Jönnek a hidegek, most pont jó lesz visszanézni az évadzáró Parkoló Parádé képeit!
A villanyautózás felfutásának egyetlen oka van, az pedig anyagi. Mondja az ott élő Tamás.
Ha létezik piszok nagy mázli egy autós életében, akkor olvasónk esete biztosan az. Példáját minden érintettnek tananyagként ajánljuk.
Aztán még volt pár banális hibája a 200 ezer kilométer alatt, amíg András használta.
Korábbi főnököm monológja: száz önéletrajz van az asztalomon, akinek nem tetszik, lehet takarodni! – az olvasónk megjárta a poklot, mielőtt megnyitotta műhelyét.
Készüljön mindenki, egy nagy közös parkolással köszönünk el az év autósbarát felétől.
És ezért nem korrekt, hogy a szervizek az alkatrészárakba építik be a munkadíj nagy részét. Olvasónk szerint mindkét gondra van megoldás.
Ha csapatós autót építenél, tudjuk, szombaton hol a helyed.
Szeptember 1.: nem fizetésnap, nem akkor kezdődik a suli, hanem: Parkoló Parádé, ez mindennél fontosabb!
Mérnök olvasónk szerint kissé meredek elvárás, hogy a pici motor legyen nagyon erős, egye a legócskább benzint és kenje a legprosztóbb olaj.
Patinásan öreg vagy hamvasan friss, jenki vagy japán, aszfalt vagy levegő, itt mindenki megtalálta a neki való csemegét az öreg repcsik közt.
Sőt, van aki egyenesen a diffúzorházba. Régi rituálé ez már, és van jó magyarázat a miértre.
Ahogy ez eddigi három, közönségautóztatós Parkoló Parádén, most is valami egészen eklektikus csapat jött össze szombatra. És a helyszín is sokkal érdekesebb.
A céges Auris egymillió forintos motorfelújítása a legnagyobb csapás, amit egy japánautó-vásárló elszenvedhet. Íme néhány olvasói tapasztalat és tanácsok a túléléshez.
A jó kis szívó benzinmotor mégsem olyan jó és nem is olyan könnyű életben tartani. Lehet, hogy az Auris haláláról írott cikkünkkel darázsfészekbe nyúltunk.
De ez nem feltétlen baj, van köztük sok, amit alig ért a víz – mondja egy kinti magyar kereskedő.
De legalább tolta a saját kezével, igen, eladás előtt, akkor, amikor eladták bő félmilliárd forintért. Peka néhány elképesztő képpel dobott meg bennünket.
Sok gyártó azt mondja, egy év múlva akkor is cserélni kell, ha csak ötezer kilométert mentünk az autóval. De minek?
A második kerékkel is elkezdett küzdeni, de azon már annyira szétment az egyik kupak, hogy nagykalapáccsal akarta ráverni a dugókulcsot. Akkor szóltunk, hogy inkább nem kéne.
Realista, kalandor vagy pánikszerűen értékesítő? Olvasónk kategorizálta a használtautó-eladókat.
Csaba szerint a CVT-váltókat érő rendszeres kritikák jogosak ugyan, de van ennek a megoldásnak jó pár előnye is. Összeszedte őket.
Akkor vagy sűrűbben járj szervizbe vagy oda lehet a garancia. Nem hiszed? Nézd meg a használatit.
Hazudni kell, akkor jön a vevő, írja egy olvasónk. Hazudtak a Lexus-eladók, nem vettem autót, írja egy másik. A harmadik pedig mindent leírt az Opeléről és így hirdeti meg.