Hiába ül valaki egy 970 lóerős Mustangban, a törvény rá is vonatkozik. Valószínűleg ez az egyetlen eset a történelemben, de a 240 km/h-s tempóval elkapott sofőr megúszta egy figyelmeztetéssel.
Sokszor hallani, hogy ajándékozásnál nem az érték, hanem a gesztus a fontos. Nem tudjuk, hogy a tajvani üzletember, aki egy 330 millió forintos Pagani Huayrát vett a fiának, hallotta-e a mondást, de az biztosan nem tartotta vissza, hogy gyermeknek jogosítványa sincs, és egy darabig még nem is lehet.
Az anyahajós CGI-parádé után végre valós díszlettel sokkol a BMW. Méghozzá nem is akármilyennel: 37 M-es BMW-tulajdonos állt alakzatba az M4 kedvéért, hogy megszülessen egy újabb driftes bajor pornó, ez:
Hosszú útja lehetett ennek a Bugattinak, amíg az északkelet franciaországi Molsheimből a száraz és forró San Diegóba ért. Első métereit amerikai földön egy profi stáb felügyelte, hogy semmi baja ne essen, amíg a megrendelő át nem veszi – ezt mutatja be ez az ötperces videó.
Egy brazil egyetem tudósai saját találmányukkal vetnének véget vezetés közbeni telefonálásnak.
Jó, ha a szomszédoknak közös az érdeklődésük – áll a szöveg egy hamburgi épület homlokzatán, egy Audi A3 Sportback e-Tron képe mellett. Az üzenet nem annyira sejtelmes, ha látjuk, hogy alatta egy Tesla Model S fotója terpeszkedik, azalatt pedig egy felirat: hamarosan nyitunk.
Gázpedálba akadt a papucsa, ijedtségében egy medencébe hajtott egy nyolcvanöt éves férfi Los Angeles-ben. Az idős nyugdíjas kontrollt vesztve ment neki egy kerítésnek, majd onnan a medencébe, amely szerencsére épp üres volt. A baleset nagy lendületet adhat egy régi vitának az USA-ban.
A képek feltehetőleg a Toledo klub oldaláról indultak internetes hódító útjukra. Ha hirtelen nem tudnánk, hogy vajon melyik gyártó raktárában készültek, a háttérben álló Seat Incán látható felirat árulkodik. A Toledoból sosem készült gyári kombi, átépítés, Bieber Vario néven is csak az első (1L) generációból. Ez pedig itt kétséget kizáróan egy második generációs Toledo, azaz egy 1M.
Ha csak fél szemmel pillantunk a monitorra, úgy néz ki, mintha a Mercedes 300 SLR egy szokatlan arányú példánya volna, pedig nem az. A korszak persze stimmel, az SLR 1954-ben épp a csúcson volt, tarolt a sportkocsiversenyeken és az F1-ben is, de ez az autó Olaszországban készült ugyanabban az évben, méghozzá a Scaglietti műhelyben.
A kalifornia Pebble Beach Concours d'Elegance aukcióján minden évben különlegességek tucatjai cserélnek gazdát, sokszor meghökkentően magas áron. Most egy BMW i8-ast árvereztek el, több mint 185 millió forintnyi dollárért.
Pebble Beachen, ahol ezen a hétvégén az egyik, világszinten is legjelentősebb autós eseményt rendezték meg, nem csak rettentő drága autókat árvereztek és bemutatókat tartottak (mint a Lamborghini Huaracan Super Trofeo, vagy a Renovo Coupe), hanem versenyeztek is. Hiába veteránok mennek a pályán, a versenyzők minden energiájukat beleadva küzdenek itt is. Így történhetett meg az is, hogy az egy Chevrolet Monza gumija, az egyik kanyar után egyszer csak levált a felniről, és a nézőtér felé szállt.
Paul Wlaker tavaly októberben szenvedett halálos balesetet egy barátjával, amikor hazafelé tartott egy los angelesi rendezvényről. Miután elszállították a roncsokat a helyszínről, két tizenéves fiatal ellopta a Porsche tetejének maradványait. A kaliforniai bíróság most a 18 éves Jameson Wittyt hat hónap letöltendő börtönbüntetésre ítélte.
A legértékesebb Ferrari, a 250 GTO egy példányát árverezték el Pebble Beach-en, ahol épp Észak-Amerika legismertebb, ritka régi autókat felvonultató rendezvényét tartják. Az olasz legendát, amelynek az évek során irreálisan magasra szökött az ára, ezúttal kicsit több mint 38 millió dollárért árverezte el a Boneham's aukciós ház.
