Nem kizárt, hogy a két év múlva, az oroszországi Szocsiban rendezett téli olimpiai játékokon egy BMW-ért szoríthatunk, mialatt az két amerikaival a belsejében száguld a város jeges bobpályáján.
Egy rövid fotósorozattal nyújt bepillantást az Enzo utódának készítésbe a Ferrari. Az F70-esről már szinte minden lényeges adat nyilvános egy ideje, azonban ez az első alkalom, hogy a belső kialakításról kiderül bármi.
2017-re félmillió elektromos, részben elektromos vagy hibrid autóját szeretné az utakon tudni a GM. A nagyra törő terv sikerét az új modellektől, illetve a jelenleg használt technológiák fejlesztésétől várják.
Amióta a Toyota 2002-ben gazdasági okokra hivatkozva befejezte a Supra gyártását, nem volt olyan év, amikor ne merült volna fel valamilyen pletyka a sportautó visszatéréséről. Eddig azonban a gyáriak nem nyilatkoztak erről a kényes témáról. Most megtört a jég: a GT 86 vezető mérnöke megerősítette két új sportautó érkezését.
A Rolls-Royce közel-keleti képviselete egy speciális sorozattal, az Ezeregyéjszaka meséi által megihletett Ghostokkal igyekszik fokozni az eladásokat az arab országokban.
Jelentős mértékben növelte eladásai számát a Skoda. Az idei első tíz hónapban összesen 795 100 személygépkocsit adott el a német kézben lévő cseh autógyár, ami 7,2 százalékos növekedés a tavalyi évhez képest.
Alábbi, csütörtök reggeli hírünk magyarországi infókkal frissült. Ha már olvasta, görgessen két bekezdéssel lejjebb.
A Toyota az elmúlt években számos nagyarányú visszahívási kampányt hirdetett – és most itt a legújabb, amely számos, Európában forgalmazott típust is érint.
Néhány apró részletet még ragasztószalag takar, de a lényeg már látható. Marad a sok krómos hűtőmaszk és az ötödik ajtó, az összhatás pedig egyértelműen az elegánsabb, drágább modellek felé tolja az Octaviát.
Az angol autóiparnak vége – ebbe bele kéne már nyugodni. Most itt egy újabb brit luxusautó-márka, amely már meg sem próbál egyéninek mutatkozni. Tényleg nem tudjuk, miben reménykednek.
Összenyomott karikatúra-sportkocsikkal tele van a net, de ez az első alkalom, hogy egy ilyet életnagyságban is elkészítenek. Persze, hogy a japánok voltak.
A Honda mintha irányt tévesztett volna, mielőtt rádöbbentek, milyen fontos a sportos arculat a vállalat túlélése szempontjából. A kihagyásnak köszönhető, hogy a Type-R csak évekkel a Civic leváltása után érkezhet meg, de úgy hallani, a japán fejlesztők mindent bevetnek, hogy a kategória legjobb autóját kínálhassa a Honda.
Nem új, még csak nem is feltűnő ezzel a fekete festéssel, és még csak nem is olcsó – de most legalább kapható. Igaz, csupán egy példányt próbál eladni egy kis angol cég a 962-esből, amely a 80-as évek közepén szinte legyőzhetetlen volt a versenypályákon.
Fura mód támasztotta fel a Volkswagen a Sciroccót néhány éve. Az autó dögösen néz ki, de inkább olyan, mint valami túlszélesített GTI – nincs benne semmi a korábbi névrokonok, vagy akár a Corrado kupé-fazonjából. A típus azonban előbb-utóbb le kell hogy cserélődjön – ha másért nem is, hogy az olcsóbb és könnyebb MQB platformra építhessék az utódját – így akár vissza is térhetnének a kupé-formához, valahogy így.
A taxi sok nyugat-európai országban egyet jelent a közepes Mercedesekkel. A vajsárga négyajtósok uralják a német nagyvárosok utcaképét, és másutt is igen elterjedtek bérautóként. A Citroen azonban változtatna ezen, méghozzá egyik legdrágább modellje révén.
Többször előfordult már, hogy egy autógyártó mellényúlt egy formatervvel, de hogy ilyen gyorsan reagáljanak a kritikára, az példa nélküli. A Civic átalakítása váratlan, de kifizetődhet a japánoknak.
Tavaly a Tokiói Autószalonon még csak egy volt a sok tanulmány közül, de mostanra gyártásra éretté fejlesztette a Honda a Micro Commuter nevű minimál-járművét.
A Lamborghini Aventador a maga hétszáz lóerejével eleve félelmetes jószág – különösen rossz kezekben, de a legújabb változat akár extrém sportnak is beválhat. Képzeljük el, milyen lehet nyitott tetővel utazni - 350 km/h-val.
Két holland vállalat összefogásával válhat biztonságosabbá a közúti közlekedés, a kutatók már az utolsó simításokat végzik a közös fejlesztésen. Ezúttal viszont nem a járművek biztonságát próbálják növelni, hanem az utakon hajthatnak végre fejlesztéseket.
A Caterham a legendás Seven szériát bővíti a Supersport R-rel, mellyel a Supersport és a Superlight R300 közti rést kívánják betömni. Az ultrakönnyű kétüléses színtiszta vezetési élményt ígér a vásárlóknak.
A közeljövőben a Mazda mexikói gyárából is érkezhetnek majd városi Toyoták. A két autógyár közösen jelentette be az együttműködést, az új Toyota kisautó a Mazda2 alapjaira épülhet. Várhatóan minimális változtatásokat hajtanak majd végre a legkisebb Mazdán, melyből a Toyota évi 50 ezer darabot értékesítene saját logójával.
A kötelezőbiztosítási kampány közepén minősítette törvénytelennek, és tiltotta be a bónuszvédelmi szolgáltatást a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete. Az intézkedésben négy biztosító és több tízezer olyan ügyfél lehet érintett, akik éppen a bónuszőr miatt siettek a biztosítóváltással.
A BMW igen komolyan vette a visszatérést a német túraautó-bajnokságba, hiszen három csapattal és hat versenyzővel vágtak neki a sorozatnak. Az eredmény sem maradt el, a bajorok mindenkit legyőztek, az egyéni- és csapatbajnokságban egyaránt az élen végeztek. A pilóták versenyében Bruno Spengler vezette győzelemre az M3-ason alapuló versenygépet.
A Porsche év elején már bemutatta a Boxster következő generációját, a keménytetős testvér azonban még váratott magára. A gyáriak a november végi, Los Angeles-i Autószalonra beígérték egy kompakt sportkocsi világpremierjét – ez minden bizonnyal a 2013-as Cayman lesz.
Rekordáron, 3,5 millió fontért (1,27 milliárd forint) kelt egy McLaren F1 az Egyesült Királyságban. A ritkaság ezzel kiérdemelte a legdrágább modernkori sportautó címét.
Az automata váltók mellett több gyártó is kifejezte elkötelezettségét, és hosszabb távon a manuális sebességváltók előállításának nyűgjétől is megszabadulnának. Így például a Lamborghini is elhatározta már, hogy búcsút int a régi megoldásnak, az Audi pedig éppen az európai S-modellekből kezdte kihagyni a kézi váltót.