Újabb tippek három és négy gyerek szállítására, az olvasóktól.
Nissan Qashqai? Jó, de céges autónak olyat választanék, amiből nem lehet arra következtetni, hogy a dolgozó életében a munka mellett öröm is lehet.
A Nokia egy random generátort is beépíthetett a navigációba, mert kétszer nem adja meg ugyanazt az útvonalat A-ból B-be. Na de ennyire?
Fontos, hogy olcsó legyen a fenntartás, de pusztán ezért nem ragaszkodunk az olcsóbbhoz, ha amúgy a másik jobb. Nos?
"Mikor beindította, olyan hangja volt a gépnek, mint valami orosz traktornak... alánézett és döbbenten tapasztalta, hogy valaki a nagy hátsó dob előtti katalizátort csővel együtt kivágta"
A regadóba bárkik beletörölhetik a szájukat, csak éppen azt nem veszik észre, hogy nélküle megtérdelne a piac.
Szlovákiai kereskedők is érdeklődve figyelik a hazai rendszámtábla-mizériát. Nem értik ugyan, de mókásnak mindenképpen mókás.
Ferrarid van? Kicsi a farkad. Mercid van? Kicsi a farkad. BMW-d van? Kicsi a farkad. Audid van? Kicsi a farkad.
Nemcsak megvenni drága – ezt jól sejti olvasónk. De amikor megveszi élete első kocsiját, pontosan vajon mennyit húz majd ki a zsebéből a sok felettes szerv?
Olvasónk kérdezi, hogy miféle autó lehet ez. A forma ismerős, csak a jelvény és a feliratok nem stimmelnek.
Természetesen helyt adunk a MAVAMSZ kérelmének.
Elférjen a három gyerekülés, ne menjen tönkre, olcsó legyen. Mit lehet ilyenkor ajánlani?
Miért kellett nyolc hónappal ezelőtt fehér Libero? Mi van, ha Törtető Éva nyer?
Mi szól a Golf mellett azon kívül, hogy Golf? Hogy az 1,6 D keveset fogyaszt? Hat litert? Mint egy Swift? Esetleg az a baj a Swifttel, hogy kicsi? Balenót is tudok 300-ért.
Találtam 18 fontot meg 8 eurót. Kicsit csóválták a fejüket, meg morogtak, hogy csak ilyen kevés, de közöltem velük, hogy ez az össz pénzünk, nem tudok többet adni.
Furcsa levelezést továbbított nekünk Tamás, aki az ADAC nyárigumi-teszt eredményeit ismertető cikkünkön kicsit felszívta magát, és levelet írt, az LMCS-nek.
Nem érdemes Csikósnak fröcsögve beszólni, főleg autótörténelmi témában. Ha esetleg azt hinné, hogy a Kispolszki ma is korszerű, inkább olvasson utána.
Akár 60g gyorsulás is túlélhető rövid ideig, ugyanakkkor 6g is okozhat súlyos sérülést. Jól, vagy rosszul működik-e a rendszer, ha nem csinál semmit?
Az 55 kilowattos autó 65 kilowattos a forgalmija szerint, így drágább a kötelező. Mit tegyek?
Miért kell x ezer forintot fizetnem az új papírokra? Mert az AF motorszám nem olvasható. Miért? Mert ők képtelenek megoldani, hogy egy plakett 9 évig ott maradjon, ahová rakták.
Ezeket az autókat 180-200eKm futás után, flottában értékesítették. Érdekes az órában lévő 90eKm. Sőt vicces.
Angéla írt egy köremailt azoknak, akik aláírásgyűjtő helyként regisztráltak, mondják meg, mekkora mennyiség pihen náluk.