Hírek

2018. április 15., 10:38 Módosítva: 2018.04.17 13:04
104

Alig pár napja már láthattunk néhány kémfotót a Renault népszerű városi kisautójának, a Cliónak a következő generációjáról. Akkor már a várható motorválasztékról is kiszivárgott némi információ, most pedig a legsportosabb változatról, az RS-ről látott napvilágot egy izgalmas pletyka.

renault-clio-rs-16-concept
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 14., 15:24 Módosítva: 2018.04.17 11:23
25

A legújabb pletykák szerint a brit Aston Martin is hasonló lépésre készül, mint korábban a Ferrari: nyílt részvénytársasággá alakulna, és forgalomba hozná a részvényeit valamelyik nagy nemzetközi tőzsdén.

amstand
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 14., 13:15 Módosítva: 2018.04.18 06:43
98

Alighanem körrekordra. Egy Nordschleifével foglalkozó vlog rakott ki egy videót a napokban a pályán köröző csúcs-Corvette-ről. Úgy fest, tényleg rámennek a hét perc alatti körre.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 14., 11:56 Módosítva: 2018.04.18 06:43
42

Hiába pörög fel a vártnál is nehezebben a Model 3 gyártása, nagy tervekből továbbra sincs hiány a Teslánál. Elon Musk már az összkerekes kis Tesla gyártásáról twittel. Júliusban jöhet.

2
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 14., 00:01 Módosítva: 2018.04.18 06:43
44

Közel ezer főt leépít és csökkenti a termelést két Nagy-Britanniában működő gyárában a Jaguar Land Rover (JLR) vállalatcsoport. A Brexit miatti bizonytalanság és a dízelautók iránti keresletcsökkenés van az indiai Tata Motors tulajdonában álló JLR döntése mögött.

wr
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 13., 18:26 Módosítva: 2018.04.17 06:36
67

A Chryslernél épp tombol a lóerő-mánia: nem elég, hogy a Hellcat és Demon utónevű személyautókba 700 lóerő feletti V8-asokat szerelnek, már Jeepből is készül ilyen változat, a Grand Cherokee Trackhawk. És ha már kapható, tuningolják is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 13., 14:23 Módosítva: 2018.04.17 06:36
79

A haszonjármű részleg a Volkswagen és a Toyota számára is afféle melléküzemág, bár a Hino és a Volkswagen Truck & Bus is nagypályás játékosnak számít az autóbusz- és teherautó-piacon. A két cég most stratégiai együttműködésről állapodott meg: elsősorban a kutatás-fejlesztésben szeretnének közösen előrébb jutni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 13., 13:01 Módosítva: 2018.04.16 14:42
268

A Villaagarnas Riksforbund nevű svéd nonprofit szervezet két autót vizsgált: az első generációs Mazda 6 2003 és 2008 közt gyártott változatát, illetve egy ötödik generációs VW Golfot a 2004 és 2008 közti időszakból. Mindkét autón látszottak már a korrózió nyomai, bár az eredmények azt mutatják, hogy ez a két különböző típus biztonságát különböző mértékben befolyásolja.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 13., 11:08 Módosítva: 2018.04.17 06:35
24

Néhány napja röppent fel a pletyka Matthias Müller vezérigazgató leváltásáról, amely megalapozottnak bizonyult: a felügyelőbizottság új embert nevezett ki a helyére, a Volkswagen márka eddigi igazgatóját, méghozzá azonnali hatállyal.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 13., 06:21 Módosítva: 2018.04.16 06:20
19

A jelenlegi MG-nek ugyan már rég nincs köze az egykori brit márkához, viszont a fejlesztésére a kínai tulajdonosok bőséggel költenek. Ennek újabb bizonyítékát láthatjuk a hónap végén Pekingben, ahol X-Motion néven egy testes terepjárón jelenik meg a nyolcszögletes jelvény.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 12., 17:15 Módosítva: 2018.04.14 15:53
92

Az Alcantara nem új találmány, jóval több, mint egy évtizede kezdett terjedni a luxusautókban, mivel szinte minden tulajdonságában felülmúlja a bőrt, és még olcsóbb is. Mostanra azonban már nem csak a luxusautó-gyártók használják – illetve használnák.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 12., 14:54 Módosítva: 2018.04.14 15:53
19

Luc Donckerwolke elég jól ismert név az autóiparban. Korábban tervezett a VW csoporton belül a Bentley, a Lamborghini és az Audi számára, de három éve a Hyundainál vezeti a formatervező csapatot.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 12., 13:44 Módosítva: 2018.04.16 06:19
61

