2021. június 27., 16:38 Módosítva: 2021.06.30 06:27
237
11 hozzászólás

I love Lada - Lada Vesta

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Felszereltsége már "norma" szinten is megfelelő, de a "Lux" egészen kiváló. Gyenge pontja lehet a meglehetősen lomha 1,6-os szívó benzines ami mellett erősen vissza kell országúti előzéseknél kapcsolgatni, a rendkívül lassú multimédia fejegység és a hidegen fulladozásra hajlamos motor. Kiváló választás mindazoknak, akik kevés pénzért különlegességre vágynak, viszonylag keveset autóznak, hétvégi telekre / nyaralóba járó autónak stb. Nem való a régi Ladák vezetési élményét keresőknek, általában az országúton / autópályán sokat közlekedőknek, és a lóerők szerelmeseinek.

Mi ilyennek láttuk

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

11 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. június 20., 17:00 Módosítva: 2021.06.25 06:15
162
14 hozzászólás

Fapados, mint anyám kispolszkija volt - Hyundai I30

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Ford Focus Mk2 2005 után akartam másik családi kombit ugyanarra a feladatra. De ez a kocsi egy tragédia a Fordhoz képest. Nyomatékszegény a motorja, induláskor egyesben pipogtatni kell a lábam a gázpedálon, hogy le ne fulladjon. Pedig 1.6 benzines.

Egy csikósi i30

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

14 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. június 13., 15:10 Módosítva: 2021.06.17 17:50
147
16 hozzászólás

60 germán vadló - Opel Astra

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Biztosan sokaknak ismerős a teknős és a nyúl meséje. Nos, a 60 germán vadlovat nehezen lehet nyúlnak nevezni, de akik ismerik a mesét, tudják, hogy végül a teknős nyert. A néhány hibát eltekintve - ha nem is gyorsan - ki lehetett vele menni a világból, retúrjeggyel.

Egy jó kupás Astra Stump Bandi tollából

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

16 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 30., 17:27 Módosítva: 2021.06.02 06:10
159
10 hozzászólás

Helga - Mercedes Benz W126

57270

2008-ban érett meg bennem az elhatározás, hogy kell a kis Peugeot-om helyett egy nagy, régi, klasszikus Mercedes. Először W123 240D-ben gondolkodtam. Sokat olvastam róluk itt a Népítéletben és fórumokon. Tudtam, hogy ezek kiváló, megbízható kocsik. Csakhogy nehéz belőlük szépet találni, többségüket össze-vissza barkácsolták, leélték. 2009. januárban elmentem megnézni egyet. A helyszínre érve kiderült, hogy 280-asból lett dízelesítve, most pedig egy 200D motor van benne, de hiányoznak a porlasztócsúcsok. Így beindítani nem tudtuk. Kezdtem megérteni, amit a hátrányokról olvastam. Ezt a kocsit felejtsük el, gyerünk tovább. Mindenképpen szerettem volna legalább egyszer vezetni, kipróbálni egy ilyet. A környéken nem volt akkor eladó 240D, a legközelebbi 40 km-re volt, egy 200D. Mondom sebaj, tesztelésre jó lesz. A tulaj a lehetőségeihez képest karbantartotta, azonban így is lett volna bőven mit javítani rajta. Aztán mentünk egy kört. Ezután elhatároztam, hogy nekem nem kell W123. Lehet, hogy a 123-as rajongók meg fognak kövezni, de számomra a vezetési ergonómiája borzasztó, Ladákat és Daciákat idézi az elejének a magassága. Előfordulhat, hogy valakinek pont ez tetszik benne, de nekem nem jött be.

Szóval felmentem a netre 124-eseket keresni. Na de milyen motorral? Tapasztalatok olvasása után a 250 szívódízelre voksoltam. Néhány megtekintése után kikötöttem ennél a példánynál. Pesti rendőr árulta, nála két éve volt. Ahogy beleültem, az tetszett meg benne, hogy a km-számláló 300000 fölötti értéket mutat. Nem úgy, mint a korábban megtekintettek 200-250 ezres állásai, illetve volt egy 600 ezres is, ami pesti taxi volt és cserélték már a motorját, ettől inkább menekültem. Gondoltam, a 300 ezrest nem nagyon tekergethették (később kiderült, hogy igen, kb. egy százast). Első alkalommal ezeket vettük észre rajta: szélvédő repedt, jobb első lámpa vak, vezetőülés a szokott helyen kiülve, illetve sérült volt a baloldala. De megnéztük, tornyot nem ért, látható rohadás nincs, vonalak futnak, nem lehetett vészes a dolog. Műszaki ekkor egy hónap volt rajta. 

