Több mint két éve, 2012 májusában karolt egymásba az akkor még bizonytalan jövőjű Mazda és a szintén ingatag Fiat-birodalom, hogy közösen használják az új MX-5-ös műszaki alapjait egy jövőbeli Alfa Romeo Spiderrel. A Fiat most meggondolta magát.
Szegény M5-ös, most biztos elvonult a kisszobába, és magányosan szomorkodik. Napokon belül itt a második kihívó, amely mást sem akar, mint megverni a BMW über-szedánját, ráadásul a saját fegyverével.
Köszöntsük fanfárokkal a Puritalia 427-est, az új szupersportkocsit- ha lehet még egyáltalán így nevezni valamit, amiben nincs hibridhajtás. A kis olasz roadster feleleveníti a régi idők vágyott tárgyait.
Megkezdődött a beetetés a következő Škoda Superbre: már nem csak a kémfotók potyognak, de egyre érdekesebb skiccekkel bombáz minket a marketing-gépezet.
X-Tomi rákattant a shooting brake-ekre. Az RC F-fel kezdődött minden, legalábbis az jutott el hozzánk először, de karácsonyra egy egész tízes pakkot kaptunk.
Cadillac CTS-V-nek hívják a mai címlaplányt, ott van minden valamire való autós oldal legtetején. Ő az autó, amely azért készült, hogy tudjanak mit venni az amerikai hazafiak, ha titokban BMW M5-ösre vágynak.
Bejelentett demonstráció miatt forgalomkorlátozásra számítson az M1-M7-es autópálya kivezető szakaszán Budaörsnél a délutáni órákban, 16:00 és 18:30 között. Az útdíj ellen tüntetők rendezvénye első sorban a pályával párhuzamos budaörsi mellékutakat érinti, de hat óra után rövid időre a teljes kivezető szakasz beáll majd.
A Balassagyarmati Rendőrkapitányság Bűnügyi Osztálya garázdaság vétség elkövetésének megalapozott gyanúja miatt folytat nyomozást D. Attila 39 éves hugyagi lakos ellen. A gyanú: Attila két autót vert szét ásóval hirtelen felindulásból.
A sporteszközöket gyártó svéd POC és az Ericsson közreműködésével próbálja biztonságosabbá tenni a kerékpárosok közlekedését a Volvo. A biztonsági berendezések terén rendre élenjáró svéd márka autói a bringások bukósisakjával is kommunikálhatnak a jövőben.
Három autóval is ütközött, de senkit sem ölt meg az a részeg francia sofőr, aki ötven kilométeren át hajtott szemben a forgalommal tegnap egy nyugat-franciaországi autópályán.
Az autógyártás történetében számos olyan klasszikus született, amelyek egyszerűen nem hiányozhatnak egyetlen, magára valamit is adó autóbolond életéből. Ezeket persze napestig lehetne sorolni, de a legtöbb ilyen listán előkelő helyet foglal el az Audi Sport Quattrója. A vágyakozáson túl azonban csak kevesek engedhetik meg maguknak, hogy vegyenek egyet, vagy akár csak kipróbálhassák.
A Ford formatervezési részlegétől mostanság sokan távoztak, az európai modellek külső formájáért felelős Stefan Lamm már a harmadik kulcsfigura, aki új állást talál magának. 2013 végén J Mays vezető tervező, az idén nyáron pedig Martin Smith főtervező vált meg a márkától. Lamm elvesztése viszont még komolyabb probléma lehet, hisz az elmúlt tíz évben nagyrészt ő határozta meg a márka külső formanyelvét.
A Porsche közelmúltbeli története során többször felmerült már egy olcsóbb, az egykori VW-Porschéket idéző típus elkészítésének és bemutatásának lehetősége, de végül mindig oda lyukadt ki a cég vezetése, hogy egy ilyen modell feleslegesen rontaná a márka megítélését.
