Hírek

2015. október 2., 14:53 Módosítva: 2015.10.04 07:30
5

Egy ideje már nem titok, hogy a Range Rover Evoque-ból készül a nyitott változat. Ezzel a britek olyan piaci szegmenssel próbálkoznak, amely eddig alig létezett: hasonló vászontetős szabadidő-autót csak a Nissan Muranóból készítenek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. október 2., 13:27 Módosítva: 2015.10.04 07:30
1184

Míg a világ autóipara azzal van elfoglalva, hogy minél kényelmesebb, tisztább üzemű, és kevésbé gépszerű autókat állítson elő, egy csapat unatkozó svéd olyan autót rak össze éppen, amely mindennek az ellenkezőjét képviseli.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. október 2., 11:37 Módosítva: 2015.10.03 19:24
33

A japán gyártó úgy döntött, 2016-ban ismét benevezi a fronthajtású GT-R LM Nismo versenyautókat a hosszú távú sportkocsi-világbajnokságra, amelyből a nyár végén kivonultak. A szokatlan koncepció marad, de jövő tavaszig intenzív fejlesztést terveznek, amelytől azt várják, hogy az autó sebessége és megbízhatósága is drámaian javul majd.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. október 2., 06:20 Módosítva: 2015.10.03 16:25
27

A Suzuki rendesen felkészült a Tokiói Autószalonra, nem csak az új Ignist mutatják be, és a tréfás mikro-pickupot, de készítettek egy 4,2 méteres egyterű-tanulmányt is. Az Air Triser kívülről nem nagy szám – kicsit olyan, mintha egy 70-es évekbeli dízelmozdonyban gyönyörködött volna a formatervező csapat munka közben – de nem is ez a lényege.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. október 1., 18:24 Módosítva: 2015.10.03 15:54
93

Nem csak a fedélzeti kamerák rögzítenek meglepő eseménysorokat – itt egy térfigyelő felvételén látszik egy jelenet, amelyet látva az ember átértékeli az őrangyalok létezéséről alkotott véleményét.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. október 1., 16:26 Módosítva: 2015.10.03 08:54
3

Szegény Henrik Fiskernek már a nevét is kidobták, miután a cége új kínai tulajdonoshoz került és Kaliforniába költözött. A névváltásba azonban nem öltek túl sok kreatív energiát, egyszerűen a Fisker egyetlen autójáról, a Karmáról nevezték el magukat.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. október 1., 13:47 Módosítva: 2015.10.03 06:48
91

Japán autógyártó nem megy tanulmányautók nélkül a Tokiói Autószalonra, még egy olyan kisebb cég sem, mint a Suzuki. Ezúttal például készítettek egy törpe-pickupot, amiről azt sem egyszerű megállapítani, hogy épp jön-e vagy megy.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. október 1., 11:28 Módosítva: 2015.10.03 11:28
372

Az amerikai perkultúra zavarbaejtő lehet, de a komolyabb cégek, amilyen a Porsche is, fel vannak készülve a lehetséges támadásokra. Meadow Rain Walker vádjaira egyelőre csak a sajtóban válaszoltak, de nyilván ugyanezt a védekezést várhatjuk a bíróság előtt is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. október 1., 06:17 Módosítva: 2015.10.03 06:48
54

A Honda nyilvánvalóan tudatában van annak, hogy egy különleges műszaki megoldást, amilyen az üzemanyagcellás hajtás, csak nagyon karakteres autóban lehet jól eladni. A Toyota Prius és a Civic Hybrid harcából ez az egyik tanulság, amit biztosan megtanultak a Hondánál, és most láthatóan próbálják is alkalmazni a szomszéd receptjét.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. október 1., 05:58 Módosítva: 2015.10.05 18:51
435

Mi magyarok nagyon szeretnénk buszt gyártani, de valahogy a közlekedési vállalatok nem szeretnének magyar buszokat használni, ami miatt nincs üzemeltetési tapasztalat, ami miatt nem veszi meg végül senki a le sem gyártott buszainkat. Szóval nehéz kitörni ebből a körből, de most az Evopro nekifutott a témának.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 30., 17:55 Módosítva: 2015.10.02 14:54
161

Bár a Wankel-fejlesztéseiről igen szűkszavúan beszél a Mazda mostanság, a nagyobb sportkocsijaikban eddig kizárólag ilyen motor volt. Talán az RX sorozat utódja is lehet az egyelőre ismeretlen nevű sportkocsi.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 30., 15:58 Módosítva: 2015.10.02 10:08
482

A formát ismerjük egy ideje, de eddig iM-4 tanulmány néven – ez azonban már a szériaváltozat. Természetesen vannak eltérések, de a lényeg nem változott: az új Ignis is magas építésű kisautó, fazonra talán a Fiat Pandához hasonlítható leginkább.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 30., 15:30 Módosítva: 2015.10.02 10:08
272

Eleve gyanús volt, hogy csak a csúcsmodellt, az 510 lóerős QV-t mutatta be az Alfa Romeo, a hétköznapibb változatokat nem. Ám úgy néz ki, ez is csak egy módszer arra, hogy a vásárlók fantáziáját megmozgassák. A legújabb hírek szerint a piaci bevezetés csak 2016 őszén indulhat.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 30., 12:01 Módosítva: 2015.10.01 21:14
3