Sokaknak ismerős lehet az a hidraulikus oszlop, amely az egyes területekre való behajtást korlátozza. Józan ésszel gondolkodva senkinek nem jutna eszébe nekihajtani, de a gyártónak ki kell próbálnia, mit bír a rúd. Konkrétan ezt:
Reklámcélokra nincs jobb egy látványos videónál, de mivel ezt sokan tudják, már csak az igazán szélsőséges ötletekkel lehet kitűnni. Klottgatyában és pulcsiban beállni egy százötvennek közelítő szupersportkocsi elé például megüti az ingerküszöböt?
A Range Rover volt a legelső mai értelemben vett szabadidő-autó, ahol megpróbálták összehozni egy drága személyautó kényelmét egy terepjáró képességeivel. Az első generációt 26 évig gyártották, és azóta márkává növesztették a típust, de minden ezzel a katonai zöld autóval kezdődött.
Eddig azt hittük, hogy már minden furcsaságot láttunk, amelyet az autóipar kitermelt, de az OPAC Contender XG minket is meglepett. Most bárki megveheti az autót, amely kis jóindulattal a napjainkban népszerű terep-kupé kategória előfutárának tekinthető, igaz indokolatlanul sokat kérnek érte.
Oldalnézetből alig látszik valami a Dodge Caliber sérüléseiből, pedig szabályosan felnyársalódott az autópálya szalagkorlátjára. A biztonságot szolgáló korlát elöl ment be, és az autó tetején távozott belőle jó néhány mégternyi, mire a jármű megállt.
Néhány napja kering a közösségi oldalakon egy videó, ahol BJ Baldwin félelmetes tempóval hajtja Chevrolet kasznis versenygépét. Nem is a sebesség miatt igazán látványos a felvétel, hanem azért, mert majd méteres lépcsőfokokon minimális billenéssel száguld lefelé.
Mindössze 1270-et gyártottak belőle, 2004 és 2007 között ez jelentette a Porschézés csúcsát. A Carrera GT nem hétköznapi sportautó, senki sem megy el mellette közönyösen, ha meglát egyet. Legfőképp akkor, ha lapos gumikkal, porba temetve várja a törődést, olyan üzenetekkel a szélvédőjén, mint a takaríts le!. Ez a fekete példány állítólag egy éve porosodik egy kanadai parkolóban, azóta ki sem nyitották.
Legyen bármilyen mélyre nyúló a bizarr autókról kialakult képed, íme egy öszvér, ami elgondolkodtat majd. Valahonnét az orosz utakról való, és több benne a karakter, mint borscsban a cékla. Erős képzelőerővel van a kiállásában valami a Chevrolet és a Pontiac hazai piacos egyterűiből, de úgy általában a felismerhető jegyei amerikaiak. Hogy mire gondolt a művész, azt talán csak ő tudja, de mindenképp dicsérendő, hogy törekedett egyfajta összhangra. Az íves küszöb és az extrém magas kerékjárati ívek önmagukban is könnyfakasztóak.
A Porsche, ahogy minden valamire való autógyár, mindenféle haszontalanságot is kínál az autóihoz. Ez az úgynevezett kollekció: ruázat, táskák, karórák, tárcák, mandzsettagombok, modellautók és hamutartók – ilyesmi szokott ide tartozni, és általában annyi a közük az adott márkához, hogy ugyanaz a jelvény virít rajtuk. A Porsche azonban olyasmit mutat most, ami valóban a sportkocsimárkára emlékeztet: egy órát, ami a 911 Turbo felnijéből készült.
Egy komolyabb kaszkadőrmutatványt akár napokig is tarthat megtervezni. Mérnökök, fizikusok, konstruktőrök, és profi sofőrök dolgoznak azon, hogy a látványos akciót mindenki ép bőrrel ússza meg. Nem tudjuk, hogy ezen a vélhetően kínai forgatáson mi siklott félre, de valaki nagyon elmért valamit.
Angliában kifejezetten népszerű a hobbi-autóversenyzés. Sokan építenek megvásárolható készletekből versenyautót, hogy aztán pályanapokon, vagy hegyi felfutó versenyeken száguldozhassanak, legálisan. Az alábbi videón Jos Goodyear a skóciai Doune-ban hajtja együléses GWR Raptor típusú versenyautóját.
Bizonyos szempontból az aktuális Mercedes S-osztály képviseli az autózás csúcsát. Mind a biztonsági, mind a kényelmi kiegészítő az ipar élvonalába tartoznak, ha nem a legjobbak. De ezt a guruló technikai erődemonstrációt is át lehet verni, méghozzá nevetségesen egyszerű módon.