Viszonylag közismert tény, hogy villanymotoros hajtással könnyebb értelmetlenül erős autót építeni, mint hagyományos belsőégésű motorral, és ezt sokan kihasználták már. Most épp egy tajvani vállalkozás, a Xing Mobility készített egy 1000 kW-os hajtásláncú kétüléses, fürdőkád-forma járművet, bár úgy néz ki, egyelőre csupán kísérletképpen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 12., 11:24 Módosítva: 2018.04.14 15:53
115

Egyelőre csak Nagy-Britanniában lesz kapható a Land Cruiser Utility Commercial nevű modell, amely a Toyota terepjáró fapadosított, nagy rakterű változata.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 12., 06:10 Módosítva: 2018.04.14 15:53
55

Míg itt Európábanaz ötajtós és a kombi Focus bemutatása zajlott tegnap, a Ford számára a legfontosabb mégis a négyajtós változat, amely Észak-Amerikában és a Távol-Keleten válhat slágerré. Meg is mutatták az első képeket a típusról, és sokat elárul, hogy az autón kínai írásjeleket láthatunk.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 11., 14:22 Módosítva: 2018.04.16 06:20
42

Manapság mindenki a Formula-E-ben igyekszik helyet szerezni magának. A BMW sem kivétel: egy ideje már segítik az Andretti csapatot, és a következő szezontól át is veszik az irányítást. És már a versenyautójuk is működik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 11., 12:55 Módosítva: 2018.04.14 15:53
264

A sok új jövevény, az A5, az A7 és a Q modellek közt mintha lassan mellékessé válna az Audi számára is a konzervatív A6-os – a szedán láttán legalábbis lehetett egy ilyen érzésünk – de az Avant azt jelzi, hogy mégis maradt némi újító kedv a tervezőkben.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 11., 11:31 Módosítva: 2018.04.16 06:20
24

A pletykák szerint már pénteken bejelenthetik, hogy Európa legnagyobb autógyártójának élére új ember kerül. Herbert Diesst tartják a legesélyesebb jelöltnek a vezérigazgatói posztra, akinek elméletileg sem lehetett semmi köze a dízelbotrányhoz.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 11., 06:21 Módosítva: 2018.04.16 06:19
112

A brit Autocar híre szerint a Suzuki már befejezte a régi Jimny gyártását, de csak azért, hogy megkezdjék a gépsorok átállítását a következő generáció előállítására. Az utód még az idén bemutatkozik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 10., 14:08 Módosítva: 2018.04.16 06:19
383

Ahogy a kémfotók alapján már korábban is sejthető volt, a negyedik Focus nem az a forradalmár, mint a dédapja volt: a New Edge bátran újszerű formái mára teljesen lekoptak róla, így nem több egy átlagos ötajtós kompaktnál. Pedig rengeteg benne az újdonság, csakhogy ezzel nemigen kérkedik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 10., 13:23 Módosítva: 2018.12.28 20:00
148

A kötelékeitől megszabadított versenyautó a 919 Hybrid Evo nevet kapta, és Spa-Franchorchamps-ban próbálták ki, hogy mennyivel gyorsabb így, mint a WEC bajnokságban tavaly volt. A különbség meglepő: a sportkocsi a leggyorsabb Formula-1-es versenyautó köridejénél is jobbat futott.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 10., 11:44 Módosítva: 2018.04.14 15:53
60

Argentína volt az utolsó piac, ahol a Renault még forgalmazta az első generációs Renault Kangoot. A múltidő nem is egészen indokolt, a 21 éve bemutatott típus személyszállító változatát még most is kínálják, ám a teherszállító Kangoo Expresst új típussal váltották fel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 10., 11:10 Módosítva: 2018.04.16 06:20
182

Az MX-5 persze az egyszerűségről szól, és ezen nem is változtattak. A kétliteres szívómotorba egyetlen plusz alkatrészt sem építenek be, sőt, attól lesz erősebb, amit eltávolítanak belőle.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 10., 06:07 Módosítva: 2018.04.16 06:20
82

A Jaguar elég erősen bekezdett terepjáró-fronton az F-Pace és az E-Pace bemutatásával, de ezzel még nem teljes a kínálat. Már dolgoznak egy harmadik, az eddigieknél jóval nagyobb termetű szabadidő-autón.

c-x17 exterior 01
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 9., 17:13 Módosítva: 2018.04.13 06:38
130

A BMW gyári fotói, és hivatalosnak tűnő adatok szivárogtak ki, néhány héttel a pekingi világpremier előtt.

Távolról sincs vége, olvasson még