Hírek

2021. szeptember 11., 14:29 Módosítva: 2021.09.16 18:25
70

A Ford jelenleg is futó közepes pickupját, a Rangert már tíz éve forgalmazzák Európában és Ausztráliában, Amerikában viszont kis kihagyással, 2019-ben mutatták be ismét, úgy tűnik, volt még hely terepes Fordnak az F150, a Maverick és a Bronco-testvérek mellett. A T6-os generáció tehát megérett a leváltásra, és ha igazak a hírek, még idén bemutatják, 2022-ben pedig árusítani is kezdik az új Rangert, amiről most egy álcázott verziókat futtató videót mutattak.

Kép: Autocar
Kép: Autocar
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 11., 11:46 Módosítva: 2021.09.16 06:15
535

Az Autocarnak adott interjújában Markus Schäfer, a Mercedes operatív működéséért felelős vezetője (COO) azt nyilatkozta, hogy a villanyautók fejlesztési költségei és az SUV-k hegemóniája együttesen okozhatja a kombi forma vesztét.

Itt a dinnye, a dinnye, a mézédes görögdinnye. Lehet válogatni a dinnyékből. Vannak kisebbek, nagyobbak, kérem, jöjjenek, válasszanak.
Itt a dinnye, a dinnye, a mézédes görögdinnye. Lehet válogatni a dinnyékből. Vannak kisebbek, nagyobbak, kérem, jöjjenek, válasszanak.
Távolról sincs vége, olvasson még

A Model S Plaid a leggyorsabb gyári villanyautó a Nürburgringen

2021. szeptember 10., 16:43 Módosítva: 2021.09.14 06:17
595

A vásárlók szempontjából gyakorlatilag semmi jelentősége nincs a nürburgringi köridőknek, a gyártók - főleg marketingértékük miatt - mégis fontosnak tartják a rekordokat, gyakran hetekig készülnek egy-egy próbálkozásra. Friss fejlemény a témában, hogy a leggyorsabb gyári villanyautó címet immár egy Tesla bitorolja, a három motoros, ezer lóerő fölötti Model S Plaid.

1.png
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 10., 16:42 Módosítva: 2021.09.12 14:52
103

Bár nagy divat a terepjáró-fazon az elektromos modellek esetében, a legtöbb gyártó nem csak ebben gondolkodik. A Volkswagen is készít valamit, ami a méretei alapján több piacon is versenyképes lehet, tisztán elektromos, és nem sokkal magasabb, mint a személyautók általában.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 10., 13:02 Módosítva: 2021.09.16 06:15
557

A Ford 27 éve indította el az autógyártást Indiában, de az elmúlt tíz évben már csak veszteséget hoztak az üzemek, a fenntartásuk a Ford szerint mintegy 2 milliárd dollárt vitt el 2011 óta.

ford india
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 10., 13:02 Módosítva: 2021.09.14 06:26
1000

Ha a klímakatasztrófa utáni világot N2O,-val tesztoszteronnal és rengeteg kokóval elegyítjük, akkor a Mad Max: Fury Roadot kapjuk. A film főszereplői a félmeztelen, extázist élő férfiak és a hiányzó nők mellett a mostoha körülményeknek és a kvázi háborús állapotoknak megfelelően átépített autók, amelyek piszok jól áll a rozsdapatkány-esztétika.

Kép: lloydsonline.com.au
Kép: lloydsonline.com.au
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 10., 10:22 Módosítva: 2021.09.16 06:15
212

Már eddig is számos jel utalt rá, hogy a Peugeot és a Citroën kisautóinak gyártása nem folytatódik, de a gyáriak közül most utalt erre valaki először elég egyértelműen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 10., 09:09 Módosítva: 2021.09.14 06:26
142

A Renault ugyan már 2018-ban bejelentette, hogy az autói fedélzeti rendszereit Androidra cseréli, de most először láthatjuk ezt megvalósulni. A Mégane E-Tech Electric típusban az Android Automotive rendszer egy változatát alkalmazzák.

megane android
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 10., 06:40 Módosítva: 2021.09.12 14:51
712

Úgy tűnik, csak Japánban négyszer annyi autót rendeltek eddig, mint amennyit a Toyota gyártani tud, és a vásárlók körében legnépszerűbb csúcsváltozatok esetében a legsúlyosabb a helyzet.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 9., 17:48 Módosítva: 2021.09.14 06:26
12

A Renault 2017-ben szállt be a BMW kínai partnereként is ismert Brilliance autós üzletébe: a crossover típusairól, és régi Toyotákon alapuló kisbuszairól ismert Jinbei márkát üzemeltette a közös vállalat.

jinbei-hiace
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 9., 14:01 Módosítva: 2021.09.14 06:26
60

Totálisan titkos projekt volt a Ford GT, aminek részletei egészen a 2015-ös premierig nem szivárogtak ki, de nem csak ezért különleges a Ford szupersportautója. A GT a legendás GT40-es utódja és ez nem csak holmi marketinges lózung, hanem tényleg a kezdetekről versenyautónak fejlesztették és az utcai változatnak is ehhez kellett igazodnia.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 9., 13:24 Módosítva: 2021.09.10 13:09
249

