Valami készül a Lamborghininél, amiről már kémvideó is van, de gyári infó nélkül egyelőre az egész internet csak találgatja, hogy mi lehet. Egy új Aventador-változat lehet.
Nem lehet mindennap rakétára parkolt autókat lőni az űrbe, de szürreális videókat azért össze hozhat az élet idelent is. Ezt itt egy délnyugat-kínai parkolóház biztonsági kamerája rögzítette a napokban.
Eladásainak nagymértékű visszaesésével indította az évet a Ford az egyébként januárban 11,6 százalékkal bővülő kínai piacon - jelentette be pénteken a vállalat. Az erősödő helyi kínálat lehet a felelős.
Manapság, amikor autót lőnek az űrbe, nem kéne semmin meglepődnünk, de egyelőre nehezen érthető, hogy az új horvát sportautó egyik fő selling pointja az önvezetés lehet. Nem is akármilyen: 4-es szintű rendszerről beszélnek a Concept Two kapcsán.
Az USA nagyvárosai taroltak a listán, amin senki se szeretné a Top10-ben látni városát. Az INRIX közlekedéskutató vállalat csinált egy nagy felmérést: az ilyen-olyan valós idejű navigációs alkalmazásokból 300 millió autós adatait szedték össze, hogy megnézzék, mely nagyvárosokban ültek a legtöbbet tavaly dugóban az autósok. Eszerint Magyarországon nem Budapesten a legrosszabb autózni.
Gyári restauráló részleget indít, hogy segítse régi autói fennmaradását a Fiat-Chrysler-csoport (FCA). Reloaded by Creators néven jön a házi felújító műhely, ami megmenti majd az öreg Fiatokat, Alfákat, Lanciákat és Abarthokat.
Látványos performansszal üzente meg a vámhivatal Rodrigo Duterte fülöp-szigeteki elnök társaságában a csempészeknek: ne próbálkozzanak a vám megkerülésével, mert lehet az autójuk akár egy C3-as Corvette Stingray, lefoglalják és a lánctalpak alatt végi.
Az autógyárak manapság igyekeznek egymásról korrekt módon nyilatkozni, hiszen viszonylag közismert, hogy a negatív kampány a legritkább esetben hoz vásárlókat. Ám úgy néz ki, az autókereskedések nem feltétlenül követik ezt az irányelvet.
A Touareg második generációja már 2010 óta kapható, és utoljára négy éve frissítették alaposabban, így épp itt az ideje a modellváltásnak. A VW nem is feledkezett meg a feladatról: márciusban, Pekingben megtartják a nemzetközi bemutatót. A bevezető kampány azonban már most megkezdődött.
Szomorúan végződött 2011-ben a modern Stratos története: a Ferrari, amelytől a tanulmány-változat műszaki alapjait vásárolták, közölte, hogy nem járul hozzá egyetlen alkatrészének a felhasználásához sem, ha gyártásra kerül a sor.
A Toyota eddig elég peches volt Le Mans-ban, pedig 1980 óta próbálják megnyerni a patinás versenyt. 1998-ban és 99-ben a GT-One a mezőny egyik leggyorsabb autója volt, de nem sikerült megbízhatóvá tenni, 2016-ban pedig tényleg csak a szerencsén múlt, hogy nem lett meg a győzelem.
A Tata korábban próbált ugyan megtapadni a nagyobb exportpiacokon, de ez a törekvésük eddig nem igazán járt sikerrel. Néhány terepjáró és pick-up modelljük ugyan kapható Indián kívül is, de az exportált autók mennyisége minimális. Ám amit most mutattak, abból az látszik, hogy továbbra is a terveik közt szerepel egy teljesebb, és versenyképesebb típusválaszték kialakítása.
Közel négyezer kilométeres tesztutat tett meg sikerrel az Embark Trucks nyergesvontatója a mögé csatolt pótkocsival. A Los Angeles és Jacksonville közötti táv nagy részét önvezető módban, de a biztonság kedvéért sofőrrel a fülkében. Az utazás öt napig tartott: mivel egy ember felügyelte a folyamatot, pihenőket is be kellett iktatni. Azt mondják, ha teljesen elkészül a technológia, két nap is elegendő lesz.
