Árpád vállalkozásához, munkatársnak vett egy teherautót, ennek megfelelően rendben tartja, de elég sok pénzt is költ rá.
Címkék: műhelyprn, volkswagen, vw, t5, transporter, pdtdi
Használt autót prémiummárkától venni mindig rejt magában rizikót, ennyi idős példánynál pedig nem ritka, hogy az árának jelentős részét elkéri még a szervizben is.
Címkék: műhelyprn, audi.a3, pdtdi
Amikor jó az autó, mégis zsebbe nyúlós a végeredmény: Beni Audija esetében bő félmilliót ért volna az igazolt szervizelőélet.
Címkék: műhelyprn, audi, a3, pdtdi
Egy Ford Focus és egy VW EOS között vacillálok, mindkettőt 2.0 benzines motorral vásárolnám. Van más opció?
Címkék: kabrió, volkswagen, eos, ford, focus, fsi, pdtdi, crtdi, tdci
Nagyon széles árban a kínálat, de a képeken a legolcsóbb is ugyanolyan szép, mint a legdrágább.
Sok jót hallottam a PDTDI-ről, de érdekelne a Mazda 6 és a Ford Mondeo is.
Címkék: pdtdi
Jó emlékeim vannak a PDTDI-vel, viszont ennyiért már vehetnék E46-os is, mi legyen?
Címkék: tdi, pdtdi, bmw e46, ford focus ii
Városi használat mellett azért jár és járni is fog autópályán az autó. Megéri egyáltalán ilyen cserében gondolkodni?
Havi háromezret megyek, szóval nagyon fontos a fogyasztás.
Nagyon jól állja a kilométereket az Octavia, de talán jobb az elővigyázatosság. Vagy nem?
Címkék: skoda octavia, pdtdi
A főtengely 320 ezer forint, a négy injektor 1 millió, a motoröntvény hiánycikk a a dízel Subarukhoz. Megoldás? Egy jó Audi PDTDI motor. Egyedi darab, mi már próbáltuk.
Címkék: subaru, audi, pdtdi, motorcsere
Csak a hármas BMW tudta megtörni a vezető pozícióját az utóbbi években.
Címkék: vw, passat, használtautó, pdtdi
Megy a Skoda, de az erőről nem mondanék le. Azt mondják, a kétliteres PDTDI-vel sok a baj, pedig van ilyen kiszemelt is.
Címkék: pdtdi, honda, civic, multijet
160 ezernél már cserélve lett a turbó és a kettőstömegű. Megvegyem?
1-1.5 millió között gondolkodok, de ha van olcsóbb ötlet, jöhet. Nagyrészt városba kell.
Címkék: volvo v50, pdtdi, hdi, mazda 6
Többnyire két kisgyermek és 2 felnőtt utazik vele, de alkalmanként 7 személlyel, telepakolva is használjuk.
A Passat háromszor annyit futott, mint a Renault, de még így is elgondolkodtat.
Címkék: laguna, passat, tdi, pdtdi
A diesel-lpg vegyes üzem megoldható ebben az esetben?
A Toyota közel hárommillió, egymillióval drágább, mint a Skoda. Van ekkora különbség?
323, Almera, Avensis és Octavia a kalapban. Mit mond a japánbérenc nepper?
Címkék: nepper, dízel, pdtdi, octavia
A szerelőm rábeszélne egy régi 1,9 TDI-re, de újabbat szeretnék. A Kia dízeleiről sok jót hallok.
Kéne a hét ülés, de fájna a kisbusz? Volna itt egy Mitsubishi.
Címkék: mitsubishi, grandis, pdtdi, di-d
Kétszázezer kilométer fölött törvényszerű az elem cseréje vagy csak rémisztgetnek a szerelők?
Amikor kivettem az autóból a Castrol olajat, a szerelőm nyomban jelezte hogy ez nem ebbe az autóba való.
Zsákutca volt a PDTDI, erre rég rájött a Volkswagen. Most a Mitsubishi is irtja a választékából, hiszen ők a németektől vették a motorokat.
Címkék: mitsubishi, lancer, motor, pdtdi
225 ezer km van benne. Alapjárat után szépen lepadlóztuk és bedadogott, rázta a kasznit, mint valami traktor.
A 115 lóerős PD TDI az egyik legjobb motor a VW Sharanhoz. Aki utálja a dízelt, próbálja ki.
Címkék: volkswagen, sharan, pdtdi
Tesztautónk a szellemeskedni vágyó autósújságírók legádázabb ellensége. Méregeti az ember hosszan, vezeti sokat, aztán ülhet a számítógép előtt napestig, kifent, kihegyezett karmokkal, ihletre várva. A helyzet az, hogy könnyebb egy nyersolajban vergődő felbőszült angolnán fogást találni, mint a Passaton.
Címkék: volkswagen, passat, pdtdi
A Polo 1.4 PD TDI tervezői kellemesen skizofrén autót alkottak. Ellentmondásból rengeteget szolgáltat a Polo, de a legdurvábbak a motorral függenek össze.