2022. február 11., 17:10 Módosítva: 2022.02.15 06:17
1176
12 hozzászólás

Sokaknak idegen a terület, szükséges rosszként élik meg az autóvásárlást. Nagy beruházás, és mellé lehet nyúlni, ilyenkor sokba kerül. Mutatok néhány példát, aminek nincs értelme, jelentősége.

12 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. február 6., 16:34 Módosítva: 2022.02.10 06:14
147
12 hozzászólás

1500S, a klasszikus típus utolsó szállítmány egyike - Lada 1500

42078

Egy elegáns dióhéjbarna, majd egy fehér, a klasszikus Ladák evolúciójának csúcsát jelentő típus ragaszkodásaként, ismételten 1500S, legfrissebb példánya után vadásztam. Gyermekként, 80-as évek közepén, még emlékeimben él az a történet, amikor az Andrássy úton, a Merkur Vállalat egyik szalonjában egy középbarna színű 1500S volt kiállítva. Az utastérben egy cetli, melyen SEBESSÉGET NE VÁLTS!

...

Egy verőfényes szombaton (1997. március. 01.) látogatást tettem Budapesten, a Nagybani Autópiacon. Négy éves volt a legfiatalabb a keresett típusból, ezért a kijárat felé vettem az utat, amikor megláttam hátulról egy hófehér 1500S-t. Miután megtudtam, hogy 11hónapos, s alig volt benne 7000Km, rögtön rácsaptam 760.000Ft-ért.

Így jutottam hozzá a hazánkba érkező VAZ21061-es típus utolsó szállítmány egyikéhez. Az egyéves garanciális szervizre már én vittem Szekszárdra. Az a szerviz, mely, néhány éve még, mint a méhkas nyüzsgött, amely előtt hosszú sor állt, hogy a garanciális, s a nem garanciális szemlézést, javítást elvégezzék, egy kihalt, szellemszerviz képét mutatta. Egy jó hosszú hibalista átadásával kezdetét vette a Lada történelem talán utolsó garanciális szervizelése.

Egy kis csikósi megemlékezés

12 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. február 6., 12:56 Módosítva: 2022.02.10 06:15
187
15 hozzászólás

Nemrég írtam meg az összegzést az idősödő dízel Audival eltöltött harmadik évről, és már annak a posztnak a végkifejletében is utaltam rá, hogy remélem, a következő gazdáját is legalább ugyanazzal a megbízhatósággal és takarékos fogyasztással szállítja majd bárhová, mint minket. Mert végtére is egyetlen alkalommal fordult elő, hogy nem volt járóképes, de az sem valami nehezen felderíthető, költségesen javítható hiba miatt történt, hanem az utólagos állófűtés szemtelenkedett.

15 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. január 30., 17:44 Módosítva: 2022.02.03 06:22
22
5 hozzászólás

Szuper E merci még 10 év fölött is - Mercedes-Benz E osztály

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Amit nem szeretek benne, hogy 4,85 m hosszú, ezért a zsúfolt városi parkolók eladják a leckét, feleségem nem is meri vezetni. Mivel rétegautónak is nevezik, nehéz eladni és még nehezebb egy jó állapotút találni belőle.

Évek óta használom az autót minden nap, bőven 300 ekm felett járok és azt kell, hogy mondjam még így 14 évesen is pöc-röff mindig indul teszi a dolgát, megbízható.

Amit nagyon szeretek ebben az autóban, hogy bármi baja van azt a fedélzeti kompjuteren kiírja, köszönhetően a szenzoroknak.

Anti kombit nézeget (nem videó ;) )

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

5 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. január 16., 17:35 Módosítva: 2022.01.19 06:12
84
2 hozzászólás

Nem várt szerelem - BMW E30 320 cabrio

A kép illusztráció, az alábbi cikkből
A kép illusztráció, az alábbi cikkből

Gondolom sokan már nem napi közlekedési eszközként, hanem hobbi autóként tekintenek az e30-ra. A cabrióra ez fokozottan igaz, hiszen ez még egy más kor elvárásainak megfelelően készült. Eltűntek az utakról, ami nagy kár.

