014.12.14 13:36
21

A Newport-Pagnellben fekvő gyár – és korábbi központ - fennállásának hatvanadik évfordulóját ünnepli idén az Aston Martin. A hat évtizednek hat limitált szériás különmodellel igyekeznek emléket állítani, ezúttal azonban nem csupán egyedi fényezésről és egyéb apróságokról beszélhetünk: a múltat a szó szoros értelmében beépítik a Vanquish-alapú ünnepi kiadásokba.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megvadították a legolcsóbb kisautót

2014. december 13., 11:44 Módosítva: 2014.12.14 15:09
5

A Tata Nanót bemutatásakor nem kimondottan a sportos vezetést kedvelőknek szánták. Sokkal inkább azoknak, akik a lehető legolcsóbban akarnak eljutni egyik helyről a másikra, de már unják, hogy megáznak a biciklin vagy robogón. Később aztán a gyártó kilátásba helyezte egy dízelmotor, egy erősebb, 800 köbcentis benzines és egy CNG-s modell bevezetését is.

Távolról sincs vége, olvasson még

Light Cocoon: álomautó vászon borítással

2014. december 13., 06:38 Módosítva: 2014.12.14 10:09
40

A második világháborúig a repülőgép- és autóépítésben is gyakori volt a faváz és a vászonborítás, ám azóta teljesen kihaltak az efféle megoldások. Az EDAG, egy autóipari mérnöki tanácsadással foglalkozó cég azonban most feltámasztja ezt a megoldást, méghozzá igazán érdekes formában.

Távolról sincs vége, olvasson még

Bemutatták az Audi óriását

2014. december 12., 16:56 Módosítva: 2014.12.13 17:06
40

Fotókon már korábban láthattuk az Audi Q7-es második generációját, de mostanra az új modell adatait is nyilvánosságra hozták a gyáriak. Az új változat valamivel kisebb, de jobb helykihasználású, és könnyebb is, mint az elődje.

Távolról sincs vége, olvasson még

Világverő autó az új Audi RS3?

2014. december 12., 15:17 Módosítva: 2014.12.13 16:13
38

Bár a marketing-duma talán egy cseppet túl magabiztosra sikeredett, az RS3 valóban a legerősebbek közé tartozik a sportos kompaktok közül.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kiszivárogtak az új Audi Q7 fotói

2014. december 12., 12:36 Módosítva: 2014.12.12 17:04
19

Kilenc évig hagyta a piacon az Audi legnagyobb SUV-ját, most azonban elkészültek az utóddal. Az új szabvány hosszmotoros Audi platformot, az MLB-t használják az új típusnál, így az utolsó csavarig új az autó, de a formán ez nemigen látszik: arányaiban és jellegében nagyon emlékeztet az elődmodellre.

Távolról sincs vége, olvasson még

Motorforradalomra készül a Renault?

2014. december 12., 11:32 Módosítva: 2014.12.13 14:12
36

A Renault fejlesztői egyszerre mutattak be négy új hajtási megoldást is. Van köztük egész szokványos is, de olyan is, amellyel új divatot teremthetnek a motorfejlesztésben.

Távolról sincs vége, olvasson még

Bukásnak tűnik a Hyundai Veloster

2014. december 12., 06:16 Módosítva: 2014.12.12 14:22
1

A Veloster igazán kockázatos vállalkozás volt a Hyundai részéről, és úgy néz ki, ezúttal nem a jó lóra tettek a koreaiak. Erre utal legalábbis, hogy három év után beszüntetik a forgalmazást Nagy-Britanniában, a többi piacon pedig csak a drágább és gyorsabb, 204 lóerős turbómotoros kivitelt tartják meg a kínálatban.