Sok Hummer-rajongó álma válik valóra: civil kézbe kerülhetnek a hadseregnek gyártott példányok, pedig az ilyen járművek birtoklásához korábban legalább olyan befolyásos és gazdag embernek kellett lenni, amilyen Arnold Schwarzenegger. Ám a nagy üzletnek akad néhány buktatója.
Maga a Renaultsport építette a két gyári autót, amelyek Renault jelvénnyel idén harmadik alkalommal vesznek részt a Dakar-ralin. Persze nem véletlen, hogy épp ezt a típust választották, hisz a Duster nem csak Kelet-Európában népszerű, de Latin-Amerikában is, ahogy Renault emblémával forgalmazzák.
A holland autómárka, amely először 1926-ban szűnt meg, fantasztikusan drága, de minden porcikájukban minőségi benyomást keltő sportkocsijaival tért vissza 1999-ben. Az azóta eltelt tizenöt év elég mozgalmasra sikerült, de végül újra csődbe jutott a patinás márka.
A Honda tíz évet váratta a rajongóit, de a januári Detroit Motor Show-n már a végleges NSX utódot állítják ki. Egyelőre csak néhány előzetes fotót közöltek, de egy ideje már sejthető, miféle járműre számíthatunk.
Egyelőre nem egészen világos, hogy Fisker miért tette fel a De Tomaso jelvényes autó-vázlatot a netre, de nem lehetetlen, hogy több van itt puszta hobbi-rajzolgatásnál.
A BMW ugyan nem fog össze a Teslával – végül az érdemi tárgyalásokig sem jutottak – viszont a Toyota segítségével tovább bővítené valóban tiszta üzemű modelljeinek körét. Úgy tudjuk, a Mirai hidrogén-hajtású, üzemanyagcellás, villanymotoros hajtásának egyes elemeit használják következő újdonságukban, amelyet januárban mutatnak be.
Azzal kevesen vitatkoznak, hogy a Mirai a Toyota valaha volt legrandább sorozatgyártású autója, de az is egyértelmű, hogy az üzemanyagcellás hajtás akár a jövő megoldása is lehet. Ám arrol nemigen beszéltek, hogy mit is tud a típus a hétköznapokban, legalábbis eddig.
A Volkswagen-konszern és a Mercedes tarolt az új rendőrautók közbeszerzésén. Az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) összesen bruttó 3,9 milliárd forintért vásárol 550 új autót, Skodákat, illetve magyar gyártmányú Mecedeseket és Audikat szereznek be – írja a Napi.hu.
Valamikor azért is szerettük a Škoda autóit, mert megbízható VW technikát kínált, kicsit más köntösben. Most viszont olyan, mintha megörökölték volna az Audi és a VW autótervező automatáit, amelyek ugyanazt a formát állították elő különböző méretekben.
Sergio Marchionne, a Fiat vezére ejtett el néhány információ-morzsát az Alfa Romeo új motorjairól. Egy dízelből, és két benzinesből áll össze a teljes motorkínálat, igaz, ezek mindegyike könnyen változtatható teljesíményű turbófeltöltős gép lesz.
Valószínűleg a lehető legrosszabb pillanatban érkezett az X-Bow: hónapokkal az amerikai bankrendszer összeomlása és a válság kitörése előtt mutatták be, így soha nem derült ki, hogy valóban el lehetett volna-e adni évi ezer darabot, ha a sportkocsi-piac nem zuhan össze. Ám úgy tűnik, nem mondtak le róla, sőt, most egy vadiúj, teljesen csukottá tehető változaton dolgoznak, amely a versenypályán is bizonyíthatja a KTM sebességét.
Bár a Ford mindeddig nem állított szembe komoly konkurenst a Corvette-tel és a Dodge Viperrel, az a hír járja, hogy egy drága, limitált példányszámú, középmotoros sportkocsit mutatnak be, méghozzá akár néhány héten belül.