Hírek

Gyári képen a legdurvább Golf

2013. augusztus 20., 11:07 Módosítva: 2013.09.02 22:05
75

A Volkswagen ismét nagyot gurított a Golffal, és nem érdemtelenül nyerte el az Év Autója címet. Persze a hetedik generációból sem maradhatnak ki a sportos, izmos modellek, így a németek tavaly ősszel már megmutatták a GTI-t, és készül a még vadabb R is.

Távolról sincs vége, olvasson még
no

A legdurvább Yaris

2013. augusztus 20., 06:54 Módosítva: 2013.09.02 22:06
30

A korábbi,szinte semmit sem mutató képek után végre megmutatja a Toyota, hogyan is nézne ki a Yaris Hybrid-R. Nem valószínű, hogy egy-két prototípuson kívül többet építenének, de jó tudni, hogy egy hibrid kisautó ilyen is lehet.

Távolról sincs vége, olvasson még

Te mit vinnél egy lakatlan szigetre?

2013. augusztus 19., 14:39 Módosítva: 2013.08.19 14:39
11

Képzeljük el, hogy távol a város zajától, boldogan, békességben élünk egy szigeten. Régóta nem láttunk már havat, arra sem emlékszünk mikor fáztunk utoljára. A horgászat és a homokos parti séták töltik ki a mindennapokat. Mégis van valami, ami nem legbelül nem hagy nyugodni: egy legenda. Az éjszakáinkat álmatlan forgolódás teszi ki, a nappalokat sem lehet így élvezni, a legenda a rabjává tett. Mindig és mindenhol a legendát véljük felfedezni, aztán jön a csalódás, újra, és újra. A valóság és a képzelet közeli határvonal már olyan halvány, hogy magunknak is kezdjük beismerni, hogy megőrültünk. És akkor vége megjelenik a legenda. Az életünk értelmet nyer.

Távolról sincs vége, olvasson még

Prémium Dacia

2013. augusztus 19., 12:01 Módosítva: 2013.08.19 12:07
27

Holnap mutatják be hivatalosan az új Nissan Terranot, de már ma felkerült néhány kép a leplezetlen szabadidőautóról az internetre. A korábbi pletykák bebizonyosodtak, az új Terrano alapjait a Dacia Duster adja.

Távolról sincs vége, olvasson még

BMW-t Mexikóból?

2013. augusztus 19., 07:38 Módosítva: 2013.08.19 07:38
9

Már a tavalyi év augusztusában is felröppentek olyan pletykák, melyek szerint a BMW Mexikó felé kacsintgat, és akár néhány éven belül meg is kezdené a 3-as sorozat közép-amerikai gyártását. A térség azért vált vonzóvá a bajor gyártó számára, mert egy ilyen lépéssel jelentősen csökkenthetné az előállítás költségeit.

Távolról sincs vége, olvasson még

Egy Fiat, igazi macsóknak

2013. augusztus 18., 18:05 Módosítva: 2013.08.18 18:05
36

Bár a Fiat a kezdetektől fogva egyáltalán nem női autóként pozícionálta az 500-ast, azért kevesen tekintenek rá úgy, mint a férfias autó megtestesülése. Persze kivételt jelenthet a 160 lovas Abarth Ferrari Version, illetve a még erősebb, 180 lóerős Abarth 695 Tributo Ferrari.

Távolról sincs vége, olvasson még

A legrandább Lamborghini visszavág

2013. augusztus 18., 17:11 Módosítva: 2013.08.18 17:11
5

A Lamborghini alaposan megosztotta a szaksajtót, sokaknak kissé talán csalódást is okozott, amikor a Genfi Autószalonon bemutatta a Venenót. Bár az autó műszaki adatai lélegzetelállítóak voltak, a szépséget feláldozták az aerodinamika oltárán.

Távolról sincs vége, olvasson még

Lezárult egy korszak

2013. augusztus 18., 15:06 Módosítva: 2013.08.18 15:06
15

Alig néhány hete vált hivatalossá, hogy a Shelby az idei év végével befejezi a GT350-esek gyártását, ezzel elbúcsúztatva a 2010-ben feltámasztott legendát. A hírek szerint ráadásul a GT500 napjai is meg vannak számlálva - bár a szellemiség megmarad, a sportkocsi új nevet kaphat.