A Fiat váratlanul mutatott egy képet készülő platós modelljéről, amelyet elsősorban Latin-Amerikának szánnak, de nem kizárt, hogy Európában is megpróbálkoznak vele. Mivel sem a Fiatnak, sem a Chrysler pick-upokat is gyártó részlegének, a Ram-nek nincs megfelelő műszaki alapja egy közepes pickuphoz, a Mitsubishivel állapodtak meg. Így a Toro az L200-assal egy gyártósoron, azonos műszaki tartalommal készül majd Thaiföldön.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 30., 11:16 Módosítva: 2015.10.02 06:51
533

Több mint három éve mutatták meg először a legnagyobb Teslát, a Model X-et, amely már Észak-Amerikában is tisztességes családi autónak számít. Ám a sorozatgyártmány bemutatására mostanáig kellett várni. Az autó formája időközben sokat változott, de a szolgáltatásainak zöme nem: akár hét személy számára is van benne hely, és a felfelé nyíló hátsó oldalajtókat is megtartották.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 30., 06:10 Módosítva: 2015.10.02 12:37
3

Most láthatjuk először álcázás nélkül a Mazda MX-5 alapú Fiat roadstert, bár gyanús, hogy ez talán még nem a végleges forma.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 29., 17:53 Módosítva: 2015.10.04 15:56
488

Igazán nem meglepő, hogy a Volkswagen csoport az egész világon visszahív minden olyan kétliteres dízelmotort, amelybe bekerült a csalószoftver. Az elmúlt napokban minden márka, amely használta, bejelentette, hogy hány autóba szereltek ilyen TDI motort, és úgy tűnik, a háttérben valamiféle tervet is összehoztak a visszahívások levezénylésére.

  
Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 29., 14:49 Módosítva: 2015.10.01 15:07
273

Ha rosszmájúak akarnánk lenni, azt mondanánk, a PSA újabb helyet talált Loebnek, aki addig sem a rali-világbajnokság izgalmát gyilkolja. Valójában inkább arról van szó, hogy ahol csak lehet, kihasználják a kilencszeres ralibajnok népszerűségét, így amilyen versenyen csak lehet, elindítják.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 29., 11:42 Módosítva: 2015.10.02 17:32
505

Bár manapság a Photoshop már bármilyen furcsaságot képes előállítani, ezt a helyzetet tényleg az élet produkálta. Az egyik 911 GT3 egyszerűen felcsusszant a másik tetejére, majd ott lendületet vesztve megállt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 29., 10:59 Módosítva: 2015.10.01 06:23
2

A Renault komoly problémát húzott magára azzal, hogy néhány éve teljes villanyautó-palettát mutatott be, hisz ezek a modellek nem elég népszerűek hozzá, hogy visszahozzák a fejlesztésbe ölt euró-milliárdokat. A Fluence Z.E. volt az első, amelynek leállították a gyártását a tavalyi év elején, mivel három év alatt 3500 darab kelt el, így a gyártás maga is veszteséges volt. Ám úgy látszik, a bukott villany-szedánt most újra előveszik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 29., 06:15 Módosítva: 2015.09.30 16:01
6

A Jaguar-Land Rover nem nagy autógyártó, és a VW csoporthoz tartozó Bentley most feladta nekik a leckét új luxusterepjárójával. Akármit is gondolunk a Bentaygáról, az tény, hogy ez ma a legdrágább, legjobb minőségű kidolgozást kínáló modell a kategóriában, és erre a Land Rovernek válaszolnia kell. Kész is a terv: már jövőre elkészül a még drágább és igényesebb kivitelű Range Rover, amelyet a cég különleges igények kielégítésére létrehozott részlege, az SVO gyárt majd.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 28., 16:24 Módosítva: 2015.09.30 12:02
87

A Borgward márkát feltámasztó szabadidő-autó nem néz ki rosszul, de olyan tökéltes kaméleon, amilyen kevés akad.

2015. szeptember 28., 15:12 Módosítva: 2015.09.30 10:46
22

A BMW X4-esből elkészült az M40i változat, hathengeres turbómotorral és feltűnő optikai tuninggal.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 28., 13:47 Módosítva: 2015.10.04 15:54
561

A TDI botrányt kirobbantó kétliteres Type EA 189 jelzésű motorokhoz, amelyekkel annak idején a PD-TDI motorokat váltotta le a Volkswagen, a Bosch szállította a közös nyomócsöves dízel-befecskendező rendszert, és úgy tűnik, a mérést meghamisítani képes elektronika programja is tőlük származik. Csakhogy úgy néz ki, eredetileg csak tesztelésre szánták, és a VW döntött úgy, hogy a sorozatgyártású autókban is ezt alkalmazza.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 28., 06:11 Módosítva: 2015.09.30 10:46
27

Ameddig nálunk az a kérdés, hogy kell-e pulóver az esőkabát alá, a világ másik felén még bőven kabrió-szezon van. Ennek köszönhetjük, hogy tető nélkül sikerült lefotózni a tesztelés alatt álló Fiat 124 Spidert.

Távolról sincs vége, olvasson még