Hírek

2018. február 22., 11:02 Módosítva: 2018.03.12 08:41
92

Miután két héttel ezelőtt már néhány leplezetlen képet láttunk róla, még korábban pedig a biztonsági újításait promózták, most végre hivatalosan is bemutatta a Hyundai az új Santa Fét. A dél-koreai gyártó legnagyobb SUV-ja még tovább nőtt, és egy új automata váltót is kapott.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 22., 06:50 Módosítva: 2018.02.24 00:03
128

Újabb gyárat épít Magyarországon a Continental. A technológiai vállalat jelenleg hat üzemmel, egy gumiabroncs-kereskedelmi képviselettel és egy logisztikai központtal van jelen Magyarországon. A közelmúltban egy budapesti mesterséges intelligencia központ megnyitásáról döntöttek, most pedig egy új, debreceni telephely építését jelentették be.

Continental PP Greenfield-Hungary-Debrecen
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 21., 17:09 Módosítva: 2018.02.24 00:02
82

Harmadik generációjához ért a Citroen Berlingo, az Opel Combo Life, és a Peugeot Partner. A három modell továbbra is közös alapokra épül, viszont a Partnert ezen túl Rifter néven keressék a szalonokban.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 21., 16:12 Módosítva: 2018.02.24 00:02
678

Néhány nappal ezelőtt két, gyárinak tűnő katalógusfotó szivárgott ki a Volvo V60-ról. A kínai Geely tulajdonában lévő svéd gyártó akkor még titkolózott, most viszont hivatalosan is bemutatták a középkategóriás kombit.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 21., 14:37 Módosítva: 2018.02.24 00:02
545

A Peugeot 508-as idén már éppen nyolc éve van gyártásban, és bár 2014-ben volt egy nagyobb modellfrissítés, teljesen érthető, hogy a franciák elérkezettnek látták az időt az új generáció bevezetésére. A hivatalos genfi bemutató előtt pár héttel a közösségi médiában szivárgott ki néhány kép az utódról, egészen pontosan annak GT-változatáról.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 21., 13:53 Módosítva: 2018.02.25 15:47
241

Eddig csak kémfotókon és kiszivárgott képeken láthattuk, de most végre itt van: hivatalosan is bemutatta a következő 911 GT3 RS-t a Porsche. Még erősebb, még brutálisabb, mint eddig, és egy korszakot zárnak le vele a németek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 21., 11:56 Módosítva: 2018.02.24 11:21
334

Ahogyan korábban már megírtuk, a Ferrari még a 488-as leváltása előtt kihoz egy igazán kemény változatot. Tegnap még csak kiszivárgott róla néhány fotó, ma azonban a hivatalos online bemutatót is megtartották az olaszok. Az előzetes várakozásokkal ellentétben nem GTO-nak, hanem Pistának hívják a vadított 488-ast.

 

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 21., 11:21 Módosítva: 2020.07.02 09:55
16

Új, zéró emissziós tanulmányautót készül bemutatni a Ssangyong. A dél-koreai gyártó néhány lényeges műszaki adat kíséretében ki is adott néhány fotót, amelyeken jól látszik: kompakt SUV van a tarsolyukban. Az egyelőre e-SIV néven futó koncepció vélhetően a  Korando következő generációjának vagy utódjának alapjait adja majd.

 

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 21., 06:11 Módosítva: 2020.07.02 09:56
55

Közzétette az első gyári képeket a Vizzion ID tanulmányautóról a Volkswagen. Egy erősen jövőszagú koncepcióról van szó, amelynek érdekessége nemcsak a teljesen elektromos hajtáslánc, hanem az is, hogy képes lehet a teljes önvezetésre. Akár a Tesla Model S riválisa is lehet, ha elkészül.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 20., 17:32 Módosítva: 2018.02.23 17:58
829

A Porsche alig egy évtizede döntött úgy, hogy dízelmotoros modellekkel bővíti kínálatát. A márka első SUV-jába, a Cayenne-be  szerelték először az Auditól származó 240 lóerős, háromliteres, hathengeres turbódízelt. Sajátjuk később sem volt (a traktorokat nem számítva), mindig a vállalatcsoporton belül oldották meg a kérdést. Azóta a Panamera és a Macan is készült gázolajos kivitelben, most azonban lezárul egy korszak.

2013-porsche-cayenne-diesel-engine-2

 

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 20., 16:32 Módosítva: 2018.02.23 17:58
36

A Lotus 3-Eleven már eddig is  képtelenül gyors volt , most azonban pöcköltek rajta még egy keveset: elkészült a 3-Eleven 430. Ezzel a brit sportkocsigyártó valaha volt leggyorsabb utcán is használható sportautója született meg.

 

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 20., 14:42 Módosítva: 2020.07.02 10:04
249

A tavalyi Frankfurti Autószalon egyik színfoltja volt a japán  Aspark standja , ahol villámló kivetítés előtt az Owl névre keresztelt hipersportautó-tanulmányt állították ki. Komoly ígéretekkel dobálóztak, hiszen azt állították, két másodperc alatti nulla-százas sprintre lesznek vele képesek. Úgy tűnik, ha egy kis csalással is, de megcsinálták.

