Hogy tud ellenállni egy Kalasnyikovnak az XC90? Úgy, hogy beleépítenek még egy XC90-esnyi páncélt.
A WEY VV7 egy kupsé SUV, ami mostanában az egyik legnépszerűbb piac. Hibrid is, ami tovább javítja az esélyeit.
Nagy vállalás az ID.3 a Volkswagen részéről, ezzel akarják elhozni a villanyautót széles néprétegek számára. Beleültünk és megtapogattuk.
Ez már annyira fekete, hogy a vevők szinte tényleg látatlanban veszik meg: csak a fény 0,04 százalékát veri vissza.
Bár nem verik nagydobra, a Taycan igazából farmotoros. De azért tele van műszaki innovációval is.
Az olasz formatervezők úgy tűnik Koreába disszidáltak, mert a Hyundai 45 alakjából csak úgy süt a stílus.
Izom-Merci, kortalan BMW kupé, mellettük a világ legritkább, legdrágább autói. És mind eladó.
A BMW ugyan sokat beszél a környezetvédelemről, de azért a pénzt is szeretik Münchenben. Tehát itt az új X6, és pár új 8-as változat.
A Byton profin adta elő terveit, szinte kész autót hozott Frankfurtba és az M-Byte ára sem lesz rossz.
A számtalan elektromos csoda között kész felüdülés a Hyundai standjának jó felét elfoglaló i10 flotta. A koreai csöppség teljesen új, de klasszikus értékek mentén építkezik.
Már nem faék, de szellemében méltó utódnak tűnik. Az extrák közt fedélzeti kompresszor, víztartály slaggal és zuhannyal, létrás tetőcsomagtartó, soroljam?
Elektromos, mert bolygót menteni trendi. SUV, hiszen hobbiterepjáróval járni trendi. Rohadtul megy, hiszen az előző kettő mellett azért száguldozni is szeretünk ám.
Az egyik oldalon pokoli erős, üvöltő V8-asok, a másikon kedves, elektromos izék. Merre tart az Audi?
Nem tolakodnak az utastérbe az akkumulátorok, nincs hatótáv-para csak sok akarás egy csinos villanyautóban.
A Porsche első elektromos autója már a bemutató napján tarol, többek között azért, mert olyan embereket szólít meg, akik eddig nem akartak Porschét.
A BMW frankfurti tanulmányai alapján a vesenövekedés nem áll meg.
A Vision EQS nem fog állandóan lemerülni, döbbenetesen megy és élőben úgy is néz ki.
Új korszak, új logó. Ez is csak két, karikába írt betű, de kicsit máshogy.
A Volkswagennek három nagy lépése volt: a Bogár, utána a Golf, most pedig az ID.3. 550 kilométeres hatótáv egy kompaktban hogy hangzik?
A Volkswagen Group Night az a rendezvény, ahol a konszern megmutat mindent, amire számítani lehet tőle az elkövetkező pár évben.
Az egyik vagány, de bevered a fejed beszálláskor; van vicces bakancsforma, hathengeres dízel és élhető hibrid is.
Az új F8 Spider több, mint 700 lóerős és még a teteje is nyitható.
Nagyon hosszú volt az előjáték, de eljött ez is: még a frankfurti szalon előtt bemutatta első villanyos sportautóját a Porsche.
Maradt valami a karakterből, de a váltással már nem az a szerethetően csúnya béka, ami eddig volt.
Egyelőre csak tanulmány a Tavascan, de kár lenne érte, ha nem jutna el így a szériáig.
Tényleg 30 ezer euró alatt érkezik az ID3. Pedig még a hatótávja is rendben lesz.
Egy konnektoros hibrid lett a Seat hétülésesének legerősebb változata.
Ha nem egy jól bevilágított helyre rakják majd a szalonon, simán elbújhat ez az X6-os.
Nem marad egyedül az új X6-os, a Merci utána küldte az új kupét.
Ők is rámennek a retróra. Mintha ugyanazt csinálnák, amit a Honda az E-vel.
Az alap karakter nagyon porschés, csak érintőképernyőből lett végtelenül sok.
A 80-as évek sci-fi világát idézi az Audi tanulmánya, amelyet Frankfurtban láthat először a nagyközönség.
Az új logó egyszerűbb lesz, az ID.3-on mutatják be, gyártásba pedig a következő Golffal megy.
Az RS6 Avant nem csak erősebb lett, de a karaktere is agresszívebb, mint volt.
Az új Corsa és a felújított Astra mellett lesz látható ez is, Frankfurtban.
A neve Project C, és várhatóan ősszel mutatják majd be a közönségnek.
Állítólag a Frankfurti Autószalonon mutatkozik be a sportos, nyúlánk formatervű autó.
Egyelőre vetélytársa sincs, bár az így sem egyértelmű, hogy a piac igényel egy ilyen gépet.
Alaposan átdolgozzák az i10-est, rajzon egész jól néz ki.
A képen még csak sziluettek láthatók, de ez alapján is sejthető, hogy milyen autók érkeznek.