Egy Ferrari-verés hírével és ezzel a gumiégetéssel együtt adta ki a Tesla, mit takar a kétmotoros Model 3 új pályamódja.
Ha már az otthon menthetetlenül ég, mentsük meg ezt az öreg Mustangot – gondolhatták kaliforniai tűzoltók, amikor biztos helyre tolták a Shelby GT350-et. Malibun lőtte ezt a képet az AP fotósa még pénteken, 9-én.
A dél-koreai Doosan 4,7 milliárd forintos vissza nem térítendő kormányzati támogatással 32 milliárd forintos autóipari beruházást telepít Tatabányára.
Sose volt titok, hogy a jó nevű autógyártók is képesek gagyit gyártani, ha az adott piacon arra van szükség, mégis fájdalmas látni, milyen Navarákat engednek az utakra Dél-Afrikában. Íme, ez itt a Nissan odagyártott platósának nulla csillagos töréstesztje.
Az Aiways nevű kínai cég legelső modellje az U5 névre hallgat, és már kezdetben olyan paramétereket ígér, amit a nagyobb gyártók sem tudtak eddig összehozni. Mindezt nagy sorozatban ígérik, jövő őszre.
A BMW egy kicsit összekeverte a megszokott sorrendet. Általában csak a bemutató után szokás gyári fotókat közölni egy autóról, a versenyváltozat pedig még később érkezik.
Nagy a kapkodás Németországban a régebbi dízelmotoros személyautók kötelező betiltása miatt. A kormány a gyártóktól várja, hogy ezeket az autókat forgalomképes állapotban tartsák.
Négy éve tanulmányautóként már láthattunk egy négyajtós Audi TT változatot, de a brit Autoexpress értesülései szerint hamarosan nem is lesz más.
A tervezők alapos munkát végeztek: az L200-asra az anyja sem ismerne rá. Pedig a legtöbb karosszériaelemhez nem nyúltak.
A Volkswagen eddig 26 900 euróért kínálta legkisebb villanyautóját, amely Budapesten elsősorban különböző autómegosztó szolgáltatók révén vált az utcakép részévé. Az e-Up! németországi árát most 3925 euróval csökkentik, ami elég jelentős változás, de állítólag csak a kezdet.
Nincs sok hátra a Mazda első új, élek nélküli stílusát hordozó modell bemutatójáig. November utolsó napjaiban, Los Angelesben tartják a világpremiert, de előtte még mutattak egy újabb előzetest. Ennek a leglényegesebb újdonsága, hogy már a szedán is látható rajta.
Egy ideje már nem titok, hogy Elon Musknak mennie kell a Tesla éléről: a tőzsdefelügyelettel kötött megállapodásban vállalta, hogy legalább három évre lemond az igazgatótanács elnöki posztjáról. Ha minden igaz, így kerülhette el, hogy komolyabb büntetést kapjon azokért a twitter-bejegyzésekért, amelyek bennfentes piacmanipulációs kísérletként is értelmezhetők. Valaki azonban kellett a vállalat élére, és a cég vezetésével Denholmot bízza meg az igazgatótanács.
A Renault kénytelen jelentős összeget költeni európai haszonjármű-gyártására. Ennek kapcsán több újdonságról is szó esett: a Nissan és a Mitsubishi európai választékában is felbukkanhat egy-egy francia tervezésű modell.
Ha egyetlen szóval kellene jellemezni a SIN nevű elektromos járművet, azt mondanánk, spártai. Ha bővebben, azt mondanánk, olyasvalaki tervezte, aki nem igazán szeretné, ha használnák is. Pedig már a gyártásáról beszélnek, egy ilyen guruló koporsót állítólag hatmillió forint körüli áron tudnának adni.
A Ford São Paulóban mutatta be a Rangerből kialakított legújabb tanulmányautóját. A Storm kivitel tervezői egyértelműen a látványra mentek, nem is eredménytelenül.
Amióta Magyarországon van valódi autókereskedelem, tudtommal nem készült olyan autóversenyzős limitált széria, amit egy magyar versenyzőről neveznek el. Hozzáteszem, az, hogy valaki jó versenyző legyen, ehhez még kevés: valójában Michelisz Norbi volt az, akinek a nevét olyanok is tudják, akik talán nincsenek is teljesen tisztában azzal, mi is az a WTCC, vagy épp a WTCR. Kell ehhez a sportteljesítmény mellé valamiféle olyan emberi tulajdonság, amitől sokak találják annyira szimpatikusnak, hogy megtanulják a nevét.
Ilyen óriás-kerekű terepjárót több cég is gyárt Oroszországban. A többséget nemigen ismerjük – bár korábban már beszámoltunk a nagyszerű Burlak-1 kalandjairól – ám úgy tűnik, most az egyik ilyen járműcsaláddal megpróbálnak a hazai piacon kívül is érvényesülni.
A Fiattól még csak hasonlót sem nagyon láttunk mostanság, de Brazíliában más a márka arculata. Ott kínálják a nagyméretű, saját tervezésű Toro pickupot, és úgy tűnik, ennek az alapjaira épülhet a Fastback.
Először villantják fel, milyen lesz az új alsó középkategóriás Škoda belülről. Ez ugyan valószínűleg csak a csúcsmodellekre igaz, de két jókora érintőképernyő uralja a műszerfalat, így csak néhány mechanikus kapcsoló marad meg.
A pickup műfaj egy új vadhajtása kezd kialakulni Brazíliában: olyan, önhordó karosszériás platós autókat kezdenek kínálni a gyártók, ahol maga a rakodófelület alig nagyobb egy hagyományos személyautó csomagtartójánál. Korábban a Fiatnál láthattunk ilyet, most pedig a VW brazil leányvállalatánál mutattak be egyet.
Csak vezérlés és akkumulátor kell a ZF újdonságához, amellyel akár villanyautót, akár hibrid modellt viszonylag könnyű építeni.
Először láthatjuk a Revolution Racecars nevű új vállalkozás első termékét, amelynek még nevet sem találtak, viszont az már most egészen világos, hogy mire is való.
Az átdolgozott Nissan Navaráért a Mercedes már kapott hideget és meleget egyaránt: randán beszólt a konkurencia is, és a sajtó reakciója sem volt egyöntetűen pozitív. Talán ezért találta ki egy müncheni kereskedes az X² felszereltséget, amelyhez néhány szokatlan extrát is kínálnak.
Úgy hallani, a Volkswagen-csoport vezérigazgatóna, Herbert Diess új, tíz évre szóló tervekkel áll elő néhány napon belül, amely teljesen átalakíthatja a vállalat jövőjét. A házon belüli fejlesztések helyett a külső partnerekkel való együttműködés kerülne előtérbe.
Majdnem két éve, hogy a Nikola Motors bemutatta első két termékét, és bár a One és a Two még mindig nem sokkal több szép ígéretnél, már Európát is célba vette a cég a Tre nevű modellel.