Távolról sincs vége, olvasson még

Trónját őrizné a GT-R

2013. augusztus 18., 13:02 Módosítva: 2013.08.18 13:28
31

A Honda néhány napja mutatta be az NSX Concept-GT-t, melyet el is indított a hétvégén megrendezésre kerülő suzukai Super GT verseny GT500-as kategóriájában. A címvédő Nissan is meglepetéssel készült a versenyhétvégére, ők a Nismo által már a következő szezonra felkészített GT-R-t vitték el a legendás pályára. A forduló harmadik nagy sztárja a Lexus LF-CC tanulmányon alapuló versenyautója, mely szintén a GT500-as kategória szabályai szerint épült.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Venatorral dupláz a Spyker

2013. augusztus 18., 09:07 Módosítva: 2013.08.18 09:07
3

Az idei Genfi Autószalonon mutatta be legújabb modellje, a B6 Venator koncepcióját a Spyker. A középmotoros sportkocsi kedvező fogadtatásban részesült, és maga a gyártó is úgy gondolta, hogy ezzel visszatérhetnek az autóipar vérkeringésébe, így a tanulmányautóból hamarosan elkészülhet a szériakivitel, és 2014-ben már a gyártás is megkezdődhet.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ősszel újra elrajtol a Saab

2013. augusztus 18., 06:30 Módosítva: 2013.08.18 06:30
136

A távol-keleti tőkével létrehozott NEVS (National Electric Vehicle Sweden) tavaly ősszel vásárolta fel a Saab maradványait: a gyártósorokat, a fejlesztőközpontot és a névhasználat jogát is magukénak tudhatják, emellett minden fejlesztési dokumentációt és tervrajzot is megkaptak.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Mazda nem adja fel

2013. augusztus 17., 18:12 Módosítva: 2013.08.18 06:30
71

Az utóbbi években egyáltalán nem alakult egyszerűen a Wankel-motorok sorsa. Az utolsó gyártó, amely a nehézségek és ismert hiányosságok ellenére is kitartott még a bolygódugattyús megoldás mellett, a Mazda volt, két évvel ezelőtt azonban már úgy tűnt, ők is feladják, a Wankel-motor pedig végleg eltűnik a süllyesztőben.

Távolról sincs vége, olvasson még
no

Így szól az új M3-as

2013. augusztus 17., 17:23 Módosítva: 2013.08.17 17:23
29

Ahogy az a vágykeltő videóknál lenni szokott, a BMW sem árulja el, hogy melyik motorját túráztatja a sejtelmes videón, de nem nehéz kikövetkeztetni, hogy az új M3-as, illetve M4-es 450 lóerősnek mondott, sorhatos turbójáról lehet szó. Már csak a szín miatt is.

Távolról sincs vége, olvasson még

Mérföldkőhöz ért a magyar Audi

2013. augusztus 17., 14:00 Módosítva: 2013.08.17 14:00
9

Elkészült a félmilliomodik Audi TT, ezzel komoly mérföldkőhöz ért a győri üzemben 1998 óta gyártott sportautó. A német márkánál úgy döntöttek, hogy limitált szériás különmodellel ünneplik meg a sikert: októberben érkezhet a TTS Competition, melyből mindössze 500 darabot terveznek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Fogyókúrázik a Mustang

2013. augusztus 17., 09:01 Módosítva: 2013.08.17 10:46
3

A szemfüles kémfotósoknak a közelmúltban már sikerült lencsevégre kapniuk a 2014-ben érkező, felfrissített Ford Mustang álcázott példányait. Bár az autót kívül-belül alaposan elfedték, és persze a műszaki adatokról sincsenek még hivatalos információk, a bemutatásig még számos apró részlet szivároghat ki.

Ford Mustang Boss 302 – 2012
Ford Mustang Boss 302 – 2012
Távolról sincs vége, olvasson még

Végre elkészült a legdrágább Porsche

2013. augusztus 17., 06:38 Módosítva: 2013.08.17 06:38
30

Talán egyetlen autónak sem volt ilyen hosszúra nyújtott kedvcsináló-karrierje, mint a Porsche 918 Spydernek. Először majdnem belefulladtunk az álcázott kémfotókba, majd a Martini-matricás prototípusokkal ment a szőnyegbombázás, de egyszer minden sorozatnak vége szakad. A Porsche csütörtökön Twitteren tette közzé a már általuk is hivatalosnak nyilvánított 918 Spyder homályos fotóját.

Távolról sincs vége, olvasson még
no

Ráront a mezőnyre az über-Honda

2013. augusztus 16., 18:09 Módosítva: 2013.08.16 18:09
42

Nehéz sorsa lehet azoknak, akiknek égetik a zsebét a dollárok, mert új NSX-et szeretnének, de azonnal. Az utcai modellt 2015-re várjuk, de hogy fokozzák az izgalmat, már most pályára küldenek a japánok valamit, ami hasonlít a Honda következő sportkocsijára.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez lenne a Cadillac jövője?

