Az utóbbi hónapokban nagyon úgy tűnt, a Faraday Future napjai meg vannak számlálva . Pénzügyi gondok, távozó szakemberek – ezekből semmi jó nem sülhet ki. Helyzetük azóta sem rendeződött, mostanában inkább azért kerültek be a hírekbe, mert pereskednek az ex-dolgozóik által alapított Evelozcity-vel.
Korunk csodája kicsit más jellegű, mint amikor a megváltó bort csinált a vízből. Manapság nincs ilyesmire nincs szükség, az is elég, ha valaki beszámol egy túlélt balesetről, ahogy az tegnap történt a Redditen, ahová valaki feltöltötte a rommá tört autója, egy Tesla Model 3 fotóit.
Kiszivárgott fotókat tett közzé az új Volvo V60-ról a bosnyák AutoMotoSvijet weboldal. A megjelenés után nem sokkal el is távolították a képeket, de ami egyszer felkerül az internetre, azt nem könnyű levakarni onnan: sok más autós lap is megosztotta azokat.
A Tesla első embere, Elon Musk betartotta ígéretét, és fellőtte saját meggyvörös Roadsterét az űrbe. A kilövésről mi is írtunk, sőt azt is fejtegettük, mi szükség volt erre az egészre. Azóta a Live Science azt is felfedte, mi várhat az autóra odafönt. A Škodánál nem mentek ilyen tudományos magasságokba, de igyekeztek kihasználni a felhajtást: fogtak egy Superbet és a Marsra küldték. Na, nem úgy.
Tervezett hálózati karbantartás miatt 2018. február 18-án, vasárnap éjszaka 0:00 és 01:30 között maximum 1 órás szünet lesz az úthasználati jogosultságok értékesítésében.
A beavatkozás az e-matrica értékesítést és a 3,5 tonna össztömeg feletti teherjárművekre érvényes e‑útdíj rendszert (HU-GO) egyaránt érinti. Ennek megfelelően a jelzett intervallumban az ismert csatornák egyikén sem lesz lehetőség e-matricák és HU-GO viszonylati jegyek beszerzésére, ez utóbbi esetében az egyenlegek feltöltése is szünetel. Ezen felül a NÚSZ Zrt. ügyfélszolgálati irodáin igénybe vehető ügyintézési lehetőségek sem lesznek elérhetők.
Egyre több halállal végződő gyalogosgázolás történik Magyarországon, ráadásul sok esetben a zebrán ütik el az embereket, derül ki a HVG.hu korábbi cikkéből. Míg 2015-ben 886, addig a következő évben már 940 ilyen eset történt, ezért több vidéki városban szokatlan megoldáshoz nyúltak a civilek: zászlós rendszert vezettek be a legveszélyesebb átkelőknél.
A magyar autósok negyede nyitott az elektromos autó vásárlásra; a szakértői becslések szerint az év végére már 5000 felett lehet az elektromos autók száma Magyarországon - írja az Ipsos a legfrissebb felméréséről kiadott közleményében.
Napjaink legvágyottabb új Fordja minden bizonnyal a GT , az amerikai gyártó pedig szerette volna kiküszöbölni azt, hogy egyesek csak a nyerészkedés kedvéért vegyék meg, aztán jó nagy haszonnal azonnal tovább is passzolják. Épp ezért szigorú feltételekhez kötötték , hogy kinek adnak el egy-egy példányt: például két évig nem lehet továbbértékesíteni az autót. Az ismert amerikai pankrátor, John Cena mégis megtette.
A japán Best Car magazin hasábjain szivárgott ki minden fontos információ és néhány leplezetlen kép az új Toyota Supráról. Ha minden igaz, amit a lap leírt, alig van már olyan lényeges részlet, amit ne ismernénk a tizenhat év után visszatérő sportkocsiról.
Lehullt a lepel, megmutatta a Ceed harmadik generációját a Kia. A dél-koreai gyártó kompaktja ugyan nem lett annyira dögös, mint az egy hete látott rajzok alapján reméltük, sőt talán a most kifutó elődnél is visszafogottabb lett valamivel a formája, többnyire mégis előnyére változott.