Miért vesz magának egy megrögzött Hondás Bmw cabriót? Paradoxon.

Mert a mindennapi praktikum mellé kellett valami, amire valójában semmi szükség sincs, de a képzeletbeli bakancslistán mindig is magasan vágyott volt. És nem a bajor gyár nimbusza miatt, hanem mert egy olyan korszak utolsó képviselője, ami végleg elveszett. A mai autók jobbak, kényelmesebbek, kevesebbet fogyasztanak és csendesebbek is. A gazdaságosság már más kérdés, ahogy a megbízhatóság is. De a fő ok, amiért végül egy akkor még 28 éves autó megvásárlása mellett döntöttem az a formája. A coupe is gyönyörű, de ha már felesleges autót állítunk be a képzeletbeli és valóságos garázsba, legalább egy minimális okot fel tudjunk mutatni. Ezzel győzött a ne legyen teteje elv. Süssön ránk a nap, és élvezzük a szelet a nyakunkon. 

Itt meg egy picit erősebb E30 kabrio

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

2 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. január 16., 14:47 Módosítva: 2022.01.23 07:17
277
9 hozzászólás

Durva: betettem az öregautós cédulát a poszt elejére, pedig ez egy fiatal autó. Legalábbis így élt az elmémben, amíg ki nem számoltam, hogy kétezer-huszonegyből ezerkilencszázkilencvenhét, az huszonöt. És tényleg, öregszünk, a fenébe is, éppen akkor kezdtem a sulit, amikor bemutatták ezt az első A4-generációt. Mondjuk, ahhoz képest, hogy ilyen idős, és már bőven túl van a 300 ezer kilométeren, feltűnően eseménytelen volt a harmadik közösen eltöltött évünk is. Vagyis egy nagy fenét. A lassan, de annál mélyebbre kornyadozó ágairól tűlevelet hullató karácsonyfa mellett – nem, mi nem vízkeresztkor bontjuk – pötyögve ezeket a sorokat így emlékszem, de igazából sokat segít a felejtésben, hogy tavaly elhalt a telefonom, a javításokat pedig mindig abban vezettem.

9 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. január 9., 17:35 Módosítva: 2022.01.12 06:11
41
4 hozzászólás

A fekete virus... - Alfa Romeo 156

69959

2 eve autovasarlasra kerül a sor..mindenhonnan hallom csak olaszt ne... En tipikusan "csakazertis" ember vok. 1.9 TD Tipot vettem imadtam , most joapam hajtja.

Tavaly nemis volt kerdes hogy olasz lesz a következö is...

Olasz autok elektronikaja rossz? Hol van benne olasz elektronika? Gazpedalalelmozdulas erzekelön a következö felirat allt: BOSCH azmeg ugye nem olasz...de sorolhatnam a többi elektromos egyseget is ugyanigy... A többi amit csereltem amugyis kopo ill cserelendö alkatresz volt.

Winkler és a 156 GTA

4 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. január 2., 17:45 Módosítva: 2022.01.09 13:12
162
20 hozzászólás

A különc - Mazda RX8

72661

Röviden összefoglalom a közös tapasztalataimat az autóval kapcsolatban:

Motor. Ugye wankel blokk van benne. Az alaptény, hogy ilyet ne vegyél, mert 60e km-ként motorcsere és az drága. Igazából ez így nem igaz. A blokk egy megbízható darab. Hidegen nem kell nyelezni. Ez a dízelnek, meg az otto motornak sem tesz jót. 171.000km van az autóban és most kezdtem el gondolkodni rajta, hogy elviszem egy nagygenerálra. Kompresszió (1. rotor: 95,96,81PSI 2.rotor: 180,107,104PSI 250-es fordulaton). Tehát nem is kéne, de inkább megelőzöm a nagyobb bajt. Ha eltörik egy él vagy odlaltömítés, rendes kupit tud hagyni maga mötött a rotorfalon. Szerencsére soha nem kellett hozzányúlni a motorhoz, úgy van ahogy 18 éve beletették a gyárban.