Dízel mercik egymás közt

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

10 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 23., 17:58 Módosítva: 2021.05.27 19:32
301
19 hozzászólás

Egy tökéletes autó egy tökéletlen világban - BMW 335D

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Hol is kezdjem... Az E92 coupe formája szerelem első látásra. Évtizedek múltán is büszkeséggel fogom mutogatni az unokáknak, hogy nekem volt ilyenem. Ha megtehetném, tartanék egy M3-at harmadik autónak.

Ha már lúd legyen kövér, gondoltam. Sajnos a legnagyobb benzinesek, pláne az M nem fért bele akkoriban. Így kötöttem ki egy biturbó dízel példánynál és abszolút nem bántam meg.

Te mit választanál?

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

19 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 16., 16:02 Módosítva: 2021.05.21 08:33
160
5 hozzászólás

Amilyen a francia. Elsőnek jó, de mást is kipróbálnál - Peugeot 208

A kép illusztráció
A kép illusztráció

20-as éveim elején jártam, egyetem után munkába járáshoz kerestem autót. Nekem az volt az alapelvem, hogy élethelyzetnek megfelelő autót kell választani. Akkor egyedül voltam, vidékre jártam dolgozni autópályán, városba nagyon ritkán akartam használni, így egy kis diesel autó mellett döntöttem. Tisztában vagyok az "idősebb" és a "modern" autók adta előnyökkel és hátrányokkal, de én a modern autók híve vagyok, így évjáratba max. 5 évet határoztam meg. Végül egy szerelő ismerősöm a Peugeot 208-ast javasolta, így e mellett döntöttem. Az internetet böngészve fájó szívvel konstatáltam, hogy javarészt 1.4-es HDI-ből van a legtöbb, ami meg van 1.6, az jóval drágább volt, így a kisebb lőerős (68) változat lett. A nagyobb lóerőnek jobban örültem volna, de első autónak ez is tökéletes, akkor azt gondoltam: majd a következő (így is lett :D).

Ilyen volt a 2015-ös ráncfelvarrás

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

5 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 2., 18:11 Módosítva: 2021.05.06 20:58
98
3 hozzászólás

Jaguar - mert megérdemlem... :D

51709

Az autó egy totális véletlen következménye. Minden álmom egy BMW 740i-730i volt az E38 as szériából. Meg is néztem párat mind bontószökevény. Jó magyar módra minimum 2 autóbol összegányolt és hibátlannak hirdetett.

Elkezdtem összegyűjteni mik is álmaim netovábbjainak fő tulajdonságai. Legyen minimum 6 hengeres, csakis benzines, hátsókerék hajtású, és minimum 5 m hosszú. Nem árt egy kis bőr és valódi fa a beltérben.

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

3 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 18., 16:18 Módosítva: 2021.04.26 06:50
49
7 hozzászólás

Sportos konyhaszekrény - Opel Insignia

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Ha racsingolni akarsz, te vagy a Fittipaldi unokaöccse típusú utcai hülyegyerek, akkor ez nem a te autód. Eleve nem könnyű, hiába fogyasztottak rajta vagy másfél mázsát. De a valódi probléma, hogy a lóerők fejére raktak egy környezetvédelmi norma feliratú betonlapot és lenyomták őket, mint a bélyeget. Ha hirtelen gyorsítanál, akkor először a motorvezérlés esik gondolkodóba, hogy mit is akartál. Utána a váltó hív össze konferenciát, hogy milyen folyosói pletykát hallottak.

