Azóta, hogy divatba jött a luxusterepjáró, a Range Rovernek, amely az elsők között volt, egyre komolyabb piaci versenyben kell helyt állnia. És bár mostanra egész komoly kínálatot tartó márkát fejlesztettek köré, még mindig a melléknevek nélküli modell áll a kínálat csúcsán.
De van, ahol még ekkora távolság sincs a tizenemeletes lakóházak és az épülő felüljáró között. A helyszín Egyiptom fővárosa, ahonnan ilyen furcsa fotók jönnek egy lakóövezetbe ékelődő, széles útszakasz építéséről.
Az 1980-as ás 90-es évek utcai versenygépeiből találtak 26 darabot a 42 éves férfinél, akit egy háromtonnás ipari generátor ellopásával gyanúsítottak. Csupa ritka és drága autóról van szó, nagyrészt olyan gépekről, amelyekből a gyártók versenyautó-homologizációs célból készítettek kisebb-nagyobb utcai szériákat.
Az UX 2018-as bemutatója kapcsán még arról beszéltek a Lexusnál, hogy nem terveznek olcsóbb típust bemutatni, de a legújabb hírek már ennek az ellenkezőjéről szólnak.
Az Autonews híre szerint gyakorlatilag tényként kezelhető, hogy a viszonylag kis példányszámban eladott egyterűektől és szedánoktól rövidesen megszabadul a Renault.
A legfontosabb információ a gyári előzetesben az, hogy nem mond ellent a korábban kiszivárgott képeknek: ezen is felfedezhető az első fényszórók dupla L alakú, új LED-díszítése, és az is átsejlik, hogy az 5-ösön egyelőre nem lesz gigantikus orrlyuk-pár.
Egy rövid előzetessel harangozzák be a legújabb 911-es változatot, elsősorban vázolva, hogy miért csúszott eddig a bemutató.
A villanyautók terjedésének egyik gátja a megfelelő sebességű töltési lehetőségek hiánya – erre jelenthet megoldást a Huber+Suhner új, HPC500 jelzésű töltője, amely egyértelműen a ma elérhető leggyorsabbak közé tartozik.
A Maserati pillanatnyilag nem gyárt sportkocsikat, csak kétféle luxusszedánt, de úgy tűnik, nem szeretnék, ha bárki elfelejtené, hogy ezt csupán átmeneti állapotnak szánják. Így újra megmutatták az MC20 álcázott prototípusát, ezúttal az áprilisban elhunyt Stirling Moss nevével díszítve, két régi versenygép társaságában.
Elon Musk korábbi nyilatkozatából úgy tűnt, hogy már ezen a héten újraindult a gyártás Fremontban, az Alameda Megyei Közegészségügyi Hivatal viszont arról adott ki közleményt, hogy jövő héttől engedélyezhetik a gyártás elindítását, ha minden szükséges feltétel teljesül.
A Bloomberg értesülései szerint a Nissan éves szinten 300 milliárd jennel, azaz mintegy 2,8 milliárd dollárral készül csökkenteni éves költségeit.
Ki ne kívánta volna a reggeli dugóban, hogy összehúzhassa az autóját, és átférjen a sorok közti réseken? Hidegben, esőben is, amikor motorozni, kerékpározni fáj. Ami a legtöbbünknél csupán vágy, azt egy kis lengyel vállalkozás igyekezett megvalósítani.
Ma már természetes, hogy a német luxusautó-gyártók kínálatában akár többféle páncélozott modell is akad. Ám az új Audi A8 L Security ezek közt is a legvédettebbek közé tartozik.
A német autógyártók igyekeznek kilobbizni a kormányzatnál egy újabb roncsprémium-programot, amely a járvány kapcsán kieső eladásokat segítene pótolni. Ám a Deutschlandtrend és az ARD televízió közös felmérése alapján ez nem igazán találkozik az állampolgárok akaratával.
Az már nem kérdés, hogy hónapokon belül bemutatják a csúcsmodell következő változatát, az viszont nem egyértelmű, hogy modellfrissítésre, vagy modellváltásra számítsunk-e.
7+1 pontból álló javaslatcsomaggal állt elő Karácsony Gergely főpolgármester a járványügyi korlátozások után hamarosan újrainduló Budapest számára. Ebből kettő kiemelten foglalkozik a fővárosi közlekedés új forgatókönyvével, de továbbra is inkább a nép óvatos puhítása zajlik, mintsem konkrét intézkedések bejelentése.
A szerény Weltmeister – azaz világbajnok – márka két éve egy SUV-val mutatkozott be, de most egy hagyományosabb személyautót mutattak. A kupétetős négyajtós karakterében egyértelműen a Teslákat idézi, de többet ígér: jobb önvezetést, nagyobb hatótávot.
Ez mondjuk nem az ORFK Pofátlan(tan)ítás néven futó, általunk is rendszeresen bemutatott akciójából való, de éppen megmutatja, hogy az mennyire ráfér a hazai utakra.
Úgy néz ki, a PSA csoport úgy döntött, elektromos furgonját a biztonság kedvéért minden márkanéven külön mutatja be. Először az Opel Vivaro-e-t láthattuk, de garantáltan a Citroën változat lesz az a kivitel, amelyen garantáltan a legtöbb kétpöttyös E betűt találjuk az ikrek közül, hiszen az ë-Jumpy nevet kapta.
Azt nem lehet mondani, hogy agyonhasználták ezt az 1990-es Audi V8-at. Harminc év alatt csupán 218 kilométert tettek bele, ebből az első 157-et Belgiumban, a maradékot pedig egy gyűjtő autózta le vele, akihez 2016-ban került az autó. Így jó eséllyel a legkevesebb kilométeres Audi V8, ami létezik - és most eladó.
Nem lenne igazán meglepő, ha a V12-es motortól tényleg megszabadulna a BMW Európában, ahogy a Bimmer Today írja: az év végétől lejár az átmeneti év, mindenkinek kötelező lesz a 95 g/km-es szén-dioxid-kibocsátási átlag, és ez a 6,6 literes, 609 lóerős V12-essel nemigen tartható.
Eredetileg márciusban tervezték megtartani, majd júniusra halasztották, de a szervezők szerint a német kormányzat az utazási korlátozások fenntartásával megakadályozta, hogy a nyár elején megtartsák az eseményt.
Kanadában egy tizenkilenc éves srác kölcsönkapta apja autóját, egy tuningolt Mercedes-Benz C63 AMG Coupét. Persze ezután az első dolga volt, hogy elvigye egyik haverját egy körre, de ez a kör kissé megszaladt. Torontótól 55 kilométerre mérték be a rendőrök, a megengedett sebesség több mint háromszorosával száguldozott, 308 km/órával - írta a Jalopnik magazin.
Az üggyel kapcsolatban Elon Musk annyit közölt egy rövid üzenetben a Twitteren, helyi idő szerint hétfő délután, hogy a Tesla újraindítja a gyártást Alameda Megye rendelkezései ellenére, és ha valakit le kell tartóztatni, azt kéri, ő legyen az.
Az idén kaptak szárnyra a pletykák a Volvo következő csúcs-terepjárójáról, amely nagyobb és drágább lesz az XC90-esnél, viszont azzal szemben egyáltalán nem tartalmaz hagyományos benzin- vagy dízelmotort.