...

Fenntartási költség: Na ez sok. Ahogy említettem kevés ilyen autónak volt rendes gazdája. Amelyiknek van az meg nem akarja eladni. A nem megfelelő előélet miatt bele lehet futni motorfelújításba. Illetve 10+ éves autóról beszélünk, 1-2 dolog el fog rajta romlani. Viszont a magyar tulaj közösség nagyon összetartó és van köztük olyan, aki bármit be tud szerezni az autóhoz. 

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

20 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. december 19., 17:10 Módosítva: 2021.12.23 06:09
100
1 hozzászólás

Talán az utolsó terep legenda - Jeep Wrangler

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Az első olyan terepjáróm (egyben az első Jeep), ami kiváló terepjárós tulajdonságok mellett aszfalton is fájdalommentesen használható. Persze ezt a viszonylagos kényelmet a merevhidak és alvázas felépítés kordináta rendszerben kell értelmezni.

Funkcionális terepjáróknak, mint én, teljesen ideális megoldás. A "funkcionális terepjárás" azt jelenti, hogy azért megyek terepen, mert arra van dolgom. A célom nem az, hogy feszegessem a határokat, hátha sikerül elakadni. Ha meg lehet kerülni egy dagonyát, akkor megkerülöm, nem hajtok direkt bele.

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. december 5., 14:58 Módosítva: 2021.12.12 14:22
23 hozzászólás

Kicsi kék virágszál - Land Rover Defender 90

23846

A kocsi komfort fokozata az szinte semmi, kemény ülések, kis láb és fej tér, idősebb emberek és miniszoknyás lányok számára a beszállás rettenet, de viszont nem kell félni, hogy ránk szólnak, hogy rázzuk le a lábunkról a sarat meg hasonlókat mert ha belül megtelik sárral akkor csak ügyesen kell vele parkolni és kislagozni a belsejét és kifolyik belőle a sár. A legújabbak is még úgy néznek ki, mint 22 évvel ezelőtti.

Ilyen egy katonai Defi

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

23 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. december 4., 17:11 Módosítva: 2021.12.17 08:17
940
1 hozzászólás

Ritka, versenyre épített változat, mindet elvitték ralizni, gyári-utcai szinte nem maradt belőle, eleve nem is árulták Európában: azt hiszem elég egyértelművé tette Roland barátom, hogy valami egzotikumról van szó. Ehhez képest csak egy fehér szappantartó-Subarut látok a képen. Oké, hogy arany kerék meg látványos szárny díszíti, de melyiket nem? Márpedig, így Roland, ez egy 1995-ös Impreza WRX Type-RA STI Version II! Mintha csak autóskártyából olvasná a győzelem biztos tudatában, de nekem ekkor még nem sok derengett, csak azt fogtam fel szép lassan, hogy olyasmi, mint a Porsche Cayman Clubsport változata. Meg hogy ebből ezer darab sem készült. Alig pár óra autózásnyira, Lengyelországban árulják, mondja tovább Roland, nézzük meg, és ha jó, megveszem. Aztán visszafelé jöhetünk a hegyeken át, hiszen novemberben mi baj lehet?

1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 28., 15:56 Módosítva: 2021.12.03 06:34
289
10 hozzászólás

Toyota amit SOHA - Toyota Avensis

A kép illusztráció
A kép illusztráció

2021 január első hetében vásároltam az autót egy magyarországi Toyotában beszámított autóként árulták a 2011-es Avensist vezetett szervizkönyvvel. Az autó magyarországi így lekérdezve sem ért meglepetés a km rendben volt, az autó kívül belül nagyon szép állapotban volt/van.

...

