A Takata visszahívásához képest ez az új légzsák-ügy említésre sem méltó, de így is vagy 8 millió, Kínában gyártott légzsák bizonyulhat hibásnak.
A Renault-Nissan által e-Bio Fuel-Cell névre keresztelt üzemanyagcella-típus nem új, de eddig más mégsem próbálkozott vele, annak ellenére, hogy rengeteg előnyös tulajdonsága van. A szilárd oxidos cellát autóban most használják először, ami nem véletlen.
Egyes pletykák szerint már folynak is a tárgyalások a Jaguar-Land Rover és a BMW között a németek V8-as turbómotorjának szállításáról. A britek ezzel váltanák le jelenleg használt ötliteres V8-asukat, amelynek továbbfejlesztése egyszerűen túl drága lenne.
A keskeny orrú sportautó ötlete még a Deltawinggel való együttműködésből származik, és úgy tűnik, a japán gyártó nem mondott le róla. Most megmutatták a Blade Glider egy újabb változatát, amely nem kevésbé szokatlan felépítésű az elődjénél, viszony részleteiben sokkal közelebb áll a megvalósíthatósághoz.
A Corvette 1953 óta van piacon, és azóta is a General Motors palettájának egyik állócsillaga. Mégis érdemes lehet változtatni a bevált koncepción, hogy a fiatalok számára is vonzóbbá váljon.
Ahogy az várható volt, a Tesla Motors tovább égeti a tartalékait, de ez egyelőre nem rendítette meg a befektetők bizalmát. Ez érthető is, hisz az óriásgyár felépítéséig és a Model 3 gyártásának beindításáig mondhatni tervezett állapot a veszteséges működés.
Az XM Conceptet Indonéziában mutatta be a Mitsubishi, kifejezetten a helyi viszonyokra szabott modellként. Ennek köszönhető a szokatlan tervezési koncepció is: Indonéziában az utcaképet ma is terepjárók, pick-upok, kisbuszok és egyterűek uralják, így logikus volt, hogy a Mitsubishi is olyan járművet mutasson, amely az egyterűekre jellemző módon tágas, ugyanakkor a hasmagassága terepjárósan nagy.
A Magneti Marelli 1919-es megalapítása óta a Fiat csoporthoz kötődik, de úgy tűnik, az olasz-amerikai autógyártó most túladna rajta. A Bloomberg híre szerint a tárgyalások egy ideje már folynak a Samsung Electronics és a Fiat Chrysler között, így hamarosan véglegesíthetik az üzletet.
Az eredeti tervek szerint már az ősz elején elkezdték volna a Plug-in Prius forgalmazását Japánban, és valamivel később kezdődött volna az európai és az amerikai piaci bevezetés is. Ám úgy néz ki, legalább két-három hónappal később kerül sor minderre.
A modern Alpine sportautó még a márka legendás gyökereihez nyúlik vissza, de a későbbiekben több más modellt is bemutatnak ezen a márkanéven, amelyeknek nem lesz sok közük a hagyományokhoz. A brit Autocar információi szerint a következő Alpine egy nagy SUV lehet, méretben az Audi Q5-öshöz, a Porsche Macanhoz vagy épp a BMW X3-ashoz hasonló.
Joe Charles hajmeresztő élményen van túl: 200 km/h-nál kigyulladt alatta a Ford Mustang, pontosabban a Shelby GT350-es. Az ijesztő képek ellenére a pilóta végül egy karcolás nélkül úszta meg a kalandot, ami nagyrészt a lélekjelenlétének köszönhető.
Úgy néz ki, a Toyota is beleugrik a szuperolcsó népautó-kategóriába, ahogy a Nissan annak idején a Datsun márka bevezetésével. Ehhez most a Daihatsut használják, bár a Sigra mini-egyterűnek saját, S betűt formázó jelvényt kap.
Az Ultima GTR talán az egyik legdurvább, legpuritánabb szupersportkocsi a világon. Kevesebb mint egy tonna, és alsó hangon is 640 lóerős Chevrolet V8-as dolgozik benne – ezzel az autóval többször is megdöntötték a gyorsulás és megállás világrekordját. A maga nemében a csúcsot jelenti, de ügyetlen kézbe nem való, ahogy a mellékelt ábra mutatja: elég egy kicsit nagyobb gáz, és kész a baj.