Példa: gurulsz az úton, beszorultál kamion mögé, majd szabaddá válik az út. Szép óvatos kultúrember módjára lepadlózod. Nem történik semmi. Elkezd a motor gondolkodni, hogy mi van. Még mindig semmi. Majd kinyitja a pillangószelepet, elkezdi szívni a levegőt. Kis idő múlva körbeér a levegő, elkezd rátüsszögni a turbó turbinakerekére. A turbó elkezd forogni, eltelnek tizedmásodpercek, mire felpörög. Akkor elkezd tölteni. Majd jön a váltóban a bizottság, hogy mi legyen. Visszavált egyet. Majd még egyet. Néha egy harmadikat is. És még mindig nem történt semmi. És amikor a váltó döntött végre, a turbó felpörgött végre, akkor hirtelen elszabadul a pokol és elkezd menni, mint egy barom. Attól kezdve húz és megy, csak mire megjön a kedve, addigra rendes autóval végeztél az előzéssel. 

Hozzáteszem, én túra módban szoktam használni, az a legtohonyább módja. Azt is eléggé sokára tartott megtanulni, hogy nem az számít, hogy mennyire nyomom be a gázpedált, hanem az, hogy milyen gyorsan. Ha szépen, udvariasan nyomom be, mint amit megszoktam az elődjén, akkor kb. nem történik semmi a következő pártkongresszusig. Ha paraszt módon "felrúglak az égbe" módszerrel koppanásig padló, de úgy, hogy tényleg rendesen koppanjon, akkor elég hamar elindul.

Csikós és a GrandSport Insignia

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

7 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 11., 14:41 Módosítva: 2021.04.15 17:42
844
24 hozzászólás

Doromboló vadálat - Jaguar F-Pace

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Bődületesen megy! 300Le, 700Nm 6,4mp 0-100, és ezt tudja is Német autópálya 240 és érzésre még volt benne craft! ( itt a fogyasztás 16~17l, de ha menni kell, hát menni kell). Csendesen suhan, és vadállat módon megy. A váltója szépen észrevétlenül teszi a dolgát.

Szoftverfrissítés??!

A telefon tükrözést nem tudja, a márkaszerviz nem tudja telepíteni azt a szoftvert ami képes rá!!! Németországban viszont igen! nem is értem, hogy lehetséges ez!!! Én azt hittem ez EURÓPA. Lehet, hogy odaát másképp látják.

Bolla Gyuri is barátkozott a nagymacskával

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

24 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 4., 15:25 Módosítva: 2021.04.09 06:11
56
8 hozzászólás

Meine Liebling, persze lakva ismered meg ezt is - VW Amarok

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Olyan pickup-ot kerestem, ami legalább nem gyengébb, mint a Ford (200 LE), így a Mercedes X V6 és az Amarok V6 jöhetett szóba. A Mercibe beleülve nagyon szűkösnek éreztem a kabint, és a Navarra rokonság sem igazán motivált. Az Amarokot sikerült kipróbálnom egy rövid próbaúton és annyival jobban ment és lassult, mint a Ranger, hogy azonnal depressziós lettem, mert addig azt hittem, hogy a legjobb pickupban ültem.

Persze azért az Amarok közel sem tökéletes, mert az utaskabin viszont kevésbé komfortos, mint a Rangeré. Kisebb a lábtér a hátsó ülésnél, a hátsó támla is meredekebb, nincs hátul kihajtható könyöktámasz, de leginkább a légkondival hűtött első könyöktámasz alatti nagy rekesz és a pakoló helyek hiányoznak a Ranger után. És a kb. 1,5 millióba kerülő bőrös, komfort üléscsomag sem igazán éri meg az árát. De a menet tulajdonságok annyival jobbak a Rangernél, hogy könnyen beáldoztam a komfortot.

Zách Dani kirándult kicsit

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

8 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. március 28., 14:14 Módosítva: 2021.03.31 23:57
107
17 hozzászólás

Koreai Corolla - Hyundai i30

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Szóval E12 1.6 benzines Corollám volt előtte, leginkább ehhez tudok viszonyítani. PErsze az azért jóval régebbi konstrukció (2002-es). Ezen kívül hosszabb-rövidebb ideig ültem, ill vezettem sógorom 3-as Focusát, és céges Skoda Rapidot, Opel Insigniát. Na ezeket már inkább lehet az I30-hoz mérni, évjáratban hasonlóak. Legelső megjegyzésem: az I30 valamennyi felsoroltnál finomabb, minőségibb, kisebb-nagyobb mértékben.