Egy év alatt a vételár felét sikerült rálapátolni a 2.2 D-cat Avensisemre.. Igen utána olvashattam volna, hogy ez a motor hajlamos a hengerfejességre, de erre a szerviztörténetre nem számítottam.. Ha újra kezdhetném mindenképpen egy benzines Avensist vásárolnék.

Winkler és a 2.2-es Avensis

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

10 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 14., 13:33 Módosítva: 2021.11.17 06:08
178
9 hozzászólás

Az utolsó mohikán - Jeep Commander

commander 034

12 év BMW-zés után ültem át a Parancsnokba. Az utóbbi időben egyre többet túrázom, és szembesültem vele hogy a bömös nem való ilyesmire.Nagyrészt rosszminőségű mellékutakon járok, autópályán alig. A hobbi SUV-ok nem teszenek, valami rendes terepjárót szerettem volna,ami dízel és autómata.

BollaGyuri és a Nagycsirke

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

9 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 7., 17:41 Módosítva: 2021.11.10 06:10
285
1 hozzászólás

Csodás guruló vasdoboz - Dacia Logan MCV

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Aki a rendszerváltás előtt volt gyerek, annak elképzelhetetlen volt, hogy valaha rémséges Daciát(!) akarjon, és örüljön, ha van neki. És amiképp az akkor elképzelhetetlen rendszerváltás is bekövetkezett, én is megértem, hogy Daciám van és nagyon szeretem.

Anti-autóbuzi vagyok, nem értek hozzá, és az érdekel, hogy megbízhatóan elvigyen. Falun ez nagyon fontos. Szerintem tömeghipnózis és őrület az olyasmi, hogy ma már legyen egy kocsiban klíma, és elemi, hogy villanymotor nyitja az ablakot. Nem beszélve az esőérzékelőről meg a tolatóradarról. Ülésfűtés? Brrrr. Minek?

Papp Tibi véleménye egy használt Dacia Logan MCV-ről

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 3., 13:15 Módosítva: 2021.11.08 06:26
123
52 hozzászólás

Általában felesleges időpazarlásnak tűnik az Autonánia, hiszen legtöbbször nem létező garázshelyeket akarunk soha meg nem keresett pénzből feltölteni. Most kicsit más a helyzet, ugyanis a piaci mozgások miatt valódi kérdéseket vet fel a Dacia lassan közelítő eladása. Napok óta szedem össze a gondolataimat ehhez a bejegyzéshez, és annyi haszna már most van a célzott gondolkodásnak, hogy kiderült: az ideális váltómodell egy Tesla Model S lenne. Kár, hogy annyira azért nem szalad el a Lodgy értéke.

52 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 16., 17:25 Módosítva: 2022.01.19 14:17
81
2 hozzászólás

Állítólag nincsenek véletlenek. Ahhoz viszont sok, előre nem látható lépésnek kellett követnie egymást, hogy pont két nappal azután készüljön el Geri Halliwell, az 1991-es Mini Cooper, hogy Amerikában élő barátom, a tulajdonosa, repülőre szállt hazafelé az itthon töltött nyár végén. Azért ettől még mindenki nagyon örült, mikor Szenes Laci telefonált, hogy mehetek az autóért, de hiába reménykedtem az április végi váltóbalhé után, hiába szedtük ki még tavasszal a motort az orrából, az egész nyár ráment a felújításra. Bár amilyen meleg volt, lehet nem is baj: a fűtés továbbra is jó a Miniben, lehúzott ablakkal viszont olyan szeles a Cooper, mint valami kabrió.

2 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 10., 11:08 Módosítva: 2021.10.14 06:23
157
17 hozzászólás

Fillérekből közlekedős - Suzuki Swift

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A 20 éves 200 sx-emet különböző okok miatt motorozásra cseréltem, autó viszont kellett, így a kínálat aljáról, országjárás nélkül kerestem helyváltoztatásra alkalmas tárgyat, melyet végül lakhelyemtől kb. 3 percre találtam meg egy Suzuki Swift formájában, kb. 110 ezer forintért cserébe. Inkább keresgéltem volna tovább.

