Könnyűfémfelnis, fullextrás tesztautó helyett itt van a szomorú valóság lemezfelnivel, dísztárcsával, de barátságosabb árcímkével. Érdemes megvenni?
Köbméterek, életstílus, terepképesség, olcsón. Illetve nem is annyira, pedig valahol itt lenne a lényeg.
Címkék: volkswagen, peugeot, partner tepee, caddy
Jó ötlet volt az Evo VIII-ra ilyen bakancsformájú járgányt építeni, kár, hogy azóta kihaltak az ilyen vicces SUV-ok.
Címkék: mitsubishi, outlander
Mesélt a marketinges, nevettünk, beszélt a mérnök, hinni kezdtünk, felmentünk a versenypályára és megtértünk. Itt a valaha készült legjobb középmotoros Porsche.
Annyira jó autó, hogy el is bizonytalanodik az ember: lehet, hogy egyszerűen csak hülyék vagyunk, hogy megértsük magasabbrendű zsenialitását?
Két Rav4, egy fapados és egy fullos. Az egyik közülük bomba vétel.
Élhető belterű, gusztusos hibrid jó vezetési élménnyel, de nem szabad túl sokat költeni rá.
Címkék: bemutató, kia, niro, 2016
Valaha a világ legjobb autójának tartották. Ma ott tartunk, hogy egy majdnem tökéletes autó.
Az óratekerők kedvence és a magyar használtautó-piac sztárja, így a kínálat zöme szánalmas állapotban várja vevőjét. Mindent az egymillió alatt kapható Audi A6-ról.
Címkék: audi, a6, használt autó
Elsőre nem érted, másodjára sem, harmadjára meg már kéne.
Olyan pofátlanul olcsó, hogy kilóra és centire is megéri, de olyasmik hiányoznak belőle, ami meg sem fordulna a fejedben.
Kicsi, egyszerű, de a miénk. Turbó, GPS, robotkormány, automata váltó és érintőképernyő sincs benne, ám ami nincs, az nem is tud elromlani.
Egyre kényelmesebb, de talán kevésbé hasznos.
Címkék: pickup
Mindenképp, és nem csak motorból kapunk újat. De mit jelent az, hogy after háromszáz metres fordulj barra?
Címkék: volkswagen, up, facelift
Kevesebbet eszik, jobban megy, finomabb, autószerűbb a korábbinál. Rossz hír: véletlenül a designer gyerekei által összefirkált papír és nem az eredeti tervrajzok alapján kezdték gyártani.
Címkék: toyota, prius, prius 4, hibrid
Megjelent a Grandtour, azaz a kombi változata a Talismannak. Közelebb lépett a kategória etalonnak tekinthető Passathoz? Bizonyos tekintetben már el is hagyta.
Gépben nem rettegtem még úgy, mint ebben a szörnyetegben. Mindennél durvább. Annál is.
Címkék: tereprali, dakar, porsche, macan
Egy SUV, melynek nevében a utility nem csak díszként szerepel. És még jó is.
Címkék: ssangyong, rexton, 2.2e-xdi
Mindkét autó jó választás, és mindkettőnek meglepően jó az ára. Van viszont egy nagy különbség.
Címkék: teszt, összehasonlító, vw, golf, ford, focus, kombi
Késve lépett be a Seat a gyorsan növekvő SUV szegmensbe, de az Ateca megérkezett. Kinézetével és általános minőségével minket is meglepett, és érkezésével pár autót biztosan lelök a színpadról.
A sebességkorlátozások és a szűk vidéki utak országában próbáltuk ki a punnyadt, kétliteres, dízelt, majd megkönnyebbültünk az új S5 volánja mögött.
Aki három millió alatt keres új autót, nem mehet el ezek mellett. Melyiket szabad?
Igazából a Passat Variant az az autó, ami bárkinek tökéletes, ha nem számolunk az erdészekkel, sarkkutatókkal és versenyzőkkel. Persze, ha jó. Mert bizony... nem mindig az.
Címkék: lakossági, passat, volkswagen, vw
A Volkswagen egy laza mozdulattal kikukázta az Amarok összes motorját
Címkék: volkswagen, amarok
...vett egy Lancert, a legolcsóbbat. Szívómotor, egyhat, elvileg örök élet. Mint egy használt autó, csak ez új. Szabad ilyet csinálni?
Címkék: lakossági, mitsubishi, lancer, sportback
Lesz ez olyan jó autó, hogy tíz év múlva használtan ezen gondolkodjunk?
Címkék: bmw, bemutató, m2, 2016
Egy liter per kilométer. Vagyis száz liter százon. Ennyit kér, ha kihasználjuk, amit tud.
Mikor ennyire visszafogottan mutatnak be egy új motort, az gyanús. Láttam már ilyet, aztán abból is mi lett.
