A Toyota egyik mérnöke szivárogtatott ki érdekes információkat a 2015-ben érkező új Priusról. A japánok átdolgozzák hibridjüket, mely elődjénél erősebb és még takarékosabb lehet.
A Forma-1-es amerikai nagydíj hétvégéjén mutatta be a McLaren a 12C Can-Am Editiont. A versenypályára szánt modellt a GT3 ihlette, a gyár Bruce McLaren és Denny Hulme emléke előtt tiszteleg vele.
A Porsche a november végi, Los Angeles-i Autószalonon mutatja majd be hivatalosan legújabb kompakt sportkocsiját. A típust ugyan még nem nevezték meg, de biztosra vehető, hogy a Cayman felfrissített változata debütál.
A VW uralkodása alatt a Seat egy olyan autómárka lett, melyet kissé sportos, mégis egyszerű és hétköznapi márkaként ismert meg a nagyvilág. A Volkswagen hatalmas birodalmában nem ő kapta a drága sportmárka szerepét, de néha azért odaszúr a közvéleménynek egy-egy érdekes tanulmánnyal.
Kevesebb mint két hónap múlva indul a világ legnépszerűbb tereprali versenye, a Dakar-rali. A kéthetes sivatagi száguldás embert és technikát próbáló feladat lesz, nem olyan, aminek egy apró Smarttal vág neki szívesen az ember.
Egyelőre egy rövid videót mutattak, amelyben jórész egy jó alaposan letakart autó látható, illetve néhány kaotikus mintával dekorált részlet az egyik prototípusról – de azért akad néhány érdekes képkocka is.
Az első két generációért nem kapkodtak, de a sportos forma megtette a hatását: már most, a forgalmazás megkezdése előtt is tömegek állnak sorba a kis Mercedesért.
Első pillantásra valami ügyetlen tuning-verdának tűnhet, pedig ez az autó gyárilag ilyen. Az 500e a Fiat vadiúj villanyautója Kaliforniának, amelybe Li-ion akkumulátort és erős villanymotort építenek.
Talán egy kicsit megkésve, de végre elkészült a Honda saját kis dízele. Az adatok biztatóak, ráadásul a japánok kiemelkedő vezetési élményt ígérnek.
A Mercedes készített már néhány szabadidő-autót – ott a GLK, az ML és a GL osztály – de az eredetileg katonai járműnek tervezett G osztály különleges státuszát eddig egyik sem közelítette meg. A drága és régimódi off-road gép kortalan formaterve miatt a mai napig igen népszerű. Örökké azonban nem tarthatják a kínálatban – most pedig azt is megmutatták, hogy vannak ötleteik az utód elkészítéséhez.
Nem kizárt, hogy a két év múlva, az oroszországi Szocsiban rendezett téli olimpiai játékokon egy BMW-ért szoríthatunk, mialatt az két amerikaival a belsejében száguld a város jeges bobpályáján.
Egy rövid fotósorozattal nyújt bepillantást az Enzo utódának készítésbe a Ferrari. Az F70-esről már szinte minden lényeges adat nyilvános egy ideje, azonban ez az első alkalom, hogy a belső kialakításról kiderül bármi.
2017-re félmillió elektromos, részben elektromos vagy hibrid autóját szeretné az utakon tudni a GM. A nagyra törő terv sikerét az új modellektől, illetve a jelenleg használt technológiák fejlesztésétől várják.
Amióta a Toyota 2002-ben gazdasági okokra hivatkozva befejezte a Supra gyártását, nem volt olyan év, amikor ne merült volna fel valamilyen pletyka a sportautó visszatéréséről. Eddig azonban a gyáriak nem nyilatkoztak erről a kényes témáról. Most megtört a jég: a GT 86 vezető mérnöke megerősítette két új sportautó érkezését.
A Rolls-Royce közel-keleti képviselete egy speciális sorozattal, az Ezeregyéjszaka meséi által megihletett Ghostokkal igyekszik fokozni az eladásokat az arab országokban.
Jelentős mértékben növelte eladásai számát a Skoda. Az idei első tíz hónapban összesen 795 100 személygépkocsit adott el a német kézben lévő cseh autógyár, ami 7,2 százalékos növekedés a tavalyi évhez képest.
Alábbi, csütörtök reggeli hírünk magyarországi infókkal frissült. Ha már olvasta, görgessen két bekezdéssel lejjebb.
A Toyota az elmúlt években számos nagyarányú visszahívási kampányt hirdetett – és most itt a legújabb, amely számos, Európában forgalmazott típust is érint.
Néhány apró részletet még ragasztószalag takar, de a lényeg már látható. Marad a sok krómos hűtőmaszk és az ötödik ajtó, az összhatás pedig egyértelműen az elegánsabb, drágább modellek felé tolja az Octaviát.
Az angol autóiparnak vége – ebbe bele kéne már nyugodni. Most itt egy újabb brit luxusautó-márka, amely már meg sem próbál egyéninek mutatkozni. Tényleg nem tudjuk, miben reménykednek.
Összenyomott karikatúra-sportkocsikkal tele van a net, de ez az első alkalom, hogy egy ilyet életnagyságban is elkészítenek. Persze, hogy a japánok voltak.
A Honda mintha irányt tévesztett volna, mielőtt rádöbbentek, milyen fontos a sportos arculat a vállalat túlélése szempontjából. A kihagyásnak köszönhető, hogy a Type-R csak évekkel a Civic leváltása után érkezhet meg, de úgy hallani, a japán fejlesztők mindent bevetnek, hogy a kategória legjobb autóját kínálhassa a Honda.
Nem új, még csak nem is feltűnő ezzel a fekete festéssel, és még csak nem is olcsó – de most legalább kapható. Igaz, csupán egy példányt próbál eladni egy kis angol cég a 962-esből, amely a 80-as évek közepén szinte legyőzhetetlen volt a versenypályákon.
Fura mód támasztotta fel a Volkswagen a Sciroccót néhány éve. Az autó dögösen néz ki, de inkább olyan, mint valami túlszélesített GTI – nincs benne semmi a korábbi névrokonok, vagy akár a Corrado kupé-fazonjából. A típus azonban előbb-utóbb le kell hogy cserélődjön – ha másért nem is, hogy az olcsóbb és könnyebb MQB platformra építhessék az utódját – így akár vissza is térhetnének a kupé-formához, valahogy így.
A taxi sok nyugat-európai országban egyet jelent a közepes Mercedesekkel. A vajsárga négyajtósok uralják a német nagyvárosok utcaképét, és másutt is igen elterjedtek bérautóként. A Citroen azonban változtatna ezen, méghozzá egyik legdrágább modellje révén.
Többször előfordult már, hogy egy autógyártó mellényúlt egy formatervvel, de hogy ilyen gyorsan reagáljanak a kritikára, az példa nélküli. A Civic átalakítása váratlan, de kifizetődhet a japánoknak.