2013. augusztus 16., 17:09 Módosítva: 2013.08.16 17:09
47

Vadonatúj tanulmányautót gurított ki a Cadillac a kaliforniai Pebble Beach autós szépségversenyre: egy óriáskupét, amely akár a márka következő nagy dobása lehetne.

Távolról sincs vége, olvasson még
nono

Itt a Volvo csodamotorja

2013. augusztus 16., 14:58 Módosítva: 2013.08.16 14:58
66

Ősztől a nagyobb Volvók már a vadonatúj, Drive-E motorcsaláddal érkeznek, amely idővel leváltja az összes jelenlegi Volvo-motort. Ez egyben azt is jelenti, hogy elbúcsúzhatunk az öt-, hat- és nyolchengeres Volvóktól.

Távolról sincs vége, olvasson még

Búcsú a hippibusztól

2013. augusztus 16., 12:16 Módosítva: 2013.08.16 12:16
75

A Volkswagen 1950-ben hozta ki a Typ1, azaz a Bogár mellett a Typ2-t, a Transportert. Az első generáció a T1, az osztottablakos, ormányos busz mára az egyik legkeresettebb veteránná vált, az áraik napról napra magasabbak. 1967-ben jött ki a T2, amit egészen mostanáig gyártottak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Újabb német márka jelentett csődöt

2013. augusztus 16., 10:08 Módosítva: 2013.08.16 10:08
18

Utálni vagy imádni lehet a Wiesmann-okat, középút nincs. A húsz éve BMW-technikát újracsomagoló német vállalat mindenesetre elkottázhatott valamit, szerdán ugyanis csődeljárás alá vonták a céget.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kiszivárgott fotókon a BMW M3 utódja

2013. augusztus 16., 06:42 Módosítva: 2013.08.16 06:42
58

Ugyan gyenge minőségű képeken, de mégiscsak láthatjuk azt a modellt, amelyre az aktuális 3-as sorozat bemutatása óta várunk: az új M4 kupét. Ez a modell nem a korábbi M3-as továbbfejlesztése: a BMW itt, nagyrészt a megváltozott körülmények miatt, visszatér a soros hathengeres motorhoz, amelyet egy generáció erejéig V8-asra cseréltek.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Volkswagen a gázban hisz

2013. augusztus 15., 18:30 Módosítva: 2013.08.15 18:30
98

Néhány évente újabb divat üti fel a fejét az autóiparban. Tizenöt éve mindenki az üzemanyag-cellás hidrogénhajtástól várta, hogy leváltja a benzin- és dízelmotorokat, most pedig az elektromos hajtásról hirdeti ugyanezt a fél autóipar. Persze egy-egy ilyen divatból néha valóban hasznos megoldások lesznek: ilyen volt a dízelek előretörése az 1990-es évek közepétől, vagy a hibrid modellek máig tartó divatja, amelyet a Toyota és a Honda indított ugyanebben az időszakban. A VW szerint a következő sláger a sűrített földgáz lehet – vagy legalábbis mindent megtesznek azért, hogy az legyen.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kémfotón a kínai csodafegyver

2013. augusztus 15., 16:59 Módosítva: 2013.08.15 16:59
1

Tavaly nagy csinnadrattával harangozták be az új kínai-izraeli autómárkát, amely európai szakemberek bevonásával az európai vásárlókat is meg szeretné hódítani. Eddig háromféle modellt mutattak be: egy szedánt, egy kombit és egy hobbiterepjárót. Ezt az ötajtóst viszont még nem láthattuk, annak ellenére, hogy ez lehet a majdani húzómodell a kínálatban.

Amerikai Ferrari – durvább, mint az olasz?

2013. augusztus 15., 13:39 Módosítva: 2013.08.15 13:39
16

A texasi Hennessey szinte mindenből képes és hajlandó még nagyobb teljesítményt kihozni. Már készült náluk ezer lóerős Dodge Viper és hasonlóan erős Corvette, de a Lotus Elise és egy amerikai V8-as összeházasításából született szupersportkocsi, a Venom is az ő kezükhöz tapad. Most az utolsó nagyobb mennyiségben gyártott középmotoros Ferrari, a 458 Italia került a kezük közé, és ha már arra járt, tettek a motorjára két turbófeltöltőt.

Távolról sincs vége, olvasson még