Címkék: ford, transit, transit custom, ecoblue
Van benne erő, csak annyira elzár a külvilágtól, hogy félsz kiautózni. Futóműben is van hova fejlődni, odabent viszont szinte már egy Audi.
Elmentek egy próbakörre, aztán hazafelé még beugrottak egy Suzuki-kereskedésbe még egyszer kipróbálni a Viratát, de akkor már a Kia nyert.
Címkék: lakossági tesztautó, 2015, kia, ceed
Annyira jó, hogy lassan nincs hol bizonyítania. Jobb híján a Toyota elvitt bennünket Namíbiába. Ne aggódjanak, a 140-es országátszelés is megvolt – földúton. Autó- és túrabeszámoló egyben.
Címkék: toyota, hilux, namíbia
Valójában a magyarok 90 százalékának az új Balenóval kéne járnia. És meg tudja ismételni az ős-Swift sikerét? Aligha.
Ha menet közben csak az eget és a fák lombkoronáját látod, hajlamos vagy megijedni. De a BV202-esről elhiszed, hogy bárhol átgázol.
Címkék: volvo, bv202, lánctalpas, gumilánctalpas
Ötven éve nem volt ilyen szép autója a cégnek, s ez önmagában is elég ahhoz, hogy zajongva csengeni kezdjen a Volvo kasszája. Most megtudjuk azt is, milyen menni vele.
Címkék: volvo, s90, v90, malaga
Unásig dicsértük a Mazda 6-ost. Most végre kiderül, hogy teljesít a valóságban.
Sokakban a mai napig él a tévhit, hogy a gépkezelő valójában csak egy jól fizetett segédmunkás, akinek kiadta az élet, hiszen ezeket a hülyéknek találták ki. Hatalmas tévedés.
Címkék: axiál, hyundai, hx330l, hl960
Közelebb van egy emelt kombihoz, mint a SUV-mezőnyhöz, de árban is minőségben is top 3-as verenyző.
Címkék: teszt, ssangyong, tivoli, xlv
De lefordíthatjuk magyarra az 5-10 négyzetméternyi budapesti lakás árával felérő kérdést: Grantát vagy jót? Jada kladi vaju vam, vagy jescse jeden pivo? Ugye?
Címkék: lada, granta, skoda, octavia
Azokra épít az Alfa, akik meglátják és megkívánják. Egyelőre működik, de van néhány oldalnyi hátulütője.
Címkék: teszt, 2015, alfa romeo, 4c
Az autó, amelyben a 900 Newtonméteres csúcsnyomaték még csak a jéghegy csúcsa. A villanyturbó bemutatkozása nem sikerülhetett volna jobban.
Címkék: audi, sq7, v8, tdi, villanyturbó
Titkos jelölést kapott a magyar A3-as, amit mindenki elsőre láthat. Aki észreveszi.
Ha minden igaz, ez a megváltás autója az Alfa Romeónak. Kinézet, hátsókerék-hajtás, erős motorok, szoborbelső mind megvan az áttöréshez, de maradjunk a földön – csípat-e rendesen?
Címkék: alfa romeo, bemutató, giulia
Az élet igazságos, mint a mesében. A H Astra után a J modell nagyon nagy előrelépés volt, de voltak hibái. Az új modellen kijavították az összes kritizált részletet, el is nyerte az Év autója címet.
Lada Liftback. Egy elegáns úr. I love Lada. Ez van az oldalára matricázva, szigorúan ponttal a végén. Pedig elég lett volna csak annyi: Mi megpróbáltuk.
Címkék: lada, granta, liftback, norma
Mikor jön már a 450 newtonméter forgatónyomaték? Hol van a tipikus dízeles tolás, hüledeztünk a külső-müncheni kanyarokban.
Néha az ember rá tudja tenni az ujját arra a pillanatra, ahol korszakváltás történt - a BMW-nél a 3200-as kupéval jött ez el. Mondjuk ki – másodmagával az új korszakot hozta el.
Címkék: bmw, 3200, cs, concours, balatonfüred, delegance
Nem Mondeo – még. És csak éppenhogy. De simán tudok annyi érvet mondani mellette, hogy legyenek jó páran, akik felveszik a radarjukra.
Pörög a piac, senki se akar kimaradni! A Ford Ranger maradt platós, merevhidas teherautó, csak kellemesebb körülmények között pattoghatunk.
Címkék: pickup
Hiába lett teljesen új és nyúlt tíz centit, ez még tető nélkül is ugyanaz a kemény, gokartos kisautó.
Bűnbe visz. De inkább legyek vidám gyarló, mint savanyú szent.
Szörnyűségesen masszív, elpusztíthatatlan, örök életű vas, mondja az egyik. Lerohadós, elrohadós, Lucas-feliratoktól hemzsegő, benzinzabáló pénztemető, mondja a másik. Akkor?
Címkék: range, rover, range rover, vogue, használtteszt