Az EQS után az EQE is is érdekes, egybe szabott formatervvel mutatkozott be, és ez alapján kézenfekvő volt a kérdés, hogy miért nem követték a hagyományos Mercedesek stílusát a villanyautókkal is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 9., 11:59 Módosítva: 2021.09.21 10:14

A dolgok jelen állása szerint senki nem kaphat az Porsche 919 Street nevű sportkocsiból, pedig legalább egy példányt készítettek belőle.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 9., 11:15 Módosítva: 2021.09.10 11:25
95

Valójában ez volt az első autó, amit megláttunk Münchenben a szalonon, bár az ember könnyen elintézi egy vállrándítással, hogy kit érdekel még egy modepautó. Amikor a nagy premierek után visszatértem, meg is lepődtem, hogy kiderült: az ACM City Ona-nak hívott dobozszerű, ütésállónak tűnő villanyautócska valójában rendes, teljes jogú autó műszakilag.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 9., 09:25 Módosítva: 2021.09.11 08:21
37

A Volkswagen által külön cégként 2017-ben megalapított Volkswagen Payment S.A. többféle szolgáltatást kínál. Egyrészt autóvásárlási és lízing-szolgáltatásokat, másrészt autóból való fizetési megoldásokat.

vw shop
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 9., 06:08 Módosítva: 2021.09.16 06:15
28

Az új – és egyben valószínűleg utolsó – benzinmotoros Lotus épp csak bemutatkozott, és máris itt az első versenyautó-átépítés. A változtatások nem igazán szembetűnőek, de azért akadnak bőven. A legfontosabb, hogy közel másfél mázsát sikerült lefaragni a gép tömegéből.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 8., 16:14 Módosítva: 2021.09.09 18:03
11

Az idei IAA egyik újdonsága volt ez az új közlekedési eszköz, amely azt ígéri, hogy a hagyományos autók élhetőbb alternatívája lesz.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 8., 16:12 Módosítva: 2021.09.12 16:47
100

Budapest ad otthont az 52. Nemzetközi Eucharisztikus Kongresszusnak, ez pedig a főváros területén ideiglenes forgalmirend-változásokat eredményez. Több kerületben is vannak, lesznek lezárások, egészen szeptember 16-ig számíthatunk lezárásokra. A rendőrség folyamatosan frissülő térképe segít elkerülni a problémás területeket.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 8., 14:55 Módosítva: 2021.09.17 13:27
265

Az európai autógyártás II. világháború utáni korszakában több mikroautó is feltűnt, mert egyszerre uralkodott nyomasztó szegénység és erős igény a mobilitásra. Ma teljesen mások a piaci viszonyok, de a svájci Micro mégis az 1950-es évekbe nyúlt vissza inspirációért, amikor első autójukat tervezték. Hiszen ez egy Isetta!

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 8., 12:32 Módosítva: 2021.09.11 14:37
37

Nem az eredmények, hanem a vizsgált autók listája lett igazán változatos az EuroNCAP legújabb tesztsorozatában. A konnektoros hibrid Lynk & Co 01, az elektromos Nio ES8, a hagyományos hajtású Subaru Outback, a hidrogén-hajtású Toyota Mirai és a szintén elektromos Audi Q4 E-tron szerepel rajta.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 8., 10:13 Módosítva: 2021.09.14 06:26
328

Újabb kupétetős modellváltozat bukkan fel a VW csoport villanyautói között: a Skoda is alkalmazza a receptet, amit az Audi E-tron esetében már láthattunk, és amelyet az ID.4-ID.5 párossal hamarosan a VW is átvesz.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 8., 09:26 Módosítva: 2021.09.23 10:58
217

Az autóipar nem a probléma, hanem a megoldás része a klímaváltozás elleni küzdelemben - emelte ki Angela Merkel német kancellár kedden Münchenben a nemzetközi autóipari és mobilitási kiállítást (IAA Mobility) megnyitó beszédében.

kuzk
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 8., 09:17 Módosítva: 2021.09.10 13:07
4031

A javaslatban, amely egyelőre komoly egyeztetések tárgya, a 2035-ös céldátum szerepel: elvben akkortól válhat tilossá az új belsőégésű motoros autók forgalmazása az Európai Unió területén. Ám már most úgy hallani, vannak, akik kivételekért harcolnak: állítólag ilyen az olasz kormányzat, amely a szupersportkocsi-gyártók számára szeretne valamiféle kivételt az általános szabály alól.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 8., 06:06 Módosítva: 2021.09.09 18:03
21

Egyelőre egy példányban készült el a rendőrségi Mustang villanyautó, amelyet a Ford helyi képviselete módosíttatott, nyilván abban a reményben, hogy később leeshet néhány komolyabb megrendelés is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 7., 17:17 Módosítva: 2021.09.09 06:14
84

Nehéz megmondani, hogy látnoki-e a Hyundai vezetése részéről, hogy kitart az üzemanyagcellás hajtások mellett, vagy sem, mindenesetre az látszik, hogy erőforrásokat nem sajnálva folynak a fejlesztések.

Távolról sincs vége, olvasson még