Járt nálunk is használt i30

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

17 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. március 21., 15:38 Módosítva: 2021.03.25 18:29
528
4 hozzászólás

Még terepjáró forma, de már inkább SUV - Honda CR-V

72369

Az első ülések támláját teljesen leengedve és a hátsó üléseket hátratolva ággyá alakíthatóak (a hátsó ülések kb 40 fokban dönthőek hátra). Ezt már ki is próbáltam, két napot töltöttem el így a Balaton mellett. Nagyon hangulatos és meglepően kényelmes. A csomagtartó alja egy összecsukható asztalt rejt, 3 NDK-s székkel kiegészítve, ment is a piknik nyáron.

A terepjáró képességeit csak finoman teszteltem, sárban csúszkálástól kapcsol az összkerék, és tud mosolyt csalni az ember arcára.:) A tél folyamán volt szerencsém a hegyekben havas úton elakadt autóstársat is kihúzni szorult helyzetéből.

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

4 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. március 14., 17:33 Módosítva: 2021.03.19 10:40
143
8 hozzászólás

Holysmoke autót vett, amibe befér a minden. Is. - Dacia Lodgy

72157

Hely az hatalmas benne. A spórolás viszont nagyon látszik. Minden burkolata műanyag. Igaz, újrahasznosítható, a gyerekkezek és lábak miatt nekem kicsit szimpi is, mert nagyon könnyű takarítani. Az ablakemelő gombjai nem világítanak, de az izzó és a kábelezés benne van, egy pár érvégsaruval és darab vezetékkel 5perc alatt megoldható.

Tolató lámpa csak egy oldalon van, a másikon pedig ott az üres búra a foglalattal, kábelezés nélkül. A kormány mögötti vezérlőszervek Clioból jöttek, a világítás kapcsoló nem kapott relét, a teljes áram keresztül megy rajta, emiatt gyakori probléma az, hogy elolvad. Ezt a Lodgy csoportban láttam már többször is. Utólagos kapcsoló relé beépíthető, kb 5000 HUF. 

Bende Tibinek nagyon tetszett

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

8 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. március 7., 15:36 Módosítva: 2021.03.11 23:07
107
40 hozzászólás

Bevezetés a stresszmentes vezetésbe - Nissan Leaf

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Két év után hatótávcsökkenés nálunk egyelőre nincs. Abban is különbözik az akku a többi EV-től, hogy amikor 0%-ot mutat a műszerfal, még mindig 20 km-t lehet vele menni a BMS beállításai miatt. A Nissan Connect (telefonos töltésvezérlés, programozott előfűtés, előhűtés) program működése (helyesen inkább halódása) azért finoman szólva nem válik a Nissan becsületére!

Alapvetően amire mi vettük, kiválóan megfelel, a napi 2x városi dugóban araszolás (főleg emelkedőn felfelé) már abszolút stresszmentes ezzel az autóval. Feleségem is imádja.

Dávid és a Leaf

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

40 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 28., 16:18 Módosítva: 2021.03.04 14:55
354
10 hozzászólás

Egyszer felgyújtanád, de ettől függetlenül imádod

72265

A Check Engine néha elaludt, majd megint felvillant. Ekkor a motor járása is más lett, alsó tartományban nem volt ereje. Elvittük a környékünkön az egyik "legjobb" szerelőhöz, aki kapásból rávágta, hogy Vanos kerék, 180 ezer. Mondtuk, hogy ez azért nem így megy, majd ő azzal hálálta meg a kitartásunkat, hogy másfél hónapot porosodott szegénykém nála az udvaron, majd kiderült, hogy egy 5 forintos problémája volt. A Vanoshoz vezető olajfuratok el voltak tömődve a rossz olajcsere periódus miatt állítása szerint.