...

Pár hét állás után két hobbinepper trélerezte el az autót, tán 70.000 miskolci pezóért, tudva a Titanicot megszégyenítő törésről én pedig váltottam egy 1.5 LSi V-TEC béka civic-re amit azóta is nyúzok, ő pedig cserébe az idegeimet nyúzza.

Ilyen egy igazán beteg Swift

17 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 3., 12:28 Módosítva: 2021.10.09 17:15
69
5 hozzászólás

Frissült a Digó Limó! - Fiat Croma

53849

Sajnos Leccebe nem jutottunk ki, valami kártyát kértek volna hozzá és mint kiderült a makk felsőt nem fogadják el. Jobb esetben itthon költjük el a pénzünk.

Lehet jobban is jártunk, hogy nem indultunk olyan nagy útra, ugyanis valamikor a tavasszal Jászalsópiszkos és Kunszentborzasztó között elkezdett rángatni a kocsi. Leállt, beindítottam, vagy beindult vagy nem, amikor hajlandó volt, akkor sem volt sok köszönet benne. Lehúzódtam az út szélére, felnyitottam a géptetőt és akkor kezdjünk el gondolkodni, hogy mi lehet a baj. Igazi autószerelésre való idő volt, 8 ℃ és szemerkélő eső. Volt már hasonló baj máskor is, most is rutinnal kutakodtam a mindenféle tyúkbelek között, természetesen az adagoló mágnesszelepének az egyetlen vezetéke tört el. Ez csatlakozóval van megoldva, a csatlakozó tövénél fáradt el a réz. Meg kellett blankolnom mindkét vezetéket, ami tekintve, hogy csak egy csorba Tramontina kés volt nálam, elég nehéz műveletnek bizonyult, úgy nézhettem ki, mint amikor az unatkozó juhász pipát farag.

Ha már ismered a korábbi eseményeket, a friss részekért katt ide!

5 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 26., 12:42 Módosítva: 2021.09.28 12:21
63
11 hozzászólás

Kopogós-pattogós, éhes bőgőmasina - Suzuki Swift

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Régebben is szemeztünk a '17 utáni Swifttel, de végül mindig elmentünk mellette, aztán '20-ban az egyik kereskedésből "megsúgták" hogy drágulni fog jelentősen '21-től, de minő véletlen pont van náluk raktáron még 2 cvt... manuált nem akartam mert a kuplung problémás.

Felültem a kupectrükkre, de legalább választhattam színt, mivel a piros lett volna az egyik és arra a fényezésre több helyről hallottam panaszt, inkább elengedtem, pedig élőbe vagány volt. Viszont nagyon úgy néz ki nem csak az a szín gyenge, egyetlenegyszer mentem országúton cirka 400km-t, már 3 kavicsnyom lett a lökhárító fényezésén. Egyszerűen vacak a minőség.

Ilyen volt nálunk a Suzuki CVT-je

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

11 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. szeptember 19., 10:39 Módosítva: 2021.09.23 06:15
143
5 hozzászólás

Feneketlen hordó - Audi V8

72537

Áprilisra végre minden tervezett módosítás, felújítás elkészült. Már írom a következő felújítási listát, többnyire motor ügyben kell intézkedni, elkezdte csipegetni az olajat, és gázadásra szépen füstöl, remélem "csak" hegerfej felújítással orvosolni lehet.

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

5 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. augusztus 29., 16:08 Módosítva: 2021.09.01 06:13
53
10 hozzászólás

Metállkék élménybomba! - Renault Wind

72535

Úgy  vettem, ahogy nem szabad...fénykép után. Bonnban az afgán kereskedő megkérdezte, jön valaki megnézni? Mondtam, most? Koronavírus ebzárlat idején? (2021. január) Senki. Akkor hogy? Mondtam, elhiszem, amit mond:) Tréleres kiment, hazahozta.