A Tesla elsődleges problémája egyelőre a Model X és a Model 3 gyártásának megszervezése, de már a választék megduplázását ígérik. Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója három újdonságról tett említést, amelyekkel a piac nagy része lefedhető.
A Briggs Automotive Company, vagy röviden BAC mifelénk a váralagútban történt kínos baleset kapcsán vált ismertté, de a kis brit cég most olyasmivel kísérletezik, ami jelentős előrelépést hozhat a sport- és versenyautó-építésben.
Májusban kezdtek vizsgálódni a dél-koreai hatóságok a VW ügyében, de már júniusban letartóztattak a cég egyik helyi vezetőjét, most pedig gyakorlatilag beszüntették a német vállalatóriás modelljeinek értékesítését az országban azzal, hogy visszavonták nyolcvan modell típusengedélyét, sőt, a már eladott autók nagy részének használhatóságát is érinti a lépés.
Úgy néz ki, elegendő pénzért a Bugattinál tényleg minden eladó. Ezúttal egy meg nem nevezett szaúdi ügyfélnek adták el azt az autót, amely a Chiron sorozat előfutárának tekinthető. Bár a Vision Grand Turismót elsősorban arra tervezték, hogy a PS4 konzolon, a Grand Turismo 6 nevű játékban bárki vezethesse, elkészítették a valóságos változatot is, amely mostantól a kérdéses autógyűjtemény központi darabja lesz.
Egy rendszám volt az autóján, azt is egy másikról szerezte. El volt tiltva a vezetéstől, de ittas volt, amikor kiszedték a rendőrök a forgalomból, ráadásul minden jel szerint nem sokkal egy cserbenhagyásos baleset után. Egy eleki huszonévesé lehet az ország legszabálytalanabb autósa cím.
A német közlekedési felügyelet, a KBA vizsgálata lezárult. Úgy találták, az Opel kétliteres CDTI motorja megfelel az előírásoknak, szemben azzal, ami a sajtóban még májusban megjelent egy civil szervezet, a DUH állításai nyomán.
Az üzlet megkötését hivatalosan ma jelentették be: a Mol megvásárolta az Agip márkát birtokló olasz olajtársaság, az Eni magyarországi leányvállalatát. Ezzel a Mol már a hazai benzinkutak mintegy negyedét üzemelteti, összesen 537-et.
Azzal, hogy a Renault a Smart padlólemezére építette a Twingót, lényegében el is lehetetlenítette, hogy az autóból komolyabb sportváltozat készüljön. Pedig sokan gondolták, hogy a farmotor és a hátsókerék-hajtás ilyen szempontból új lehetőségeket, és nem korlátozást jelent.
Megígérték, megcsinálták. Egy kis belső-amerikai tuningcég elkészült az eddigi legőrültebb MX-5 ND-vel.
Hogy a Ford Super Duty Európából mennyire láthatatlan típus jól mutatja, hogy hozzánk egy okból jutott el a generációváltás híre. Az ok nem más, mint a márka által szabadalmaztatott, széthúzható, kétszer kettes pohártartó, ami a szupererős pickupban debütált. Ez itt:
Úgy néz ki, mint amilyen egy két generációval későbbi Jeep Wranglerrel keresztezett Toyota FJ Cruiser lehetne. Elmegy mindenhol, de a pályán sem gond neki a tempó, és több akkumulátort cipel, mint egy alap Model S. Épp csak kiesett Elon Musk száján az új féle pickupok mondat, máris előkerült a Tesla Allterrain, ami ugyan nem pickup, de nagyon más, mint amit eddig a Teslától láttunk.
Két hete annak, hogy a Rimac egy onboard videón mutatta be, hogyan gyorsul autójuk nulláról százra. Jelentjük, szépen, és a 2,6 másodperces szintidővel nagyon előkelő helyük van a szupersportautók mezőnyében. Egy gond volt csak a mutatvánnyal: lakott területen, családi házak között készült, ami nem a legszerencsésebb húzás egy arculatát épp építő friss márkánál.