Azt már tudjuk, hogy Touran lesz, de nem tudom eldönteni, hogy automatát, vagy kézi váltósat vegyünk.
2000 óta tart a hibridprogram, ma már a buszpark több mint fele ilyen járművekből áll. A megkérdezett hibridbusz-vezető azonban már azt várja, hogy átülhessen végre a még újabb fajta buszok egyikére.
Impulzusgenerátor, hidrogéngenerátor, már csak a fluxuskondenzátor hiányzik. Működhet-e a 120 ezer forintos fogyasztáscsökkentő?
Keressetek a mostani hatalomban olyan embereket (kormányban, kormányközelben, képviselőket stb..), akik képesek a többiek között ezt a dolgot nyomni.
Nem igazán értem, hogy miért árt az autónak, ha beindítás után hagyjuk 1-2 percig melegedni.
Gondolta volna, hogy van olyan képviselő, aki tényleg a dolgát végzi? És röpke negyedóra alatt?
Belga importautót hirdet a kereskedő, nagyon jó áron. Addig nincs is semmi gond, amíg nem egy belgiumi magyar akarja megvenni. Kitalálják?
Tömegesen vonulnak ki a cégek (már akik megtehetik) Maglódra. Gyálra, Törökbálintra stb. Ott nincs ugyanis behajtási engedély és olcsón lehet telephelyet szerezni. Most akkor mi jobb Budapestnek az adó vagy a behajtási engedély ára?
Miért van, hogy az A1 és A kat jogsikkal rendelkezők állnak a legellenszenvesebben a kezdeményezéshez?
Miért hinti a közútkezelő a kavicsot az utakra, amikor az úgyis csak a szélvédőben landol? Megőrültek?
Míg a Suzuki százmilliókat költ a lengéscsillapító-mizériára, a Kia a tönkrement négyszázezres főtengelyhez egy filléres csavart ad ajándékba? Mikor jogos a reklamáció?
Talán titkolózik a Magyar Suzuki, veszélyesek a régi Swiftek? Szó sincs róla. Utánajártunk. Hugy kampány, sok felesleges információval.
Emelkedő üzemanyagárak, letérdelő dízelmotorok, köhécselő bioetanolos öszvérek, hengerfejet porrá égető gázüzemű munkásautók. Az olvasó évi 30 ezer, gondmentes, fillérekből előállított kilométert követel.
Igen, a végtelenségig korruptak vagyunk. Megfelelő fizetségért írunk kétoldalas cikket bármilyen autóról, és egy kis pénzért a tévéműsorunkba is bekerülhetne
Olvasónkat az autópályán előzte meg a turistabusz, százharminc körüli tempóval. Felvette, de a rendőrség oda se bagózik.
Szinte csak olyan kerékpáros útvonal (kerékpárút, gyalog-kerékpárút) épült, aminek használata nem segíti, éppen ellenkezőleg, akadályozza a gyors, akadálymentes és biztonságost haladást.
Mondjuk, attól függetlenül a rendőr még tisztában lehetne a teherautókra vonatkozó szabályokkal.
Odamegyünk a kevés kilométeres, sérmentes, szépnek hirdetett, Superbért, erre egy körbezúzott, telibe glettelt taxi vár ránk. Mit tesz az állampolgár?
Isten bizony, azért csinálják a téligumi tesztet, hogy nekünk jó legyen. Ősszel, mert akkor kell.
Nincs új a nap alatt, tartja a mondás. A csavaros, magyar agyon pedig nem jár túl holmi bürokrácia.