 

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 20., 12:53 Módosítva: 2020.07.02 10:05
11

Bemutatta a Zoe elektromos autó új, erősebb változatát a Renault. Az R110 villanymotorja 109 lóerős lesz, vagyis tizenhéttel erősebb, mint az előd R90. Igaz, ebből eddig is csak 58 volt tartósan leadható, ez az érték pedig vélhetően továbbra is ekörül marad. A forgatónyomaték minimálisan, 220-ról 225 newtonméterre nőtt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 20., 10:24 Módosítva: 2018.02.22 06:52
86

Már Ausztriában, havas körülmények között is tesztelik a 3-as BMW következő generációját. Az egyik ottani síközpontból, neve elhallgatását kérő olvasónktól kaptunk néhány kémfotót az álcázott prototípusokról. A G20-as szériát a tervek szerint az őszi Párizsi Autószalonon leplezik le.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 20., 06:46 Módosítva: 2020.07.06 08:22
188

Elkészült kilencvenegy éves története első háromhengeres motorjával a Volvo. Az 1,5 literes benzines a Drive-E motorcsalád tagja, az aktuális kétliteres négyhengeresen alapszik, tulajdonképpen abból csaptak le egy hengert. Ennek megfelelően közös gyártósoron is készül azzal. Az új motor a svédek kompakt SUV-jában, az XC40-ben jelenik meg először.

 

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 19., 17:54 Módosítva: 2018.05.18 16:11
2095

Egy 38 éves brit összehozta a világ leghosszabb kocsmatúráját. Hét hónapon, 32 ezer kilométeren át vezette TVR Chimaeráját, hogy a Spitzbergáktól, a világ legészakibb kocsmájától eljusson Chile déli csücskébe, a legdélebbi ivóba. 

26116402 1096393300503508 375620509233209948 o
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 19., 16:07 Módosítva: 2018.02.22 13:15
119

A Kia néhány napja  mutatta be az új Ceedet, amelyet már  vezettünk is . Bár a bevezetéskor még csak az ezres és egynégyes benzinesek, valamint az egyhatos dízel jelenti a választékot, hamarosan megérkezik a kínálatba a legerősebb változat, a GT is.

A kép illusztráció
A kép illusztráció

 

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 19., 14:36 Módosítva: 2018.02.22 11:09
98

Abból a bizonyos 1,9 másodperces 0-100 km/h-ból egyelőre nem sokat mutatott, de egy gyorsulást azért produkált a Tesla 2020-ra várható szörnyetege, az új Roadster.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 19., 13:13 Módosítva: 2018.02.21 11:59
143

Soha nem kezdte még annyi eladott autóval az évet a Volkswagen-csoport, ahogy 2018-at. A konszern történelme legjobb januárját hozta, hála az óriási kínai piacnak.

h
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 19., 10:16 Módosítva: 2018.02.23 06:30
106

A német Bild vasárnapi számának beszámolója szerint a Daimler autógyárra is kiterjedhet az Egyesült Államokban a károsanyag-kibocsátási előírásokat kijátszó motorvezérlő szoftverek miatt indított eljárás.

vevr
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 19., 06:08 Módosítva: 2018.02.22 06:56
164

Új rendszert vezetnének be az autós jogosítványokra az Egyesült Királyságban. A statisztikák szerint ugyanis nagyon sok balesetet fiatal vagy tapasztalatlan sofőrök okoznak. Négyből egy friss jogsis két éven belül részese lesz valamilyen balesetnek.

f65ee3a04acfc4170e9330fa14de858a
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 18., 17:19 Módosítva: 2018.02.22 06:56
56

Tavaly ősszel nagy meglepődést váltott ki, amikor a háztartási gépeiről ismert Dyson bejelentette: beszáll a villanyautó-iparba. Sőt, lényegében már 2015 óta dolgoznak a projekten, amelynek mintegy 700 milliárd forint a költségvetése. Akkor viszont még nem árultak el túl sok konkrétumot, csupán annyit, hogy elektromos autójuk gyökeresen eltér majd mindentől, amit ebben a műfajban eddig láthattunk.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 18., 14:16 Módosítva: 2018.02.22 06:56
435

A legtöbb ember akkor kerül a legközelebb a Forma-1-es versenypályákhoz, amikor nézőként kilátogat egy-egy versenyre. Azt pedig, hogy milyen érzés lehet padlógázon végigtolni a célegyenesben, majd egy brutál féktáv után megcsinálni a sikánt, legfeljebb a fedélzeti kamerás felvételek alapján képzelheti el. Persze vannak ringtaxik, olykor pedig kétüléses versenyautókban ülve vehetnek részt demókörökön a szerencsések. A Formula-1 és a Pirelli közös programja most új lehetőséget nyit.

A kép illusztráció
A kép illusztráció
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 18., 11:02 Módosítva: 2018.02.22 06:56
18

Komoly tervekkel tekint a jövőbe a vietnami Vinfast. Az autógyártó 2025-re szeretné elérni az évi félmillió eladott autót, elsődlegesen a délkelet-ázsiai piacokon. Most pedig már arról is van némi információnk, milyen autókkal próbálják ezt teljesíteni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. február 18., 07:27 Módosítva: 2018.02.22 06:56
65

Kémfotót már láttunk róla, de most, kevéssel a genfi bemutató előtt még egy videót is kiadott a Ferrari az új 488 GTO-ról. Nem sokkal lettünk okosabbak, de a hangja már nem akkora titok. 

Távolról sincs vége, olvasson még