Hírek

Az év blöffje?

2012. október 5., 14:20 Módosítva: 2012.10.05 14:20

Azt sem tudni, honnan jött az információ, de igazi nonszensz ami az olasz sajtóban napvilágot látott: a Fiat a Chrysler mellé nyakába venné az Opel gondját is, ha a GM-Peugeot együttműködés csődöt mondana. Egy dolgot most leszögeznénk: hogy ez megtörténjen, arra a statisztikai esély egész pontosan nulla. Azt is megmondjuk, miért.

Az Opel vadiúj magyar motorgyára élő cáfolata, hogy a GM eladná európai részlegét
Az Opel vadiúj magyar motorgyára élő cáfolata, hogy a GM eladná európai részlegét
Távolról sincs vége, olvasson még

Végre egy sportos autó a Hondától

2012. október 5., 11:13 Módosítva: 2012.10.05 11:13
22

A Honda kis kupéját annak idején úgy harangozták be, mint a 80-as évek legdurvább mini-sportkocsijának, a CRX-nek az utódját. A 122 lóerős hibrid hajtáslánc azonban épp csak egy kis visszafogott sietségre elegendő, hajmeresztő gyorsulást hiába is várnánk tőle. Már majdnem leírtuk – ez is csak egy be nem teljesülő ígéret – de most megcsillantották a reményt.

Távolról sincs vége, olvasson még

600 lóerő egy tonnára

2012. október 5., 05:21 Módosítva: 2012.10.05 05:21
19

A Caterham eddig is hajmeresztő, sportkocsinak csúfolt koporsóiról volt híres, de ennyire erős modellt eddig még nem készítettek. Az R600 az első olyan Superlight változat, ahol eléérték a 600 lóerőt tonnánként.

Távolról sincs vége, olvasson még

Halva született az Audi Quattro?

2012. október 4., 17:10 Módosítva: 2012.10.04 17:10
57

Nem csak a Volkswagennél tettek félre néhány ígéretes autótervet, de úgy tűnik, az Audinál is hasonló folyamatok zajlanak. Bár korábban még úgy nyilatkoztak az Audinál, hogy szívesen megépítenék a szériamodellt a Quattro tanulmány alapján, most már arról szólnak a hírek, hogy a projektet leállították.

Távolról sincs vége, olvasson még

Egyliteres utcai sportkocsi a Fordtól?

2012. október 4., 17:10 Módosítva: 2012.10.04 17:10
29

A Ford eredetileg ártatlan marketing-trükknek szánta a rendszámos Formula Fordot, amellyel a Nürburgringen gyorsabb kört mentek, mint bármelyik utcai Ferrari, Lamborghini vagy Porsche. Azt próbálták bizonyítani, hogy az ezres, háromhengeres Ecoboost turbómotor egyáltalán nem erőtlen.

Távolról sincs vége, olvasson még

Végre megjön a kettes BMW?

2012. október 4., 14:39 Módosítva: 2012.10.04 14:39
24

Korábban úgy nézett ki, hogy a BMW kupéknak és kabrióknak adja a páros sorszámokat, de úgy tűnik, meggondolták magukat. Most arról hallani, hogy a 2-es sorszám a legkisebb hátsókerék-hajtású modelleknek jut majd.

Távolról sincs vége, olvasson még

Rendes új autó 700 ezer alatt?

2012. október 4., 13:18 Módosítva: 2012.10.04 13:23
6

Azt már korábban hallhattuk, hogy a Renault-Nissan szövetség a Datsun márka felélesztését tervezi, de mikor és mennyiért kérdésekre eddig meglehetősen homályos válaszokat kaptunk. Most azonban már tisztul a kép.

Távolról sincs vége, olvasson még

VW Bogár, páncél nélkül

2012. október 4., 11:17 Módosítva: 2012.10.04 11:17
31

A New Beetle második generációja ugyan már megjelent korábban, de a modellváltás csak most válik teljessé, a kabrió bemutatásával. A Beetle esetében ez is igen fontos változat - Észak-Amerika déli részén, amely a típus egyik fontos piaca, meglehetősen népszerű a vászontetős kivitel. Nem véletlen, hogy épp Los Angelesben leplezik le az új változatot.

