Egy aggódó anya levele balesetező fia ügyében: derékba törik egy ígéretes életpálya, mert összeakadt egy közúti ámokfutóval?
Idei második Parkoló Parádénk főszereplői a veteránok voltak, amelyek ismét bizonyították, hogy egy autó nem feltétlenül vén attól, hogy koros.
Kvízünkben bizonyíthatod tudásodat, ha pedig élőben is néznél izgalmas veteránokat, netán bele is ülnél néhányba, gyere a Parkoló Parádéra!
Van az az élethelyzet, amikor autózni mindenképpen muszáj, vagy jobb lenne inkább matekozni, mielőtt kocsit veszünk félmilláért?
Olyan csillogás várható június 19-én a Hungexpón, hogy érdemes védőszemüveggel készülni. És ha már eljönnek a szép veteránok, autóztatás is lesz!
Az első kikerülési és rántópados tréningünk képei: változatos pörgések, változatos autókkal.
"A dugóban üldögélve mindig felmerül bennem a gondolat, hogy vajon miért választják ezt az emberek minden nap?" - a rakpart-lezárás kérdése vidékről, külföldről, autóból és bringáról nézve.
Remek volt a tuning PP, de nem lankadunk, június 19-én megint nagy dolgokra készülünk. Akkor a veteránoké lesz a főszerep, és autóztatás is lesz!
Olyan autókat hoztatok, hogy azóta is kásás aggyal, tompán nézünk: tényleg ilyen aranybánya Magyarország?
A 15 éves átlagéletkor mély vitatéma, és olvasónk egészen érdekes szempontról írt részletesen. Mert a kábelezés állapota sem állandó!
A vendég legalábbis mindenképp: Nagy Biggy Robi, versenyzővel dumálunk BMW-kről, versenyekről, meg ami jön.
Néhányan nem tudnak eljönni, így ezekre a helyekre ismét lehet jelentkezni. Ha lemaradtál az első jelentkezésről, ismét itt a lehetőség, ne tétovázz!
A dátum, amit fel kell vésni: május 15., vasárnap. Újra itt a Parkoló Parádé, gyere, bandázzunk egy nagyot!
A Totalcar műsorait itt láthatod élőben! Élő égéstér, beszélgetések, játék és minden, ami mi vagyunk! Nézd, beszélgess, kérdezz, szólj bele!
Április 23-án lesz az idei első Totalcar Tréning, ahol jobb vezetővé válhatsz.
Sokan próbálták megfejteni a rejtélyt, de úgy tűnik, egy olvasónk tényleg alaposan utánajárt a színhiányos autók problémájának.
A lényeg; az elektronika nem fog tönkremenni, de azért hanyagold 24 voltról 12 voltos autó bikázását. A járó motor/nem járó motor kérdését is tisztázzuk.
Ami a németeknél, osztrákoknál, horvátoknál nem vakít, az nálunk igen. Illetve hatóságok nem tudják, hogy vakít-e, de nem is akarják megtudni.
Csökkenő kompresszió, kopások és égésnyomok a közvetlen befecskendezéses, egyhatos Hyundai motorjában. De mit mond az Autódoki?
A Totalcar mindig számíthat lényeglátó és bölcs olvasóinak a segítségére, ha felmerül a kérdés, miből kellene gázolajat szintetizálni.
Olvasónk a dízeladalék-hiány kevésbé hangsúlyozott, de annál komolyabb veszélyére hívja fel a figyelmet.
Most, hogy rövidülnek a nappalok, különösen fontos, hogy tudjuk, mikor hogyan világít az autónk.
Minden Parkoló Parádé más, mint a többi, és bár úgy tűnt, a legutóbbinak az időjárás lesz a fénypontja, nem így történt.