Az új kétüléses über-Mercedes csak 37 millióba kerül, negyedannyiba mint anno egy SLR, persze nagyon erős és a csajok is imádják.
A franciáknál nem kell hozzájuk jogosítvány, csak 45-tel mennek, szinte nincs költségük. De cserébe brutálisan drágák.
Lát az ember elég tanulmányautót Párizsban, a sok csőtengelyen betolt, autónak látszó, csillogóra vikszelt purhab-kocsi már a könyökén jön ki. Ez is épp olyan. Csakhogy mégsem.
Persze van az a pénz. Legalábbis a 4H Automobilok nevű cég bízik benne, hogy igen.
Az angoloknál véget értek a nehéz évek, két olyan Jaguart toltak ki Párizsba, amitől joggal tarthatnak a nagy német márkák. Az egyik 3,8 alatt van százon.
A szuperkönnyű Mini gyönyörű. A másik jó hír, hogy a németek végre ajtót vágtak a Mini hátsó üléseihez.
Ezzel a fura kerékkel váltanák le a gumiabroncsot. Sosem kapnák defektet, már csak pár problémát kell megoldani.
A Daimler AG. vezérigazgatója azt is elmondta, miért nem vásárolják meg a brit sportkocsigyártót.
Aki már járt autószalonon, az tudja, nem a gumik jelentik a fő attrakciót.
A retinám összes fényérzékeny sejtje feljajdult, amikor ezt megláttam. A kis szörnyeteg olyan, mint egy Porsche, csak egy méterrel rövidebb.
Zöld, világít és előtted gyalogol, mi az? Valeós hosztesz.
Pokoli nehéz őszintén rajongani az új Smartért, pedig a Mercedesnél mindent megpróbáltak. Például összeálltak a Renault-val.
Az Audi komolyan fontolgatja, hogy gyártásba veszi a TT négyajtós kupéverzióját. Ha így történik, biztosan Győrben rakják össze.
Mit tippelsz, otthon melyik a legnépszerűbb motor hozzá? Természetesen a háromliteres triturbó M50d. Mindössze 700 Nm nyomatékkal.
A Honda végre mocorog valamit Európában, újra lesz HR-V, és végre elkészült a Civic Type R is.
Párizsban talán a megérdemeltnél kisebb figyelem övezte a Hyundait, pedig az új kisautó tényleg szerethető lett.
Öt méterre álltam a jelenettől, ahogy Zlatan Ibrahimovic beült a vadiúj XC90-esébe a Volvo párizsi standján.
Úgy tűnik, az Espace-őrültekből nem lehet már megélni, ezért aztán született egy olyan Espace, ami meg tudott lepni. Pedig tudtam, hogy nagyon más.
A Nissan eldöntötte, hogy készít a gigalábterű Pulsarból valami dögöset. Hát íme.
Most, hogy a Jeep az olaszok kezébe került, készítettek egy változatot a saját szájuk íze szerint. Mem rossz próbálkozás.
Az új Škoda Fabia egyértelműen csinosabb lett, s ez nagyjából elég is lesz a biztos sikerhez.
De elférnek benne négyen, és garantált, hogy egy darabig mindenki megnéz majd az utcán, ha ilyet veszel.
A Ferrari standján ölik egymást a népek, van is miért. A 458 Speciale A közelében egy élet is kevés volna.
Esztergomban gyártják majd a világ összes piacára a Suzuki új könnyű terepjáróját. Ez lesz a harmadik modell az Swift és az S-Cross mellett.
Miközben óriási csinnadrattával vezetik be az új S-Maxot és a frissített C-Maxot, a Mondeót a szégyellős hallgatás felhője lengi körül itt.
Egy picit sikerült visszahozni az eredeti 500-as kedves karakteréből. Így talán esélye is lesz az új modellnek.
Összesen 910 lóerő mozgatja az Asterion elnevezésű sportkocsit, amely mintegy mellékesen lélegzetelállítóan néz ki.
Egy nappal Párizs előtt, a Volkswagen-csoport megnyitóestjén jártunk. Itt tényleg minden van.
Összeegyeztethetetlennek tűnő dolgokat próbáltak összehozni egy autóban a VW mérnökei: a kis fogyasztást és a sportos dinamikát. Állítólag sikerült.
Éjszaka megérkeztünk, indul a Párizsi Autószalon, vagy ahogy itt hívják: Mondial de l'Automobile.
Tegnap ugyan már láttuk a Fabia puttonyos változatát, de most az is kiderül, hogy mi az, amiben többet nyújt a házon belüli konkurenseknél.
Csupán napok vannak hátra a premierig, nem csoda, hogy a gyári fotók megtalálták az utat a nyilvánosság felé.
A Golf után a Passatból is lesz plug-in hibrid. Kétliteres fogyasztást ígérnek.
A héten bemutatják a koraiak a dízel-hibrid hajtásukat, amit a következő Optima már meg is kaphat.
Több mint 300 lóerős is lehet a a csúcs-Civic. A cél, hogy ez legyen a leggyorsabb elsőkerekes autó.
Néhány nappal a párizsi bemutató előtt egy újság lapjain jelent meg az Asterion.
Úgy hallani, néhány napon belül ki is állítják az első családi sportkocsit, igaz, egyelőre csak szondázási céllal.
A legrégebbi egyterű legújabb generációjának bemutatására készül a Renault – most megnézhetjük milyen lesz.
Nem ez az első alkalom, hogy egy cuki kisautót így próbálnak fiúsítani, de a Citroën egyelőre óvatos.
A Mitsubishi szabadidiő-autó legnagyobb hibáját próbálják kijavítani, bár mintha egy kicsit későn kapcsolnának.
A legsportosabb Polóban nem csak a motort cserélték le, de valamivel látványosabbá is tették.
Még alig mutatták be az XC90 második generációját, máris itt az R-Design sportváltozat.
A Párizsi Autószalon láthatjuk először a két új, terepjárósított családi modelljét.
Quartznak hívják, és a vázlatok alapján fura szabadidőautó-kupé öszvér, elképesztő erővel. Papíron legalábbis.
A japánok hallhattak valamit az új Jazz és a HR-V sajtóvisszhangjából, mert szuperóvatosan közelítenek Európához.
Még azt is meg lehet bocsátani, hogy a Ford egyen-arcot kapja. Az első pillanattól egy kellett volna kinéznie.
Ha jobban megnézzük, kiderül, hogy egészen új modellről van szó, bár az összhatást sikeresen megtartották.