Távolról sincs vége, olvasson még

Feltámad a Citroen Kacsa?

2012. október 4., 05:43 Módosítva: 2012.10.04 05:43
32

A Citroen 2CV megjelenésekor egyszerűségével és alacsony árával szerzett híveket, de még 1990-ig tartó pályafutása során kultusztárggyá vált: már nem az ára, hanem sajátos stílusa adta el. Az utóddal ezt a vonulatot szeretné folytatni a Citroen.

Talán a DS Revolte tanulmányra emlékeztet majd leginkább az új modell
Talán a DS Revolte tanulmányra emlékeztet majd leginkább az új modell
Távolról sincs vége, olvasson még

Két Volkswagen terv a kukában

2012. október 3., 17:23 Módosítva: 2012.10.03 17:23
3

Úgy néz ki, a Volkswagennél is fontosabb lett a takarékosság, ami a rétegmodellek fejlesztését érinti leginkább. Két ilyen gép gyártásba küldését is leszavazta a Volkswagen vezetése, pedig korábban úgy nézett ki, hogy a BlueSport roaster és az első generációs Transporterre emlékeztető Bulli törpe-kisbusz is gyártásba kerülhet.

Távolról sincs vége, olvasson még

Erdélyben épülhet az új BMW gyár?

2012. október 3., 17:23 Módosítva: 2012.10.03 17:23
20

Még tavasszal röppentek fel az első hírek a BMW terjeszkedési elképzeléseiről - annyi biztos, hogy olyan helyet keres a bajor gyártó, ahol a lehető legolcsóbban készíthet évente 300-350 ezer autót. Olcsó munkaerő pedig Közép-Európában van a legközelebb. Most úgy néz ki, a Temes megyei Lugos is eséllyel pályázik a BMW üzemére.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ezekből választják az Év Autóját

2012. október 3., 17:23 Módosítva: 2012.10.03 22:28
136

Már végleges az a 34 tagú lista, amelyből az idei Év Autója választás győztesét választja ki a szakújságírókból álló nemzetközi zsűri. Az idén már mi is beleszólhatunk a sorrendbe - Csikós Zsolt kollégánk révén - de nem lesz egyszerű a választás, annyi fontos vagy érdekes modell érkezett tavaly óta.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megdöbbentő sportkocsi, Kínából

2012. október 3., 12:08 Módosítva: 2012.10.03 12:08
5

Kína egyik nagyvárosában, Kuangcsuban készült a fotó erről a különös kupéról, amely állítólag a Geely Meirenbao - vagy ahogy sokan ismerik, a Beauty Leopard - alapjaira épül. Nem is rossz, ahhoz képest, hogy a 2003-ban bemutatott eredeti hogy néz ki.

Távolról sincs vége, olvasson még

Így szól a háromhengeres BMW

2012. október 3., 11:36 Módosítva: 2012.10.03 11:36
134

A háromhengeres motorok eddig a kis teljesítményű, olcsó autókra voltak jellemzők, de a BMW hamarosan piacra dobja saját 1,5 literesét, szintén három hengerrel, luxusmodellek számára. Itt már nem mindegy, hogy miféle kerregés szabadul ki a motorházból, így a gyári akusztikai mérnökök mindent megtettek annak érdekében, hogy az élmény-faktor a lehető legjobb maradjon.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ősi ellenfelek ha összefognak

2012. október 3., 05:48 Módosítva: 2012.10.03 05:48
5

Hallottunk már olyat, hogy Chevrolet és Ford tulajdonosok összeverekedtek, de a két amerikai vállalatóriás a háttérben egyáltalán nincs rossz kapcsolatban egymással. Ezt mutatja, hogy most összefogtak – másképp nemigen tarthatnák a lépést a külföldi konkurenciával.

Távolról sincs vége, olvasson még

Renault sportkocsi – a Caterhamtől?