Honosításnál egy hétig leveleztek-tanakodtak, mert ez a modell nem szerepelt az adatbázisban. Előző tulajdonosa Bettina néni, középkorú hölgy, hála Istennek megőrizte gyári állapotában, nem tuningolta szét (mint a többség). Persze, inkább spórolásból:)

Koncz Jani kalandjai a Wind-del

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

10 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. augusztus 15., 13:58 Módosítva: 2021.08.19 10:19
188
8 hozzászólás

Megbízható kis jószág - Chevrolet Lacetti

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Saját véleményem szerint egy jó, szerethető autó annak ellenére hogy vannak típushibái de ha megkapja időben ami 60.000 km-t használat alatt a motorhoz nem kellett nyúlni csak egy szelepfedél tömítés miatt. Ez idő és km alatt 2 esetet leszámítva, nem akart otthagyni az út szélén.

Karosszériát tekintve a típusnál hajlamos peregni a festék az első lökhárítóról, ajtó kilincsekről. Az enyémet szerencsére nem érintette.

A rozsda nagy ellensége, erre érdemes odafigyelni vásárláskor (küszöb, sárvédő ívek, ajtók és a hátsó futómű fontosabb elemei).

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

8 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. július 25., 16:23 Módosítva: 2021.07.30 12:29
366
2 hozzászólás

Kicsit nagyobb mint kéne, de erdőre még mindig nincs jobb - Toyota Hilux

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Erdőgazdálkodók vagyunk, ezért már sok-sok éve Hiluxokat használunk. A régebbi típusokhoz képest szélesebb ez a verzió, ezért ez nem volt túl pozitív változás, de ezen kívül más negatívum nem nagyon volt.

A platóra rendeltem szerszámos dobozt, de csak a bosszúság volt vele. Ugyanis beázott, így a szerszámok mindíg berozsdáltak a dobozban, dohos volt. Nem ajánlom. Az alumínium platótakaró roló nem volt rossz, de azért csak beázott néha, télen pedig hajlamos volt befagyni, ezért fagyban nem lehetett használni.

Ilyen a hazai big block Hiluxéknál

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

2 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. július 11., 17:11 Módosítva: 2021.07.19 09:18
752
23 hozzászólás

90 darab lelkes ló - Skoda Fabia

72497

1.2 liter, 90LE, autópályán, emelkedőn jól be kell osztani melyik ló mit csinál, főleg rakott csomagtartóval. Svájcba, Ausztriába, hegyekbe így csak korlátozottan ajánlom. Cserében, most 5.4-et mutat, de ha sok volt a sietős fuvar akkor 6-7 is lehet.

A csomagtartó tágas, 530 liter, viszont a szája szélességben és magasságban is kicsi. Annyira, hogy egy komolyabb MTB kerékpár elforgatott kormánnyal fér csak be. Viszont a nagy csomagtartó ellenére sem a tengelytáv, sem a hátsó túlnyúlás nem nagy, így városban, szűk parkolóhelyen nem okoz gondot a beállás.

A rozsda sajnos már megjelent a hátsó rendszámtábla-világítás burkolata alatt. Viszont egy Magyarországon szocializálódott használt autó tulajdonosnak nem okozhat gondot egy kis csipa -> ecset, rozsdakonverter.

Göbi és az 1.2 TSI

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

23 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. július 4., 16:41 Módosítva: 2021.07.08 11:27
19 hozzászólás

Első és nem az utolsó német autóm - Ford Focus C-Max

61933

Jó drága a szervíz, de 20 000 km-ként van előírva. Az teljesen átlagos dízeleknél. A 40 000-es szervízen elöl féktárcsát kellett cserélni, de az a dízelmotor súlya, meg az autópályás fékezések miatt (TILTSÁK KI A KAMIONOKAT A BELSŐ SÁVBÓL!!!) nyugodtan kivállasodhatott ennyi idő alatt, viszont úgy tűnik, hogy a mostani garnitúra megéri a 100 000 kilométert. (Update: nem érte meg, 90.000-nél cserélni kellett, most vadiúj).

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

19 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még