A "Az autót vesz? Így verik át" című cikkben szereplő márkaszerviz szerint nagyon rendben volt az állapotfelmérés. Ez lenne az év levele?
Róbert saját gyártású matricán hirdeti: kapja be a rendszer, élni így is lehet.
Balázs tudja, mi lesz, ha nagy lesz, csak azt nem, hol tanulja ki a szakmát. Sebaj, Rudi segít.
Tudom, hogy nem fogod lehozni, de tud, hogy sok embert megbántottál. Írja János, a sértett Grand Cherokee-s.
Vajon mit tegyenek az illetékesek: hangolják át a lámpát, vezessék be a villogó zöld jelzést vagy tegyenek visszaszámlálót?
Yaris-tesztünkkel kapcsolatban az importőr felemelte a hangját: beszéljenek a számok, nézzük, nehéz-e eladni az új Yarist.
Miért nem működhet, miét kerülendő és miért nem érdemes másnak átadni a saját autót tartós használatra. Válaszok egy kölcsönzőstől.
A BKK reagált, a lényeg: nem az autósok fognak szívni az új villamosvágányok miatt, hanem a buszok.
Az olvasó szerint egyik se, inkább egy 350Z. Higgyünk neki, tapasztalatból beszél.
A Scania szerint svéd buszok készülnek a Higer nevű cégnél Kínában. Persze az ördög a részletekben lakozik.
Hengerűrtartalom nincs, adót pedig az alapján kéne fizetni. Akkor elengedik? Megjött a hivatalos válasz.
Az osztrák rendőrök a ledes oldalfényt is számon kérik, és gyanús, hogy nem csak a közlekedésbiztonságot akarják fokozni az ellenőrzéssel.
Tűzoltó autót és mentőt vezetek, ti autósok, néha nem tudjátok.
Simán. Sőt, meg is lehet venni. Az ellopott, megkerült, elárverezett, importált és eladott autók köztünk vannak.
Nincs ennél hitelesebb történet, a tulajdonos kitálal. Kárpótol a kis fogyasztás a bődületes szívásokért?
Amióta Békásmegyert bekamerázták, idetelepültek a tróger tolvajok. Olvasói levél a Pók utcai lakótelepről.
Szinte észrevehetetlen kiadásra számíthatnak a kismotor-tulajdonosok, állítja az importőrök egyesülete.
Vannak pillanatok, amikor amikor azt sem látjuk, ami kiveri a szemünket. Mondjuk a háromméteres kínai kosarasok szállítását segítő kisajtót.
Gyula fotózott egy fura szerzetet Kecskeméten. Csikós megválaszolja, mi is az.
Balázs, korábbi főnököm, lelkes Totalcar olvasó végre hozzájutott vágyai tárgyához. Vett egy fűzöld kereklámpás Ladát.
Az olvasó nem kekeckedik, csak megmondja nepperünknek a frankót. Német kontra japán újratöltve.
Változott bármit a helyzet? Van remény arra, hogy jogszabályi szinten rendet tegyenek a megfelelő szervek valaha is?
Az olvasó váltózárat szereltetett korosodó, ám makulátlan állapotú autójába. Lehet, hogy jobban járt volna, ha ellopják, úgy legalább nem kell végignéznie, amit műveltek vele.
Most vagy soha, de lehet, hogy a soha az okosabb. Őrlődjünk együtt.