2012. október 2., 18:02 Módosítva: 2012.10.02 18:02
38

Korábban is hallottuk, hogy a Renault kiadná bérmunkába a tervezett Alpine sportkocsi gyártását – a meglepetés az, hogy nem az ezen a területen a legtapasztaltabbnak számító Lotus felé tapogatóznak.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Toyota a legértékesebb autómárka

2012. október 2., 18:01 Módosítva: 2012.10.17 11:11
77

Az Interbrand éves listája a világ nagyvállalatait hasonlítja össze, méghozzá a márkanevek értéke alapján. Tizenkét autómárka is szerepel a listán, meglepően magas értékekkel.

Távolról sincs vége, olvasson még

Búcsúzik a Citroen csúcsmodellje

2012. október 2., 16:39 Módosítva: 2012.10.02 16:54
29

Luxusautót gyártani nem nagy üzlet, ha a név nem adja el – ezt mutatja a C6 példája is. Az óriás-Citroen búcsúzik, de valószínűleg lesz utódja, hisz ez elsősorban presztízs, és nem pénz kérdése.

Távolról sincs vége, olvasson még

Miért áll fél Budapest? A helyszínről jelentjük.

2012. október 2., 14:55 Módosítva: 2012.10.02 14:55
10

Szubjektív gyorsjelentés a város főútjain uralkodó állapotokról - úgy tűnik, elég néhány apró fennakadás Budapest egy jelentős részének megbénításához. A beszámolót egyik külsős kollégánk küldte, aki autóval próbált ma ügyeket intézni.

Távolról sincs vége, olvasson még

Tizenkét frontos BMW várható

2012. október 2., 12:03 Módosítva: 2012.10.02 12:03
26

Az idei Párizsi Autószalon egyik legnagyobb újdonsága az első fronthajtású BMW tanulmány volt, de az Active Tourer csak az első az új alapokra épülő típusok sorában. A BMW saját UKL padlólemezére egész sor különböző típus épül majd, BMW és Mini jelvénnyel egyaránt.

Távolról sincs vége, olvasson még

Renault motor a Mercedesnek?

2012. október 2., 05:40 Módosítva: 2012.10.02 05:40
31

Úgy tűnik, a Mercedes és a Renault friss házassága egyelőre kiválóan működik, olyannyira, hogy újabb közös gyereket vállalnak. Egy vadiúj turbómotor-családról van szó, amelyet a Mercedes, a Nissan és a Renault egyaránt használ majd saját autóiban.

Távolról sincs vége, olvasson még

Venom 1000: ez az igazi méreg

2012. október 1., 15:47 Módosítva: 2012.10.01 15:47
76

A Hennessey mindenfélét tuningol, de a Viper-átdolgozásai tették a céget igazán ismertté. Nem csoda, hogy a modellváltással párhuzamosan azonnal elkezdtek dolgozni a harmadik generáción is. Mostanra készültek el a munkával, amelynek rögtön kétféle típus lett az eredménye.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez az Audi azért már túlzás

2012. szeptember 30., 17:34 Módosítva: 2012.09.30 17:47
192

A visszafogott módosításairól ismert Prior Design munkájára mindig érdemes figyelni. A német tunercég most az R8-as Audihoz nyúlt hozzá ismét, a GT850-esre keresztelt változat pedig már a képek alapján is ígéretes.

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt a legdrágább Mercedes

2012. szeptember 29., 07:43 Módosítva: 2012.09.29 07:43
166

Nem, ez nem egy újabb tanulmányautó. A Mercedes SLS AMG Electric Drive-ot meg lehet venni. Egészen pontosan 416500 euróért, ami mai árfolyamon számítva 118 650 000 forintnak felel meg.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kicsi Opel, nem olcsó

2012. szeptember 28., 17:48 Módosítva: 2012.09.28 17:48
14

Párizsban már élőben is látható volt a legkisebb Opel, sőt, az is kiderült, hogy mit kérnek érte. Nem lesz olcsó, de cserébe szinte végtelen testreszabhatóságot és vidám stílust kínál.

Távolról sincs vége, olvasson még