A McLaren tavaly év végén mutatta meg legújabb szupersportkocsiját, a Forma-1-es legenda nevét viselő Sennát. Néhány műszaki adatot már akkor is közzé tettek, most azonban minden lényeges részlet kiderült.
A Vantage V550 egyike az utolsó régi vágású Aston Martinoknak. Önmagában is drága és ritka, de ez az igazán alaposan karbantartott példány Elton John gyűjteményének része volt az elmúlt bő két évtized során, ami csak tovább növelheti az értékét.
Már tavaly is láthattuk, hogy a Hong Kong-i a HKG és a Pininfarina együttműködése határozottan vonzó eredményt hozhat – a H600 tanulmány legalábbis ezt bizonyítja – és az idén ismét bemutatnak valamit, amely a HK GT nevet kapta.
Úgy jött ki a lépés, hogy a Škoda Fabia lesz az utolsó kisautó a VW csoport kínálatában, amely átkerülhet a szabvány MQB platform legkisebb változatára. A Seat Ibiza és a VW Polo esetében már megtörtént a váltás, a csehek modellje azonban egyelőre be kell érje egy alaposabb frissítéssel.
A D-Type igazi legenda a Jaguar történetében: ezzel a típussal nyert meg a márka három Le Mans-i 24 órást 1955 és 1957 között, és mivel csupán 75 példány készült, a típus igazi ritkaságnak számít. Ám épp ettől nagy üzlet a brit gyártó számára újra gyártásba venni a típust.
Az idei Delhi Auto Expo egyik meglepetése a Kia SP tanulmány. A semmit mondó név egy divatos kompakt szabadidő-autót takar, amely Peter Schreyer dizájn-guru szerint ugyan kissé túlzóra sikerült, mégis nagyon közel áll a későbbi szériagyártmányhoz.
Ha valami megmagyarázhatatlan okból nem hallottad még a hírt, tudd meg: tegnap óta van egy űrben száguldó Teslánk. Nekünk, emberiségnek, de ha pontosak vagyunk, akkor a SpaceX-nek, ők lőttek fel ugyanis az új Falcon Heavy hordozórakétán tegnap egy meggyvörös Roadstert, amely azóta már Nap körüli pályára állt. A Live Science cikke összeszedte, mi vár az autóra a hideg, sötét űrben.
Indiában most mutatják be az autógyárak a helyi piacra szánt újdonságokat. Köztük van ez a kis négyajtós valami is, amelyet a Honda állított ki. Az Amaze név szó szerint azt jelenti, meghökkent – ennél pontosabban kevés szó írja körül az érzést, amit az első képek alapján meglepi az embert.
A Suzuki márkanév Indiában mást jelent, mint mifelénk: arrafelé a japán gyártó a piac legrégebbi, és egyik legerősebb szereplője – ennek megfelelően az idei Delhi Auto Expóra is igazi világpremierrel készültek.
Tavaly növekedett az uniós autópiac, több mint 15 millió személyautó talált gazdára, ami 3,4 százalékos növekedést jelent 2016-hoz képest. A növekedés jóval látványosabb a hibrideknél: 54 százalékkal 400 ezer darab fölé nőtt a darabszám, a villanyautó-piac pedig ezzel párhuzamosan 39 százalékkal bővült. A fenti számokból és az alábbi adatgrafikából is jól látható, hogy a látványos növekedés ellenére a villanyautóknak és a hibrideknek pici szelet jut csak a teljes piacból.
Az új Sprinter drasztikus stílusváltást hoz az elődökhöz képest, de a gömbölydedebb forma messze nem olyan lényeges, mint a burkolat alatti újítások. A furgont nagyjából 1700 kivitelben lehet majd megrendelni, már nem csak hátsó- és összkerék-hajtással, de fronthajtással is.
A Rezvani nevű kis cég eddig is csak durva dolgokat mutatott, de a Beast nevű kétüléses sportkocsijuk legújabb változatával magukat is túllicitálták. Az Alpha X Blackbird a Beast sorozat többi tagjához hasonlóan Lotus Elise alapokra épül, de árban és teljesítményben is többszörösen túlnő az eredetin.