Német presztízs használtan

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

10 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 21., 10:48 Módosítva: 2021.02.28 07:30
369
13 hozzászólás

Minijeti a hegyről - Suzuki Swift

72257

Városi használat során számomra elegendő volt a motorteljesítménye, a beépített lágyhibriddel, ha kell szedi a lábát, ha viszont nem sietsz, fogyasztásban szépen meg tudja hálálni. Autópályán nyugodtan számolhatsz azzal, hogy 120 felett már dolgozni fog, legalábbis az 1.2-es szívómotor 5. sebességben már bőven 3000 felett pörög, és hát szomjas is lesz... Már ha annak lehet nevezni pályán az 5.7-5-2-es fogyasztást 130nál.

Mi? Ja, hogy hibrid? Ja hát azt felejtsd el. Annyit takar a lágy hibrid, hogy amikor gyorsítasz, belehajt a motorba, és evégett "kevesebb" üzemanyagot fogyaszt. Hidd el, nem fog. Csupán annyit érzel helyette, hogy... hogy mondjam, laikusként... ha van az akksiban töltés (erre még kitérek) akkor jobban húz gyorsításnál...

Winkler és mild hibrid

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

13 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 20., 09:19 Módosítva: 2021.02.22 19:12
483
22 hozzászólás

A Passat-történetet ott fejeztem be, hogy végre működött a sok évig használt 1,8T helyére vásárolt egyhatos szívó, amellyel több gond volt eddig, mint a bonyolultabb turbóval. Végül is sikerült egy éven belül kinyírni, igaz nem pont úgy, ahogy számítottam rá, és a megoldás sem a tervezett lett. Pár ismerősöm már jelezte, hogy nagyon beakadt nálam ez a Volkswagen Passat B5.5 téma, megakadt a tű a lemezen, hogy mindig újrajátszom. Hajthat az észszerűség, a kíváncsiság, vagy, hogy legyen miről cikket írni, ami akárhogy is, de tapasztalattal szolgálhat minden Passat 5.5 tulajdonosnak, sőt használtautó-tulajdonosnak, mert mindenféle történet megeshet velünk, hiszen az autók gépek, amelyek elromolhatnak, és emberek szerelik őket, akik hibázhatnak.

22 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 14., 18:14 Módosítva: 2021.02.19 06:14
411
13 hozzászólás

30 évesen is szépen ketyeg! Méltósággal öregszik... - Audi 80

72249

Ha ilyen autót szeretnél vásárolni, sajnos nehéz őket megtalálni, nagyon sok szerencse és kitartás kell ahhoz hogy meg tudj vásárolni egyet magadnak. Én is jó fél-egy évig kerestem mire megtaláltam a sajátomat, nagyon szűk a kínálat, ugye egyrészt lassan 30 éves autókról beszélünk tehát sajnos elég sok a bontóban végzi esetleges vadkár/GTK stb miatt, vagy ugye mert nem kívánja eladni az adott tulajdonos mert nem talál nála jobbat.

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

13 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 10., 12:47 Módosítva: 2021.02.13 12:09
151
16 hozzászólás

A két éve vásárolt Audi A4-esemről tavaly írtam legutóbb, akkor egy teljes esztendő számvetése során kiderült, a látszólag hibátlan használt autóra is lehet költeni bőven, ha szeretnénk üzembiztosnak, biztonságosnak és vizsgaképesnek tudni a kocsit. Futás tekintetében már az első évben bejött az, amire számítottam, gyorsan belepörgött a húszezer kilométer a TDI-be. Ezután azonban jött a koronavírus, így a mögöttünk hagyott tizenkét hónapban kevesebbet autóztunk, nagyjából 13 ezret mentünk.

16 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 7., 18:22 Módosítva: 2021.02.10 13:59
493
8 hozzászólás

Köszi FFF-esek, ezért van olcsón jó autóm :-) - Citroën Xsara Picasso

72229

Főleg Renault vonalon mozogtunk, aztán a párom felvetette, hogy akár Picassót is nézhetnénk, de az még a keret felett volt kicsit... abban a pillanatban bejött egy váratlan munkahelyi pénzjutalom, amivel már pont a ráncfelvarrottak között tudtunk válogatni. A gázolajosokat párom egyből kiszanálta a beltéri szaguk (!) miatt, egy 90 lovast indíttatunk csak be a neten kiszemelt 9-ből.

