Reménytelen eset vagy érdemes foglalkozni vele? Egyáltalán, megéri a sorbanállás?
Csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy igenis van különbség a gyári és az utángyártott alkatrészek között, főleg akkor, ha azok egyazon gyárból kerülnek ki.
"Ha ennyire rossz az olasz autó image, akkor miért kell a leghipnotikusabb márkához hasonlítani egy senkiházi BMW-t, vagy egy Königsegget?"
Teljes zűrzavar a gyorshajtási bírság körül: levelet írnak, de annak értelme nincsen.
"Menet közben hirtelen elállítódott a futómű,iszonyatosan kormányozhatatlanná vált a kocsi."
Olvasónk kompresszoros autót venne, de nem tudja, ezt is óvni kell-e, mint a hímes tojást.
"Városi kisautót keresek, mely teljesíti a következő kívánalmakat: mindenképpen automata/szekvenciális/CVT váltós legyen és legyen benne start/stop rendszer."
Ha büntetés előtt nem értesítették, tessék fellebbezni, és panaszt tenni az állampolgári jogok országgyűlési biztosánál!
Tény, hogy mifelénk elég ritka madár, de természetesen ismerjük. Kis képes autóhatározónk.
Ha esetleg a 70-80-as években vendéglátózott Svácban, neadjisten van a párnacihában pártízezer frankja, azt is beviheti a bankba.
A történtek miatt a Mini Club Hungary teljes mértékben elhatárolódik az autót vezető személy viselkedésétől.
A kint felejtett korlátozásnál traffipaxoló rendőr balladája, avagy hol tiltja ezt a szolgálati szabályzat?!
Olvasónk leleplezi az autógyárakat: sokszor azt is elrontják, ami működne.
Újabb tippek három és négy gyerek szállítására, az olvasóktól.
Nissan Qashqai? Jó, de céges autónak olyat választanék, amiből nem lehet arra következtetni, hogy a dolgozó életében a munka mellett öröm is lehet.
A Nokia egy random generátort is beépíthetett a navigációba, mert kétszer nem adja meg ugyanazt az útvonalat A-ból B-be. Na de ennyire?
Fontos, hogy olcsó legyen a fenntartás, de pusztán ezért nem ragaszkodunk az olcsóbbhoz, ha amúgy a másik jobb. Nos?
"Mikor beindította, olyan hangja volt a gépnek, mint valami orosz traktornak... alánézett és döbbenten tapasztalta, hogy valaki a nagy hátsó dob előtti katalizátort csővel együtt kivágta"
A regadóba bárkik beletörölhetik a szájukat, csak éppen azt nem veszik észre, hogy nélküle megtérdelne a piac.
Szlovákiai kereskedők is érdeklődve figyelik a hazai rendszámtábla-mizériát. Nem értik ugyan, de mókásnak mindenképpen mókás.
Ferrarid van? Kicsi a farkad. Mercid van? Kicsi a farkad. BMW-d van? Kicsi a farkad. Audid van? Kicsi a farkad.
Nemcsak megvenni drága – ezt jól sejti olvasónk. De amikor megveszi élete első kocsiját, pontosan vajon mennyit húz majd ki a zsebéből a sok felettes szerv?
Olvasónk kérdezi, hogy miféle autó lehet ez. A forma ismerős, csak a jelvény és a feliratok nem stimmelnek.
Természetesen helyt adunk a MAVAMSZ kérelmének.