Idén csak Le Mans ellen küzdünk, nem a közvetlen ellenfelekkel – mondta a Toyota technikai igazgatója az abszurd helyzetről, hogy egyedüli gyári csapatként mennek idén Le Mans-ba. Pascal Vasselon szerint épp ezért fontos, hogy most a legszélsőségesebb hibákra is felkészüljenek. Ezt teszik éppen.
Az angliai sajtóban kezdett terjedni egy videó egy tavaly nyári elalvásos balesetről az M6-osról. Ilyen a szalagkorlát másik oldala egy XC90-ből, 160 km/h-nál.
Egy generációváltásra van a Corsa az elektromos változattól – már biztos, miután az Opel vezérigazgatója tegnap hivatalosan is bejelentette a hírt. Michael Lohscheller azt is elárulta, hol gyártják majd.
Az Ateca és az Arona után már harmadik hobbiterepjáróján dolgozik a Seat. A készülő újdonságnak eddig nem ismertük a nevét, de tavaly a spanyolok #SEATseekingName címmel elindították a bevezetőkampányt, amelynek keretében arra kérték a rajongókat, hogy szálljanak be a névadási folyamatba. Bár hivatalosan még nem erősítették meg, de a Tarraco lett a befutó.
Erősen limitált szériás, méregdrága sportautót mutatott tavaly Genfben az Audi tulajdonában lévő Italdesign Automobili Speciali. A Zerounóhoz nem fejlesztettek csilliárdokért teljesen saját technikát, hanem inkább benyúltak a nagy közös fiókba, ahonnan kiemelték az Audi R8-as és a Lamborghini Huracán 5,2-es V10-esét. A bő 400 millió forintnak megfelelő ár ellenére az erősen limitált, ötdarabos széria minden példánya gyorsan gazdára talált. Most itt a második változat.
Alig egy hónapja vált hivatalossá, hogy néz majd ki a 27 éve nagyobb változtatások nélkül kínált terepjáró, máris itt a legsportosabb, G63 AMG-változat.
Idén már négyéves a Mercedes-Benz húzómodellje, a C osztály, így elérkezettnek látták az időt a frissítésre. A frissítésen átesett középkategóriás Mercit most be is mutatták, testközelből pedig a Genfi Autószalonon láthatjuk először.
A tavalyi Frankfurti Autószalonon kétségkívül a Project One ütötte a legnagyobbat a Mercedes újdonságai közül. A Formula-1-es versenytechnikából táplálkozó szupersportautót leesett állú emberek vették körül, csodálva, hogy ez egyáltalán megvalósulhat. Most úgy tűnik, más modellekbe is átültetnék bizonyos megoldásait.
A BMW X4 nem igazán régóta, mindössze négy éve van a piacon, a németek mégis úgy érzik, eljött az ideje a generációváltásnak, szükség van a frissítésre ahhoz, hogy életben maradhasson. Ahogyan az X3-nál is volt, a kupétetős hobbiterepjárónál sem túlságosan szembetűnőek első pillantásra a változtatások.
A feladatra egy korábbi Le Mans-győztes pilótát kértek fel. A mutatvány annyira veszélyesnek számít, hogy korábban még sohasem próbálkoztak vele.
Lassan négy éve pletykálnak a luxus-SUV érkezéséről, de most már egyértelmű a szándék, a nevét is véglegesítették.
A franciak kompakt modellje valószínűleg konkrét utód nélkül fejezi be a pályafutását. Azt is elmondták, miért.
De ennyiért csinálnak Ford GT-t, és ugyanekkora összegbe kerül a család kedvenc Swiftje is. Itt kérem, egyenlőség van.
A Citroën vezérigazgatója szerint közeleg a dízelüzemű autók halála, és nem alaptalanul állítja ezt.
Ez nem Kína hete, már ami az autós híreket illeti. Az ellopott út, és az áttört parkolóházfal után most egy autópálya vált tüzes pokollá.