Hírek

2019. október 14., 22:35 Módosítva: 2019.10.21 06:21
6

Nálunk kevésbé ismert, hogy az Isuzu a világ egyik legnagyobb haszonjárműgyártója és így ők sem szeretnének kimaradni abból az új divatból, miszerint önvezető, elektromos hajtású koncepciókamiont építsenek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 14., 17:22 Módosítva: 2019.10.18 07:19
97

Ahogy a villanyautóknál szokás, a Porsche is a kínálat legdrágább darabjaival indított. Mostanáig kellett várni, hogy bemutassanak egy visszafogottabb változatot, amely a 4S jelzést viseli.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 14., 17:22 Módosítva: 2019.10.17 11:57
325

Abszolút értékben a legelérhetőbb elektromos autók közé tartozik majd a Uniti nevű vállalkozás aprósága, bár a használati értékéhez képest nem feltétlenül a legjobb vétel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 14., 11:47 Módosítva: 2019.10.21 06:21
505

A cél az, hogy a VW spanyol részlegéből prémium-márkát faragjanak, és úgy néz ki, ennek érdekében a Seat nevet is feláldozná a cégvezetés.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 14., 10:08 Módosítva: 2020.06.11 11:54
269

Thaiföldön mutatták be a platós Isuzut, ahol a gyártás is folyik, és ahol a típus eddig is igen népszerű volt, de ennek a generációnak is nemzetközi karriert szánnak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 14., 06:07 Módosítva: 2019.10.21 06:21
119

A jávorszarvas-teszten sok autó elvérzik, egyik-másik egészen váratlanul. Amikor az első Mercedes A-osztály tetőre parkolt a teszten, elég nagy visszhangot kapott a dolog, és azóta nagyon odafigyelnek erre a tesztre is. Persze azóta majdnem felborult egy Toyota Hilux, sőt a Jeep Grand Cherokee szétpréselte maga alatt a gumikat. Ezek után nem csoda, hogy a Jaguar I-Pace is úgy kaparta össze magát, viszont mint a jövőt képviselő villanyautónak, muszáj lesz valahogy orvosolnia a dolgot.

Névtelen
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 13., 16:45 Módosítva: 2019.10.18 11:49
435

Az amerikai izomautó verseny mindig eldől, de jellemzően csak egy két évre, amíg az egyik gyártó rá nem licitál a másikra. Nyilván mindenből lehet ezer lóerős szörnyeteg, de jelenleg a sorozatgyártott példányokat tekintve a Dodge vezet a Challenger Demonnal. Ha már a Camaro erre nem is akar rá licitálni, legalább a harmadik helyről felrántaná magát a Mustanggal szemben, egy ügyes trükkel. Annak, aki Mustangból ül át Camaróba, 3000 dollárt, több mint 900 ezer forintot elenged az autó árából.

Távolról sincs vége, olvasson még

Eladó majdnem Lauda Lanciája

2019. október 13., 13:07 Módosítva: 2019.10.18 07:20
87

Itt a legjobb vásár, ha szeretnéd egy híresség autóját birtokolni. Sőt, lényegében két híresség is melegítette az ülőlapot, mivel Daniel Brühl német színész vezette a Rush című filmben, amiben Niki Laudát alakított. Mindezek ellenére ezt a Lancia 2000-et szűk 4000 euróért árulják, ami picit több mint 1,3 millió Forint. Ennyiért egy filmsztár autót kapunk, ami alapból is egy érdekes technika.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 13., 10:58 Módosítva: 2019.10.21 06:21
8032

A Trust Kikaku nevű japán vállalkozás szép állapotban megtartott 15-20 éves japánautó-alkatrészekkel foglalkozik, most azonban egy teljes Nissan Skyline-mennyországot nyitottak meg a rajongóknak. Elképesztően olcsón adnak R32, R33 és R34 modelleket, ráadásul exportálják őket külföldre. Ha véletlen kell egy kis idő, semmi gond, havi 50 dollárért (kb 15 ezer forint) tárolják az autót amíg megoldjuk a szállítást.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 13., 09:54 Módosítva: 2019.10.18 07:19
32

A következő négy év mindegyikén kijönne egy-egy újdonsággal a tavaly alapított Automobili Pininfarina. Egy Lamborghini Urus direktkonkurens is van a terveik között, méghozzá villanyhajtással.

ljb
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 12., 17:06 Módosítva: 2019.10.18 07:19
82

Októbertől már csak a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt.-nél lehet 2019-re érvényes éves, országos e-matricát vásárolni, a szolgáltató viszonteladói körében, például benzinkutakon nem. Az ilyen típusú pályamatricát az ematrica.nemzetiutdij.hu weboldalon vagy a NÚSZ 19 ügyfélszolgálati irodájában vásárolhatják meg az autósok - közölte a társaság pénteken az MTI-vel.