Lendvai Zsoltinak ennyire tetszett a Pikacsu

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

8 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. január 31., 18:10 Módosítva: 2021.02.05 06:20
509
2 hozzászólás

Hálás Oroszlán 330 000 km - Peugeot 307

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Az előző tulajdonos nem értett az autóhoz, és nem is figyelt nagyon rá, nem hiszem, hogy idő előtt megvoltak a szervizek, de ezt is tolerálta a technika. Én 10 ezrenként cseréltem olajat és szűrőket.

Sajnos a motor hátulja igencsak a tűzfal árnyékban van, azt a részt szerelni úgy, hogy a motor a helyén van, nagyjából lehetetlen. Itt van a turbó és az EGR is... De eddig nem volt velük probléma.

Nálunk is járt sokat futott 307-es

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

2 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. január 24., 14:44 Módosítva: 2021.01.27 12:33
327
26 hozzászólás

Dömpi a biztos társ - Hyundai Santa Fe

A kép illusztráció (forrás: Wikipedia)
A kép illusztráció (forrás: Wikipedia)

Néha vontattam lószállítót, bálákat, terményt / tápot szállítottam, jól terhelhető, nem változik jelentősen a vezetés minősége. 

Hóban igazi élmény akár terepen, akár közúton. Hihetetlen tapadása van, sosem csúsztam meg fix 4 kerék, Michelin téli gumival használtam.

Egyszer hazafelé elkezdett nyekeregni. Hazajöttem, másnap szerviz, a hajtás szíj elszakadt, szerencsére hosszában, és nem széltében, és eltört a görgő. Még így sem hagyott ott.

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

26 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. január 17., 15:33 Módosítva: 2021.01.29 14:16
515
27 hozzászólás

Nem tökéletes, de nem áll távol tőle - Renault Laguna

72197

Citroen C5 és Laguna III között vaciláltam - végül a sportosabb futómű (és a megbízható szerelő) győzött a kényelem felett. Németországba mentem ki az akkor újszerű autóért (műszaki szakértésben jártas kollégám is csak annyit tudott mondani, hogy ehhez nincs mit mondani). (AM)G mercik és Z8 BMW mellett futkározós autó volt...

Használtan mi ilyennek láttuk

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

27 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. január 10., 16:35 Módosítva: 2021.01.14 16:21
102
8 hozzászólás

Városi kisautó, igáslóként használva - Suzuki Alto

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Az igazsághoz hozzátartozik még az is, hogy ez volt egy évvel ezelőttig a család egyetlen autója, így nem csak hétvégi bevásárlásra volt és van használva. Főleg nem arra. :) Gyakran húzott maga után 1 tonnás vagy kicsit nehezebb utánfutót mindenféle pocsék erdei utakon, végigdolgozott három építkezést, méhészetben is használva volt kaptárak szállítására, fát hordtunk vele stb. Mindent kibírt, ami szinte hihetetlen. A lengéscsillapítók is egyszer voltak még csak cserélve benne. 

A csomagtartója nagyon jól pakolható, tűzhelytől kezdve cementeszsákokon keresztül rövidebb gerendákig mindent szállítottunk már vele. A jó pakolhatóság elsősorban a nagy csomagtérnyílásnak köszönhető. Tényleg elképesztő, hogy mekkora tárgyak beférnek ebbe a kis autóba.

Stump Bandi és a használt Alto

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

8 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2020. december 14., 10:40 Módosítva: 2020.12.22 16:00
81
8 hozzászólás

Ez az Opel, már nem az az Opel... - Opel Astra

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Az átadás után hamar összeszoktak, igaz furcsa volt, hogy az alapjárata egyenetlen, de azt mondták, ez ilyen, így működik. Jól húz, rugalmasan lehet vele közlekedni, viszonylag kényelmes. Voltak, vannak még apró bosszantó dolgok, amik máshol lehet, hogy még több pénzért nincsenek, de egy céges autónál nem válogathat az ember.

Csikós mesél az Opel motorokról

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

8 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még