Távolról sincs vége, olvasson még

Gyári kémfotókon a Škoda Superb

2014. december 11., 16:20 Módosítva: 2014.12.13 06:49
163

A Škoda csúcsmodellje valamikor 2015-ben érkezik, de a gyáriak már most igyekeznek felkelteni a közönség és a szaksajtó érdeklődését. Épp ezért megmutatták az álcázott prototípusokat, és ráakasztottak néhány jól hangzó jelzőt.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Volvo is háromhengeres motorra vált

2014. december 11., 14:22 Módosítva: 2014.12.12 10:00
13

A kínai tulajdonú svéd autógyártó a BMW-éhez hasonló megoldásra szánta el magát: lenyesnek egy hengert új kétliteres négyhengeresükről, így készítik el második motorjukat. Az új 1,5 literes háromhengeresek az évtized vége felé megjelenő kisebb Volvókba kerülnek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Elfogyott a Porsche csúcsmodellje

2014. december 11., 11:47 Módosítva: 2014.12.12 06:57
22

Napjaink egyik legkorszerűbb sportkocsija a 918 Spyder, de aki ilyet szeretne, már csak használtan kaphat, a Porsche ugyanis eladta az összes eladásra szánt példányt.

Távolról sincs vége, olvasson még

Új arcot kapnak az európai Hyundai-ok

2014. december 11., 07:04 Módosítva: 2014.12.11 19:00
9

A Hyundai az i20-hoz igazítja a kínálat többi részét is, de végrehajtottak néhány műszaki fejlesztést is a kínálaton. Többek között új motorokat kap az i30 és az i40: az előbbi fickós turbómotort, az utóbbi tisztább dízeleket.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez lenne a Hyundai fiatalos kisautója

2014. december 10., 15:54 Módosítva: 2014.12.11 11:51
54

A Hyundai is megpróbálkozik azzal, amivel előtte már sok más gyártó: egyetlen típusból két, egymástól feltűnően eltérő változatot készítettek. Az i20 ötajtós kivitelét elég egyszerűre szabták, de a háromajtóst megpróbálták láthatóbbá tenni néhány formai megoldással. Akár be is jöhetett volna, a szándék legalábbis látszik, de az első fotók alapján egyelőre nem látszik, hogy miért venne bárki ilyen háromajtóst a célszerűbb ötajtós helyett.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megmutatták az X6-gyilkos Mercedest

2014. december 10., 14:20 Módosítva: 2014.12.11 16:12
893

Bármilyen értelmetlennek is tűnt, a BMW X6 igazán sikeres lett pályafutása eddigi hét éve alatt, olyannyira, hogy a Mercedes is elkészítette saját kupétetős szabadidő-autóját. Az autót GLE Coupénak hívják, és egyáltalán nem csodálkoznánk rajta, ha a márka egyik slágerterméke válna belőle.

Távolról sincs vége, olvasson még

Elkészült a legerősebb gyári Mini

2014. december 10., 12:05 Módosítva: 2014.12.11 07:10
3

A Mini harmadik generációjából is elkészült a legsportosabb változat, bár ebben sokkal több a kihasználatlan lehetőség, mint az elődeiben. Az új John Cooper Works – röviden JCW – változat ugyanis kétliteres turbómotort kap.

Távolról sincs vége, olvasson még

Svájci csodajármű BMW-ből

2014. december 9., 17:48 Módosítva: 2014.12.10 13:40
26

Frank Rinderknecht, a Rinspeed alapítója minden Genfi Autószalonra készít egy-egy tanulmányautót, általában valamilyen jövőbe mutató ötlet köré. Ezúttal nem olyan látványosságról van szó, mint korábban a szárnyashajó-sportkocsi kombináció, de a BMW i3-asra épülő Budii így is eléggé sci-fibe illő.

Távolról sincs vége, olvasson még

A sebesség mégsem öl?

2014. december 9., 16:29 Módosítva: 2014.12.10 17:33
160

Ahhoz képest, hogy a hatóságok évtizedek óta tényként kezelik, hogy a sebesség csökkentése a balesetveszély csökkentésének biztos módja, egy amerikai példa ennek a megállapításnak az ellenkezőjét látszik igazolni.

Távolról sincs vége, olvasson még