330b84c0cdd08fd226ff3e108ccea4948859e415
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 12., 13:07 Módosítva: 2019.10.18 07:19
64

A Bruce McLaren-film után egy másik nagy déli autóversenyző életéről is készült egy átfogó dokumentumfilm. A háromszoros Forma-1-es világbajnok Jack Brabham is kapott egy friss filmet, íme az előzetese.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 12., 09:39 Módosítva: 2019.10.18 07:19
225

A lítiumion-akkumulátor kifejlesztéséért egy amerikai, egy brit és egy japán tudós, John Goodenough, Stanley Whittingham és Josino Akira kapja az idei kémiai Nobel-díjat a Svéd Királyi Tudományos Akadémia szerdai stockholmi bejelentése szerint.

kvh
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 12., 07:06 Módosítva: 2019.10.17 07:39
88

Törökországnak kifejezetten jókor jött, hogy a Volkswagen ott épít új üzemet a VW Passat és Skoda Superb modellek gyártására, de úgy tűnik, az elnök nem elégedett meg ennyivel.

2
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 11., 16:30 Módosítva: 2019.10.16 08:11
742

Bár sportos BMW-k már korábban is léteztek, a modern kori M-es modellek, a versenyautó-alapnak szánt utcai gépek történetét ettől a Dél-Afrikában forgalmazott E12-es 5-ös sorozattól számíthatjuk.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 11., 14:53 Módosítva: 2019.10.16 08:11
109

A tervek szerint a Boeing, a Porsche, és a légitaxi-kérdést régebb óta kutató Aurora Flight Sciences együttesen alakít majd ki függőlegesen fel- és leszállni képes, elektromos hajtású járművet.

porscheboeingflyingthing
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 11., 11:54 Módosítva: 2019.10.17 07:39
44

Nem húzta sokáig Thierry Bolloré a Renault vezérigazgatói posztján: az idén januárban nevezték ki, de most azonnali hatállyal leváltotta az igazgatótanács. Az okok egyelőre homályosak, de a döntés végleges: a helyét ideiglenesen az eddigi pénzügyi igazgató veszi át.

t bollore
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 11., 11:33 Módosítva: 2019.10.17 07:39
280

Egyelőre csak tanulmányautóként mutatta be a Toyota az új Mirait, amely a gyáriak szerint a második generációs modell csaknem kész fejlesztési prototípusa.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 11., 10:23 Módosítva: 2019.10.13 10:12
67

James Dyson 2017-ben azzal lepett meg mindenkit, hogy bejelentette, saját villanyautót fejleszt. Ám két év munka után most feloszlatta a járműfejlesztő részleget.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 11., 06:06 Módosítva: 2019.10.16 08:11
43

A VW csoport egyre több helyi specialitást kínál: Észak-Amerikában például a Jetta és a nagyobbik Passat, Kínában a Skoda kupé-terepjárók készülnek kifejezetten a helyi igények kielégítésére, és úgy néz ki, Oroszországban is lesz ilyen lokális modell, a Škoda Rapid.

nurapid
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 10., 17:51 Módosítva: 2019.10.15 06:15
202

Bár egyszer már átesett egy nagyobb átalakításon, a Dacia Sandero alapjaiban mégsem változott a 2007-es bemutató óta. Ez jól látszik például a tetővonalon, és az ajtók felső részének kialakításán, ami ma is ugyanolyan, mint tizenkét éve. Ám az utód más lesz a kémfotók alapján.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 10., 14:38 Módosítva: 2019.10.15 06:15
121

Nem csak az utasokra jelenthet veszélyt egy villanyautó akár 800 volton működő, sérült elektromos rendszere egy baleset során, illetve azt követően, de mindenki másra is: tűzoltókra, mentőkre, bárkire, aki az autóhoz akár csak közel megy.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 10., 12:31 Módosítva: 2019.10.15 06:15
44

A teszteket végző Thatcham Research igazgatója szerint a Peugeot épp csak lecsúszott az ötcsillagos minősítésről, a Jeep viszont meg sem közelítette azt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 10., 10:41 Módosítva: 2019.10.13 15:48
113

A kémfotókról elég régóta ismerjük a VW Golf nyolcadik generációját, de hivatalosan ezen a két vázlaton mutatták meg a típust először. Az egyik legfontosabb változás, a méretek növekedése ezeken nem igazán látszik, sőt, az arányok is torznak tűnnek, viszont az egyértelmű, hogy a tervezők igyekeztek megtartani a Golf korábbi jellegzetességeit.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 10., 10:12 Módosítva: 2019.10.14 22:36
176

Méretnövekedés, ötven:ötven, elképesztő merevség – nagyjából minden 3-as széria lecserélésekor ugyanezek hangzottak el, de 32 év és 1,7 millió legyártott kombi után ez az új generáció már tényleg nagyon kinőtte magát. Az új hármas kábé akkora, mint egy E39-es 5-ös BMW, és a hazai sajtótájékoztatón megmutatott kombi sem aprócska, hogy finom legyek. Pedig ránézésre nagyon mások az arányai, mint egy 5-ösnek, és ez picit kendőzi a méreteket. Arról nem is beszélve, hogy az 5-ös sorozat is előre menekül, mert az már akkora, mint régen egy 7-es volt.

Távolról sincs vége, olvasson még